-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz T. Almeida #4793 üzenetére
Szia!
A hossza 4,2m, sajna többet én sem tudok!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Hol lesz a tali és általában meddig szoktatok maradni? Ha időben végzek elmennék az Alfával...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Sziasztok!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni gumi ügyben. A gyári méretem 215/45R17. Télim nincs, a nyárimból kettő kuka, kettő 2015-ös kínai. Így adná magát egy négyévszakos szett. Az Apollo szimpatikus is lenne, de abból csak 225 széles van. A felnim 7" széles. 100k körül lenne a 225-ös Apollo vagy ha maradok a gyári méretnél, akkor 160k körül a CC. Ti mit mondtok?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #51530 üzenetére
Nem. Semmi értelmét nem látom. Egy szett szép 15-ös lemezfelni garnitúra 30k. Egy szett 185/65-ös téligumi garnitúra 60k. Ez összesen 90 és akkor még mindig nincs nyárim. Akkor már inkább a CC.
Mellesleg az én autóm hivatalosan nem is jött ki 15-ös kerékkel. Elfér, de 16-os volt a minimum.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Alfa Romeo Giulia
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Mától én is az Apollo Alnac 4G All Season-t használók táborát erősítem. Már a gumistól hazafelé jobban tapadt, mint a nyári Good Year Eagle F1. Egyelőre pozitív. Azt azért érezni, hogy kicsit ballonosabb, mint a nyári volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz MunezXBK #54068 üzenetére
Ha EU-s országból származik.
focvis: Ha osztrák akkor nagyon alaposan nézd át! Hihetetlen mennyire tudnak rozsdásodni az osztrák autók. Ha a lemezek nem is, de a futóműelemek, csavarok igen.
MunezXBK: Akkor ebben (is) különleges vagyok!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #54390 üzenetére
Mi indokolja Magyarországon a -35 fokos hűtőfolyadékot? Ahhoz, hogy az megfagyjon tartósan -35 fok alatti hőmérséklet kéne. -20 körül bőven elég lesz az.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #54411 üzenetére
Én eddig egyszer cseréltem hűtőfolyadékot, az készre kevert Eneos -37-es volt. Viszont volt/van néhány új autó is a családban (Honda Jazz, Fiat Grande Punto, Toyota Yaris), amit mértem refraktométerrel és -20 körüli számokra emlékszem. Holnap kíváncsiságból megmérem a céges BMW-t is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
EZ lip-pel van valakinek tapasztalata?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz bajnokpityu #54451 üzenetére
Ha engem kérdezel csak feltételesen ajánlom a feketét. A kék már vehető, ezüst nagyon jó.
Nem támogatom az áruházi akkumulátor vételt sem, ha mégis így tennél, akkor gyártási dátumot azért keress rajta!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Bálintnak és Kornélnak jövök 1-1 sörrel az Apollo ajánlásért. Ma volt szerencsém végre kipróbálni hóban is. Maximálisan elégedett vagyok.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz bajnokpityu #56213 üzenetére
Nem kell így túlaggódni a dolgot. Múltkor egy 6V-ra merült akkumulátorú autót párhuzamosítottam le egy indítási próba erejéig adagoló-elektronika javítás után. Ráadásul bikakábel sem volt kéznél, úgyhogy egy kb. 6mm2-es MKH vezetékkel csináltam. Indítózás közben melegedett is, ahogy kell...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz focvis #56460 üzenetére
9,7 a gyári, az enyém Sportwagon. Viszont úgy tudom, hogy a gyárban nem fordulatról elrúgva mérik a gyorsulást. Illetve még az ASR is kérdés, mert bekapcsolva lényegesen rosszabb értékeket mértem. Annyi biztos, hogy a turbonyomás a gyári 1.2 bar. Illetve az utolsó szoftverfrissítés ideje 2012 a MES szerint és az autó 2004-es.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #57780 üzenetére
Megadod a tömeget, kerékméretet, váltóáttételt, alaktényezőt és kiszámolja a gyorsulás mértékéből. Több autót is próbáltam ma. Hellyel közzel hozza a gyári adatokat.
focvis: Én kicsivel 5mp alattinak mérem a te idődet. Az enyém pedig kicsivel 6 alatt van. Nincs mese, kell a csipsz.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz focvis #57793 üzenetére
Minden előfordulhat. Mint korábban írtam annyit tudok, hogy a töltőnyomás a gyári, de 2012-ben volt írva a motorvezérlő, illetve, hogy a gyári adatoknál és a neten fellelhető useradatoknál is jobban gyorsul és rugalmasabb is. Mondjuk ez a 320nm nincs 5% eltérés a gyári adathoz képest. Ennyit bőven tévedhet a program is. A tömegnek egyébként a gyári adatot adtam meg, mert bezárt a méhtelep mire odaértem. Ott is lehet bőven eltérés.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz BigBlackDog #59838 üzenetére
Nagy szerelem, de azt még én sem merném napi használósnak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás