-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #255331 üzenetére
"Valamit biztos változtattak azon is, de a miénk alatt sem gyári már egészen, H&R rugók vannak alatta ugyebár. "
FIAT Eperben elvileg meg lehet nézni mi a különbség a két MiTo között.
A váltóról sem tudtam, azt hittem ebben is M32-es van, sokan a búgására panaszkodnak.
Erre kipróbáltam a QV-t, olyan mint egy tégla és pontos is.Azt nem tudom, hogy a QV mit művel Dynamic üzemmódban, de teljesen más lesz az autó.
Anno 2012 környékén vezettem az 1.4 turbós verziókat, talán volt egy 150 és egy 135 lovas csomaguk is. Túl halovány már az emlék, de azt hiszem azok nem mentek így mint a QV.
Igazából nem is a motorja ami lenyűgöző hanem a futóműve D-állásban. -
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #255307 üzenetére
"A miénk 15 pacival gyengébb, cserébe nincs MultiAir. "
Az nem biztos, hogy baj.
MultiAir modul 300k ha megkotlik, alsó hangon.
Van egy T-Jet Bravónk is, abban is a sima benzines turbós motor van, jobb az - primitívebb de kevésbé érzékeny szerintem.A multiair-esek jobban mennek, fogyasztásban nem vagyok biztos.
-
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #255344 üzenetére
"A 155-osnek is elegge megvaltozik a karaktere D-ben, a futomu nem tud kemenyebb lenni (sima lengescsillapitoi vannak, nem megy rajuk vellany - ezek szerint a QV-nek igen?)"
Elektronikusan állítható a futómű, (lengéscsillapító) ?
Olyan lesz a cucc mint egy gokart.EPER-ben ezt írja:
50520236, 50520237
Engine Variants: 1.4 TB Multiair 170 (QV)
Brand:Genuine Alfa Romeo Description: SHOCK absorber.
FRONT
With electronic damping
(models before 04/05/2010 will also require bracket 50519467) -
daneel_hu
addikt
válasz ArthurShelby #255458 üzenetére
"Vitézynek nincs szolgálati autója (nem kér) és winkli győzködi, hogy ha lenne, akkor egy tesla lenne, mert a ződ. De vitézy folyamatosan visszautasítja (a teslát), sőt még elon muskról sem nyilatkozik pozitívan (pedig akkor mindenki csodálta)."
Vitézy mindig taxival jár.
Magyarán teljesen mindegy, hogy van-e szolgálati autója avagy sem.
(biztos forrás, asszony főnöke volt) -
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #255619 üzenetére
"Egyébként most elbizonytalanodtam, nem tudom, hol láttam 7,7-et. A gyári adat kerek 8 sec, a Zeperfs meg 8,5-öt ír. 🤷♂️"
300 ló kell nagyjából egy 6.0-ás értékhez ha elsőkerekes 1,2-1,3 tonnás kocsival számolsz.
280 lovas Alfa Guilia meg megy 5,2-öt a hátsókerekével. (najó Q4, de lényegében hátsókerék)
Wiki szerint a 155-ös MiTo 8.0 sec. -
daneel_hu
addikt
válasz Integrale #255738 üzenetére
"USA és Svájc biztos. Áttétele akár lehet más, passz."'
Igen, azok más verziók.
Amit ide hoznak, az hivatalosan 5.2 sec.
Neten látni méréseket... 5,4 biztosan rémlik élesben.
Szóval azért nem rossz az a verda.Tegnap itt áll szemben egy etna vörös Veloce Ti.
Ezt a formát nem szabadna elengedni annyira szép. -
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #255861 üzenetére
"Én vezettem Vitarát és S-Crosst is 1.4T-vel, az Alfa egy kicsit vadabbnak tűnik, de lehet, hogy csak azért, mert ez még Euro 4-es."
Most a MiTo-hoz hasonlítod?
Az ALFA jóval alacsonyabb fekvésű, sportosabb. Szerintem értelmetlen ilyen benga kocsikkal hasonlítani, az Alfával kanyarban is rendesen menni fogsz, ezekkel nem.Ugyanez a gond a Stelvioval és a Tonaléval is, nem alfás feeling már. Túl magasak ezek a verdák.
-
-
daneel_hu
addikt
válasz focvis #256171 üzenetére
"Öcsém mondta, hogy mennyire megy D-ben (D-N-A) a 120 lovas 1.4T Giulietta - én nem így éreztem, de hadd legyen boldog...
Abban is változik a nyomaték vagy csak gázpedál-tuning történik?"Ismerek olyat akinek Bravo sportja van a családban és később vett a fia egy 120-as Giuliettát az utolsó szériából. És azt mondta, hogy valamiért jobban megy a Bravo Sportnál. (150 LE, sportgomb stb) Alfa-szerelő a srác.
Sok minden számít, azért azt be kell ismerni.
Önmagában a tengely nyomatékának mértéke szart se ér, ha nem ismerjük az áttételt, ezért pl tök felesleges dízelnyomatékot benzinessel hasonlítgatni.Nekem van 120-as Bravóm (T-Jet), a MiTo QV 170-es bucira veri, ebben biztos vagyok. Pedig a tömeg nagyjából azonos.
-
daneel_hu
addikt
válasz kisza25 #257001 üzenetére
"Tudod mert a Honda elpusztíthatatlan, az olasz meg #szarolasz "
Nem lesz gond ha vigyázol rá.
Ha meg nem akkor tök mindegy mit veszel, szétbaszódik előbb-utóbb.Ha Giuliettát akarsz akkor vedd a QV-t, Alfa Rosso színben.
Azt később el is fogod tudni adni, meg jól fogja tartani az értékét. -
daneel_hu
addikt
válasz szőröscica #257121 üzenetére
"Hogy ne legyen total off, neztunk egy lakoparki szep nagy lakast a XV-ben, de a 100m2-es egy darab teremgarazs hely jar. Autot tolteni nem lehet. 2023-as atadasu, szupermodern lakopark es nem gondolnak elektromos auto toltesre. Mondta az ingatlanos, hogy az egyik, mar ott lako ember hosszabitoval tolti a lakasbol. Kirohogtem."
Nem könnyű a megoldás még ELMÜ segítséggel sem.
Egy 22 kW-oshoz kell állítólag 3db 32-es, ami azért manapság 3 teljes 100 m2-es lakás áramellátását kiszolgálna. És az csak egy 22 kW-os töltőhöz elég. A 7 kW-oshoz kell 3db 16-os.
Ezek olyan számok ami egyetlen mai lakóparkban, társasházban sem megoldott.Nálunk 6 lakás van, AZT HISZEM 8 db 32-es van, ebből 2 vezeték közös (teremgarázs, udvar stb...) és lakásonként egy db 32-es czucc.
Ezzel TE semmit nem töltesz ELMÜ fejlesztés nélkül. -
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #257188 üzenetére
"Erre várok én is. Hogy mit is érzek majd belőle. De azzal megvárom a vezérlés cseréjét mindenképp, nem akarnám idő előtt szíjszakadttá tenni Júliát. Mer' az elég drága lenne.
Anyóka így is eléggé erősen tette rá a terhelés vezetés közben."Gratulálok az autóhoz.
Jól választottál. -
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #257271 üzenetére
"Ma Dzsúliával vittem kiskölkömet edzésre.
Szokásos módon vezettem. Körforgalom előtt szépen motorfékkel becsorogtam, nagyjából szokásos lendülettel (fék nélkül), és azt vettem észre, hogy ez jobban bent ragadt a kanyarokban, mint a másik kettő.
Ah, mondom, ez új élmény.
Hazafelé gondoltam, hogy egy S kanyarban is megpróbálom ugyanezt. Ott is a szokásoss lendület volt, és megint ugyanaz az érzés.
Tényleg ennyire kellemes másnál is a kanyarokban történő viselkedés? Ez nekem nagyon bejött."ALFA.
PONT.
Ezek ilyenek.
Mondjuk Stelvio és Tonaléval nem hiszem, hogy így be lehet menni kanyarba, a fizikát nem lehet meg***ni. Magas építésű autók.Dzsúlia megnevezés azért kicsit félrevezető, mert a Dzsúlia az számomra = Alfa Giulia.
Azt inkább ne próbáld ki, mert akarod majd. -
-
-
daneel_hu
addikt
válasz radi8tor #257965 üzenetére
Ujonnan 18-19.
2 éves volt talán, lehet 3.
A 300 lovas sárga verzió. 5,7-et megy százra. azt hiszem.Szép autó volt nagyon, pedig általában nem tetszenek a Megáne-ok.
Bár mostanában egész pofás formákat terveznek.Ezek 20 év múlva is sokat fognak érni, kevés lesz belőlük.
-
daneel_hu
addikt
válasz focvis #257973 üzenetére
"Erre ugye nem akarsz ilyesmit applikálni? Első a csipsz legyen, annak van értelme."
Chiptuning T-Jetre?
1-2 Bravós haver sikeresen kinyirta, - az amúgy igen megbízható motorját.
Punto Sport-ost is tudok aki széb***ta a T-Jetet.
Kár lenne érte szerintem mert jó az a motor.
Persze biztos van olyan program amellyel fasza lenne, de nem tudom megéri-e a kockázot.Ha erősebb verdát akarsz = vegyél erősebbet. (szerintem)
-
daneel_hu
addikt
válasz focvis #257976 üzenetére
T-Jet motoros?
Csak mert a 120-ason és a 150-eseken eleve nem ugyanaz a turbó van gyárilag.
Volt valami 140 lovas MultiAir is 2014 körül de azt nem ismerem.Egyébként mindkettő T-Jet erősebb eleve mint a gyári érték. Mértük anno padon. Fogalmam sincs mire jó ez az olaszoknak.
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #257988 üzenetére
"És a 105 vs 120 esetén ugyanaz a felépítés? (Mert akkor lehet, hogy mégis megérne egy próbát egy ilyen kis csipsz)"
Nem tudom.
Össze kéne vetni EPER-ben a két verziót, megnézni mi a különbség.
A 120-as és a 150-es Bravónál tuti más a turbó.A Giuliettánál az újabb 120-asok MultiAir-esek, a 105-ös nem tudom milyen.
Hány éves a kocsi? Lehet a Juliskáknál nem is volt sima TJet turbós motor.
Ha nem volt, akkor szinte biztosan ugyanaz a 105-ös és a 120-as. Mondjuk ettől még turbó-különbség adódhat.Na kicsit utánamentem...
Ott is a 170-es a MultiAir, meg szerintem az új 120-asok.
A régi 120-as és a 105-ös a sima turbós-benzines. (szerintem)
Az 1.75 TBi QV is MultiAir.[ Szerkesztve ]
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #258027 üzenetére
"igazából mivel más a motorkód, 940B1000 (105LE) vs 198A4000 (120LE)
Eperre még rá kell keresnem mi is az... majd este."Integrale már megírta.
Szóval ezek sima TB-sek, valszeg a turbó is ugyanaz rajtuk.
Az biztos, hogy a 120-as is elég tartós motor, a Bravóba már 230e van. (14 éves)
Nem eszi az olajat semennyire, viszont most lett gyújtótrafó csere benne.EGR-szelepet is érdemes tisztíttatni.
FIAT EPER: alvázszám alapján kiírja, hogy a gyárban mit szereltek össze a kocsidban.
Alfa is benne van. Neten fellelhető olyan adatbázis, amelyben 2014-2015-ig minden kocsit tud listázni. (FCA-s nyilván) -
daneel_hu
addikt
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
"Komolyan, egy 40-50 milliós újbudai panelben lakó miért egy 2020-as Porsche Panamerát vesz a csillaggarázsba ahelyett, hogy ezt a kb 90-100 mFt-os büdzsét leváltsa egy ugyanúgy 2-3 szobás lakásra, plusz garázsra és egy 30 mFt-os kocsira?í"
Mert könnyen lehet, hogy a panel csak 2. vagy 3. lakás - szeretővel megspékelve.
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #258093 üzenetére
"Ma reggel én vittem lányomat, mert nem volt első órája.
Ragaszkodott, hogy Giulietta-val menjünk. Először azt merészeltem mondani, hogy Astra.... Lányom is, meg feleségem is úgy nézett rám, mint.... mint... még most is görcsbe rándul a gyomrom.
Aztán "nagy duzzogva" azzal vittem."Fertőző ez az alfázás.
Intenek már a szembejövő alfások? -
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #258191 üzenetére
"9,8-cal vettem át anyumtól, az első negyedet ő használta el. Napokon belül megtankolom, kíváncsi leszek, kiszámolva mennyi lesz. De az még jobban érdekel, hogy alatta a Jazz mennyivel lesz több, mint a megszokott. "
Biztos lehetsz benne, hogy több lesz a Jazznál is.
Nem ismerik a motorféket például...Nálunk városban fél-egy liter a különbség pedig ezt csak érdekességképpen szoktam megnézni, nem érdekel a fogyi, nyilván nem is úgy vezetek. A asszony mégis símán 9,5-10-es fogyikat produkál, nálam az 8,8 úgy, hogy jobban nyomom a verdának.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Elemlámpa, zseblámpa
- Peugeot, Citroën topik
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asztalos klub
- Windows 11
- Witcher topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép