-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz vans? #319056 üzenetére
Alapvetoen nem problemas, megvan a folyamata. A legegyszerubb megbizni egy erre szakosodott embert/ceget, akinek megvannak a bejaratott hivatali utvonalai. Az o munkadijan feluli koltsegeket pedig ki tudod szamolni, van a neten millioegy kalkulator ra, de nagy vonalakban: muszaki vizsga vagy a kinti vizsga honositasa (15k-60k), eredetvizsga (17-22k), torzskonyv+forgalmi (6+6k), regado, meg amit kihagytam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vans? #313775 üzenetére
Már napokkal előtte elkezdik a lezárásokat. Érdemes az utinform oldalát megnézni illetve Waze, (az a sok fix trafi miatt amúgy is erősen ajánlott itt a városban).
A Várban csupa turista zabáltató hely van ahol drágán kapsz sz@rt, vagy még drágábban ehetőt. Érdemes valahol lentebb enni és fent max egy fagyi/süti kávé-t bedobtok pl a Ruszwurm-ban.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz vans? #313775 üzenetére
Waze javasolt, inkabb kotelezo. A Varnegyed es kornyeke mindefele programok miatt amugy is le lesz zarva kb, szoval inkabb ugy keszulj, hogy valahol lerakod az autot es odasetaltok/bkv-ztok/bubiztok. Etteremre majd ad valaki mas tippet, szvsz az a kornyek nem a jo ar-ertek aranyrol szol Az egyetlen amit tudok tapasztalat alapjan javasolni az a Henri belga sorozo es etterem a Bem rakparton.
-
Szada85
aktív tag
válasz vans? #284900 üzenetére
Sajnos ilyen oldalt én sem ismerek, eddig egyik autómnál sem néztem ilyen formán utána. Az autót magát meg szoktam nézni az "oldschool" módon, de én is azt tapasztaltam eddig, hogy legkésöbb kérdésre megmondta mindenki, ha hajlott a lemez.
Most volt egy GTI VW szalonban, a hirdetésbe nem írták, az eladó már a telefonban jelezte, hogy "kétszer volt javítva/fényezve, tudok róla?"...
-
Corsa02
őstag
válasz vans? #284900 üzenetére
Annál a motornál nincs nagy bomba, hibakód ne legyen, hűtőfolyadék nyomok ne legyenek alatta, egészséges hangja legyen. Hengerlekapcsolásnál csak minimális vibráció lehet.
DSG-t manuálisan is próbáljátok ki, 2x 3x kapcsoljatok hátramenetbe is és vissza.
Mennyit futott?The Truth Is Out There --->
-
nagyúr
válasz vans? #284890 üzenetére
Hello,
A próbakörnek egy ilyen autónál általában nincs sok jelentősége. Garis még az autó? Ha nem, én elvinném egy állapotfelmérésre! Illetve érdemes lecsekkolni a kártörténetét, esetleg ha van lehetőségetek mérjétek körbe.Szerk.: JSZP gondolom megvolt már. Az is hasznos tud lenni néha.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
rbalint88
addikt
válasz vans? #234982 üzenetére
Lehet a hotagulas miatt cicereg a muszerfal vagy ami elojott masnal is, az ablaktorlo “rezeg” a szelvedon es az adja a hangot
Mas: megjartam Alsoorsot, tegnap lefele fel sem ajanlotta az M7-et 10ora koruli indulassal, de legalabb igy megvolt az Etyek-Alcsutdoboz szerpentin 120 korul mintha picit elemelkedne mar a bukkanon, 100-nal meg nem. Menetido 2:20, kb a Westendtol
Ma hazafele palyan 148km/h tempomat, egyszer ellove, masfel ora. Jobbratartas ismereteben meg mindig komoly hianyossagok vannak, mas hulyeseg nem volt szerencsere.
A legeny elbucsuzott, szemelyi serules es dologi kar nem keletkezett, a fogyasztas jelentos volt az autoe egesz korrekt, 6,3 odafele, 6,8 hazafele. -
nagyúr
válasz vans? #234982 üzenetére
Carplay hiba: A hangszóró ikon a szöveges útmutató kapcsolója, ha át van húzva akkor néma. Ha se így se úgy nem megy akkor valami gebasz van. Ilyenkor Újra párosítás vagy telefon ki-bekapcs, maps újratelepítés segíthet talán.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
simonjoe
őstag
válasz vans? #234982 üzenetére
Az elsőre kérdésedre.
Egy-két héttel ezelőtt nekem is ugyan ez volt a problémám. Bele voltam betegedve, mert nem találtam a hang forrását. Külföldre utaztunk, legszívesebben visszafordultam volna. Majd egy jó 100km megtétele után megtaláltam! Kiderült, h az új sportcipő talpa nyikorgott a gázpedál gumiján! Apró pici mozdulatokra, halk, recsegő cicergő hangot adott.Joe
-
Szada85
aktív tag
válasz vans? #207201 üzenetére
A 3 vagy 4 sávos pályán még nagyjából tisztelik a belsö sávot, de a legszélsö az minden esetben "sértö" rangot jelent, a 2 sávos részeken pedig hasonlóan elszomorító a helyzet, mint pl. otthon.
A másik vicces az ilyen soksávos pályákra felhajtások, ott is mindennapos, hogy ahogy szaggatott a vonal, egymással versenyezve sorolnak be a középsö sávba, üresen hagyva a szélsöt...Én emiatt használom egyre gyakrabban az ilyen üresen árválkodó külsö sávot, beljebb +2-4km/h különbséggel "elözik" egymást, addig kényelmesen és gyorsan el lehet hagyni ezeket...sajnos muszáj alkalmazkodni a megváltozott
(képességü soförökhöz)közlekedési szokásokhoz. -
Szada85
aktív tag
válasz vans? #205947 üzenetére
Talán világvége még nem lesz, bár erösebb forgalmat tippelnék, mint "szezonon kívül".
Mi általában vasárnapokon megyunk vissza Németo. felé, (hajnali 6kor indulunk Peströl), kamionból csak a "spécik" mennek olyankor, így az osztrák-német határon is jobban eloszlik a két sávra tóduló autósor.Én általában a külsö sávot szoktam használni (alle Fahrzeuge), mert a tábla miatt a személyautósok 80-90%-a a belsöbe szúrja be magát - valahogy nem jól értelmezik a kiírást -, a megmaradt teherautókat, kamionokat a legritkább esetben állítják meg, így az a sor olyankor jobban halad, míg a belsö sávban a személyautósok közül meg egy csomó állóra fékezi az autót akkor is, ha a zserbó csak mered maga elé...
-
Biqci
aktív tag
válasz vans? #197181 üzenetére
De, itt élek, de a táppénz miatt nem kivett szabi az továbbvihető. Márpedig táppénz volt bőven 19-ről maradt 21 nap, tavalyról mind a 30 és ehhez hozzájött az idei 30 nap. Ha nem a táppénz lett volna az ok, akkor itt is ugrana...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bandus
veterán
válasz vans? #192598 üzenetére
cimbora igy jott haza a ket gyerekkel es a felesegevel, tole peldaul kertek papirt, hogy munkaugyben jonnek-e haza munchen kornyekerol. bar ok tenyleg ezen okbol kifolyolag jottek, szoval nem volt gond ennek a felmutatasaval.0
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Snoop-y
veterán
válasz vans? #192567 üzenetére
Semmi karanten nem volt (keszultem szerzodessel pcr teszt is volt meg ideiglenes munkavegzes helyerol papirokkal de csak annyit kerdeztek a magyar hataron, hogy hova megyunk? Dolgozni. OK tovabbi jo utat kivanunk.
Nemet hataron ugyanez csak ott elkertek az auto papirjat is. Visszafele Hegyeshalmi atkelonel: uticel? Svajc —-> gute fahrt
Nem lehet tobb ezer embert ellenorizni. Orszagtol orszagig erne a sor ha mindent megneznenek, ugy ahogy a mediaban nyilatkoznak errol.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vans? #182934 üzenetére
Szivas. Akkor passz. Elvileg nekik kene hivatalbol ertesiteni a magyar hatosagot...? vagy adjanak egy igazolast arrol, hogy bevontak a rendszamot es a forgalmit azzal probald meg itthon is kivonatnai.
Legvegso esetben vannak cegek aki elintezik helyetted, max megbizol egy ilyen ceget. Jobb otletem nincs.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz vans? #182058 üzenetére
Igen, ideiglenesen sz@r melót, csütörtökön megyek Audiba, már van oda is felvétel. Ha jól megy, megint sofőrnek, csak most a tesztpilótákhoz. De jobb lenne a szakmámban elhelyezkedni végre, ami egyébként mechatronikai technikus.
Qru: sima vagy Sport volt?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szada85
aktív tag
válasz vans? #180296 üzenetére
A fix trafik pedig a legtöbb appban benne vannak, azokat könnyü megúszni. Szerencséd, hogy nem IG-L alatt löttek meg, az ennél is jobban fájt volna. Illetve a "Section Control" sem játék.
Ma jöttünk ki Németországba, román rendszámú furgon flegmán csapatta az osztrák Section Control szakaszon, 100 km/h felett szúrta el mellettünk a 80-as táblánál, a végén olyan vörös vakuhullámot kapott a pilóta, hogy utána se mert többel menni.
-
Szoszo94
őstag
válasz vans? #180296 üzenetére
Hohó, az ott már bőven ingerküszöb felett van - németben úgyszintén. Szinte zéró a tolerancia, 60-as táblánál GPS szerint 67-el már villant az arcomba a trafi Ha jól tudom, 4km/h a tolerancia.
Fogyi: hétvégén voltunk Párom családjánál látogatóban, 2*350km átlaga: 8,65
M1 - M0 - 4-es út
Mivel végig szakadt az eső és most nem is kellett sietni, nagyjából végig szabályosan+10%mentem. Így az út fele kábé 90-110-es szakasz volt, mégsem lett a fogyasztás drasztikusan jobb. Konklúzió: ezt az autót pályára tervezték, 150-nél van az ideális üzem. Vagy főút végig, mert olyankor 6L-t ír a BC, de a kettő közt kábé nem éri meg menni.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vans? #178207 üzenetére
Elegyedik, tényleg szinte semmit nem számít az az 1-2 deci, ha a rendszerben ott van 5-10 liter még azon kívül meg amúgy az is az előnye, hogy a fagyálló olyankor is csak kásásodni kezd, de nem áll össze tömören, mint a sima víz. Max utána beméreted benzinkúton, mennyi az aktuális fagyáspont. Ha két lényegesen eltérő fajta keveredik, össze tud állni zselés trutymóvá, az meg nem ideális azért szoktam desztvizet mondani. Alapvetően kompatibilis lenne, mármint a G11 helyett mehetne a G13, visszafelé viszont szerintem nem ideális keverni (ahogyan G13 a gyári követelményed), illetve mondjuk a G11 glikol alapú, a G13 meg glicerines. Összességében szerintem kisebb a kockázat desztvízzel, G11-gyel pedig elhanyagolható a nyereség.
-
-
parandroid
félisten
válasz vans? #176984 üzenetére
Ha új autód lenne, a szalon intézné. Nekem is 1 hét volt, mire megjött Antwerpenből (ott pont volt egy behajózva, amilyet rendeltem), és további 2 hét, mire átadták. Pont márc vége, április eleje, amikor mindent azonnal bezártak, és még az új eljárásrendek sem álltak fel. Pont költözésben voltunk, még örültem is, hogy nem az új autóval kell cipekedni.
A másik témára: A délszlávok inkább vw, bmw vonalon mozognak, a merci a törökök, meg a romák népautója (te atyaég, némelyiknek kéttenyérnyi folt hiányzik az első ajtóból, úgy szét van rohadva). Dacia az észak-afrikaiak között iszonyat népszerű, nekik az renault-nak számít, ami feléjük igen menő, ha meg wagon-r-t, ignist, vagy szedán fabiát látsz, az biztos, hogy magyar. Bár ezek kezdenek kikopni a forgalomból, eljárt fölöttük az idő, 7-8 éve durvábban kijött a dolog. Asszem a Vitara most a menő a magyar diaszpórában, de az nem olyan feltűnő. No meg amit a balkánra írtam, az a magyarokra is igaz (valami vw, bmw).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz vans? #176963 üzenetére
A Covid miatt most mindenhol foglalás van, most kaptam a véradásról értesítőt, most oda is csak időpontfoglalással lehet menni. Zulassungstellét nézd meg, hátha van a körzetben másik is. Amúgy fura, hogy nincs parkolójuk, nálunk előtte is van saját parkoló, meg alatta is egy mélygarázs, de ez nyilván helyi adottság is. Amúgy ha jól rémlik, neked honosítás lesz, ott nálam pl kijött a csóka motorszámot-alvázszámot nézni, ami összesen 1 perc, de nyilván kell hozzá az autó. Német autónál csak a régi forgalmi kell, ott nem nézik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz vans? #166303 üzenetére
Azután vonattam ki, hogy megcsináltam a német rendszámot. Kb fél évi magyar rendszámmal jártam, meg magyar biztosítással. A német rendszámhoz automatikusan kell a német biztosítás, a magyart meg a kivonással mondod le. Az éves díjat a lemondáskor részarányosan visszatérítik. A bónuszodat elölről kezded, nem hozhatod át. Az ADAC egy klubtagság, azt magadra (meg a családra) kötöd, lényegtelen, milyen autód van. Akkor segítenek, ha felmutatod a klubkártyát, nem rendszámot regisztrál.
Amúgy a német biztosítás szerintem nem drágább, mint a magyar, kötelező + teilcasco -ra valami 200 eur körül kezdtem negyedévente, aztán minden évben kicsit olcsóbb lesz. Most a leasingelt autón vollcasco van, ez 270 eur / negyedév, de adnak minden gumicseréhez egy utalványt, amivel a szerződéses szervizekben ingyen cserélek kereket, és tárolják a levett garnitúrát. Ez olyan 100 eur körüli buli lenne amúgy alkalmanként. A saját, megvett autómra valami 150 eur-t fizetek negyedévente, de ennek csak 3 éve fut a bónusza. Ja, ha több autód van, akkor is 0 bónusszal indulsz a másodikkal is, hiába van az elsőn már pár káreseménymentes éved. De ez asszem Mo-n is így van.
Amúgy azzal az 1,2-es Rapiddal nem fogsz szeretni autópályázni, úgyhogy remélem nem tervezel havonta hazautat... Én egy 1,6-os szívó G Astrával kezdtem, azt később becseréltem itt egy 1,8-as, szintén szívó Mazda 5-re. Aztán idén váltottam megint, de most leasing lett, ez még kényelmesebb. Meglepően jól számítják be a használt autókat újba, érdemes elgondolkodni majd a cserén. 6 éves lesz a Skoda, most kezdődnek majd vele az apróságok, meglátod a német szervízdíjakat, te is inkább veszel egy újat.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz vans? #165243 üzenetére
Használt autót németeknél márkakereskedésből kell venni, 2-4% az éves kamat, kifizetni sem érdemes egyben, mindig friss műszakival adják, átvizsgálva, szervizelve, legalább 2 év garival. Persze ha valaki ragaszkodik a magyar használtautó kereskedések hangulatához (szereti az orális szexet aktívabb résztvevőként), akkor van egy rakás délszláv nepper, hajrá! Magánszemélytől meg kb ugyanakkor rizikó itt is autót venni, csak nagyobb a piac, ezzel a kínálat is. Nekem ez nem opció, mert teljesen hülye vagyok hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz vans? #165231 üzenetére
Azt hiszem, fél év a türelmi idő, de szerintem ez nem hivatalos. 3-4 hónapért tuti nem szólnak. Viszont német rendszámmal biztos nem vesznek ki a forgalomból az autópályán, nekem a magyar rendszámmal egyszer átkutatták a kocsit a vámosok - teljesen normálisak voltak, végezték a munkájukat, nem panaszkodásképp mondom. Német rendszámmal határokon is átintenek, meg az esetleges ellenőrzőpontokon is, az osztrákok, meg a németek is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
pècsimunkás
addikt
válasz vans? #165223 üzenetére
Én 2,5 évig jártam magyar rendszámmal, senki sem szólt semmit. Van olyan ismerősöm aki 6 éve jár ide magyar rendszámmal, neki sem szólt még senki semmit. Mi Türingiában vagyunk.
Lehet egyszerűbb lenne autót cserélni, mint át íratni németre az autót.Szerk.: látom szépen leírták mit kell csinálni. Előbb akartam írni, de a " küldés" gomb nem működött. Vagy csak bénáztam
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
parandroid
félisten
válasz vans? #165223 üzenetére
Bemész a helyi Zulassungsstellébe az autód papírjaival, meg egy biztosítási szerződésszámmal (azt előre meg kell kötni), és gyakorlatilag ők mindent intéznek. Szemrevételezik az autót (szériaszámok), leveszik a rendszámot, elkérik a forgalmit, adnak róla egy igazolást, kapsz helyette egy ugyanolyat német verzióban, meg egy papírt, amivel helyben, 15 perc alatt legyártathatod az új rendszámodat. Azt még vissza kell vinned, tesznek rá hitelesítő matricát, és kész is. Német lakcím, és bankszámlaszám kell hozzá. Gépjárműadót valamiért a vámhivatal vonja évente egyszer, ezt a károsanyag-kibocsátás alapján határozzák meg. Kelleni fog még egy Grüne Plakett a szélvédőre, hogy a városokba is behajthass (Umweltzone), ez 5 eur, és gyakorlatilag bármelyik szerviz megcsinálja a forgalmi alapján. Én valamiért még otthon bementem az okmányirodába, és kivonattam a forgalomból, de már nem tudom, ezt miért kellett. A hologramos matricát mondták, hogy kaparjam majd én le...
Ennek már 8 éve, de lényeg ugyanez maradt. Valaki legyen veled, aki valamennyire beszél németül, ha te nem.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz vans? #165113 üzenetére
Best garázskapu story ever, amikor sógoromék gumis műhelyébe jött egy Tesla Model S kerékcserére. Beáll, elkezdik a melót, a tulaj baszogatja kicsit a Tesla kulcsát, mire a garázskapu beindult. Sógor és a főnöke Mátrixba illő jelenettel vetődött a műhely végében lévő távirányító után, de már késő volt és a kapu rábaszódott a Tesla seggére. Mondanom sem kell, volt pillázás. Valószínűleg egyező rádiófrekvencián kommunikált a kapu és a Tesla kulcsa. A biztosító fedezte a kárt.
-
tboldi
nagyúr
válasz vans? #162624 üzenetére
Most olcsóbban dolgoznak, mert nincs melójuk és így csábítják magukhoz a magyar ügyfeleket, ha már nem jöhetnek a külföldiek. Nekem is 85k-be került az egész 130-140 helyett.
(#162625) Szada85: Nyugi, az Euro 4 sem jobb.
Azért ezzel a véggel csak elegánsabb.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vans? #153724 üzenetére
Első kamiont leinteni aztán bankszámla ellenőrzés Ami nem tölti ki a csomit, de ér valamit, az így első blikkre az automata rendszer, az viszont drága, és máshol is lehet tűz... Én vállalom a kockázatot. Belgák pl jobban félnek a tűztől (sokkal sűrűbben lakott ország), ott még az autóban is kötelező egy pici palack, még ha szinte új is a géppark általánosságban.
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz vans? #152595 üzenetére
Nekem az a kedvencem, amikor a polgármesteri hivatalnál a főúton áll a Malomszer felé lekanyarodók sora, mert várják a bíróság felől érkező, egyenesen továbbhaladó szembejövőket, de közben a szobor mellől a bíróság felé kikanyarodni kívánók türelmetlenül be akarnak furakodni. Aztán amikor nem jön össze, akkor keresztben állnak a sávban akadályozva az egyenesen haladókat, azok is feltorlódnak, és a lekanyarodók sem tudnak hova menni, így bezárul a kör.
Ilyenkor mindig a Geszti jut eszembe: A se-ki-se-be-figura végzetesedik...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz vans? #144950 üzenetére
Igen, ez egy komplett modulnak tűnik, de a technika szinte ugyanaz. Neked nem kell lehúznod stekkert, hanem csak az izzót kell kibányásznod a kis átlátszó műanyagból, majd bedugod a másikat, és visszapattintod az egészet a helyére.
Ha akarod, össze is hozhatunk egy talit, segítek. És még LED-em is van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest