-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Hála a jó égnek, hogy eléggé oltva vagyok a prémium beltér ellen. A bőrt szeretem, a sorjás, kopogós műanyagot annyira nem, de azért megélek egy vasaló swiftben is (vagy az utóbbiakban, mert igazából a swift, sx4 s-cross, vitara ugyanazt a hányásbiztos "ajtókárpitot" kapta). A kéne a prémium beltér, akkor azt hiszem nagy gondban lennék - főleg, hogy a twingo is kiesne, hacsak nem varratnám bőrbe az egészet belül -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Speeedfire #142500 üzenetére
Ha élményre mész és nem köridőre
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #142501 üzenetére
Szerintem nem a borkarpitra gondolt. Az a4-emben sem volt bor, megis fasza minoseget kepviselt. Az amperamban borkarpit volt, jo minosegu volt egyebkent a belter, de a muszaerfal anyagai megsem olyanok voltak.
Az astra meg astra volt, de a twintopban jofele ulesek voltak (mondjuk a bmw ulesei is jok)
I humbly and respectfully decline™
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142501 üzenetére
A bőrt én sem szeretem (max a félbőrt), hanem egyszerűen a műanyagok, a rugózás, a kormány, a váltó, a hifi... Teljesen másról szól a két autó nem is versenyeztetném őket, hogy melyik miben jobb, felesleges is... Csak egyszerűen jó az a BMW na.
mod:
stickermajom: Nem tudom ez mennyire befolyásolja az eladhatóságát de sztem azért kezd ez a dízelüldözés lecsengeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Műanyagból kevés gyártó van, aki jót készít - manapság az egyik legjobbat a Kia adja, minden generációval puhább és puhább a habos műanyagjuk, az új Ceedben is elég pöpec lett és nem felületi kezelés, anyagában puha -. Rugózás most passz, ha egy prémium olyan pacskerokon és ültetésen menne, mint a twingo RS, szerintem kb. ugyanazt kapnám. De értem mire gondolsz.
Saint_: A bőrt függetlenül mondtam, de alapvetően kisebb autókban az is ritka. Gyerek mellett viszont előny (ezért is néztem a Gordini Twingo RSt, de ami itthon van, azt anno elég szépen megtekerték, nem mertem beleugrani). A prius teljesen bőrös volt, imádtam. A műanyagon túl nekem pl. az nem okozna álmatlan éjszakát, hogy egy Ford vignale-ban a bőr varrása nem mm pontosan követi egymást, élvezném a masszírozós ülést és az üléshűtést. Van akinek meg igen.
__
Más, most átfutva a kínálatot, hogy miről maradtam le, azért ma sem sok van ezekből, egy jó kis német behozatal (téli felnivel, de lerúgott nyáriakkal). Na meg egy faceliftes, "sérülésmentes" Gordini, de ez valami baromi ronda hátulról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142509 üzenetére
Nem csak a műanyagok, azt amúgy sem tapizom. Jó a kormány mérete (bár a villanyszervó miatt nem olyan jó a visszajelzése). Szerencsére a start-stop ki lett iktatva már belőle (attól agyf@szt kapok). A sportosabb rugózás nekem jobban bejön, az enyém eléggé nagypapás. Az ülés jó oldaltartású, a felfújható deréktámasz meg az állítható combtámasz nagyon baba. Jól szól a hifi, a navija is gyors. A váltási érzet, meg maga a váltó is jó (mondjuk az 1-es elég rövid a 6 gang miatt). Igazából azon kívül, hogy mechanikailag nem olyan megbízható mint az enyém minden a BMW mellett szól.
mod:
Saint_: Jah behozzák az onnan kiszuperált Euro4-5-ös dízel autókat aztán visszatekerik és a hülye vásárló meg rárepül mint gyöngytyúk...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Start-stop sajnos egy idióta dolog, egy rossz, amit a hülye szabályzás hozott el, ellenzem én is, mert nyírja az akkut, nyírja a motort és egyébként minimálisan spórol üzemanyagot. Cserébe idegesítő és a legrosszabb helyzetekben is le tudja lőni a motort - mondjuk a Toyota HSDje ezt jól megoldotta, de ugye ott még hagyományos önindító sincsen, azért sem zavaró -.
Bubu-ban nem jó a váltó? Nekem az kimaradt az életemből, de azt feltételeztem, hogy elég precíz váltót tesznek azokba a járgányokba. BMWből nekem egy maradt meg, hogy az F31-esünk, az 0 km-es korától rázta a váltókarját, érezted rajta a "fordulatot". Sose tudták kijavítani és azért is volt furcsa, mert ebből a korból se az kisebb, se a nagyobb BMWkre nem volt amúgy jellemző.
A hifit megértem, az sajna a magasabb kategória kiváltsága, vagy házilag pimpeled. Twingoba is szörnyű, de az Aurisban sem mondanám valami nagy durranásnak (gyerekdalok azért elmennek rajta és az első 500 bőrünk csokival van bevonva után már úgyse figyel az ember. ). Nálam szerintem az is eszméletlen javulást hozna, ha kukáznám a semmire nem jó BT nélküli CDs fejegységet.
Egy első combtámaszért elég sokat megadnék a twingoba is, mert elég rövid az ülőlap nekem. Cserélni meg necces lenne, mert egyébként is előre sikló ülés kéne, márkán belül meg fene tudja melyik férne bele. A kormányom meg nagy és vastag, de a medve mancsaimhoz elfogadható méretű.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142511 üzenetére
Amikor először mentem vele az első lámpánál lelőtte magát a motor... Én meg ott fogtam a fejem, hogy nem hiszem el, hogy pont alattam döglik meg ez a sz@r... Aztán kinyomtam a kuplungot és beindult.
Végülis nem rossz, olyan korrekt iparos munka, de a jótól messze van. Mondjuk olyan Suzuki Swift szint. A Jazz-ünk váltója kb 2x jobb. Nem rég cseréltem benne váltóolajat (a gyárit cserélem Motul Gear300-re) attól sokat javult a kapcsolhatósága, főleg hidegen (bár leginkább azért mert gyárilag 80W90 van benne ez meg 75W90-es). Váltót ez is rázza picit, a 650-es alapjáraton azért a 4 hengeres boxer nem jár olyan finoman de inkább ez mint egy DMF (a modernebbekben már van pl).
A hifi az konkrétan fos, komolyan nagymuter Sokolja jobban szól. A BT-os gyári fejegység az feláras volt, ebben nincs.
Az ülés viszont nem rossz, olyan fotelszerű, 0 az oldaltartás de cserébe epedás, kényelmes. Nyomtam le vele Bp-Bázel túrát és a végén sem volt semmi bajom az üléssel.
A kormány kicsit vékony volt nekem de így bőrözés után pont jó a vastagsága.#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. Nem mondanám, hogy óramű pontosságú, de alapvetően jól használható, nem túl hosszú és egész jól lehet tenni a fokozatokat is. A sima Renault váltók ennél klasszisokkal rosszabbak.
Start-Stopról az egyik kedvenc félpercesem: [link]. Bár nem járok ilyen autóval - bárcsak -, de a sima autóknál is ez van, csak ott simán nyekereg 10 másodpercenként. Priusnál azért viseltem el, mert eleve nem rázott a beindításkor és eleve nincs önindító sem, ami tekerjen.
A videóról eszembe jutott megint, hogy de jó lenne a twingora is valami nyitható rendszer, hogy legyen combosabb hangja, ha épp olyan a hangulat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #142515 üzenetére
Twingo RSben passz, hogy mi van, elég szűken jár, nem lötyög, egy picit pattogós, darabos, de élhető. Ha majd nagyon zavar és nem lesz más, max rénézetek a srácokkal. Az a fajta nyúlós érzés, mint ami megvan pl: egy új clioban is viszont nincsen és ez jó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz CactuS #142513 üzenetére
"Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. "
Tegyük hozzá, nem azért lett jó aváltó, mert Twingo; hanem mert RS, azaz a Renault Sportnál tervezték az RS specifikus részeket és ott rakták össze a vasat.
(1x volt francia autóm, egy 2006-os R. Clio 2011-ben; a feleségemnek vettem, sose* használta, én mentem vele szumma 1500 km-t 11 hónap alatt. *Összesen vezette 50 km-t úgy hogy mellette ültem; ezalatt az 50 km alatt egyszer csak megszorult váltó -> kuka; bontott váltó kellett bele.)
-
gzbotii
veterán
Most ment el mellettem egy rendőrségi A4, leengedett alblokkokkal, bömbölt belőle a mulatós...azt hittem, hogy valami nem idén barnultak.
Nem vagyok teljes mértékben biztos, hogy ez nem ütközik valamilyen szabályba...már a zenéért járna fél év letöltendőWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz BigBlackDog #142515 üzenetére
Én renault 105- el mentem, szívó diesellel. A váltó minden váltás után felvette a közép állást és konkrétan csak padlógázzal volt érdemi gyorsulása
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
Az M6 nincs a listán. Olyan alacsony forgalmú, hogy nem is mérhető?!
#nincsbennetarcsi
-
-
Gsx-rr
veterán
Nem talalok szupermarketekben meg teli szelvedomosofolyadekot.
Ha a -42 ig jo ablakmoso folyadekot 1:1 ben higitom az jo legalabb -10 ig?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gsx-rr #142527 üzenetére
Tesztek alapján random, némelyik már korábban kásásodik. Ha nagyjából biztosra mennél, akkor tömény, vagy keress rá neten, hátha találsz valami jobbfélét a kínálatban Prelix -19 valamelyik teszten jó volt, cégnél Unix A.Z. volt használva az illata miatt (nagy fagy hiányában sokat nem próbáltam, de azzal sem volt gond).
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz molnarpeter #142528 üzenetére
Talaltam 2 litert itthon azt betoltom, csak arra kell, hogy mikor majd megy fenyzohoz a kocsi ne fagyjon be. En Telen nem fogom hasznalni.
Tboy93: az nekem keso,2 heten belul kell megoldanom
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #142526 üzenetére
Ahhoz azt hiszem nincs még PHEV hajtáslánc. Az meg bölcsijárathoz ideális lenne, mert azon a távon be sem indul a benzinmotor. Nyilván a villany még jobb, csak hát a legtöbb nem is rendelhető vagy 1 éves átfutással.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz brumi1024 #142540 üzenetére
Értem, a Michelinből normál kivitelt vennél, nem RFT-t... úgy több benne a ráció.
Jut eszembe a legfontosabb kérdés a budapestiekhez: Milyen volt a forgalom így az első iskolai napon?
Megelőzendő az agyfrászt, én inkább hajnalban keltem és elindultam 6:45-kor (alapesetben 8 és 9 között szoktam); ill. hazaindultam 15:55-kor, így semmi problémával nem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #142543 üzenetére
Gyorsabban beértem, mint máskor. Azt hittem baleset volt az M0n mögöttem, mert összesen 2 kamionnal találkoztam Szigetszentmiklós - Budafok távon.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- PlayStation 5
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Filmvilág
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...