-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #141982 üzenetére
Kétoldalassal jó, mert vész esetén Batarangként simán tudod használni.
Felül talán picit hosszú, de ugye csalóka, mert a fóka kormánya meg inkább magas, mint széles. Egyébként szerintem nem gáz egyáltalán.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
SzlobiG
félisten
válasz xEon1337 #141995 üzenetére
A váltás itt is fura volt olyat ránt ha kihúzatod. Figyelni kell nagyon ha szépen akarsz vele váltani, de ez opel ficsőr, mert kb az összes ilyen volt amivel mentem és benzines.
Full extrázva biztosan jobb, de ott meg már annyira megdrágul, hogy számomra nem ér annyit egy Astra inkább más típust választanék.
-
bitpork
nagyúr
válasz Akula #141991 üzenetére
Az egésznek a pozitív v negatív dőlésszöghöz van köze. Egy magasságállítós autónál még ha jó is minden lengőkar és szilent, ha alacsonyabbra van engedve mint a középállás és a hozzá állított futómű geometria, akkor negatív lesz a kormányzott keréknek a dőlésszöge, ha magasabbra emelkedik akkor meg pozitív. Erre rájön ha a gépállat még nehéz is akkor durva arczal orálszex.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
válasz SzlobiG #141992 üzenetére
Faternak van a 125 lovas verzió, sima 5 ajtós, kézi váltóval.
Én nem tudok vele úgy váltani, hogy ne rántson. Illetve igen, ha minimum két másodpercre kinyomom a kuplungot. Azt hiszem, hogy ennek amúgy a lendkerékhez van köze. Szóval a gyors váltás felejtős.
Anyaghasználat: nem jobb, mint a 10+ éves konstrukcióval rendelkező Volvo C30-ban, sőt..
Az ülés az mondjuk nem rossz, ez a 8 irányban állítható, kihúzható combtámaszos verzió, de még nem az ortopéd orvosos AGR móka, az csak bőrben van.
Először rakatott fel az első ablakokra légterelőt, amikor megvette a kocsit.. kérdeztem, hogy biztos-e ebben? Persze-persze.. aztán egy év után leszedette, mert olyan szélzajt generált pályatempónál, hogy nem lehetett megmaradni mellette, plusz szerintem irtó szarul is néz ki.
Ami a K Astra mellette szólhat: Mátrix LED, AGR ülés, bolygóműves AT váltó, Android Auto / Carplay támogatás, talán egy fokkal kedvezőbb ár a konkurensekhez képest, 5 év garancia
Ellene: minden más
"Less but better" - Dieter Rams
-
SzlobiG
félisten
Ma a cégnél kaptam egy kombi K-s Astrat 1.4 T 150 lóval. Hát nem is tudom, ha nem nézem, hogy a mondi már 11 éves lesz akkor tuti nem cserélném el rá, hiába a turbó ez 4000-s fordulat alatt alig akar menni és ilyen hülyén is gyorsul lepadlózom és meg meg akad kétszer pedig egyenletesen tartom a gázpedált. Lehet, hogy konkrétan ennek az autónak vmi baja volt és azért csinálja, de jó idegesítő padló gáznál, van még vagy 10db a cégnél ha egyszer hozzám jut egy másik ki fogom próbálni az is csinálja-e. Mindenesetre a fogyasztása baráti 6000 km-re vetítve 6.3-as átlagot mutat amit jórészt pályán raktak bele. A másik idegesítő jelenség a szélzaj a baloldali ajtó ablaknál, mintha nem lenne felhúzva többször is rápróbáltam, hogy biztosan fel van húzva és fel volt, 120 felett már jött a hang.
Arra jó volt, hogy továbbra is megerősítse a hitet bennem, hogy benzines autó nekem továbbra sem kell, egyszerűen annyira hiányzik a nyomaték alul, na meg ilyen Astrát se fogok venni magamnak.
(#141993) MunezXBK [link]
(#141994) Akula Tudtam, hogy még volt valami, szintúgy nekem is kb egy óra után már fájt a derekam hiába állítgattam, pedig alapesetben jók az ülései, de valahogy még se.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Akula #141987 üzenetére
Akkor meg minek a mérő? De most komolyan kérdem - ha így mértek akkor nincs miről szó mert rossz a módszer. Ha meg annyira szar akkor minek mérte? Egy fotón is látszik elég jól ha valami használhatatlan - szerintem.
A másik meg hogy ha tényleg így mérnek akkor pl minden szintszabályzós autó megbukik egy ellenőrzésen - mivel geometriát csak egy magassághoz lehet állítani a szélein meg fog kopni a kormányzott tengelyen ha nem állandó magasságon használja vki, míg a közepén megmarad a recze. Ezért van h Maxon nem veszek új gumit mert max 1-2 év és cserélhetem. Így meg a használtért nem kár és ugyanúgy megveszem a 6-7 mm-t.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #141985 üzenetére
Célnak megfelel.
If it looks stupid but works, it ain’t stupid.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na lehet röhögni, megjött a csoda
Pozitívum: Jobban elérem a váltógombot a kormány mögött, pl. kanyarodáskor is. Nekem tetszik. Kétoldalassal van feltéve, de jött hozzá csavar is. Azzal még várok
Negatívum: ettől még se gyorsabb nem lett az autó se simább a váltás
Kicsit racsingos tőle, matricát is kéne feltegyek hogy biztos legyen[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #141977 üzenetére
Hasonló nekem is volt már. Általában lámpák miatt szoktam szólni, ha valamelyik nem ég Ezek a változatos válaszok voltak:
Autós 1: -ÁÁ szóval ezért világít az az izé a műszerfalon.
Autós 2: -Tudom ,már hónapok óta ilyen.
Autós 3: -Tudok róla, köszi.Volt egy hapsi akinek konkrétan z oldalindex kint lógott a kábelen a sárvédőből. Szóltam neki, hogy az nem jó. " Ok, kösz" és beült majd elment.
Gumi meg ilyenek miatt már nem is szólok mert csak lebaszást kapok.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
-
Peter.70
addikt
-
Doki16
addikt
válasz focvis #141969 üzenetére
Az Auris 80 lóerős villanymotorja bőven elég lenne már nekem ha többet tudná hajtani. Amikor van benne elég elektron akkor egész szépen viszi azt az 1400 kilót. Ha ezt tudná hosszabb távon én teljesen meglennék vele elégedve
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
A villanyos témához. 1x érdemes kipróbálni mindenkinek (pl. MOL Limo), utána könnyebb véleményt formálni. Városban teljesen vállalható dinamikával mozgatja 70 elektromos ló és 200 Nm a Volvo 2 tonnáját (sofőrrel).
A hétvégén teszteltem a hatótávot: sikerült 40 km-t mennem egy töltéssel (no klíma; Keszthely ~5 km és a dimbes-dombos 76-os út, emelkedőn 90-95, lejtőn amíg gyorsult lendületből [120], egyenesben 90-100). Mindez konnektorból kb. 350-400 Ft ellenében.
[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
Köszönöm, ezt értem. Azonban forgalomból kivont autóra sem kell fizetni, ill. ha újra forgalomba helyeznek egy autót, akkor arra az új tulajdonos fizeti időarányosan az adót. Azt nem tudom, hogy az új rendszám jogilag újra forgalomba helyezést jelent-e. Én azt gyanítom, hogy az új tulaj is kapott csekket az új rendszám miatt, így ugyanarra az autóra duplán szedné két önkormányzat is a gépjárműadót.
-
didros
senior tag
Sziasztok! Amikor egy autó új rendszámot kap az jogilag újbóli forgalomba helyezést is jelent?
Eladtam a törött autómat, az új tulaj lecserélte a rendszámot és bizonytalan vagyok benne, hogy ilyenkor a gépjárműadót nekem kell-e még fizetnem a második félévre is...
Köszi! -
Reggie0
félisten
válasz Akula #141960 üzenetére
Felulrol nem is jon annyi feny, 1000W/m^2, ami boven keves egy auto hajtasahoz a feluleten, tehat alulrol ennel sokkal nagyobb kene, kb. tiz-huszszor ennyi es a napba nezni igy sem tanacsos. Ezeknel azert mar a szorodo feny is problema.
Az urben sokkal nagyobb teljesitmenysuruseg van, vagy 10-szer annyi, mint a foldon es a spektruma is mas, oda mas napelemeket hasznalnak. (A tobbi a legkorben vesz el.)
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
válasz Szilágyi84 #141959 üzenetére
ez ilyen sajnos. nem igazságos, de általában a vevővel meg lehet ezt is beszélni, ha nagy tételről van szó.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Reggie0 #141958 üzenetére
veszélyes? belenézni? ezért nem gondoltam, hogy felülről jöjjön a fény. bár a napelemes autó is megy valahogy.
az űrhajós rész viszont OK. abban igazad van. de áramot akkor is a nap szolgáltatja. nem is keveset. csak itt lent egy kocsi nem lehet felszerelve ennyi panellal.
szóval vannak az ötletben gyenge pontok, elismerem, de ahogy a főnököm szokta mondani: más javaslat?
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141943 üzenetére
Persze, es ha veletlenul belenezel meg is vakulsz. Ezeknek a vezeteknelkuli energiatovabbitos dolgoknak mindig ott van vege, hogy ha nagy a teljesitmenysuruseg, akkor veszelyes.
Az urallomas pedig hajtoanyaggal allitja a magassagat, amit indonkent feltoltenek a foldrol. Elektromos urhajozas nem letezik, az aram csak a rendszerek mukodtetesehez kell, a hajtast nem az vegzi, ahhoz mindig valami anyagot ki kell lokni.
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
big thx.
most én vagyok a hülyegyerek, mert nem írtam le részletesen, hogy LED, meg egyenirányító, csak azt ,hogy az alváz átalakítja a fényt. de nehéz ezt megemészteni, látom
tudod: az űrállomás is mindig bedugja magát a konnektorba, mikor pályamódosítst kérnek"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Szilágyi84 #141953 üzenetére
nem, nem érdekes. sajnos ez van.
ezért kell novemberben-decemberben eladni a kocsit."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Szilágyi84
senior tag
Érdeklődni szeretnék hogy létezik a gépjárműadó amit régen súlyadónak mondtak éves elszámolása 2 részletben jön félévente és az én volt autómat február legvégén adtam el amit le is jelentettem a kormányablakban egyből aznap de az első féléves súlyadőt befizettem mert elkezdtem az évet vele viszont most fél évre rá megint bekellett fizetnem hiába mentem be hogy nincs már meg ez a hölgy szerint éves kötelesség a félévi elszámolás csak könnyítés szóval beszedték tőlem is és az új tulajtól is. Érdekes nem?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #141949 üzenetére
Ennek nekiindultak itt a fritzek.
Kiépítettek egy szakaszt, majd rájöttek, hogy ez zsákutca és skipelték.
-
Akula
őstag
válasz stickermajom #141949 üzenetére
az már sajnos tömegközlekedés, mert a kocsi annyival jobb a dodgemnél, hogy oda megy ahová akar.
@(#141947) aero: látom nehéz ezt elképzelni. nyilván sok fizikai akadály van, de nem lehetetlen. inkább politikai-gazdasági ellenállás lehet a dolog mögött. de egy akksi előállítása és cipelése valóban nem a legjobb a CO2 kibocsátásnak. de ha van jobb ötlet, gyerünk. most csak egy ilyen vad ide jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #141949 üzenetére
Az is olcsóbb volna + jelen állás szerint végtelenszer nagyobb hatásfokkal működne.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Akula
őstag
válasz gzbotii #141945 üzenetére
jó, a kalahárit és a vörös murvás ausztrál sivatagokat nem biztos, hogy megéri.
de ha a legfőbb szakaszok meglennének, már az is rásegít, nem kell pénecolni, hogy mit hogy nem lehet. amúgy jöhetne a fény felülről is, akár a napfény. ahhoz nem kell ezeket a fantasztikus utakat feltörni."Akula Sub, ready for the deep!"
-
gzbotii
nagyúr
válasz Akula #141943 üzenetére
"ja, hogy az összes utat át kéne alakítani?"
Ja, reális, a világ összes úthálózatát átalakítani - és nem is kicsit."lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk."
Igen, mert Németországban is Mocskosorbán lopja az amazonasi bozóttüzeket, azért nem haladnak egyről a kettőre e téren.Made my day.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz Akula #141943 üzenetére
valahogy a töltést kéne ráadni a kocsira menet közben, vagy máshogy ellátni energiával kívülről. pl. ha mondjuk a pálya amin közlekedik a kocsi, alulról meg lenne világítva és ezt a fényt a kocsi alváza átalakítaná árammá, máris jobb lenne. ja, hogy az összes utat át kéne alakítani? lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk.
Dik.
-
Akula
őstag
elektromos autó: szar, gázautó szar, dízel VW: na, az a jövő! okos.
meg kéne nézni, ki is pénzeli. vén bolond. méghogy a dolgozók nem akartak a töltőkábellel bíbelődni. hát ha ez a lehetőség is benne volt, hogy kaptak egy arany tankoló kártyát a cégtől, aki meg úgyis leírta költségként, akkor miről beszélünk? ez nem a plug-in hibája.
vén hülye!amúgy az elektromos autózás ahogy most létezik tényleg nem jó. cipelni a hatalmas és ütközésnél veszélyes akkukat őrültség. valahogy a töltést kéne ráadni a kocsira menet közben, vagy máshogy ellátni energiával kívülről. pl. ha mondjuk a pálya amin közlekedik a kocsi, alulról meg lenne világítva és ezt a fényt a kocsi alváza átalakítaná árammá, máris jobb lenne. ja, hogy az összes utat át kéne alakítani? lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk.
Szerk:
(#141942) Doki16: már látom, hogy közben nálad is kiverte a biztit.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Qru
MODERÁTOR
Érdekes ellenvélemény a villanyautózással kapcsolatban:
#nincsbennetarcsi
-
-
hacki87
senior tag
Hétfőn hat órán át tartottak fokozott ellenőrzést
románkülföldi járműszerelvényeknek az M0-áson Alsónémedi térségében. [link][ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Fékek ugyan már kinek kellenek itt fékek. Úgy lemegyek egy 10%-os lejtőn, hogy nem használom, de cserébe termelek egy csomó áramot
Na jó ez is fék, mielőtt valaki megjegyezné
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Coyot #141933 üzenetére
Nekem asszem a civicen gyári fékek voltak elöl és botrány szarul fogott, autópályán amikor fossá volt pakolva az 1.4 néhány combosabb 150 -> 100-as fékezés után konkrétan elmelegedett és alig fogott valamit. Az accordon viszont nagyon fasza a gyári fék, az utángyártott textar meg hullámos lett pár ezer km után.
-
Coyot
őstag
válasz Szoszo94 #141928 üzenetére
Pontosan erről beszélek a fék marhára nem játék, annyira nem hogy én bele sem tennék olyat amit nem abba gyártottak, mert jobban porzik, melegebb stb stb. számomra jobb a békesség. Azt meg valljuk be azért hogy nagyon kevesen vannak akiknek rendszeres szerpentinezés "keseríti" meg az életét. Ha meg mégis előttem tuti szüttyög mindig valaki.
Mondjuk én nem vagyok a híve az utólag nagy fék nagy turbo meg csipp meg anyámkinnya maszatolásnak sem. Ha erős autó kell nagy fékekkel akkor azt kell venni.
Má' nem
-
tboldi
nagyúr
válasz MunezXBK #141925 üzenetére
Ja, nem.
(#141926) Integrale: Semmi köze hozzá, de erről valamiért a Buell motorok féke jutott eszembe.
(#141927) Coyot: Vannak, akik szerint igen.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MunezXBK #141925 üzenetére
Én nem, mennyűűűűnk mááár...!
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szoszo94
őstag
válasz Integrale #141926 üzenetére
Ezzel a felnivel és gumival kitöltené az egész dobbetétet
Coyot: szerpentinezés alatt gyorsan el lehet melegíteni egy egyszerűbb betétet, még kis kocsin is. Féken én sem spórolnék, EBC megy majd bele ha elkoptak amik most benne vannak. Hétvégén osztrákiában szerpentineztem egyet barátommal, végére már nyúlt eléggé, elmelegedett. Nem tudom milyen van most benne.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #141922 üzenetére
Akkor marad az STi fék, azzal még Tboldinál is menőbb lennél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #141920 üzenetére
Plug&play a tiédhez is az a Bilstein futómű, illetve az STI fék is (elöl4 hátul 2 dugyatyús Brembo).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #141918 üzenetére
Minden FL-es kapott váltófület, a sima 3.0R is. Az igazi Spec B az amiben gyárilag Bilsteni futómű van.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
nagyúr
válasz MasterMark #141909 üzenetére
3 lityos csak automataval volt ugye? Mit eszik neked ez egy Bp-i dugoban?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Zizmand
aktív tag
válasz stickermajom #141906 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #141894 üzenetére
Ül a feneke. Jól áll neki de akkor előre is mehetne egy 2-3 centis ültetés. Vagy cseréld meg a rugókat, az ékalak mindennek jól áll.
mod:
Saint_: Több Subaru csoportnak is tagja vagyok de talikra nem járok, mert elég surmó a legtöbb tulaj. Annyi, hogy a telepi Suzuki/Honda tunerjóskáknál 1 fokkal több a lóvéjuk de BMW-re még pont nem telik nekik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #141894 üzenetére
Imadom ezeket a vasakat, az a belter annyira zsir, egyszer ultem benne, ki se akartam szallni. Boxer hangja is isten. Csak nyuszi voltam beleugrani, inkabb az egyszerűbb accord mellett dontottem.
Milyen motor + valto kombo van benne?
-
kisza25
félisten
válasz szabonagyur #141899 üzenetére
Ha átlátszó lenne szerinted mi látszana belőle az én szélvédőmön?
Amúgy kép alapján kicsit másra számítottam, mondjuk tetszik, hogy benne van a trikolor ami egyben olasz és magyar zászló színe és, maga az autó rajza is tetszik, csak lehet jobban mutatna az autón, de festésre nem akartam rakni több okból, amúgy tök jó minőségű matrica[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- PlayStation 5
- Vivaldi (böngésző)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen GPS-t vegyek?
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest