-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
-
McSzaby
őstag
válasz molnarpeter #158711 üzenetére
Ideigelenesen kivont. Lehet ilyet mondani, akkor aktívan kivont.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
vettem egy Lada 21011-t, amit elkezdtek felújítani. Én lennék, aki befejezi. Papírjai rendben, de ideiglenesen ki van vonva a forgalomból és nincs rá műszaki évek óta.
Egyelőre írtunk egy biankó adásvételit, amire dátum nem lett írva, de mielőtt befejezném a felújítást, azelőtt szeretném névre venni a gyereket.
Kérdésem az lenne, hogy hogy tudok névre venni egy autót, ami egy csupasz bódé, de még sárvédő sincs rajta? Saját motorja, alvázszám, minden rendben csak darabokban az autó
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hello,
nem tudtok olyan adatbázist (szoftvert,honlapot), ahol autós adatok, bekötési rajzok egységesen le vannak rajzolva és írva és egységes jelöléseket használnak?
Engem most konkrétan a bekötési rajzok érdekelnének. Autodata-ban semmi nem volt, alldata pedig gyártó cuccait dobja csak be egy adatbázisba, nem használ egységes jelöléseket.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
-
McSzaby
őstag
válasz dellfanboy #77452 üzenetére
Bizonyos kgfb biztosítások biztosítják a tulajdonost. Ez biztos, mivel mi már használtuk ezt az opciót, viszont nem ennél a biztosítónál. Azt hittem ez mindegyikkel így van.
Pl. bankkártyánál is ha dombornyomott, vannak bankok, akik automatikusan biztosítják a tulajdonost.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
kiváltottam a zöldkártyát mert zúzok tengerpartra nyaralni. A zöldkártya működik "utasbiztosításként" is? Tehát a zöldkártyával bármilyen ellátásra van szükségem ,akkor rendben vagyok szerintetek?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
augusztusban megyek Montenegróba nyaralni és életemben először megyek kocsival külföldre. Mik a tapasztalatok, mit kell vinnem magammal? Forgalmi,jogsi,zöldkártyát kiváltom, háromszög, eü. doboz (bontatlan), pótkerék, izzókészlet (bontatlan), emelő, megkülönböztető mellényből 5 darab. Illetve én még viszek szerszámokat, ha esetleg lenne valami gáz.
Bármi egyebet hozzá tudtok rakni? Bármi, ami kötelező, vagy ajánlott?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
mennyi a reális ára egy custom saválló kipufogó rendszernek egy átlagos méretű sedanon 45-50-s átmérővel?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
bár nem annyira autós kérdés, de autószereléshez kell. Nem tudjátok, hogy hívják azokat a fogókat, amik az "ellenkező" irányba nyitnak? Szal nem fog igazából, hanem feszít. Bocs, de jobban tényleg nem tudom leírni.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hajjj,
honnan érdemes EBC tárcsát és betétet rendelni? EBC webshopjában elég túlárazottnak éreztem a dolgot. Greenstuff és Grooved tárcsa kell.
Esetleg tudtok olcsóbb alternatívát? Nem mintha veszélyesen drága lenne..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
valaki csinált már típus idegen motor cserét? Engem a papírozás része érdekelne... tudtok egy honlapot, vagy valamit ahol le van írva egy ilyen procedúra? (Googleztam én is ám. )
Sajnos én is hasonlóan gondolom, de TC-n sorra tesznek fel cikkeket, ahol Wankel meg Lada motorok helyére betesznek dieseleket. Akkor ez most hogy van?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Magnum_ #58118 üzenetére
SKF van benne és elvileg kb. 11e km, 1 év, viszont van hangja a feszítőgörgőnek. Szerelő megnézte a szíjat és azt mondta nincs vele gond, de nem tudni mikor volt cserélve. Az előző tulaj megbízható volt és megmutatta, hogy 11e-vel ezelőtt cserélve lett (valami). (Bárdis számla volt). A számlán nem emlékszem, hogy szett vagy szíj volt csak, szóval ledobom. Ami idegesít, hogy a nyüszítő görgőhangot minnnnnnnndenképp meg akarom szüntetni, mert engem idegesít. Ha SKF van benne és cseréltek görgőt megfelelő időben, akkor Gates-t kéne vennem, de mivel nem tudom mit cseréltek, így azért gondolkozom, hogy 40ért Gates, vagy 20-ért SKF. Olvasva a neten, senkinek nem volt gondja az SKF-fel. Azért kérdeztem, hátha nektek van ezzel a kettővel tapasztalatotok.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
japán gépembe kéne vezérműszíj. Occó mindegyik hozzá, szóval kb. ár alapján mindegy mit veszek. Van "Japanparts", "INA" és "SKF". Ti melyiket ajánlanátok? 1.6 Lancer. Én magam SKF-t vennék. de a legnagyobb bajom, hogy most is az van benne és "nyüszít" a szíjfeszítő benne. Idegesít, mint prostituált élet. Ez megszűnik a cserével?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hali,
le akarom dobni a gépem hűtőfolyadékát. Mindenhol lila g12+-s fagyállót írtak hozzá, gyárilag zölddel jön, viszont a gyáriból is van lila. Már megvettem a lilát, mert arra jártam. Szerintetek nagy para ha lilát használok zöld helyet? Úgy tudom, a zöld és a lila között nincs mélységesen nagy különbség és nem mellesleg minden alkatrész áruház a lilát írta hozzá, mint replacement. Jelenleg zöld van benne. Most akkor cseréljem ki valami züddre, vagy mehet bele a lila is? Amúgy egy Lancerről van szó.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
mi a helyzet a kormánykerékcserével nem légzsákos és légzsákos autók esetén? Lehetséges cserélni egy típuson belül különböző kivitelű kormányt papírozás nélkül? Légzsák megmarad persze.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
leszakadt pótféklámpát szabad pótolni egy 5050-s smd ledsorral? Az igazság az, hogy gyárit nem is nagyon találok, illetve lenne egy elég jó ötletem egy igényes installra. Bántani fognak, ha ezt megcsinálom? A pótféklámpa nélkül simán átment a műszakin, azért kérdem.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
-
McSzaby
őstag
Hi,
hogy megy a biztosítóváltás manapság? A mostanira cigány sokat fizetek és szeretnék váltani. Azt hiszem pont buktam az évfordulós cserét, ilyenkor mit tudok tenni?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hááccsó' kerékcsapágyhoz milyen zsír az ajánlott? Valami korrekttel szeretném bekenni.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Snoop-y #44542 üzenetére
A pályázás teljesen más kávéház szvsz. Bármilyen autóról beszélünk, zsebbe nyúlós. Szar futóművel nem érdemes odamenni, szar gumival úgyszint, szar fékek és társaival sem. Bármilyen autót is választ az ember, szerintem fél misi alatt (kocsi ára nélkül) még a nagyon budget buildet se lehet megúszni. Az a Pulsar meg abszolút megérdemelne inkább egy restaurálást a pálya helyett. ) Ami occó és fun az még talán ezek a hétvégi bevásárlóparkolós szlalomok, de onnan is már az amatőr rally a kövi lépcsőfok, ami még mindig olcsóbb, mint pályázni, de már ahhoz a hobbihoz is egy jó állás kell.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz SzlobiG #38865 üzenetére
Errő laz autóról fullon a Feliciám nagyon modern, japán változata jut eszembe. Minden ugyanaz feeleing,arány. Hely a lábaknak, futómű, csomagtér, stb.. A gond az, hogy ezek max. 2 embernek jók. Szerintem családnak felejtős.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
[hülye kérdés vol. 9448583231]
3-4 hónapja vettem egy loctite szilikon tömítőt még az olajteknőhöz. Rengeteg megmaradt, szépen rácsavartam a kupakot, hűvösben, sötétben tároltam. Szerintetek nyugodt szívvel használhatom ezúttal egy váltófedélhez tömítésként? Nem veszít a tulajdonságaiból bontás után? Nem kell újat vennem? Ráírva ezzel kapcsolatban nincs semmi.#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Munkatársamnak van ELM-je és nem volt vele baja. Túl sok mindent nem tud vele kezdeni a hibakódon kívül, de legalább az működik. Az én problémám az, hogy szerettem volna SRS és ABS adatokat is kinyerni, de ahogy nézem, vagy speckó gyártói szoftver (VAGCOM), vagy olyan műszer kell hozzá (pl. Mágus műszere).
Szóval szerintem veszek egy ELM-t és majd ha megvan milyen autót veszek, akkor a vétel után gyártóspecifikusan vásárlok rá műszert is.
(#37048) Mágus2:
Out of my budget!#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Nem akarok beletúrni a gépbe. Ha olyan mélyen megyek bele, akkor a gyártóhoz tartozót veszek, viszont egyelőre ami kocsi van, ahhoz megvan. (VAG) Egyetlen egy dolgot akarok az univerzálisokkal. Kiolvasni és kódot törölni kb. minden autó típuson. Vagyis a legtöbbön.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Tudom, külön van az ABS-re, légzsákra és ecu-ra. Amúgy sem akarok gagyit venni belőle.
Tényleg, ha már itt tartunk épp a jövő hónapban akartam OBD olvasót venni, hogy a tooljaim sokasodjanak. Van valakinek ajánlása? Nem occó gagyi kínait akarok, valami normálisat, ami ABS,Airbaget,Ecut olvas, hibakódot töröl és live data-t is tudok nyerni. Nem fontos, hogy vezeték nélküli legyen. Ha van benne naplózási funkció akkor végképp király, de ez se elvárás. Meg OBD logger van elvileg a családban.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
tegnap hallgattam egy beszélgetést, amiben az eldurrant légzsákokról volt szó. Ugyebár ezeket mocskos drága pótolni és sokan ezért nem is pótolják, bármilyen okból is durranjon el a légzsák. A kérdésem az lenne, hogy mi van ilyenkor, amikor egy légzsákkal szerelt autóban nem pótoljuk a légzsákot? Át fog menni a műszakin így? Vagy pl.: eldurran a légzsák és ha már az eldurrant, akkor valaki lecseréli a kormányt egy sportosabbra légzsák nélkül? Ilyenkor milyen jogi szabályozások vannak? Van egyáltalán?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Speeedfire #36796 üzenetére
Én Shell V-Power 100-st szoktam tankolni, ami - mint itt kiderült - csak 98+ oktán. Szóval lehet 98, lehet 99 oktán. A MOL-t nem próbáltam, nekem a shell v-power (racing asszem) 100 működött. Könnyen lehet egyébként, hogy placebo, de én jobban alszom. Esetleg még itt olvashatsz. [link] Vagy videó Videó 5th gear. Persze ez is lehetett fizetett. Szerintem egyszer próbáld ki és meglátod, mert ez erősen gép függő is lehet.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Köszi, köszi! Én is így gondoltam, de azért tuti, ami 99+1!
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
A bicikliszállításra van bármiféle kormányzati határozat? Azt tervezem, hogy leborítom a hátsó üléseket és betuszkolok 2 biciklit kb. 130 km.-s távra. Szabad ilyet?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz brumi1024 #36577 üzenetére
Minőségben lehet, de nekem sokkal jobban tetszik a Madzag belseje. Sztem a belsőtér abszolút emberfüggő. Nekem pl. nagyon sok luxusautó igazi, minőségi műszerfala nem tetszik. Nem azt mondom, hogy rondák, vagy szarok, csak hogy nekem nem tetszik.
Más:
Megvan a generátor problémám oka. Ma kinyitottam a motorháztetőt és az akksinál konkétan állt a víz. Ahogy az akksin is. Jeeeee!! A beázással hova a legérdemesebb vinni? Nekem a szélvédőnél egy műanyag részen ázott be. Műanyagoshoz, vagy karosszériáshoz vigyem inkább?#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Wiz Khalifa #36573 üzenetére
Én is néztem anno, egy Corradot akartam behozni, dettó kb. ennyi volt. Ez ennyi sajnos. Alacsony összegű autónál nem éri meg külföldről hozni. Kivéve, ha túl ritka az autó itt.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz kalmanchris #36547 üzenetére
Jepp, ez így igaz. De egy Octavia RS-ben azért élvezetesebb a pénzköltés, mint egy Madzagban, vagy egy VVTI 1.4 Toyota-ban- Amúgy a Mazda 3 is nagyon tetszik, de 2000-s kevés van belőle az 1.6-s kicsit kevésnek tűnik.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz roberto211 #36543 üzenetére
Én is, ez a baj. Pedig most is gondolkozom, hogy 10 éves körüli RS Octavia-t vegyek és ne egy 7-8 éves Mazda-t, vagy Hondat mondjuk. Ezért kérdezlek Titeket, érdekelne mások véleménye is. Minden autóra költeni kell, minden autó rohad, minden autónak van baja csak nem mindegy mennyi amit ráköltesz azért, hogy elindulhass vele mindennap nyugodt lélekkel.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Tényleg, ha már megbízható autókról beszélgetünk, akkor európai verdákból mit tudtok mondani, ami szinte betonbiztos. Mi van pl. az agyon szúrt RS Octaviakkal, vagy Gti Golfokkal, vagy OPC Opelokkal?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz z123456789 #36528 üzenetére
Spoiler - Honda és Toyota lesz, esetleg régi nissan.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Múlt héten problémáim voltak a generátorommal. Kivettem a generátort, elvittem szakemberhez, kimérte -> fesszabályzó hiba. Jó mondom, zsírság van, az pont van otthon. Hazamentem, új fesszabályzó be, generátor be, rötyög is már a masina. 1 héttel később, ma reggel rányomom az indítást a gépjárműre és a jóóó kis hang, ami akku halálról árulkodik már-már simogatóan csúszik be a fülembe egy cimborás "b@zd meg" kíséretében.
Most azt hiszem nem játszom tovább a hozzáértő MacGyvert és elviszem az autót egyben és csinálják meg, de mégis szerintetek mi tehet tönkre egy fesszabályzót 1 hét alatt? Kb. 60-80 km alatt.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Ezt nem tudtam. Én mondjuk a Shell 100st szoktam beletolni. Azt érzem is, hogy segít.
Üzemanyaggal kapcsolatban hallottam olyan legendát, hogy E85-el kevert 100-s 75-25 százalékos arányban akár tisztítóhatású is lehet az autó üzemanyagrendszerére nézve. Igaz ez? Valaki érzett változást E85 után?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
kik ezek, te? [link]
Nem akarom elhinni, hogy ez pár versenynél többet tud.#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Haajjj,
tegnap megmurdelt a generátorom. Nem tölt. Kivettem, jó szarul néz ki. Nem kaptam szét, de gondolom a kefék intettek búcsút.
Kérdés: Mennyire nehéz felújítani egy generátort, illetve mennyi idő alatt kb. milyen áron csinálja meg egy szakember? Igazából azért gondolkozom, hogy magam újítom fel, mert legalább látnék ilyet is.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz máyköl #35726 üzenetére
Itt minden a szakemberen múlik. Ha befóliáztatod, szerintem nehezebben lesz eladható. Én pl. nem vennék befóliázott autót. A színt le tudják olvasni a kocsidról és az alapján egy elég jóképű festést lehet csinálni. Olyat, ami sokára fog elütni, vagy nagyon minimálisan. A lényeg, hogy festés után körülötte az elemek, vagy az egész autó legyen felpolírozva egyszer. Nekem így csinálták, a szín nem ütött el. Más kérdés, hogy 1,5 év után megint nekilátott rozsdásodni az elem.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Motion_Blur #35707 üzenetére
Tényleg szinte bármelyik márka tud sípolni. Nekem Brembo,Textar van, az most épp nálam nem, de hátsóban mondták többet, hogy ne vegyek textart, mert hangja lesz. Ferodo a gyári az enyémhez elvileg, amit ajánlanak, de látod, hogy a nagytudású mesterünk azt se javasolja, ha néma fékeket akarsz.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
anyós csodálatos nitróval felszerelt, twin-turbós, seggtitán meghajtásos 1.6-s Fiat gépjárművén cseréltek fékbetétet vagy 3500 KM-mel ezelőtt, de amikor fékez, nyikorog,csikorog a fék, sípol. Biztos hallottatok már ilyet, mert itt Pécsen kb. minden busznak ilyen hangja van fékezésnél.
Szétszedtem, kicsiszoltam minden sarkot, bekentem a betéteket miiiinnnnndenhol már kb., de még mindig nyikorog, csikorog. Lehetsegges, hogy a betét olyan minőség/gyártmány, hogy nekije van ilyen hangja a tárcsán?
Amikor az én kocsimon cseréltem, alig kentem meg a betéteket és semmi hangja nem volt, ezért nem értem.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz szőröscica #35435 üzenetére
UFO Civicben egyszer ültem. Egyszer... De ez a Volvo is borzalmas.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #35006 üzenetére
(#35005) tomiii.: Eszerinti megközelítésből értettem, hogy gázos, vagy olajos.
(#35006) Mágus2: 1,5 évesek, nincs velük gond úgy amúgy, én most a különbségre véleményeztem.
(#35007) EQMontoya: Jó, most két őskori fos közötti különbségről beszélünk, nem egy pálya autóról. Arra gondoltam, hogy adott egy két ~20-30 ft.-s "stock" szerű gátló és a különbség a kettő között rajzolható.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Ma vezettem haverom 25 (!) éves Fiesta-jat, amiben évek óta Monroe Reflex gátlók vannak körbe az egész kocsin. Az én kocsimban Sachs van, olajos. Na, most a különbség a két csillapítás között valahol ott volt, ahol most én vagyok meg ahol most az Uránusz. Brutálisan levett a lábamról, szóval az lenne a kérdésem, hogy hasonló árkategóriában tudtok más gyártóktól hasonlóan sikeres szériákat? Sachs-nál pl. van megfelelője?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #34699 üzenetére
de hidd el, nem tesz neki jót, ha hidegen gyilkolják, vagy melegen nagyon meghajtják, főleg akkor nem, ha nincs minden rendben
Ezt most részletezd egy kicsit. A melegen nagyon meghajtják mit takar? Szerintem a végsebesség alatt 20%-al minden autónak simán bírnia kell a terhelést.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Most akkor mi a konklúziótok a Focust II-st illetőleg? Csak az ST, no proli stock verda?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz #94529552 #34601 üzenetére
Megéri autószerelőnek menni, de nekem jó munkám van alapban. Én otthon szeretnék (saját) autókat szerelni és pont itt beszéltünk róla anno, hogy a szerelői tanfolyamok, amik vannak, túl keveset nyújtanak elméleti síkon gyakorlatban meg nullát. Amúgy iskolákból kiindulva, az alapokat megtanulja az ember könyvekből és minden más forrásból a gyakorlat meg majd jön a munkahelyen. Én ezt teszem. Sok-sok könyvet kiolvastam már, sok idióta kérdésem volt/van/lesz, gyűjtögetem már a szerszámokat, ami jól halad, de a probléma az, hogy nincs meg a megfelelő hely a szerelésre.
Amúgy ha valakinek van Pécs környékén olyan autószerelő ismerőse, aki elvállalna engem havi 2 hétvégén oktatásra, akkor nagyoooon szívesen köszönném szépen! Pénzt,ingyen munkát cserébe szívesen adok!
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Naaaa,naaaa. Az én fosom Skodamban 14 évig zéró probléma nem volt a futóművel. 15. év után cseréltem le gátlókat. Most 17 éves, szóval minden gumi elöregedett a futóműben, szóval most durván kéne rááldozni, de 15 évig jó volt. Ja, hogy most ugyanúgy beszélek, mint a többi idióta?! Igen, ugyanis én is kicserélhettem volna a szilenteket már 13-14 éves korában, de minek ha nem kopog? Ja, hogy ja...a gumit addig használjuk, ameddig el nem szakad,porlad...
Autóra mindig kell költeni, mindig. Ezt felejtik el az emberek. "Dehátezazautócsak8éves,hovaadjakkiráannyit". A kérdés minden autó esetében az, hogy MEGÉRI-e azt a pénzt, amit ráborítasz. Az, hogy neked mi éri meg, azt meg csak az egyén tudja maga...
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Az okokat már nem akartam boncolgatni. De igen, igaz.
Amúgy is elég szar helyen élünk ebből a szempontból. Itt a legtöbb dolog drágább, mint nyugatra és a kereset meg alacsonyabb. Persze, ez az alapköve a jobb életnek, de ez már egy másik topik..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz EQMontoya #34148 üzenetére
Ezekkel a felsorolt autókkal az a baj, hogy európában szinte elérhetetlenek normális szervizháttérrel, illetve abszolút szélén vannak a palettának. Hétvégén gurulni velük, kivinni motor-tuning showkra kb. Főleg a 3000gt. de közben a legtöbb japán észrevette, hogy ezt nagyon szűk réteg fogja megvásárolni, így megcsinálták a Miata-t, Rx8-t, Celicat, Sport Civicet amivel a gyereket elviszem suliba, majd elrúgom a hegyen és itt maradt el a Mitsu. A Lancer utcai változata langyos, utána van az EVo,Ralliart meg a 3000gt, ami meg sok napi használatra. Semmi közötte.
Azt mondjuk gyorsan tegyük hozzá, hogy a világ szebb pontjain, mint pl. Amerika - ahol a legnagyobb a Mitsu piaca- senki nem venne 1.6 Lancert. Ott a Ralliart bőven belefér. A Mitsu egyszerűen nem akart Európával foglalkozni, mivel itt nagy volt a többlet kínálat másból.
Ezzel az egésszel az a baj, hogy megfizethető árú, faja rúgdosós autó kevés elérhető van már sajnos. Nem csak a Mitusnál..
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz diablo1984 #34098 üzenetére
Azért az emberek többsége itt közép-Európában nem nagyon mer bevállalni nagyobbat annál. Én mondjuk eggyel régebbire gondoltam. 1.8-s vagy 2.0-s motorral.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Mitsu topic miért nincs? Ennyire nem kell senkinek a japán?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
utastéri világításra vannak szabályzatok, vagy van valami tiltás? Szal, ha valaki berak pl. a lábrészhez egy led sort az mennyire szabályellenes?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Nekem is ez a véleményem. Ezek jó dolgok.
Egy állásinterjún jártam és ott mesélte az egyik tag, hogy volt egy haverja, aki Új-Zélandon élt egy ideig és volt egy land-rovere. A gond az volt ezzel az autóval, hogy több tíz/száz kilométeres körzetben sehol nem volt egy (márka) szerviz sem. Átment a szomszédhoz, akinél látta, hogy otthon szerelgeti a saját autóját. Azért ment, hogy megkérdezze hol talál szerelőt, aki meg tudja javítani a kocsiját, mire a szomszéd azt felelte; fiam, itt maga nem fog szerelőt találni, hozza át és javítsuk meg együtt.
Szóval vannak a világnak olyan részei, ahol már a szerelés nem menő, mert mindenki új autókkal jár és azok a skillek, amiket mi itt hobbinak hívunk, máshol túlélést jelenthet. Nekem is úgy mesélték, nem tudom mennyi igaz belőle, nem is érdekes, de a lényeg, hogy szerintem nagyon is jó dolog ez.
Sok a pék, aluliskolázott gyökér, akik "csak" annyival értenek jobban az autókhoz amennyivel több tapasztalatuk van, de az összefüggésekről fingjuk nincs.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
hali,
olajteknőt hogy illik tomiteni? siman csak a tomitessel vagy szokas rasegiteni tomitopasztaval, vagy inkabb csak paszta magaban? 17 eves teknorol beszelunk..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Az utólagos üléseket, tehát nem gyári üléseket mennyire vizsgálják műszakin? Csak elméleti kérdés, mert olvastam egy fórumon, hogy volt akinek ezért beszóltak.
Illetve az ajtózárnál a pöcköt hogy hívjuk, ami "kilóg" az ajtóból? Amivel tudjuk belülről nyitni és zárni a kocsit
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Láttam ebayen occóért (kínai?) tolatóradarokat, csipogós, kijelzős, lcd-s menő rendszereket. Amolyan hobbi projektként elgondolkodtam rajta, mivel kb. filléres dolog (legdrágább is 6-8e) és hát barátnőm is vezeti a kocsimat. Szerintetek mennyire tartósak ezek a kínai fosok? Néztem MO.-n "erre szakosodott webshopokat" és sok esetben ugyanazt árulták, amit a kínai csing-csung mester ebééjen.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest