-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tsebacsi #142891 üzenetére
Stinger a V6-ossal többet evett, azzal a heti átlagom 17 liter fölöttire jött ki.
Mustang azért ennél kevesebb lett, az inkább 12 körül volt. Persze ha tolod neki, akkor azért az is megindul. A trükk az, hogy a Mustangnak van hangja és nem kell hozzá taposni, hogy szóljon.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
MasterMark #142881 üzenetére
Van az a réteg, akinek ennyi esze sincs. De jogsija van, nap mint nap köztünk járnak.
Cikket olvasva, éjjel történt - olyankor azért simán lehet olyan gyér a forgalom, hogy megforduljon valaki menetirányba gyorsan.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Gsx-rr #142885 üzenetére
Bár ott tartanék, hogy ilyenek közül válogassak.
De igazából nekem egy mezei Mustang GT kielégíteni a hörgésével, idehaza úgyse száguldozik az ember, lámpás rajtolgatások meg kb. 1 hétig szórakoztatóak. Utána maradna a duruzsolás. A futóműve az újnak már jó, a Transit kapcsolók meg nem zavarnak, legalább ismerősek.
Qru: Így gondolom én is.
Itt a következő: [link]. Én mondjuk megálltam volna és megvárom, amíg megfordul, nem elhajtok mellette, mert így, hogy tolat, még rosszabb is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz
tboy93 #142799 üzenetére
Pár napja mesélte Hollger kollégám , hogy kellett cserélni motort és váltót . Egyik Corollája alatt a garázsban volt 1 csepp olaj . Be ment a Toyotához , felemelték az autót , tiszta olaj volt az alja . Motor + váltó csere lett belőle . Kérdeztem mennyi idő volt a procedúra , azt mondta 14 nap . Az úgy akkor rendben volt ...
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
EQMontoya #142858 üzenetére
Ertem, amit irsz. A csalas, mint buncselekmeny megvalosul azzal, ha a jogtalan haszonszerzesert valakit tevedesbe ejtenek, vagy tevedesben tartanak.
Szerintem a leirtakra a tevedesben tartas megfeleltetheto.
Viszont a rendorok nem szeretnek dolgozni es ilyen esetekre leirjak, hogy ez polgari jogi vita, buncselekmeny nem merult fel.
Szerintem meg felmerulhet, de az mindegy. -
-
válasz
kisza25 #142877 üzenetére
Suzuki Alto, ha jól látom. Annak azért ezért szépen befordult az eleje, gondolom az okozta a tüzet. Ahhoz képest, hogy clio alváza van, a lodgy utascellája szépen megfogta az ütközést.
Egyébként ezt sose fogom megérteni. Hogy lehet felhajtani fordítva az autópályára. 1 méteres, fényvisszaverős táblák vannak mindenhol. De ha fel is megyek, látom, hogy nem stimmel a felfestés, a leállósáv. Azonnal megállok, elakadás jelzővel jelzem, hogy hülye vagyok, bocs és próbálok lehúzódni. De nem nyélgázon csapatom forgalommal szembe...
Qru: Alto lesz az, swiftnek alacsonyabb az ajtaja, Splash magasabb, de máshol van a lámpája.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #142868 üzenetére
B+ komolyan már félni kell az autópályákon, hogy valaki szembe jön
A dacia logan szépen kiégett, a másik mi nissan micra? -
Qru
MODERÁTOR
Az új villanyos Porke volt már? Porsche Taycan
2.8s a 0-100, az elég bitang...
mod:
Tsebacsi: Scan és mailben küldd vissza nekik, hogy mutassanak fotót.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz
stickermajom #142868 üzenetére
És kajak a baleset után a kicsivel odébb lévő gondolom forgalomirányító rendőrautónak is nekiment valaki? Hát ez beszarás. Vagy az az útszakasz el van átkozva.
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz
focvis #142869 üzenetére
Persze mondom nem problem, csak furcsa, hogy nincs kép vagy link ahol megnézhetem. 2 perccel utána már videóztunk a kocsiból, és jóval lejebb voltunk mint a megadott cím, azaz vagy 100-al mentem városon belül (kizárt, ráadásul egy osztrák autó után mentem!) vagy valami humbug van itten.
-
stickermajom
addikt
-
kisza25
félisten
válasz
Magnum_ #142862 üzenetére
Amikor kint dolgoztam még nem küldtek haza büntetést, amúgy kint kisebb a tolerancia, mert folyton villant a trafi, itthon 2001-ben büntettek utoljára (kopkopkop), a kia proceed-et kihoztam szalonból, másnap villant először Salzburg felé, egy ismerőst vittem ki a reptérre, két naposan már benne volt 600 km
A kiaval kb 5x villant, főleg éjjel haza felé, sajnos a 450 km-ből csak 170 volt autópálya.
A rekordom ~4:10 perc (meló után zuhany aztán haza, másnap vissza jeeee....), a negatív rekord 8:30 perc[ Szerkesztve ]
-
Megvan az új forgalmi!!!
Ennek örömére ma kaptam egy kedves levelet a Land Oberösterreich-től "A Közveszélyes Száguldozónak" címezve
Legyek szíves fizessek be 30
birodalmi séke...eurót államkasszájukba, ugyanis volt képem 48-al menni a 40-es táblánál.A fotót gondolom a személyiségi jogaim miatt nem postázták (kellene?)
Reklamáljak vagy nincs értelme? Nem összeg, csak érdekel jogszerű-e ez így.
Dánkelfszt Köszi Srácok! -
-
válasz
#89309696 #142838 üzenetére
Megnéztem, rosszabbra számítottam.
(#142850) Jorus : Nem tudom; mert A.) letöltött kép, B.) csak egy pillanatra gyorsultam fel és épp a kamera ment a telefonon.
A gyári vége 230; mint látni, alulról karcolja a 4000 rpm-et, ahol a max. teljesítmény lakozik - így tippre óra szerinti 238-240 lehet a valós 230.
160-ig szépen megy, ott hirtelen lekapcsol az elektromos hajtás (mínusz 200 Nm), és lesz egy 2 tonnás dízeled, ami be tud lendülni, de nem fickándozik.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #142852 üzenetére
És EA a rendszáma .
-
-
EQMontoya
veterán
Saint_: [ezt] olvastad?
Nekem nagyon fura, hogy polgári pert emlegetnek a cikkben, pedig ez zsír bűncselekménynek tűnik. Nyilvan nem véletlenül fű alatt javítottak, majd törésmentesnek eladták a nyilvánvalóan szarul javított kocsit. Itt fel sem merül, hogy erről nem tudtak, ez siman csalás, szabálysértési értékhatár fölött.
Itt szerintem nem csak a kártérítés a kérdés, hanem hogy kinek van a vádlottak padján a helye. -
Linkelje valaki, legyen kedves, ezt a handras Laptiminget, most már kíváncsi vagyok rá. Thx!
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gsx-rr #142835 üzenetére
Egyébként igen. Ott a töltéssel el vannak mahinálva a Km-ek a 20-80% miatt ahogy az is, ha a gyorstöltők visszaveszik a teljesítményt mert ketten vagytok épp rajt, meg a 150 helyett csak 130-cal megyünk.
A benzines meg 5 perc alatt tankol, hugyozik, vesz egy benzinkutas csomagolt szendvicset és lép is tovább menet közben megeszi, feleannyiszor kell megállnia tankolni is és nyomhatja amennyivel tetszik mert 2x-3x akkora tartalék Km van nála amit ismét jóval gyorsabban megrak. Ráadásul pont a Tesla lenne alkalmas vezetés közbeni kajálásra, ahelyett beülnek étterembe.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz
MasterMark #142831 üzenetére
Nagyon sok mindenben. Elferdíti az életszerű valóságot. Az a baj ,hogy nem a fan-ok nem oda pozicionálják be az elektromos autót ahová ma még való. Amúgy csak meg kell néni a dislikeokat
Vályinak igaza volt.
Amikor ezzel is szembesítve volt csak habogott ,de hogy mi jövőben gondolkodunk ,meg majd jó lesz ez stb....Tehát egy városi autó ,tök mindegy a 300 kilométeres hatótáv városon kívül egy nagyon kompromisszumos utazási eszköz.
Bírom mikor azt mondják ,csak fél órát kell megállni tölteni azt mindenki kibírja. Persze csak az elfelejtik ,hogy nem autópálya-tempóval hanem alatta 20-30 kilométeres sebességgel közlekedett ahol már alapban 1 órás hátrány+30 perc töltés van egy etapnál.
A másik ,hogy azt is elfelejtjük ,hogy az első full töltésről indulás még oké ,de utána mikor az ember 20 százalékról 80 ra visszatölt gyors töltővel akkor ha elindul megint 20 százalék körül töltőt kell keresni ,tehát az akkukapacitás 60 százalékával lehet játszadozni ahol már megdőlnek a hatótávok amik papíron le voltak írva.Nézzétek meg Karotta "előadásait" az elektromos autózásról
[link][ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gsx-rr #142828 üzenetére
Izzad egy kicsit az kétségtelen, mert az Apple termékek eladták saját magukat, a villanyautók, pláne a Tesla az meg elég nehéz dió.
Az említett videóban semmi extra nem volt szerintem, simán hülyegyerekként belepofázott tök feleslegesen ráadásul olyan embereknek akiknek nagy tapasztalata van ebben, ő meg csak egy jóskagyerek a témában. Ez gagyivá tette az egészet, de minden influenszer ekkora pofával nyomul, főleg ha hiányos a nézettségi statisztika. Neki pedig még bőven hiányos, mármint ha az Apple korszakához nézzük és szerintem ő túl akarja azt szárnyalni.Ennél sokkal irritálóbb volt a pár hónapja lenyomott sportkocsi kontra Tesla S 400 méteres gyorsulás. Tudják jól, hogy a Tesla ott mindent ver és erre lehet matyizni, 800-1600 méterre már nem merték bevállalni, se két körre egy versenypályán, se gurulórajtra. Mikor ezt megmondták neki a kommentekben csak a kifogások jöttek mi más... Közben a benzines autókról sem tudtunk meg semmit, de azt igen, hogy András mekkora fasza csávó, hogy ő egy ekkora bulit össze tud hozni ennyi autóval és ilyen értékekben. Az egy szar videó lett, pláne annak tudatában, hogy milyen jó videót lehetett volna belőle csinálni.
Az autómosós videója nem volt annyira gáz bár a pénz onnan is fröcsögött hogy az egy drága autómosó szalon (Andrásra egyébként sok Family Guy Mort vicc ráillene pénz témában, remélem így eléggé politikailag korrekt voltam), a rohadnak a Teslák videó is tűrhető volt, én azt hittem hogy valami brutál marketing fossal majd nyálazza a Teslát, de nem. Feleslegesen dumált 3x annyit, mint kéne, de nem volt vészes az a videó sem.
Ezek a mutogatok valami plázacicákat 40 éves fejjel videók is marha cikik, a nyálverés a pénzre, hogy hát most kilyukadt a 80 ezres gumi Dobogókőn és jajj ez tuti javíthatatlan mert ő tudja és ez jajj 80 ezer, még a Laptimingban is megemlítette hogy ez jahj 80 ezer mert most cserélte (ha egyáltalán cserélte)..., mintha nem fizetné ki neki a Tesla úgy is.... A Szakonyi akinek ezerszer nagyobb vagyona van az egy tök nyugodt és korrekt pali ő lehetett volna inkább Tesla nagykövet, az András egy bolha mellette kb és úgy is ugrál. Sok minden gagyiság van benne, de totálban nem irritáló annyira azért. Teljesen átlagos netceleb csak, néha kisebb kilengésekkel. Még a leszarom és hülye vagy beszólásaival is, nála sokkal nagyobb Youtuberek is mondták már ezt a nézők pofájába, hogy az ő szavaikkal éljek, egyszerűen manapság ez így megy úgyhogy ez sem kirívó. Ettől még persze emberhez sem méltó, de azt nem is állítjuk, hogy az influenszer, youtuber, netceleb izék emberek, csak humanoid formájú élőlények.Oké, én kiadtam a stresszt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #142831 üzenetére
Nincs ezzel baj, mindenkinek lehet véleménye, mégis valahogy az őt ellenzők tábora a nagyobb. Amikor szembe állítja a saját érdekeit és véleményét másokéval, illetve tesztre kerül, akkor látszik, hogy görcsöl és bizonygatja az igazát, ha meg jönnek valami kritikával, akkor meg jön a "De akkor is jó volt nem, hehehe". Ez sokakban (bennem is) visszatetszést kellt. Nem kötelező szeretni vagy nem szeretni őt, de véleményünk az van róla, és nem 1 videó alapján. Biztos élőben normálisabb (ezt akarom hinni) de a videóiban néha túltolja a marketinget (úgy értem az önmarketinget, azaz amiben "hisz" vagy amit képviselni akar).
-
stickermajom
addikt
-
Gsx-rr
veterán
válasz
MasterMark #142829 üzenetére
Lattad az emlitett utolso videot? Szerinted az a stilus rendben van? Mikor valakit kesz tenyek ele allitanak es o elvakultan fujja a sajat demagog dumajat ,ugy ,hogy bizonyitottan nincs esetleg igaza?
-
#89309696
törölt tag
Azért ennyire nem tragédia Handrás, vannak ennél sokkal irritálóbbak akiket fel kéne rúgni, akár más témakörökben is. András csak szimplán unszimpatikus mindenkinek akinek vannak erkölcsei, aztán ennyi. Meg szoktuk nézni nagy ritkán 1-2 videóját még így is. A tök átlagos Youtuber influenszer viselkedést hozza, nincs semmi kirívó ami miatt ódákat kellene zengeni róla miért utáljuk. Szimplán csak utáljuk azt kész.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Chereiose #142794 üzenetére
64-es. Pár hónapja Buci vett egy kamerát és akkor számolgattuk, hogy a 64-es sem képes egy egész éjszakát végigvenni, az eleje hiányozni fog reggelre, mert azt törölnie kell a kamerának.
Mindenképp 64 GB legyen, meg valami olyan ami bírja a sok felülírást, ami autós kamerába való. -
-
válasz
molnarpeter #142815 üzenetére
Ne provokáld a kedves urakat, mert úgyis nekem kell magyarázkodnom a végén.
[kép]
(#142817) brumi1024: Nem rossz! Majd bejáratás után térjünk vissza rá.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #142815 üzenetére
Nagy a dilemma (fszt, nincs zsé
)
-
válasz
Tsebacsi #142804 üzenetére
Lehetséges simán. Anno Infinity q70 v6 3.0 első alkalommal a nagynyomású + a 6 csúcs cseréje 5,5 milla volt + 300k saját költség motortisztítás címszóval - ha nem kéred, nincs rá garancia -. Szerencsére kértük, mert volt még 1 ilyen kör. De ott is perrel kellett megfenyegetni a márkaszervizt/márkát, mert 2. körnél mondták, hogy nem garanciális hiba. Mi meg mondtuk, hogy max. csak szeretnétek, ha nem az lenne... Végül csak megoldották és meglett a hibaforrás is, egy rossz üzemanyagszivattyú.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboy93 #142799 üzenetére
Nálunk az újabb Euro6-os motorokkal sok gond volt, pl Fordnál is és kisbuszból csereautót se tudtak adni a javítás idejére. Hosszú hónapokat álltak az autók. Az más kérdés, hogy új autó kedvezményben visszaadták - némi ügyvédi közbenjárás után - a kiesett idejét az autónak, de na.
Magánszemélyként nyilván 1 hét is sok autó nélkül és baromi kellemetlen, azért veszed, hogy használd, de vannak dolgok, amiknél egyszerűen idő kell az átfutáshoz. Egy motorcsere sem az a kategória - költségben sem -, mint egy izzócsere, azt nyilván rendesen le kell papírozni, mert a szerviz sem akarja saját zsebből fizetni a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest