-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #143105 üzenetére
Menet közben a rázkódástól lepotyog a maradék eloxidált ólomlemez a cella aljára, zárlatos lesz a cella és kész is. 10V-tal már csak kattog a relé, nem teker. Reggel még elindul röhögve, következő indításnál vége. Ezt már kétszer eljátszotta céges autó. Az egyik pont akkor mikor kivettük az akkut, hogy a sok kosz ki legyen az akkutálcából takarítva, visszaraktuk és annyi mozgatás elég volt hozzá, hogy zárlatosra vágja az öreg akkut.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz aero. #143107 üzenetére
De ez nem a sima parkolószenzorokat használja gondolom, mert az nem lát el olyan messze. Erre van külön érzékelő, de index villogtatáshoz luxus lenne ilyet fenntartani egy Fabiaban, gondolom egy komolyabb sávfigyelő rendszer része, nem alaptartozék.
Még mindig az a vicces ebben, hogy léteznek mióta, de a Kreszen szart se oktattak erről, hogy létezik. Legalábbis nekem egyiknél se mondták. Pedig amin tanultam kocsi már tudta is ezt, de meg se említette az oktató.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz aero. #143107 üzenetére
Nem tudtam, veletlen egyszer raerkeztem nagy tempoban valakire akkor lattam es neztem utana.
Pl G11 uj 7-es Bmw nem tudja, probalgattam.Most nezem te masra gondolsz. Az auto erzekeli ha hatulrol valaki nagy sebesseggel erkezik es figyelmezteti ,hogy ideje jobban a fekre lepni.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz aero. #143109 üzenetére
Nem egyről beszélünk. A fékerőre villogás már alap jópár autónál, nem kell hozzá sok cucc. Az kellene nekem is.
gsx-rr a Merci féle ráfutásérzékelőt mondja ami figyeli a mögöttes forgalmat és ha túl gyorsan érzékelőt észlel hátulról akkor villogtat neki hátra, ha elég okos akkor csak a két hátsó irányjelzőt villogtatja. Az még nem Fabia kategória, mert komplett rendszert igényel, talán kimerít már egy kisebb önvezető level szintet is.
Jól értetted malac.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #143117 üzenetére
Én meg pont az hittem, hogy fordítva van. A crossover az keresztezi a terepjárót és a személyautót a nevéből adódóan ami egymás előnyeit és hátrányait is magában foglalja. Az suv meg egy díszfasz műanyag idomokkal.
Ezek szerint fordítva van.Suv-ból is van drága meg olcsó, az olcsót lehet bokrosba küldeni. Crossovert meg nem, semmilyen árban. Megjegyzem. Bár én kombi párti vagyok, de ha kerül alá 4x4 és állítható hasmagasság akkor annak örülök. Nem lesz Suv belőle, mert túl hosszúak, de jobb, mint egy crossover.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
gergo5991
őstag
válasz rbalint88 #143121 üzenetére
nem értem, aki gazdag megengedhet magának egy ilyen kocsit, az mit törődik azzal hogy lekarcolja vagy bármi? ha gazdag akkor nem probléma a javitása sem. Vagy a legtöbb gazdag ember olyanok mint amit lehetett hallani a speedzone menni dubai részben, hogy vesznek egy ferrarit 300k-ért de sajnálnak tőle egy olajcserét vagy egy fékbetét cserét?
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #143124 üzenetére
Nem a torsen az aminek kell, hogy minden kerék forogjon, mert csak akkor feszül össze rendesen? Bár ez csapatásnál eleve adott. Neten vannak görgős videók, ahol nem kezd el a hátulja hajtani állóhelyből az eleje meg pörög, csak akkor ha gurulva mennek rá működik rendesen. Bár lehet a mai torsenek már elektronikusan javítva vannak ebből.
-
A kiálló tablet kilett maxolva [link]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #143117 üzenetére
A klasszikus SUV létraalvázas, alapvetően haszongépjármű -teherautó - alapokra épül, jellemzően RWD vagy 4WD hajtás kap. A crossover pedig személyautó alapokra épül, önhordó karosszériával. Az más kérdés, hogy manapság már akkora dögöket terveznek crossoverként, ami régen csak az SUV kiváltsága volt, hogy gyakran már ebben sincs különbség. Illetve a gyártók is kezdik összemosni a neveket az utóbbi 10 évben, így gyakorlatilag szibte minden ma Suvnak elnevezett autó valójában crossover.
aero: Jézusom de ronda. Szerintem elfelejtették, hogy kéne egy kijelző a kocsiba és a végén csak odatették. Én félnék, hogy letörik.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz aero. #143131 üzenetére
Biztos hogy volt piackutatás előtte, kérdés milyen mély volt a mérés, illetve megfelelő célcsoport lett-e kérdezve Szerintem is kapufa a dolog, a fektetett tabletet én is jobban csípem.
Nyugi, az Explorer szerintem nem lesz itthon, az Edge épp elég nagy ide.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
Na igen, ma mikor a vezérműláncon is könnyíteni kell szakadásig, majd pont egy +100 Kilós hajtást fognak berakni. Az egyszerűek meg nem tudják azt amiről bitpork beszél, egy viszkokuplungos mire összezár addigra a korláton van vele. Az arra jó, hogy anyut hazahozza a boltból, mikor megáll az első kerékkel egy jégfolton. Vagy a nagyi kiskertjében a saras úton kijöjjön. Nekem is elég lenne ennyi, ha egy réten megsüppedek kicsit sétáltatás után, hogy kihozzon. De nem terjedt el annyira, nem elég univerzális, menetbiztonságot nem nyújt, úgy mint a többi hajtás. Haldexet meg torsent viszont nem várhatunk el minden kocsiba, mi brutál árat nyomna már rá. Subaru féle fix középső difi szintén.
A villanyhajtás majd talán segít ezen, az legalább precíz is tud lenni. Ha minden kerék kap egy féltengelyen keresztüli hajtást, tehát nem úgy, mint most a Tesla pl. Az már fasza lesz, nem lesz olyan nagy reakcióideje és késlekedése, mint egy mai ESP-nek, finomabb is tud lenni, csúszás közben a fékezés mellett akár még hajtást is tud adni kerékre. Kérdés, hogy megcsinálják-e valaha, mert 4 villanymotor nem olcsó, nem könnyű és helyet foglal, a Tesla esetében is az egy motoros verzió hatékonyabb meg könnyebb és sokat jelent. Nagyon sok fejlődés után esetleg meglépik, addig biztos nem.
Esetleg elsőhajtású belsőégésű hibrid ami nem a főtengely után használ villanymotort, hanem a hátsó keréknél féltengelyen át, de sok a kompromisszum és az is marha drága lehet. Talán a Hondának van ilyesmije, de az nem pont emiatt.Szerintem elég nagy fejlődés volt, hogy ledobtuk a hátsókerékhajtást anno (én azt nem szeretem), a 4x4 bár adna még pluszban sokat, de nem annyit és túl sok hátránnyal. Az első hajtás egy nagyon jó kompromisszum.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Vegyek-e IS300 sportcrosst?
Same rules apply!
-
nagyúr
Srácok, esetleg ha tudtok segíteni, Kedves barátomnak, munkatársamnak új Dustere van, de kellene neki egy kicsit hozzáértőbb szerviz (Budapest és vonzáskörzete), ha tudtok ilyet ajánlani, azt mindketten nagyon megköszönnénk
Jelenség: 3-4 óra használat után a szellőztetés leáll, és nem fúj befelé az autó levegőt, a venti megy, nem zár le semmit látszólag az autó. A jelenlegi szerviz széttárta a karját és terel. Az autó még garanciális.Köszönet!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #143136 üzenetére
Igen, megnézed a Subaruk is sokat esznek pont az AWD miatt. Pedig súlyban nem is feltétlen nehezebbek mint bármelyik kortársuk.
Torsen is egyre kevesebb modellben van az Audi családon belül is, nem csak azért mert drága rendszer hanem mert a hajtási vesztesége magas (fogyasztás és CO növelő). Pedig az a legjobb rendszer mert az nyomatékkülönbségre reagál mechanikusan, attól gyorsabb nincs.
Egy jól kivitelezett villanyhajtás is rendben van. Nálunk a telken ha leesik a hó oda kell a jó 4WD. A szomszéd V60 Phev-je feljött simán ott ahol a 4x4-es Octavia mk2 nem ment fel.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #143141 üzenetére
Helyette. Igazabol kombi nem kell, de a ket auto kozul legalabb egy jo lenne, amiben dontheto a hatso ules, es van tempomat. Varosi hasznalat szinte zero, szoval fogyasztas nem szempont.
Hobbinak marad az MX5.
Az viszont tovabbra is szempont, hogy legyen benne azert valami elvezetes, szoval mi van ebben a kategoriaban? E92 touring? Brrh, annak szinte minden motorja egy betegagy. W204? Abbol pont a elvezetesebb motorok (v6 szivok) betegagyak.
159 v6 esetleg szobajohetne, de azok meg brutal dragak, es azert ott is vannak bajok. Es meg rossz helyen is hajt, mondjuk azt talan megbocsajtja az ember a hangjaert.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #143144 üzenetére
Az a V6 egy Opel V6 az Alfában, igazán jó hang abból aftermarket kipufogórendszerrel fog kijönni. Van belőle Q4 is, az legalább hajt mindenhol, de az aztán pláne ritka. Úgy pedig már 1740 kg (facelift után 1660). 2008 után van Q2 V6, az csak elöl hajt.
Újabb IS?
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #143145 üzenetére
Ujabb IS is csak szedan (IS250), a legujabban (300H) mar dontheto az ules legalabb, de annyit nem akarok kolteni olyan autora, ami az ev 300 napjan csak all.
159 amugy tetszik, de az 3.2 V6 AWD tenyleg ritka, draga is, es annyira azert nem is megy, pont az emlitett oriasi onsuly miatt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #143146 üzenetére
Szóval mindenképpen kombi kell? Dönthető ülésnél leragadtam (E92 miatt főleg), azt azért tudja a legtöbb szedán is.
IS-ből nem volt dönthető üléses, nem egyszerűbb azt átpakolni ha volt?159 V6 Q4 7,2 alatt van 100-on, nem rossz. Hasonlóan motorizált E91 sem könnyebb (328Xi 1710 kg), cserébe van választék motorok terén!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
Megint egy remek tanács a totalcar oldalán. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen