-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz sutszi #142925 üzenetére
Nyugaton is talalkozol legalabb ennyi hulyevel, elbaszassal stb (persze kiveve Nemetorszagban, ott csak a torok es a roman a rossz). Ez nem Mo. specifikus dolog.
Ezt latod, ezt szokod meg, nyugatrol a negativ nem jon be/nem irjak meg, nem ertesul rola egy jelentos reteg. Itt a baj."Bad reklám is reklám too"
-
Gsx-rr
veterán
M3-on menetrendszeruen van baleset!? Valaki nem tud ranezni mi van Polgarnal Nyiregyhaza fele?
-
Gsx-rr
veterán
válasz BigBlackDog #142953 üzenetére
Koszi csak mert Vaze 9 percet irt de mar 25 perce allok vagy csorgok 3-al.
-
Akula
őstag
válasz stickermajom #142937 üzenetére
apa kezdődik
vegyed csak, vegyed, neked készítik"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Gsx-rr
veterán
válasz szabonagyur #142958 üzenetére
Tvben biztos lesz mert Turistabusz volt. Letarolta a belso szalagkorlatot 100 meteren
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #142960 üzenetére
Még egyszer annyi mutatója van, mint nekem.
"Szerelmeim mind a műszerek, imádom azt, ahogy összekuszálnak."
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Srácok, vennék az autómhoz fényszórót és a tanácsotokra hallgatva Depo lenne a kiválasztott. De van a sima és egy másik, amire szerintem azt írják bel.áll. ami fogalmam sincs mit jelent, talán belső állítás? [link] Melyik kell nekem?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #142971 üzenetére
Az. A műszerfalak állapota ne rémítsen el, ezek amúgy egyben lévő autók, nem közveszélyesek, nem olyanok, mint a TC cikkben lévő. Egyszerűen csak nem vagyunk tisztaságmániások. Meg nem kapunk infarktust, ha valami megkarcolódik, rálöttyen, lekopik, koszos lesz. Valószínű azért páran visszahőkölnek egy autószenvedély topikban erre, ezért sem mutatom túl gyakran az ilyeneket. Időnként azért ki vannak takarítva, ha nagyon unalmas lenne a délután.
Azok a vízcseppfoltok a porban nem tüsszentés nyomai, hanem a múltkor lemostam kívülről és le volt húzva résnyire az ablak, befröcsögött. Belül már nem volt kedvem kitakarítani.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz molnarpeter #142969 üzenetére
Nincs ilyen, akkor a hagyományos kell. Köszi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #142975 üzenetére
A mai trend az egyre egyszerűbb, átlag user barátabb eszközök felé halad. Már túlzottan is. Én is szeretem a minimalista dolgokat, de azért vannak amiket szívesen nézegetek.
Ha szerencsénk van a tabletautók korszakában megindul majd a custom ezerrel és olyan műszerfalat csinálhatunk majd magunknak amilyet akarunk szoftveresen. -
-
#89309696
törölt tag
Alpokban már esik a hó, de király lehet már nekik. Én szeretem a havat.
-
veterán
válasz szabonagyur #142958 üzenetére
M7-en nem volt baleset, ellenben forgalom az igen, Budaörsnél már araszolás, Balatonvilágosig tömött sávok.
Hová mennek az emberek? Vízteleníteni a nyaralót télre? Kétlem. Kb. Fonyódtól 15-17 Celsius és esik az eső.@ F. Farkas: C20XE, csak az utókor kedvéért.
3 hengeres Astra. Kb. közismert itt, hogy én régi szurkolója vagyok az Opelnek. De egy friss fejlesztésű, egyben 3 hengeres motorról mentsen meg az Úr. Elsőre nem szokott sikerülni a GM-nek (se).
[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
Hideg motort ugye nem szabad porgetni, hanem 2000es fordulat korul kellene tartani. De mi van ha magasan lakom, es gurulassal kezdem az utat. Ilyenkor motorfekkel gurulva sem ajanlott a magasabb fordulat? Inkabb a feket hasznaljam?
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Ma tankoltam prémium nyálat, helyben elmentem 20km-t 6 megállásal, két részletben (délelőtt és délután), a BC 6 literen áll, hát kíváncsi vagyok mi lesz ebből, mert ilyen felhasználással eddig 7 alá nem sikerült bevinni soha, de 8 fölé már igen.
Shell v-power 95[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
#89309696
törölt tag
Ilyen is van ám. Most akarok majd izzítógyertyát cserélni, mert tavaly még elbohóckodtam vele, de idén a hideg reggeleken nem fog már elindulni a szántásokkor, úgyhogy nem lehet tovább halasztani.
[link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz Gergőke88 #142968 üzenetére
Nem volt más választásuk, a PSA motorok fizikalag nem mennek bele ebbe a kasztniba. És ha már beleöltek egy csomó lóvét a fejlesztésbe...
mod:
anorche1: 3000 fölé motorfékkel se pörgesd hidegen, ugyan nincs terhelés a motoron de attól még nem tökéletes a hideg olaj kenőképessége.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #142990 üzenetére
Na, már az előző képnél (km óra) hiányoltam az üzemóra számlálót Nekünk az MTZ adagolójában volt, hogy elromlott a nyomástartó szelep, szóval minden indításnál pár fordulat egyből, utána Rudolf Diesel emlékperc, és utána egész tűrhetően beröffent. Mondjuk általában utóizzítottam is, generál előtt (törött gyűrűvel) néha nehezen ébredt az egyik henger
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #142986 üzenetére
Fotelrokker a srác, ne törődj vele.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #142992 üzenetére
Ebbe már cseréltem kétszer gyertyát egyszer meg relét, működik tökéletesen a legnagyobb hidegben is, egyszerűen csak a gyertyák kidöglenek, 2-3 évet bírnak. Aztán ha azok nem működnek akkor a végtelenségig lehet indítózni, meg hajszárító, villanyrezsó az olajteknő alá, gázláng a szívósornak. Gyertyacsere után meg pöccröff. Nem okoz gondot neki -15ben sem egyből beröffenni, de a gyertyára nagyon érzékeny az a lelke neki.
Ez is utóizzít, kb. egy perc után hagyja abba akkor hallani a generátor terhelésből, meg elkezd fehéresen füstölni kicsit amíg nem melegszik meg, megérzi rögtön ha a gyertya lekapcsol, mármint télen. A porlasztók nem tökéletesek már, de ez még messze jónak számít.
Van azért egy kicsit érces tak-tak hangja, hideg a kicsike még ilyenkor, pátyolgatni kell. Kézigázzal lehet keresni neki selymesebb alapjáratot ahol felébredezik.Az autómmal nem szoktam ennyit foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #142994 üzenetére
Milyen gyertya van benne, valami egyedi cucc, vagy kommerszebb kialakítású? Anno kamrás Citroenben fater sorra cserélgette, aztán egyszer megunta, és vett egy gyári garnitúrát bele (Bosch talán). Utána pár év használat, 8 év állás, és még mindig jók Golfban 300k-nál még gyári és nincs indítási gond, de ő csak 5 fok alatt izzít rá, nameg DI.
Pár éve, mikor a dupla fűtőszálat cserélték a sütőnkben, az egyik még jó volt, csináltam is belőle kis kartermelegítőt, de a rezsós megoldás tényleg hatékonyabb lehet T25-höz néha előkapjuk, ha már van, de MTZ-n ott a vízmelegítő. Előbbinél elég erősen megvolt a rossz porlasztó dolog múltkor, rugó el volt törve... aztán csak akkor derült erre fény, mikor a főtengely is megrepedt. Most belegondolva az is DI, izzítás lekötve, dekompresszorral jól indul mindig. Főleg a Golf óta már kevésbé kéne bármi kamrás, inkább a direktek.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #142995 üzenetére
Fogalmam sincs. Én csak betelefonálok a forgalmazóhoz, hogy X traktorom van Y motorral és kérek bele izzítógyertyákat. És kiküldik utánvéttel. Ez egy Lombardini KDW 1603 cuki kis motor.
Autósok nehezen képzelik el ezeket a paramétereket, de ez a motor kétezres fordulaton felcibál a domboldalon egy másfél tonnás traktort, meg a mögötte lévő másfél tonna cuccal teli utánfutót is. Legmagasabb fokozatban ami az autók egyes fokozatának felel meg. Igaz padlóznom kell neki és hát erőlködik is, de megy.Ez egy sima egyes régi villanyrezsó. [link] Hegesztettem neki L vasból kis lábakat, bedobom a motor alá szerencsére a karter tök egyenes és bedugom. Csak ugye észnél kell lenni, mert ezek felmelegszenek akár picit izzásig is ami lehet vagy 3-400 fok, a motorolaj azt már nem kedveli. Van is hagyva egy kis légrés, hogy ne érjen hozzá közvetlenül. De sokszor nem kellett használni.
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
válasz stickermajom #142986 üzenetére
A családban van egy első kiadású Yaris, az már ütütt-kopott, de szerintem az összes közt a legmegbízhatóbb.
Feleségem egy 2015-ös Versoval jár, 1.8-as benzines, mert ő viszi a gyerekeket oviba, suliba, bevásárlást intéz, meg néha árut szállít.
Én meg egy 2015-ös Rioval araszolgatok a pesti dugóban, 1.25-ös benzines.
Volt már több német kocsink is, egy dízel Tiguan nekünk is, de inkább anyáméknak, kiszerettünk belőlük, mert nem bírtuk szervizelni őket. A Tigu gyakorlatilag minden hónapban szervizben volt.
És a napi munkám miatt a cég betesz alám ezt-azt, mikor mit, innen ismerem a downsize-ingolt motorokat és azt, hogy nem a telephelyre kell visszavinnem egy Pest-Nyíregyháza-Pest út után, hanem a Wllisba. Mindezt 80k km futással Na innen az előítélet. Anno ugyanez volt az 1.2 TSI Golf Variantokkal."Akula Sub, ready for the deep!"
-
#89309696
törölt tag
Sok az alvó ügynök a topikban, 60 megtekintés a videón, miközben ide mindig ugyanaz a 15 ember írogat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Gyúrósok ide!
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...