-
Fototrend
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sziasztok! Tegnap feladtak nekünk egy ajánlott, tértivevényes, elsőbbségi levelet, mert a lányaink iratai a nővéremnél maradtak. 15:47-kor adta fel, szóval nem késő délután.
Azt mondták, ma megérkezik (holnap indulunk külföldre), de a nyomon követés szerint még mindig csak annyi szerepel az esemény rovatban tegnapi feladási időpont mellett, hogy "Felvétel: A küldeményt a feladótól átvettük". Semmi szokásos, hogy központi raktárba érkezett, megérkezett a városunkba. Elképzelhető, hogy a rendszer vacakol, vagy szimplán nem hozták el tegnap a levelet Fehérvárról (tehát nem egy ország sarkában levő falusi postából)?Ha ma nem hozzák ki, csak ma hoznák el onnan, van lehetőség bemenni a központi postára a kézbesítő előtt? Gondolom, ő addigra már útra kel... Feltételezem a főpostán (1. számú) van a kézbesítőknek a levél átadása...
Sajnos még azt sem tudom, ki a kézbesítő (változott, új ember van), így nem is tudom olyan könnyen "levadászni"
-
gyulaszu
senior tag
válasz
mickemoto #13855 üzenetére
Én minden közmű és biztosító számlát átállíttatnék elektronikusra, hogy Emailben kapjam. Ha ilyen hobbid van neked is hogy lefűzöd, akkor ki tudod bármikor nyomtatni...
Ezután ennyivel is kevesebb munkája lesz a postának és előbb utóbb megint leépítenek egy kézbesítőt. Hátha ő lesz az -
tatabike
őstag
válasz
xcvbxcvb #13856 üzenetére
Egyértelmű, hogy a tapló kézbesítő az oka. Így áll bosszút. Meséld el neki, hogy annó a 90-es években egy spanyol postás lusta volt kihordani a rábízott küldeményeket, inkább kiszórta a város mellett egy erdős részre. Több tucat levelet találtak ott meg, mindet az említett kézbesítő dobálta el. Minden egyes ki nem vitt levélért 7 év letöltendőt kapott.
Szerk. A nagynéném 50 évig postamester volt a falujukban. Kemény asszony volt. Ha ilyen a kézbesítője , szerintem megverte volna...
-
mickemoto
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mit tudok vagy mit lehet tenni az alább részletezett esetben?
Hat éve lakunk a mostani lakásunkban. Három hónappal ezelőttig semmi gondunk nem volt a postával, rendesen jöttek a levelek. A postásunk rendszeresen tárva nyitva hagyja az utcai kapu és a lépcsőházház ( 6 lakásos ) ajtaját miután távozik. Három hónappal ezelőtt megkértük szépen hogy legyen szíves maga után becsukni az ajtót amikor elmegy. Nem igazán tettszett neki, nem vette jó néven. Azóta is előfordul hogy nyitva hagy mindent, viszont azóta nem jön semmi postai levelünk. Szerencsére nem sok levél forgalmunk van, villanyszámla és biztosító ami rendszeresen jön ( vagyis jönnie kellene ). Villanyszámlát sem kaptunk három hónapja és a biztosítótól sem jött levél. Mindkettőt felhívtuk és azt mondták ők rendesen küldték, a biztosító azt mondta hogy visszament a levelünk ismeretlen címre hivatkozva. Holott előtte már közel hat éven keresztül ugyanide küldték a levelet. Azt mondta a biztosító hogy adategyeztetést kell csináljunk, pedig nincs semmi változás.
Mit tudunk ilyenkor csinálni? Nyilván a villanyszámlát sem mi hogy nem kaptuk meg sem pedig a posta hogy kézbesítette, nem tudjuk bizonyítani. A biztosítóhoz visszaérkezett levél viszont bizonyítja hogy nem lett kézbesítve. Mondjuk a biztosítótól sima levél jött eddig mindíg, de akkor miért küldték vissza. A tértivevényes levelet szokták visszaküldeni ismeretlen címzett hivatkozással.
Ugyanakkor a többi lakónak rendesen jöttek a levelek ( villanyszámlák és egyebek). -
tatabike
őstag
A Foxpost nagyon lassú lett sajnos. Automatából automatába nekem átlag 4 nap, eddig 3 volt a leggyorsabb, és egy hét a negatív csúcs. Vidéken, kisvárosban, ahol mindig van hely és sosem jeleznek csúszást.
A dpd felveszi háznál a csomagot, és legkésőbb holnapután ott van, de van, hogy már másnap. Régebben pont velük voltak problémák, de egyre jobbak. -
mcs
veterán
válasz
azbest #13849 üzenetére
Amikor én használtam Foxpostot, teljesen megbízható módon és gyorsan működött, de nem vagyok tisztában azzal, hogy a Packetás felvásárlás óta mennyire lett szétcseszerintve.
Egyszer adtam fel Packetás automatába csomagot, de már akkor is felnevettem azon, hogy mennyire túlmodernizált. Egyrészt alkalmazáshoz kötött, másrészt a GPS is nélkülözhetetlen. A nyitókód a legegyszerűbb és legnagyszerűbb megoldás, nem egészen értem, hogy miért kell feleslegesen túlcifrázni ezt. -
tatabike
őstag
Én elengedtem a Foxpostot, még a fiókomat is töröltem náluk. Nagy csalódás.
Beregeltem a csomagnetre, teljesen jó. Háztól-házig 3800 forintért elvitt a dpd egy 17 kilós csomagot, 80x50x40cm volt. A cipősdoboz vagy kicsit nagyobb, 2-5kg csomagokat 2400-ért viszik, ki se kell tennem a lábamat a házból... -
azbest
félisten
hát, errefelé a közeli mindig 3 napos csúszásos kézbesítést ír túlterheltség miatt. A központban 3 van egymás mellett, de még ott is átirányították egyikből a másikba nekem múltkor
Már eleve a központba kértem, különben egy másik bevásárlóközpontba képesek átirányítani, ami még messzebb van.
-
mcs
veterán
válasz
Rage47 #13847 üzenetére
Ennyi, nem frissítette az automata nevét a Foxpost a saját adatbázisában. Sejtem, hogy korábban két elkülönített Foxpost és Packeta volt egymás mellett, és idővel (talán nem is régóta) cserélték a kettőt erre az egységesre. Szerintem mindenhol egységesítve lesznek, így kevesebb automatát is kell majd a Packetának fenntartania (pénzelnie
).
-
Packeta automata mióta fogadja el a Foxpost csomagokat feladáskor?
Foxpost honlapja:
Mikortól lehet FOXPOST csomagot feladni Z-BOX-okban vagy Z-Pontokon?
Azon dolgozunk, hogy magánszemélyek is minél előbb feladhassanak FOXPOST csomagokat Z-BOX-okban vagy Z-Pontokon, de még egy kis türelmet kérünk a folyamat véglegesítéséig. Felületeinken mindenkit időben tájékoztatni fogunk, amint elérhetővé válik ez a lehetőség.De tegnap sikerült Packeta automatában feladni (családtagom volt) a Foxpost oldalán regelt csomagot, elfogadta az automata és kinyílt az ajtó stb.
-
válasz
nfsu17 #13835 üzenetére
Igen, ez okozhatja az eltérést a csomagok között, hogy egyikről jön előértesítés átirányítási lehetőséggel, másikhoz nem. Tegnap rendeltem izzókat az autómba, csak a cégtől jött email, hogy átadták a csomagot a futárnak. Gls-től csak ma jött email, hogy az automatában a csomag. Van mikor alapból érkezik email a futárcégtől és át is lehet irányítani. Például a philipstől sem lehet automatába és csomagpontra rendelni, csak házhoz. Azt minden alkalommal átirányítom csomagpontra (ez dpd-s, de gls-nél is egy csomót át lehet) .Szerintem kérdezz rá ügyfélszolgálaton.
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660 *
E-mail: info@gls-hungary.com -
nfsu17
veterán
Köszi.
Közben bambultam egyet a GLS oldalán és ez bizonytalanít el.
Csomagátvétel
Amennyiben a Feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, lehetősége van a csomagját GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába átirányítani. Mindkét megoldás esetén 5 munkanap áll a rendelkezésére, hogy átvegye a küldeményét. -
válasz
nfsu17 #13832 üzenetére
Szia!
Én így szoktam gls, dpd esetén is, szóval működik. Legutóbb nemzetközi csomagot is át tudtam irányítani csomagpontra. Akkor van gond, ha nincs előértesítés, hanem csak a feladónál látod, hogy feladta, gls-től nem érkezik email. Ebben az esetben szerintem az ügyfélszolgálaton tudnak segíteni.
-
nfsu17
veterán
Helloka.
Van egy oldal, ahonnan rendelnék, van MPL (ez 2000 huf, van GLS, ez ingyenes).
A GLS lenne, de itt csak házhozszállítás megy.
Én nem házhoz kérném, hanem ide párszáz méterre a GLS boxba.
Csak ezt a termék oldala nem ajánlja fel. Meg úgy kb semmit, tehát nincs miből választani. Jó lenne nekem foxpost box, meg mindenféle box, semmi nincs.Ha házhoz kérem a rendelést (GLS) (tehát így megy végig a termék weboldalán, hogy a címemre kérem), MAJD ha leadtam a rendelést, MAJD jön az email, hogy a gls megkezdte a feldolgozást ezen meg ezen a számon, AKKOR tudom nekik jelezni, hogy ne címre, hanem boxba menjen?
Én úgy érzem, hogy ennek mennie kellene, mert módosítani lehet a kiszállítás napját is, korábbi rendeléseimnél így láttam.Ja, igen, termék nem egy hűtőszekrény, max egy 50x50x10cm-es doboz lehet...max.
Egy sál..ami ugyan 130cm egyik irányban, de csak össze van hajtva -
tatabike
őstag
Semmit.
Beszéltem közben a feladóval, ahogy sejtettem, ráírta a csomagra az adataimat, szóval nem kell bontogatni, ha megtalálják, csak egy telefon és megoldódik. Bár a Fospostnál gondolom nem ilyen értelemszerű....sopruk az úgy frankó. Nekem meg egy laptopba kellene az alkatrész, amit használnék, de emiatt nem tudom....
-
tatabike
őstag
válasz
tatabike #13824 üzenetére
Ma felhívtam ezt a gyógyegér Fospostot, hogy hol a csomagom, amit 14-én kivett a futár az automatából, és még mindig úton van vele.
Az ügyfélszolin azt mondták, valószínűleg beért már az elosztóba, de elképzelhető, hogy torlódás van, vagy megsérült/leesett róla az azonosító, ezért a szortírozó gép nem tudta kezelni és félrerakta. 3 nap után az ilyen csomagokat manuálisan, beltartalom alapján próbálják azonosítani
Ez utóbbit mondjuk nem értem, az enyémben 2db ssd van, abból nem fognak megtudni semmit, maximum valakinek megtetszik és zsebreteszi.... -
tatabike
őstag
-
azbest
félisten
válasz
tatabike #13821 üzenetére
A Foxpostot megvette a Packeta. Van valami térkép, amin látni hogy melyik szekrénynél van torlódás, mert több napos késést is okozhat. Bár ha el sem viszik belőlük, akkor nem csoda, ha torlódik.
Btw, a #13818 UPS kapcsán pozitívum, hogy sikerült kijavíttatnom a címzés és így talán megkapom a küldeményemet
Lehet a küldő volt béna.
Nekem az a benyomásom, hogy ha nincs alapból központi elosztós probléma, akkor nagyon nagy mértékben múlik a helyieken, hogy adott városban milyen bármelyik futáros szolgáltatás.
-
válasz
tatabike #13821 üzenetére
Foxpost egyre rosszabb lesz. Nálam eddig a gls a favorit, eddig nem volt problémám a csomagokkal, időben érkezik mindig, nincs összekaristolva. Mpl postán maradó is tök jó, hamar megérkezik, átvehető. Tavaly egyik webáruházból rendelt termék raklapos volt, hétfőn rendeltem, kedden átvettem az ország másik felében a postán.
-
tatabike
őstag
válasz
azbest #13820 üzenetére
Hihetetlenül lassú ez a Fospost, megint tegnapelőtt, hétfőn kivette az automatából a futár a küldeményt, lassan eltelik 2 nap, és még nem ért be vele a csomagelosztóba...
Hétfőn délelőtt feladtak nekem MPL egy csomagot, postán maradóra, kedd reggel jött az sms, hogy megérkezett, átvehetem. -
tatabike
őstag
Csomagnet.hu chat :
Helló.
Üdvözlöm!Miben segíthetek?
Az a problémám, hogy minden egyes csomagfeladásnál be kell írnom újra minden címet, hiába jelöltem be elsőre, hogy mentse el a címeket.A számlázási címnél is hiába jelölöm be, hogy ugyanaz, mint a feladási cím, újra be kell írni minden egyes alkalommal.Vagyis egy csomagfeladásnál 2x kell beírnom a saját címemet, 1x a címzettét, telefonszámokat, email-eket, mindent....A címek meg ott vannak a mentett címek között, mégsem tölti ki velük feladáskor a rendszer, kézzel kell újra meg újra beírni mindent.
Kérem, legyen kedves az info@csomagnet.hu oldalra megírni az észrevételeit. Sajnos itt chaten technikai kérdésekben nem tudunk segíteni. Az e-mailt tudjuk továbbítani az illetékes kollégáknak.
Ez valami vicc? Leírtam mindent, miért nem tudják innen elküldeni az illetékes kollégáknak? Pont ez a bajom, hogy mindent újra meg újra le kell írni, és mikor erre panaszkodom, mi a válasz? Írjam le megint. Nagyszerű. Tudja mit, beregisztrálok a csomagküldő céghez, amit úgyis mindig ajánlanak, aztán közvetlenül tőlük rendelek futárt. Viszlát.
Köszönjük a visszajelzést, sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni. További szép napot.
-
tatabike
őstag
válasz
tatabike #13815 üzenetére
Na, meg is lett az eredménye a tűző napnak, éppenhogy be tudtam pötyögni a feladási kódot, és megnézni, hogy stimmel-e a név. Csak éppen a város nem stimmel, Tatára ment Tatabánya helyett...
De én azt már nem tudtam kibogozni a kijelzőről.
És most szembesültem vele, hogy hiába van még a raktárukban a csomag, én nem kezdeményezhetem, hogy irányítsák át máshova. Más cégeknél ha jól tudom, legalább 1x lehet ilyet kérni. -
tatabike
őstag
Voltam csomagot feladni Foxpost automatába. Hihetetlen érzékkel telepítik ezeket, egész nap tűz a nap a kijelzőjükre, vagy alig látni rajta valamit, vagy a hőtől elfeketedik a kijelző. Teljesen jó így bepötyögni a kódot, mert a kódolvasó is esélytelen a verőfényben....
-
mcs
veterán
válasz
Fancy-boy #13812 üzenetére
Előbb ránéztem a küldemény nyomonkövetésére, és majdnem a fejemet fogtam. Mi az, hogy 10.-én délután szállításra került, és a feladás helyétől kőkemény 35 kilométerre lévő központba a mai napon éjfél után nem sokkal került be? Hajnali 3 után pedig megérkezett a helyi városi központba is, ahol még hétfőig ülnek rajta, mert hétvégén nem szállítanak automatába. Lehet, hogy az AlzaBox gyorsasága vette el az eszemet, de ez pont a másik véglet.
-
mcs
veterán
válasz
Fancy-boy #13809 üzenetére
,,Küldtek volna e-mailt a feladás napján, ha helyesen adjátok meg."
Na ez volt a legérdekesebb pont.
Megadtam neki pontosan azzal a speciális karakterrel sms-ben, amit a telefonom jól láthatóan elkülönítve ki is emelt, de az övé elméletileg nem tüntette fel, csak egyetlen vonallal aláhúzta az egészet, mint megjelölt hivatkozást. El is küldtem neki utólag a képernyőfotót az sms chatemről igazolásképpen, hogy nem hagytam ki.
Rendben, ez a mi bakizásunk volt, csak hozzászoktam már ahhoz, hogy a legtöbb szolgáltató sms-t is küld a kezdetektől fogva. Nem baj, hétfőn nagy valószínűséggel megkapom a küldeményt. -
Már több helyen is találkoztam vele, no komment:
-
Fancy-boy
addikt
De tőlük elvárod az 1 munkanapot. (10-11)
Lehet szidni az MPL-t, de ugyanúgy vannak hibák vagy érdekességek a Foxpost, GLS, UPS de bármelyik futárszolgálat neve itt állhatna.
Küldtek volna e-mailt a feladás napján, ha helyesen adjátok meg.
SMS-t pedig akkor, amikor már betöltötték a szekrénybe.Mi a gond? Nem idegarantált volt. Nem vállalták a 24 órán belüli kézbesítést.
Szerintem 1 nap miatt nem kellene pánikolni. -
mcs
veterán
válasz
tatabike #13806 üzenetére
Nekem Foxpostnál összejött már kétszer is a 2 munkanap.
Elcsodálkoztam, hogy a Posta miért nem küld a kezdetektől fogva semmit a küldés állapotáról. A többi szolgáltató e-mailt és sms-t is küld egyszerre mindenről. A másikra, de főként a feladóra hárított felelősség hab a tortán úgy, hogy online többen is panaszkodtak már a Postára, hogy elhanyagolják az értesítéseket. -
mcs
veterán
Megvolt az első és utolsó élményem a Magyar Posta MPL szolgáltatásával. A hanyagságuknak köszönhetően majdnem össze is vesztem az amúgy tisztességes feladóval, pedig őt vádolta meg a helyi ügyintéző, hogy valószínűleg az ő hibájából adódóan nem kaptam semmilyen értesítést, mert vagy rosszul írt valamit a feladási vevényre, vagy elcsalni próbálta az előre utalt pénzemet. Nem hiszem el, hogy a feladó vevényen egyetlen karakter híján helytelenül megadott e-mail címtől függetlenül képtelenek sms-t küldeni a feladott csomag státuszáról a kezdetektől fogva, mert a telefonszámom helyesen került a vevényre.
Tegnap reggel 8kor feladta a terméket, és aznap délután került elszállításra a csomagkövető szerint, csak hogy a csudába nem bírták a mai napon kiszállítani az automatába?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen autót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Parfüm topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- ASUS ZenBook 14 OLED UM3402 - 14"2.8K OLED - Ryzen 7 7730U - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év garancia
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest