-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Az Auchan 98 inkabb 100-as oktanszamu. Nezd meg a fuggetlen labor altal vegzett tesztet, rendszeresen 100-as
Jobban megbizok ebben, ahol minden honapban minden kuton tesztelik az uzemanyagot, majd kozze is teszik, mint a kis bt-k altal uzemeltett omv-k, shellek csodauzemanyagaiban, amikrol semmit nem lehet tudni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Azaz. Nyilván ez nem egy reális érték, azért átlagosan többet eszik a sok város miatt, de jelentősen nehezebb a lábam. Hosszabb utakon (most volt egy abszolút téli útviszonyok közötti Zakopane négy fővel, megpakolva, dinamikusan haladva) viszont lemegy szépen 6 körülre (mérve).
(#52635) z123456789: Azt már nem tudom, erre régről emlékeztem, hogy valami ilyesmi volt és a honlapról szedtem ezt az infót.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Nekem is tervben van, hogy módosítsam a számítógép mérő skáláját.
Nekem akkor eltérések vannak amit mutat és amennyit tankolok, hogy kb 110% kell kezdjem
Ez a tank lesz a mérvadó, ez után fogom először módosítani utána már csak optimalizálni fogom.
Nekem is a cél 1-2 decis eltéréssel megtudni, hogy mennyi az annyi.Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
Szerintem is reális, kárpótol érte minden más. Amúgy itt tudsz nézni a többiek által mért értékeket.
-
Declare
őstag
TV t is ugy veszel, hogy beallitasz egy marek csavarral, kabellel, meg kijelzövel a Panasonic gyarba es megmondod, hogy ezeket szereljek mar össze Neked?
Ha valamit magadnak megcsinalsz, az egy mas teszta. Te vetted, szerelted, szived joga. Ez a viszem az A8 ast a markaszervizbe es viszem hozza az olajat, hat azert ez nekem nagyon meredek
Amugy ezt Te csak azert tudod megtenni, mert van ismerettsegged a szervizbe valoszinüleg, normal esetben elhajtanak mint a szel. Alap esetben a szervizbe sem mehetsz be, nemhogy viszed a cuccokat.(#52776) B-L-A-C-K a szerelö nem jo es legkevesbe sem jo fej ez teny. En nem erröl beszeltem
(#52779) trassher ugyan az mint Black-nek. A vezerles csere, amiatt, amit Magus irt, nyilvan egy bonyolult kerdes...de az alap akkor is ugyan az. Milyen szolgaltatast veszel igenybe? Ha szigoruan nezzük, abba nem tartozik bele a "vevö altal hozott alkatresz megvizsgalasa", meg a "szaktanacsadas a vevönek, hogy jo alkatreszt hozzon". Szerintem
Ettöl meg teny, hogy egy jo szerelö, meg egy jofej szerelö nem igy jar el es nem igy all az ügyfelhez. Ez nem vitatema.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Haha-hammer!
Te tényleg nem szarral gurítasz!
Attól függetlenül egyet értek veled. Nagyon sok helyen idehaza vérszemet kapnak az emberek. A suzukist is képesek lehúzni, hát ha még meglátnak egy prémium típussal. Értem miről beszélsz.
Pláne, ha még egy kis érdeklődés is fűz a dologhoz. Én speciel szívesen csinálom az olajcserét is. Sőt, még tankolni is szívesen tankolok. A fizetés már más kérdés.[ Szerkesztve ]
-
-
bobooo
addikt
+1, fater Audijában a hűtőt cserélték ki, bent hagytak egy szervízlámpát a lökhárító környékén majd mikor először állt patka felé (nem fekudt rá a kocsi orra meg semmi) szépen a szervízlámpa valahogy beakadt és csak izomból, motort jól felpörgetve tudott lejönni róla. Persze mondanom se kell, hogy a lökhárító azonnal szakadt is le ..
-
Declare
őstag
Dehogy ciki...ezt irtam is, nem itelkezem. Csak furcsa. Pont azok miatt, amit leirtal. Fel napjaidat töltötöd szervizekben, a kis olajos kannadat szorongatva az autod mellett toporogva, meg a garazsodba bütykölöd, lögybölöd az olajt....50 ezer forintert? Miközben A8 al jarsz? Nekem ez nonszensz, de mondom tenyleg csak ennyi.
Viszont lehet persze, hogy ebben talalsz meg valamit, vagy nem tudom....azert mondom, nem itelkzem.
Peace
(#52795) Integrale: "Amúgy a szerelővel jóban vagyok maszekban is csináltattam már vele otthon." En mondjuk alapbol autoszerelesre gondoltam, bar nyilvan a kiragadott mondatbol ez nem derül ki (no flame pls, magas labda volt )
[ Szerkesztve ]
-
-
i-sti
senior tag
A kerámia fék az nem abban különbözik, hogy későbbre melegedik fel és szükséges neki egy bizonyos üzemi hőmérséklet?
Valahol azt olvastam, hogy csak rally szerű helyzetekben van előnye ahol folyamatosan 200ról kell 50re lassítani és a vasnak nem lenne ideje visszahűlni, illetve, hogy ha nem "meleg" a kerámia nincs semmi előnye a vashoz képest.
Ez igaz vagy félre informálódtam?Amúgy gratula az A8as szériádhoz.
Nekünk kicsivel több mint 1 éve van 2011 A4 CAHA motorkódú autónk.
Mi is itthon csinálunk olajcserét.
A térképet pedig szintén én frissítettem.
A vezérlést szervizben fogjuk majd cseréltetni, jelenleg 174-ben van az autó.Novum Forum Siculorum
-
-
-
Kornel
veterán
A cuccokat már kiszamoltam.
600k-bol meglenne minden, kipufogóval együtt.
Kintről persze.
USA-ban nagy hagyománya van a civic turbonak, vannak komplett kittek is.
140 helyett jobban hangzana a 240 ps.
Csak kérdés, hogy lenne-e itthon, aki normálisan be tudja legozni a cuccokat a UK civicbe, mert az USA sedan motortere is teljesen más. -
-
-
-
nagyúr
Jobbra tartas alap. Viszont ha kivul-belul telitettek a savok, elottem is 800 auto, akkor mi a raknak jon ram a nyomorult hatulrol? Latja hogy nem bírok gyorsabban menni, mert elottem is sor van. Ezek a majmok allnak neki utana jobbrol centizve cikazni, esetlegesen a leallosavot is hasznalva
-
EQMontoya
veterán
Ebből olyan zseniálisat láttam tegnap, hogy nem tudtam, sírjak vagy röhögjek.
M1-en Győr felé valahol Tatabánya környékén van egy olyan 3 sávos szakasz, aminek a végén a belső szűnik meg.
Na, mi történt?
A 3 sávból ugye az összes birka ment a középsőben, majd megszűnt a belső, így ezek a belsőben találták magukat. 120 körül vonatozva, négyen.
Megelőztem őket jobbról (előtte a megszűnő belsőben jöttem, szépen soroltam kettőt jobbra, és elmentem). A tükörben egyet láttam, akinek leesett, hogy nem jó helyen van, és kiment.Same rules apply!
-
Peti78
őstag
Persze. Én belövöm a tempomatot 130-ra és csorgok szép csendesen. Akit utolérek, azt megelőzöm, aki ilyenkor gyorsabb, azt beengedem, vagy ha még előzésben vagyok, akkor odalépek, hogy lehetőség szerint ne akadályozzam. Ha még nem kezdtem meg az előzést, inkább lassítok, menjen csak a belsőben 200-zal. Ráérek. Igaz, mennék én is 200-zal, de fizetni nincs kedvem ezért
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
brumi1024
veterán
"Azt gondoltam hogy meglépik hogy az alap v8 benzin lesz 500+ Le"
Ez több szempontból sem volt várható lépés a VW-től:
- Szerintem nincs pénz most egy teljes A8 motorpaletta áttervezésre.
- Porsche Panamera (és a Bentley-k), erős tippem van, hogy a 4S egy hajszálnyival gyorsabb
- Minek? Ez egy tömeggyártású autó, a fejlesztési költségeket is mérlegelni kell. Mit nyernének azzal a +40 lóval? 1 tizedet a 0-100-as időn? A vevő megérezni nem fogja, versenypályára menni ezzel rossz vicc, az autobahnon a komolyabb Porschekat ezentúl sem fogja utolérni, szerpentinen pedig egy jól összelőtt MX5 körbeautózza az A8-cat a csúnya mumus miatt, amit fizikának nevezünk. Tehát a jelentős fejlesztési költség mellett milyen előnye lenne a gyártó szemszögéből a dolognak?[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem-e? Nem látom a hengerszám és a gyorsulás közti egyetlen felállítható korrelációt. Viszont a Panamera Porsche, az A8 Audi, ezzel meg is válaszoltam, hogy miért nem kap egy A8 Panamera motort alapnak. Azért, mert a Porsche > Audi (a Porsche vette meg az Audit és nem fordítva anno...).
"700Lovat is könnyedén tudnak azok a motorok hosszú távon"
Chiptuningos szemmel tekintve persze. A sorozatgyártásnál azért ennél egy pöppet komolyabb, szerteágazóbb követelményrendszernek kell megfelelni és az "elbírja az, jó lesz" szintnél felelősségteljesebb döntéseket kell hozni, más kérdés, hogy ez általában nem sikerül (dízelbotrány). És itt is köti a gyártókat a kibocsájtási kvóta.
"Egyébként a w12 tfsi ami az új a8-ba kerül az is min 600Le-s, csak 12 hengeres nem kéne mert sokat zabál."
Azért ez egy mókás kijelentés a 6-700 lóerők emlegetése után. Engem inkább érdekelne a W12 (vagy még inkább igazi V12), mint +100 ló a 600 mellé egy limuzinba.
"Nem csak 100-ig gyorsulás létezik hanem 200 meg 250-ig stb. 3-3,5másodperces 100-ra gyorsulás már nagyon rendben van egy ilyen nagyobb kényelmesebb autótól."
Nem tudom, szerintem nem attól izgalmas mondjuk egy 720S, mert gyorsan van 200-on, amit egyébként néhány gombnyomás után az autó magától elvégez.
(#76332) K Norbi: Vegyen egy dízel autót, amit nem szeretne, és ami nem jelent megoldást a parkolásproblémájára, de legalább megoldást ad a nemlétező fogyasztásproblémájára, viszont generál egy rövid utak - dízel - dimbesdombos vidék problémát.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
"Azért elég egyformán megy pár tized hibahatáron belül van."
Az a pár tized pont elég egy látható előnyhöz, ami már a jobban megy kategória (tehát az eredeti állítás cáfolatra került).
"Haverom hozott panamerát, mondjuk az dízel volt még az előző kasztni, de elég fos autó szerintem, nekem nem kéne egy olyan, bár az új sokkal jobb lett."
Az egy dolog, hogy Neked nem tetszik, az viszont a másik, hogy a VAG hova pozícionálja.
"meg sem közelíti a kisebb modellek eladásait"
Ez nem jelenti azt, hogy ne lenne szériagyártású autó. Bármelyik szalonba bemegyek akkor fél óra múlva kijöhetek egy megrendelt A8-cal, ezzel szemben ha mondjuk az R8 felől érdeklődök (és komolynak tűnök) visznek el egy külön tárgyalóba. Egy McLaren esetén már kicsit máshogy néz ki a dolog.
"Szóval maradok a v8-nál."
Ezek érthető érvek, itthon meg gondolom egyébként sem egyszerű találni embert, aki ért egy W12-höz. Ettől függetlenül én nem feltétlen állnék neki tuningolni egy D4-gyet sejtvén a nevesebb cégek árait. Mondjuk a méretdolog nem stimmel, mert a W12 (ami valójában két VR6 ügyesen elrakva) összességében kisebb helyett foglal, mint a régi 4.2 V8.
"w12(mert sima v12 nincs a vw-nek)"
De van, aktuálisan egy 6.5 literes szívó 700, 721 és 751 lovas változatokban.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000