-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
daneel_hu
addikt
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
"Komolyan, egy 40-50 milliós újbudai panelben lakó miért egy 2020-as Porsche Panamerát vesz a csillaggarázsba ahelyett, hogy ezt a kb 90-100 mFt-os büdzsét leváltsa egy ugyanúgy 2-3 szobás lakásra, plusz garázsra és egy 30 mFt-os kocsira?í"
Mert könnyen lehet, hogy a panel csak 2. vagy 3. lakás - szeretővel megspékelve.
-
BurgBurg
tag
Sziasztok! Van egy autom amibe most vettem uj akksit. Eltelt 3 het es lemerult. Ami a kephez tartozik, hogy hetkoznap reggel nyitom es aztan zarom az ajtokat a kulcsaval es este ugyanez. Ilyenkor a belso vilagitas is kigyullad, meg rendszamtabla vilagitas. Szerintetek eletszeru hogy ennyitol lemerul? Teremgarazsban all. Vagy az akksival vam gond es vigyem vissza?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
Néztem én is egy garázst, de nem tudom, vidéki kisvárosban ér-e 5,5 milliót hiány van mondjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
Mert az uzleti targyalasra nem tulajdoni lappal megy, hanem a Porkeval.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz lazac_ #258035 üzenetére
2 év alatt 0,7 évet öregedett a hazai állomány. Ezek szerint sok, az átlagnál öregebb autót tartanak életben.
Valamelyik reggel láttam a szomszédot az udvaron álló, kb 6 mFt értékű BMW-ről a jeget kaparni. A kb 600k értékű öreg autónk meg az 5,5 mFt értékű garázsban áll.
De sok lakótelepen látni (paneleknél is), hogy az utcán álló autók értéke összemérhető, vagy akár túlhaladja a helyi lakásárakat. Komolyan, egy 40-50 milliós újbudai panelben lakó miért egy 2020-as Porsche Panamerát vesz a csillaggarázsba ahelyett, hogy ezt a kb 90-100 mFt-os büdzsét leváltsa egy ugyanúgy 2-3 szobás lakásra, plusz garázsra és egy 30 mFt-os kocsira?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lazac_
tag
Két "japánom": 22 éves, illetve 17 éves. Az idősebbik most kapott 2 év műszakit, felírták hibának a jobb oldali ablakmosó spricnit, emiatt nem fogom eldobni...
Körbenézek a lakótelepen, és azt látom, hogy még így is túlvállalják magukat az emberek az anyagi lehetőségeikhez mérten. Ha valamilyen csoda folytán lenne megint 0%-os önrésszel, kiszámítható törlesztővel valami fapados kínai import újautó, talán fiadalodna (a banki) hazai állomány. -
Qru
MODERÁTOR
15.4 evre nott az autok atlageletkora itthon. [link]
Az kemeny...
#nincsbennetarcsi
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #258027 üzenetére
"igazából mivel más a motorkód, 940B1000 (105LE) vs 198A4000 (120LE)
Eperre még rá kell keresnem mi is az... majd este."Integrale már megírta.
Szóval ezek sima TB-sek, valszeg a turbó is ugyanaz rajtuk.
Az biztos, hogy a 120-as is elég tartós motor, a Bravóba már 230e van. (14 éves)
Nem eszi az olajat semennyire, viszont most lett gyújtótrafó csere benne.EGR-szelepet is érdemes tisztíttatni.
FIAT EPER: alvázszám alapján kiírja, hogy a gyárban mit szereltek össze a kocsidban.
Alfa is benne van. Neten fellelhető olyan adatbázis, amelyben 2014-2015-ig minden kocsit tud listázni. (FCA-s nyilván) -
nagyúr
Nem tudom mennyi idő szokott lenni általában, de az átírást követően pontosan 1 hét alatt megérkezett a törzskönyv.
Hát akkó' örő' é' bódottá'.@#258009daneel_hu
Igen, ezt megtaláltam.
igazából mivel más a motorkód, 940B1000 (105LE) vs 198A4000 (120LE)
Eperre még rá kell keresnem mi is az... majd este.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Integrale
veterán
válasz MrSealRD #258025 üzenetére
Első faceliftig 235 lóerős és acél blokk, utána 240 és alu.
Vezérlésmódosítókkal lehet gond, PCV szelep (darabos alapjárat, magas olajfogyasztás stb), VVT szolenoidok/azok szűrői. Nagyon komoly dolgokról nem hallani.
Volt olyan 159-amin a 3. turbó van pár ezer km-en belül, de az inkább szervizelési probléma, nem motor."Bad reklám is reklám too"
-
MrSealRD
veterán
válasz Integrale #258024 üzenetére
Van külön 235Le és 240Le változat és acél vs alu a különbség?
Ezeknek a 2xx változatoknak van valami betegsége?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Integrale
veterán
válasz daneel_hu #258005 üzenetére
1.75 nem MultiAir, és a 120 lóerős 1.4 sem.
159-ben az 1.75 acél blokkos, a Giuliettában a 235 szintén, a 240 már alu (4C-ben csak alu). Ez még a 94-ben bevezetett motorcsalád tagja, 4 és 5 hengeres benzinesekkel (1.4 !12v!, 1.8 16v, 2.0, 2.4), TS/JTS és JTD/Multijet 1.6-1.9-2.0-2.2-24 motorokkal egy kutya.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
Ugyan ez is Korbelék, de tényleg nem tud többet az 1.4 Boosterjet.
-
Szoszo94
őstag
Soha sehol nem láttam/olvastam/hallottam, hogy bárki kente volna - sanszos, hogy élettartam zsíros, ha kopik -> csere
Azonban mint mondottam vala, senki nem kérdezett még csoportokban sem kardán árakrólViszont 2e km-en belül olajcsere megint, úgyhogy jól megvizslatom majd ha úgyis alatta leszek (és nem felejtem el )
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #258007 üzenetére
Jo akkor teged kell hivnom ha nem indul Bubi.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Ha esetleg valakinek érdekes lehet; tegnapi ki lett próbálva egy Xiaomi 70mai Jump Starter powerbank bikázóként. Amire figyelni kell, hogy megfelelő felületen érintkezzen. Miután ezt sikerült kivitelezni, pöccröff indított (normál akkumulátorral egyszer sem tudta már átforgatni). Kb. 15 percnyi használat után 12.55 Voltra töltötte már az akksit, szóval remélem, hogy egyszeri alkalom.
u.i.: Az egyértelműség kedvéért -még- nem a Golfhoz kellett, hanem egy 1.4 Thalia volt az alany.
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #257988 üzenetére
"És a 105 vs 120 esetén ugyanaz a felépítés? (Mert akkor lehet, hogy mégis megérne egy próbát egy ilyen kis csipsz)"
Nem tudom.
Össze kéne vetni EPER-ben a két verziót, megnézni mi a különbség.
A 120-as és a 150-es Bravónál tuti más a turbó.A Giuliettánál az újabb 120-asok MultiAir-esek, a 105-ös nem tudom milyen.
Hány éves a kocsi? Lehet a Juliskáknál nem is volt sima TJet turbós motor.
Ha nem volt, akkor szinte biztosan ugyanaz a 105-ös és a 120-as. Mondjuk ettől még turbó-különbség adódhat.Na kicsit utánamentem...
Ott is a 170-es a MultiAir, meg szerintem az új 120-asok.
A régi 120-as és a 105-ös a sima turbós-benzines. (szerintem)
Az 1.75 TBi QV is MultiAir.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest