-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
Én is ugyanígy csinálom. Villogásnál már pakolom is...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
De Pécsen szinte már telecseszték a legtöbb lámpát visszaszámlálóval, ami -2-nél már sárgára vált, én ott már lassan gurulok is, de a legtöbbnél ez inkább full zöld és már +5-10-nél tartana a számláló, mire el tud indulni.
(#140162) gzbotii
Első bekezdése lehet erre a magyarázat, k...va jól megfogalmazta. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #140195 üzenetére
Gondolom azért, hogy aki túlélte az M0 felújítását, az ne hiányolja a lassításokat az M1-esen. Botrány, egy szakaszt fejeznének már be normálisan...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #140192 üzenetére
Bizony most kezdték el annak a szakasznak a felújítását, jövő év kitudja meddig tart majd.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #140188 üzenetére
Igen ott kezdodik, hogy mikor zoldre valt akkor kezdi el keresni a valtobotot, pedig akkor mar indulni kene. En ugy szoktam hogyha latom h villog a gyalogosnak a zold akkor szurom az 1-est. Akkor nem is allok sokat feleslegesen a kuplungon meg nem is tartom fel a sort mogottem.
Meg az is sokat lenditene a dolgon, ha a zoldre mindenki egyszerre indulna nem egymas utan, tehat nem megvarva hogy az elotte levo elinduljon es aztan indulna, hanem vele egyszerre.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #140157 üzenetére
bizonyos számítások szerint, ha az emberi tényezőt kiiktatnánk és önvezető autók lennének, akkor a dugók kialakulásának nagy részét el lehetne kerülni, még a nagyobb városokban is.
Integrale: szerintem ugyanaz Napi ingára használja, de folyamatos 70-80-as tempóban megy vele.
Nekem még nem sikerült 5 alá vinni, 5,9 liter volt az alja 400 km országút, mondjuk én lakott területen 59-el, kívül 109-el mentem.(GPS)[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Integrale
veterán
válasz focvis #140179 üzenetére
Nem is tudom. Megtortent, a tisztitas nem hozott latvanyos valtozast, a habban nem lattam koszt, (lehet, hogy tovabb kellett volna rajta hagyni), az elso apolas utan szep matt lett a felulet, valamelyest puhult is, aztan gondoltam meg egy apolo reteg nem arthat, utolag mar nem igy gondolom.
A legjobb az lesz, ha elviszem boroshoz, aztan gatyaba razza az, aki ert hozza.Vagy megveszem ezt a szettet. [link]
Kisza25: biztos, hogy az ove is 1.4? Inkabb 1.6 jtd-nek tunik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kisza25
félisten
válasz ΞΔGLΞ #140156 üzenetére
mivel csont egyforma autónk van, ugyanolyan motorral (fiat tipo 1,4 95ló) és neki 4,5 az átlaga nekem meg 7,4, így soknak tűnik, de teljesen másképpen használjuk, az előző 1,4 kia cedd is így fogyasztott nálam, amikor már ezt a munkát csináltam, előtte 6,5-el eljártam Ausztriában.
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MrSealRD
veterán
válasz máyköl #140180 üzenetére
Drivenow használatról tudna valaki írni pár sort? A konkrét process érdekelne. Regisztrálva vagyok, de még nem próbáltam. Az is jó, ha van konkrét súgó link...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ΞΔGLΞ #140160 üzenetére
Oh istenem az első bekezdésed... Megkönnyeztem. Hányszor futott át az agyamon, hogy amikor pickup/terepjáróval megyek és ilyet látok, akkor finoman betolom a körforgalomba... Pedig én Pesten élek, nem is vidéken - bár ott sem értem meg, hogy miért a zöld jelzés után 2 másodperccel kezdi el keresni a sebváltóval az egyest..
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
máyköl
veterán
válasz stickermajom #140157 üzenetére
Én a városban 95% -ban motorral járok, így elég gyakran belátok a sor közepéről az autókba is. Szerintem az egyik legnagyobb gond, hogy majdnem mindenki a telefonját nyomkodja piroslámpánál (tudom, hogy pirosnál egyébként lehet), a lámpa váltását ebből kifolyólag csak több másodperces késésben veszik észre, így mindenki elveszíti ezeket a másodperceket mögötte.
Saint: én is mentem egy limo smart -al, nekem nem tűnt ennyire sz@rnak. Mondjuk fortwo volt, nem tudom van -e köztük érdemi különbség, vszínű nem sok. Győzködöm is a főnököm egy ideje a fortwo -ról, hogy milyen jól megérné nekik ha kapnék egyet cégesnek...
Btw vasárnap mentünk drivenow mini cooper -rel, az nagyon kéne.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz MasterMark #140175 üzenetére
Az volt a baj, hogy nem fért be az én autóm is a jobb oldalra.
Szerinted ez normális, hogy a lépcsőház bejáratát egyesek parkolóhelynek nézik? Aztán meg a járdát is. Mert pl a románoknál az van minden nagyvároson, hogy végigparkolják a járdát (délután itt konkrétan végig autók szoktak állni), aztán a gyalogos menjen az úttesten vagy oldja meg.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz gzbotii #139585 üzenetére
Írtátok erre, hogy lehet, hogy költöztetnek, vagy csak egy fél órára állt meg így...Tegnap újra erre jártam, és pont ott parkolt a delikvens. És azon a soron végig volt parkolva így a lépcsőházak bejárata.
(#140173) Qru: utólag jutott csak eszembe megnézi, hogy milyen gumi lehet rajta, de vezettem régen cégest teljesen kuka, 10 éves gumival és az is jobban viselkedett érzésre.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #140164 üzenetére
A rendőri állományban valami félelmetes nagy munkaerőhiány van. Nem is csoda annyi pénzért nagyon nagy hivatástudat kell, hogy állományba maradjanak az emberek. Ha jól hallottam Budapesten ez hatványozottan igaz. Persze azt sem szabad kifelejteni, hogy igazából nem is nagyon akarja az intézmény - és itt a vezőket hibáztatnám elsősorban - ellátni azt a feladatot ami a közember szerint a feladata lenne.
Má' nem
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #140157 üzenetére
Szerintem csak arra kell rájönni, hogy az emberek nagy része (a társadalom 85%-ra tippelnék), mindenhez is hülye. Vezetés miért lenne kivétel ez alól?
Többség megszületik és aztán csak támolyog át az életen, szerencsére már van egy annyira fejlett rendszer, hogy a többség nem hal meg abban, hogy megnyalja a csupasz, áram alatt lévő vezetékeket.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
válasz ΞΔGLΞ #140160 üzenetére
Ez a pirosnál vonszolva indul meg a sor kb. mindenhol így van. Én ha elől vagyok akkor kilövök, mint a rakéta, már ahogy az autóm képes rá. Persze azért körbenézek különben fellökhetek bárkit, de nem akkor kell nekiállni mikor zöld lesz hanem élni kell a forgalommal és folyamatosan figyelni hogyan mozog és akkor kiszámítható előre nagyjából. Szerintem ez megy nehezen sokaknak. Nekem is nehezen ment főleg az elején, most sem tökéletes még.
Ha már harmadik, negyedik helyen állok akkor lehetetlen megindulni. Persze ezt egy Keszthely méretű város elviseli röhögve, de Pécs meg Budapest már hatalmas dugókat generál ezzel. Az autósor a lámpánál egy lánc, és a leglassabb autós fogja meghatározni az egész sor sebességét.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz stickermajom #140157 üzenetére
Minden szavaddal egyetértek és még idesorolnám a körforgalmat, 10-ből 9-nek itt megáll a tudománya, függetlenül, hogy a kutyafüle nem jön arra, egyszerűen nem tudja, hogy mit csináljon és ott m e g á l l!
Tegnap, piros lámpa, ahogy írod is zöld és nem mozdul, miért is pont az sor, ahol én állok, eltelik, kb 15 sec, de lehet több is, mire a balfasz elindul és lekanyarodik jobbra. És akkor mit látok, hogy utána rögtön egy rendőrautó!
Jah, ha ezek is elnézik, hogy az előtte lévő feltartja a forgalmat, akkor nincs miről beszélni. Én nem is tudom, hogy ezek mi a retkes lfszért vannak, mármint a rendőrök. Lehet, nem az ő hatásköre, de legalább dudált volna rá, vagy "mittomén"...Agyfaszt tudok kapni az ilyenektől. Szóval, mire odaértem, piros az arcomba. Áhhh :/
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #140154 üzenetére
Szeretem amúgy az autót, tök jól össze van rakva, nagyon átgondolt, korához, árához képest nagyságrendekkel magasabb szinten van, kifejezetten tetszik a biztonságossága, hogy abba rengeteg energiát öltek, 17 éves létére a 10 éves autók szintjén van. Ez fogott meg benne leginkább, én szeretem a biztonságos autókat, minden más többed rangú.
De ez a csatlakozógyártás ez nem megy. Sem az elektronika gyártás. Az UCH nálam nem kapcsol le alvó üzemmódba időnként és lemeríti az akkut egy hét állással, úgyhogy kapcsolóra kellett kötni. Csak az a baj, hogy akkor nincs központi zár sem pl. úgyhogy kulccsal kell körbezárni ha egy napnál több időre rakom le. Van akinél be is döglik az UCH teljesen, az meg bontóból, chipes immo törlés után (mivel az immot is ez vezérli) súlyos tízezrekbe kerül.
Nem mondtam a hőmérőt a tükörben, az is hülyeségeket mutat és az is ilyen 14 ezer pénz a gyári. És ez a kettes, hármas Megane-nál is ugyanúgy megvan, a hármasnál a klímát sem tudod bekapcsolni, mert a tükörbe lévő hőmérő vezérli, de szerintem már a kettest is. Ha hideget érzékel akkor nincs klímád nyáron a 40 fokba se. A kettes a kártyát nem akarja felismerni egy idő után meg az érintésmentes része döglik be, az egyes korai példányainál az immo nem ismerte fel a kulcsot és otthagyott téged a semmi közepén, az enyém szerencsére már facelift. A benzinszivattyú csatlakozója is hajlamos kontakthibás lenni, azt hallani gyújtásnál, hogy darabosan búg. Akkor azonnal meg kell nézni, mert ha úgy van elindulva vele szétolvadhat és az egész csatakozót cserélni kell.
Nagyon jó autók így is szeretem, de a sztereotípiái nem alaptalanok, tényleg ezekre készüljön fel az ember és akkor könnyedén át tudja magát tenni rajta.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #140157 üzenetére
+1 eztet mondom mióta
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
Az elmúlt pár napban megint autóval jártam, hogy mozgassam kicsit a H-t és rájöttem, hogy tulajdonképpen nem is lennének ekkora dugók a városban, ha az emberek végre megtanulnának vezetni. A forgalom ritmusát képtelenek felvenni. Ha csak 10-ből 2 béna, már hatalmas hatással van a mögöttük jövőre, és a 2 a minimum, ennél általában csak többen vannak. A zöldnél elindulás nem megy, utána is tötymörögnek, így pár autó biztosan megszívja, mert a lámpa vált. A következőnél beragadnak a kereszteződésbe, így a keresztiranyú forgalom is megszívja. A nagy részének fogalma sincs erről a közlekedés nevű dologról és az összefüggésekről, csak beülnek és mennek, mint a betanított majmok.
Az irodánál minden nap, minden lámpaváltásakor beragad 2-4 autó a kereszteződésbe, így nem lehet kihajtani a Soroksárira. Ha dudálsz fel van háborodva és mutogat, hogy de ő nem tud hova menni. Az nem jut el a borsónyi agyukig, hogy esetleg nem kellett volna behajtani..@Tsebacsi én szívesen meghallgatom, úgyis meg akartam vizslatni az autódat, csak múltkor nem jutott rá időm.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #89309696 #140153 üzenetére
Ez tipik francia sajnos, elektromos gondok ahol csak lehet :S
Fóka egész jól viselte az utat, hazafelé sikerült 7,2-es valós fogyit produkálnia, ami több mint tetszetős számomra. A váltóvezérlőt meg fogom nézetni velük, mert néha csinál olyan rémisztő dolgokat, mint amikor behalt a motor (feltolja a fordulatot, nem akar váltani), hátha egy reset vagy frissítés javít rajta (mondjuk nagyon ritkán, extrémebb esetekben csinálja csak).
Meg valahol zörög benne valami, nekem viszont ennyire nem jó a fülem (sőt). Ha egy jól halló Bp-i társ segít nekem 1x kideríteni mi az, nem leszek hálátlan.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
Indulnék reggel a műszakira, nem indul. Na mondom FHP megint. Lehúzom a csatlakozót, visszadugom. Már indul is. Megmozgatom járó motornál a csatlakozót akkor röfög néha. Meg bekapcsolja a hűtőventilátort. Az eszem megáll ezen, nem alaptalanok azok a sztereotípiák...
Bevittem a vizsgaállomásra, mondtam nekik, ha nem indul el mozgassák meg a csatlakozónál. És nem röhögtek ki, nem néztek furcsa fejjel, hanem tök természetes volt nekik. Francia autóknak híre van na.
Már csak azt ajánlom neki, hogy átmenjen.Az FHP-t már cseréltem, a csatlakozó szét lett WD40-nel tolva már többször is, lábak meghajtogatva, megkapargatva, fogkefézve, minden. Akkor is kontakthibás. Nem ez az egyetlen, van más érzékelő is aminél ezt műveli és hiába csinálsz vele akármit. Az ülés alatti légzsák csatlakozó is ilyen, azt be kellett feszítenem meg gyorskötözővel összefeszíteni azóta működik csak rendesen és nem villog a légzsák jelző menet közben döcögésre. Hátul a pótféklámpa ugyanígy, bal első keréknél az ABS jeladó. Nem tudnak ezek csatlakozót gyártani. A második lambda szonda vezetéke alul az nem tartalmaz semmilyen rögzítési pontot csak úgy cafog a menetszélben és várja, hogy szálasra törjön, azt is én rögzítettem fel.
Szerencsére szopás csak az FHP-val van (nagyon érzékeny az ellenállás változásra) az is csak néha, a többi az első megcsinálás után jó lett szerencsére. -
molnarpeter
nagyúr
Gyárit. Mi a baja?
-
kisza25
félisten
válasz bányászpocok #140150 üzenetére
én normál napi használatnál nem tudom levinni 7,2-7,4 liter alá bc szerint, mondjuk én nagyon rövid távokat megyek
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
fulton
addikt
Sziasztok
Szeretném a véleményetek kérni.
Szeretnék vásárolni jobb es bal első ajtozárat a Golf IV hez.
De nem igazán tudom milyen márkát lenne érdemes venni.
Blic
Jp
Bugiad
Metzger
Ridex.. es még van jópár.Előre is koszonom.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CactuS #140117 üzenetére
Stinger: gyerek imádta, majd kiugrott a bőréből, egyből autóztunk is vagy egy órát. Viszont ki kéne menni visszakaparni a murvát az utca végén, mert sikerült úszva megérkezni az egyik körben, de nem vettem el, ne nézzenek már b*zinak a szomszédok.
Illetve rájöttem, hogy mi nem tetszett ebben az autóban anno: halk. Ha akarod a hangját hallani, akkor taposni kell, úgy meg pillanatok alatt tilosban jársz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
Én ugyanígy vagyok a Megane-nal. Esztétikára egyáltalán nem sajnálom, olyan karcos már mindkét oldala, mint az állat a bokroktól, a motorháztetőre, autó tetejére simán rávágom a fém karabineres felszerelést... Szarok rá. Használati tárgy. Megkapja amit kell, műszakilag, biztonságtechnikailag mindig karban van tartva mert arra érzékeny vagyok, de aztán horpadás, karc, szőr, sár, hányás, csálén álló elemek egyáltalán nem érdekelnek. Olyan helyeken járkálok vele, hogy sírva fakadnának itt a topikban a többiek. De én minden autóval, a melóhelyen is ilyen vagyok. Ez traktoros ártalom, ehhez vagyok szokva, nekem az autó munkagép. Szerencsére a munkahely is alkalmas erre, mert a főnök pontosan ennyire leszarja az egészet. Elhiszem, hogy sokszor nem is szeretnek engem emiatt az alapvetően autószeretésre épülő topikokban.
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #140141 üzenetére
Én meg pont fordítva, húszas éveimben előfordult, hogy megcsaptam pár embert (igazából sokat), meg akadt aki erősebb volt és visszacsapott, ez ilyen, elkerülhetetlen. De ma már nem erőltetem, mondjuk alig hagytam el a húszas végét, de nagyon birka ember vagyok ma már, hiába vagyok nagy darab. Bunkósággal és idiótasággal még ma is nagyon hamar fel lehet húzni és van mikor meg is indulok, de aztán otthagyom inkább már. A végtelenségig ma sem tűrök el mindent, de tényleg nagyon jámbor lettem.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #140121 üzenetére
Ugyis nemfeltos autod van, el kell kezdeni visszatolni. Hatasos. Egyszer kenytelen voltam, miutan odajott rangatni az auto ajtajat...
nalunk is egyebkent eleg gyakori az ilyen szar szitu, emelkedo utca, lefele jovo oldalon parkolnak, de persze az ontudatosok nem szeretnek a kresz vonatkozo eloirasainak megfeleloen lehuzodni, ilyenkor jon a sakkozas, hogy akkor tessekszepen visszatolatni. -
kisza25
félisten
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
ja olvastam, szuper kis tanács, lehet nyaral az igazi olajdoki, ez meg valami helyettes, aki eddig az irodát takarította
forceberg: én csak olyat láttam, hogy a körforgalomnál Blellén volt valami nem egyetértés, a srác kiszállt és letépte a gyerek ablaktörlőjét, majd beleállította a szélvédőjébe.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Hát ez meg WTF?
Mondjuk mostanában láttam pár szervizkönyvet... és bakker ott sem értettem, hogy miért tartották a gyári ciklusokat.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Régebben írták az SRS és SRP közti légzsákokról ugyanígy, hogy nincs semmi haszna és csak a kamu csillagokat növeli a papíron. Hát nekem azért nem mindegy, hogy a légzsák simán csak kipukkan vagy vezérelten próbálja ütközés erejéhez mérten kinyitni azt akár extra dolgokat is figyelembe véve (magasság pl.), mert nagyon nem mindegy a fejemnek. Írnak érdekes dolgokat és nem ez az első, hogy linkelve van.
Az új Husqvarna fűnyírótraktornak 30 óra az első olajcsere intervalluma és nem ír elő elsőre szűrőcserét, a második csere 100 óra akkor már szűrővel. A kereskedő aki egyben szerelő is mondta, hogy semmiképp ne hagyatkozzunk a gyári leírásra, 10 óra után olaj és szűrőcsere, következő 50 óránál. Úgyhogy nemcsak autóknál megy ez a hülyeség. Lassan a motorolaj élettartamos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Fő a környezetvédelem.
(#140132) Fehér Farkas:
Egyszer vagy 8-10 éve láttam az M5 Ecseri úti lámpájánál, amint az egyik autós az ablakot leengedte, majd egy hentes bárdot lóbálva hozta a rádudáló tudomására, hogy ne is próbáljon erősködni[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Magnum_
nagyúr
TC olajcsere tipp. Szuper.
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz ΞΔGLΞ #140130 üzenetére
Nincs. Utólag belegondolva mondjuk kicsit felesleges is volt kiakadni rajta, mert ez egy tök alap szituáció, nem is szoktam foglalkozni vele, hanem ráhagyom aztán kész. Most valamiért ingerült voltam, mondjuk holnap viszem műszakira az autót az elég indok. És ottmaradni se tudok, pedig ott lettem volna, de délután kitalálták munkahelyen, hogy nem kapok mégse kimenőt arra a két órára, hanem jön utánam munkatársam és hoz vissza, munka után meg majd odavisz megint a kocsimért. Nem szeretem mikor az autóm fél napot ott van másnál, kezében a kulccsal. Szerelőnél se szeretem ott hagyni.
Meg hát az embernek golyói vannak, tesztoszteront termel, alapbeállítottság egy kis kakaskodás, nem lehet minden helyzetre 10-ből 11 alkalommal nyugodtan, átgondoltan és higgadtan reagálni.Reggie0
Igen ez is baj ha elengedem, de ha nem hagyom és megállok az út közepén akkor meg az idegbetegségét erősítem meg. Hiába nem Budapest és megy 50 autó összesen azon a szakaszon naponta, még így is bőven előfordul, hogy egy bunkó és egy stresszes (én ) összetalálkozik és épp a hangulat sem jó.Pickupnak aztán hiába kátyúzok. Egyébként már beszéltük 1-2 szomszéddal, hogy végig kellene menni az utcán, aláíratni egy kérvényt mindenkivel aki egyet ért vele és beadni az önkormányzathoz, hogy legyen 30-as övezet meg fekvőrendőr. De legalább fekvőrendőr vagy akkor macisajt arra a néhány kereszteződésre. Most csak egy példát hoztam fel a pickuppal, de amúgy ez általánosan elterjedt mint ahogy sok más helyen is az egész országban, a jobbkezüket sokan nem ismerik és a szélesebb/forgalmasabb út automatikusan "védett/fölérendelt" útnak van tekintve.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #140127 üzenetére
Mivel nincs kitéve szembejövőnek van elsőbbsége tábla az utcára így marad az, hogy aki már bent van az útszűkületben ráadásul a negyedénél, azt elengedjük és nem pofátlankodunk be elé, főleg nem erőszakoljuk vissza az út elejére. És még emelkedő is volt, őneki csak félre kellett volna állnia aztán továbbgurulni, nekem viszont újra meg kellett indulnom. Vannak a Kresznek íratlan szabályai, de egy bunkónak ezt hiába magyaráznád.
Ez egy sima egyenes útszűkület, a házak bástyái olyan közel vannak ezen a részen, hogy két autó nem fér el egymás mellett. Előtte és utána már elfér, ez egy 200m-es szakasz, semmi extra. Én már bent voltam, ő csak utána ért oda. Csak egy tipikus bunkó
fasz, mint a többi, ő menni akar akkor letarol mindent. Erősebb kutya baszik elv. Hát akkor basszál. Elengedtem inkább.
Ezek egy génből vannak, mint az a pickupos is akire rászóltam hónapokkal ezelőtt, hogy ugyanmár ne harmadikba bőgetve hatvannal menjen el a házam előtt a jobbkezes utcánál mert valakit fel fog lökni és az én kapumba száll bele pont. De akkor a kapuval verem agyon. Ugyanúgy hatvannal megy el a jobbkezes utcánál. Negyvenes tábla van. Nem tudsz vele mit csinálni, ezek Neander-völgyiek.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Megyek az útszűkületben már a negyedénél vagyok mikor a bunkóparaszt megjelenik a másik végénél jó lendülettel és esze ágába nem jutott, hogy neki kellene megállnia és visszatolatnia. Én mentem szépen tovább, ő is repesztett félúton találkoztunk, intek neki hogy akkor most szépen tolatsz vissza. Telik 10 másodperc nekiáll dudálgatni. Na abban a pillanatban már rántottam ki üresbe, nyúltam a kézihez, ajtókilincs, mondom kiugrok és kirángatom a kibaszott autóból laposra verem a fejét. De aztán elengedtem a kilincset, visszagurultam elengedtem. Azért egy lassítva felemelt troll középső ujj és
basszad meg a román kurvaanyádodaköszönéssel megillettem. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #140116 üzenetére
A rövid kiosztás nem bűn, ha nem erőtlen. Lineaban a dízel botrányos volt, üvöltött, egyesben, klímával alig akart elindulni és rövid is volt a fokozat. Ugyanaz az 1.3-as dízel egy Astraban csöndes és viszonylag finom motor volt.
Stinger 4x4 fixen, hogy jól kapaszkodjon a dugóban. De legalább automata. Fogyasztását hagyjuk, amikor legutóbb nálunk járt egy ilyen, akkor többe volt a végén, mint egy 5.0 Mustang.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #140112 üzenetére
nekem tetszik, de sokakat zavar a nagyon rövid kiosztású 1-2-3, de nem igazán akarják megérteni, hogy az euro 6 d temp mellett egy 1,4-es 95 lovas szívóba ez kell, hogy lehessen vele haladni.
A kisvárosi fogyija sok hideg járattal 8 liter, 35fok klíma ugyanez volt 1x 9, 1x10 liter is, de a benzinkútra gyanakszom, országúti 6,5, autópálya 7,5-8 140-150-el.
nekem kényelmes és még ezzel is mindenki tötymörgő túrista, szóval felesleges ide erősebb. A pályára jól jönne egy kis + erő, mondjuk az 1,4 t 120 lóval, de én ezzel is elvagyok.
Az a stinger dugózni megint csak jó lehet, de legalább lehet durrogtatniAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #140111 üzenetére
A jó hír, hogy V6, a rossz, hogy orbitális dugó van a napi rutin ingában, sok öröm nem lesz, max. késő délután elugrom a fiammal kicsit hangoskodni.
Tipo egyébként milyen napi használatban? Flottában a linea annyira rossz élmény volt, hogy azóta se vettünk Fiatot, de kívülről elég guszta lett az új.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #140100 üzenetére
Sokkal dögösebb tőle, még lehet megkockáztatnék mellé fekete felniket is.
Nálam most úgy tűnik, hogy pihen még pár napig a Twingo, mert úgy alakult, hogy ezzel tudok járni egy picit:
#140105: Pont azt akartam mondani, hogy a csík szépen hangsúlyozza az íveket a tetőn és a motorháztetőn is.
.[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #140104 üzenetére
Az alkalmi vétel volt.
A féknek kellene már végre nekiállnom, meg a lengéscsillapítók cseréjén is agyalok. Még annyira nem szarok, másfél évvel ezelőtt 60% volt elöl és 40% hátul*, de az újakkal biztosan javulna az úttartás.
* Elvileg most, januárban is kellett mérjék műszakin, de annak sajnos nem tudom az eredményét.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Motion_Blur #140101 üzenetére
nekem is tetszik, a motorháztető pont ott domború és a tető pont ott homorú, majd, ha már az eladáson gondolkozom, akkor megcsináltatom, hogy megint tetsszen
tboy93: jó lett, a második képen néztem, hogy ezeken a házakon mit kell nézni
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest