-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz Elektrosokk #137290 üzenetére
És ha csak ennyi látszik, a bal alsó néz ki a legjobban
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
SzlobiG
félisten
válasz focvis #137293 üzenetére
Na hát ebbe én is az lennék, ez azért nem egy Golf, de szvsz a Volvót is üti na meg a Lexust is. (számomra)
Doki: Megkérdeztem a másikakkal nincs ilyen gond, szóval egyedi eset valszeg amit mondasz azok közül vmelyik. Hibrid rendszer hibát jelez. Jövőhéten visszük hibafeltárásra kíváncsi leszek.
-
veterán
válasz MunezXBK #137276 üzenetére
A bele az nagyon rendben van, ebbe szerelmes vagyok:
(töröltem a fotókat, az előző negatív tapasztalatok miatt, mikor lenyúlták a Volvót)Teszek rá, hogy nem 5x S-Line. Mentem vele, finom. A parkoláson aggódok jelenleg.
Közben keresek tovább, de ha A7, akkor ez kell.(#137280) Richard!: Az A3 az a B vágányra kerül, ha összejön.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #137290 üzenetére
Trolloló, ezt a Subarus topikba kellett volna betenni.
mod:
Jorus: Leszarják leginkább, nehogy már dolgozni kelljen. Bár múltkor a Hungárián pont kikaptak egy taxist aki a villamos pályán kívánta végigelőzni a sort. Attól tartok ez egy drága manőver volt a részéről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Reggel Budaörsi befelé, belsőben araszolok Erzsébet híd felé, külsőben mellettem a jard; felüljáró elején dupla záróvonalon, forgalomtól elzárt területen át beroncsol elém egy Yaris, rendőr semmi.
Hazafelé M3 bevezetőn külsőben araszolok KacsóPé felüljáró felé, jazzes nő simán rámhúzza a kormányt a belsőből, merhogy eszébe jutott, hogy ő kisorolna; rádudálok, erre majdnem berántotta magát a belsőbe egy furgon alá. Jáj. Meleg van.Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
sagesz93
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz aero. #137284 üzenetére
Koraiba még Eolys/Infineum kellett szerintem, utána jött a folyadék nélküli, és gondolom a legújabbak már AdBlue-sak.
Árat meg a szerviztől kellett volna kérdezni Nagyságrendileg 50k lehet márkakerben összesen. Vannak kisebb műhelyek is, ahol tudnak tölteni (fap folyadék utántöltés szavakra fogsz találni).
[ Szerkesztve ]
-
-
Borisz76
veterán
Sziasztok!
A páromnak van egy 2010-s évjáratú , dízel Ford Focus a birtokában.
Évente viszi a szerelőhöz, minden rendben vele.
Most viszont olyan hibára bukkant amit nem tud javítani....illetve tud csak drága lenne.A folyadék amit a kipufogóba fecskendez a rendszer...nem tudom a pontos nevét.
Egységcsomagban tudna rendelni 580.000 Ft-ért, de ez sok lenne, jóval kevesebb kellene a javításhoz.Hívtam a Debreceni Ford szervizt , ahol kaptam időpontot és annyit mondtak, hogy akár meg is várhatom mert 2 órás a procedúra.
Van tippetek, hogy mennyibe fog kerülni ?!
Mert nem tudták telefonban megmondani.( Az autót havonta talán 1X használjuk....nekem is van autóm, páromnak szolgálati autója van. A Ford szinte csak a garázsban áll, nagyon megkímélt állapotban. )
Válaszokat előre is köszönöm !
[ Szerkesztve ]
Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html
-
tboldi
nagyúr
válasz boogie84 #137237 üzenetére
Szerintem az ismerőseid csak a 3 henger és a viszonylag kevés hengerűrtartalom miatt előítéletesek, az eddigi tapasztalatok alapján nem úgy néz ki, hogy bármi baj lenne vele.
Az 1.5-öst meg azért nem érzed annyira erősnek, mert nem a klasszikus turbós élményt adja, hogy ~2000-nél hátbarúg, hanem elég lineárisan adja le a teljesítményét, kvázi mint egy szívó, és valószínűnek tartom, hogy a rev limit is magasabban van, mint a Ceednél, mivel a max. nyomaték szinte megegyezik.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #137278 üzenetére
Igen neki van közben megtaláltam én is
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz focvis #137274 üzenetére
Az A7-nél durva, hogy az újonnan 15milliós autó most alig ér 6-ot, de a fenntartása sírós lenne szvsz. A6 alap csak sok-sok egyéb egyedi cucc ami drágítja a szervizt vagy a javítást, én még mindig a Volvo felé mennék, márha van abból szép.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #137270 üzenetére
Itt is van. Már a totalcar is írt róla. De csak hibridekkel foglalkozik. Ismerősöm hozzá jár, mindig nála volt a Prius+ szervizelve. A múltkor szokásos éves szerviz után kb. fél évvel vészmódba kapcsolt a kocsija. Kiderült eltömődött az EGR. Kapott egy ultrahangos teljes tisztítást és a Dodó semmit nem kért érte mert, hogy garanciába megcsinálta Nagyon korrekt a hapsi.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #137267 üzenetére
Pláne nem focvis de azért az alkatrészárak nem csak a tervszerű karbantartásig tartanak. Mondjuk megtöröd a fényszórót, mert utolérsz vkit. Városban könnyen megesik, akkor azért nem biztos, hogy egy Lexus fényszóró árát zokszó nélkül kiköhögném... Bögrének 1 db gyári fényszóró 300k volt és az utángyártott is 150k-ba fájt.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #137267 üzenetére
Csak a priust valószínűleg elviszik Dodohoz aki ötödáron megcsinálja a kocsit. Míg egy Lexus tulaj nem hiszem, hogy oda fog járni egy 2-3 éves kocsival.
Hozzáteszem én is hozzá fogom most vinni 180-as nagy szervizre. Nála meglesz 50-ből míg a márkaszervizben kb 200.Meg az a vicc, hogy egy hivatalos szervizben tarifát vált a számla ha egy pár éves Lexus gurul be.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
Azert vegyuk eszre, hogy a taxik zome BP-n Prius.
Nyilvan az alatt nincs multilink, de maga a hajtaslanc nagyon hasonlo felepitesu. Szoval ezek alapjan szerintem nem lehet tul draga a fenntartasa. Foleg nem abban a fazisban, amelyikben atlag ember hasznalja, taxi Priusok kozott van 500-700 korul futott is, ezt maganszemelykent soha nem fogod elerni.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
-
EQMontoya
veterán
- drága hozzá minden
Ezt az egyet vitatnam. Marmint persze, draga, de a vilagon semmi nem kell hozza. A fektarcsa 150e folott megy el, ha nem binarisan vezetsz, mert altalaban regeneralva fekezel.
Azon kivul meg olaj, viz...Ha egy erv van a 300H mellett, az a fenntartasi koltsege.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zola007 #137263 üzenetére
Sutszinak az van ha jól rémlik. Vagy: Mazda topik
#nincsbennetarcsi
-
Zola007
veterán
2005/2006 körüli Mazda 3 van valakinek?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #137252 üzenetére
Tudod, hogy japó fan vagyok de szvsz esetedben nem szól semmi az IS300h mellett.
- nincs zöld rendszám
- lomha
- e-cvt ide vagy oda de cvt...
- nem tudod full elektromosként használni érdemben
- nincs tartalék
- drága hozzá minden
- kicsi/szűkA V60-at otthon/városban töltöd és még egy jó ideig nagyon olcsón/ingyen jársz. Ingyen parkolsz még egy jó darabig, nincs rá adó, se átírás, van benne hely (2 bicót simán elnyel), olcsóbb a fenntartása.
De próbálj ki egy 300h-t.
mod:
SzlobiG: Nálunk a TSI-k hullanak mint a legyek, a TDI-kel nincs gond.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz focvis #137252 üzenetére
Mindkettő tudja. Azért a Lexusban ott van a 2.5 szívó. De ilyen felhasználásra inkább a dízel Volvót venném. Azért az kellemesebben fog neked menni stabil 170-el. És mellette eszik 7 litert Városban meg gyakorlatilag hangtalanul baromi olcsón közlekedsz. Míg a Volvóval el tudsz ugrani 3 km-re a boltba csak villannyal ezt a Lexus nem fogja tudni. Ha akarod ha nem hidegindításkor mindig indulni fog a motor.
(#137254) SzlobiG: A kijelző amit mutat csak tájékoztató jellegű Valójában mindig 40 és 60 százalék között van normál használat mellett. Tök durva, hogy a valóságban max az akkumulátor kapacitásának mindössze 40%-át képes kihasználni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #137247 üzenetére
Lényegében nem, tartja a 20% körüli töltöttséget. Csak ilyen nagy melegben van ez a baja, könnyen lehet, hogy az ülés alatti szűrő van eltömődve, majd a szerviz kideríti.
Qru: Hibátlan autó nincs akármennyire megbízható a hsd ennek is lehetnek bajai, na de az 1.6hdi-vel egy lapon se említhető az egyik pont motor cserére vár hosszanti irányba el van repedve a hüvely.
Focvis: Már megint lemaradtam, ne már, hogy megint autót cserélsz? Nincs egy hónapos szegény gti, nem?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #137251 üzenetére
Gyorsan hirdesd meg Te is, 3 hónap és itt van a G8; egyből buksz rajta 500 ezret.
-
veterán
Köszönöm Srácok!
Jobbról előzni a V60-nal se stílusos. Autópályán 150-180 között szeretek krúzolni; azt mindkettő tudja (?).
Ma, holnap szeretnék 1 autót venni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #137249 üzenetére
Pont már kászálódtunk be a kocsikba mikor kérdezte vki, hogy nem lesz-e baja a kocsinak a nyúzás miatt. Erre gyorsan odabökte, hogy ha nem hibrid akkor nem lesz baj, mert hogy volt vmi Lexus ami letiltotta magát 1 óra nyúzás után.
focvis: IS300h gyenge lesz neked a GTI után és nem tudod tisztán villanyosként használni érdemi távon. Szvsz nem kérdés, hogy a V60-at venném a helyedben.
IS250-et vezettem, sőt mentem is ellene Bubival és simán tudtam tartani a lépést. Hiába 208 ló de 1,6t felett van üresen, Bubi meg nincs 1,4t...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137243 üzenetére
Az nem nagy használat az akkupaknak. A klíma fogyaszt nagyjából 2 kW-ot. Ha már lehűtötte a kocsit és csak szinten kell tartania még kevesebbet. A benzinmotor termel ilyenkor vissza összesen 4-5 kW környékén. Szoktam figyelni az adatokat és úgy vettem észre ez nem nagy terhelés neki. Akkor szokott melegedni amikor használja a villanymotort az olyan 15-20 kW körül van és a visszatermelés tudja még nagyon terhelni, ami szintén eléri a 20kW-ot is akár. A Bal hátsó lábtérben van egy szűrő ha az eltömődik akkor nem tudja normálisan hűteni az akkumulátort az igaz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
Azért annak is jár(na) a f*szkorbács aki pont a reggeli csúcsra időzítette a Margit krt-on a fák metszését. Mind a két irányban -1 sáv...
mod:
boogie84: A Milyen autót vegyek topikot erre találod: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #137239 üzenetére
Is300h Neked szerintem nem lesz elég erős a Golf GTI után pályára. Nem egy rosszul, de azt látni kell, hogy 1600kg fölött van a súlya, amihez nem olyan sok az a 220 ló. Normális használatra bőven elég, de Te szeretsz sietni.
Értékvesztés minimális, megbízhatóság rendben, és szerintem az egyik legjobban sikerült japán beltér.
Same rules apply!
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #137238 üzenetére
Utána kérdezek, hogy a másik kettő is produkálja-e. Menni fog szervizbe hamarosan. Muszáj leállítani várni vele, mert másképp nem javul meg.
Jaja megy a klíma folyamatosan amikor kell akkor beindul a motor jár kicsit, majd lekapcsolja. Tehát lényegében van használva az akku pakk amikor nem jár a motor.
-
BigBlackDog
veterán
válasz boogie84 #137237 üzenetére
Civicnél szerintem érdemes utánanézni a raktárkészleteknek is, pl. 4 ajtós 1.5 Executive CVT van 8M alatt is. De az 5 ajtósokból is lehet kifogni jó áron.
Motor terén 1.0T-ről még nem olvastam rosszat a Civicnél, de 1.5T esetén olajfelhígulással kapcsolatos sztorikból olvastam néhányat.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz LZs?! #137232 üzenetére
Áá, ez túl amcsis lenne. Kellenek a szabályok, de nem szabad az idióták miatt szűkre fogni mindent a normális emberek javára. Pont ez megy ma is időnként.
Lesznek itt még bőven bajok az adaptív sebességbetartó rendszerrel a jövőben, valószínű az sem úgy fog végleges formájában kikerülni ahogy ma elképzelik. -
Doki16
addikt
válasz focvis #137239 üzenetére
Mit akarnál te elsősorban? A Lexusban ott a híresen megbízható szinte soha el nem romló E-CVT. Azért az a 223 LE is sok mindenre elég. De ott elég sokszor fog járni benzinmotor. Az egyszerre megtehető táv nagyon max 2 km. A fogyasztás 6 körül tudja. Városban ezt még tudod lejjebb is vinni.
A Volvo meg megy elektromosan és tudod tölteni, de hát ezeket már te is tudod.
Itt az a kérdés, hogy neked melyik fontosabb. Az öntöltő hibrid vagy kitudod használni a PHEV részét a Volvonak és tudsz viszonylag sokat járni elektromos módban. Fogyasztásban hosszú távon nem lesz nagy eltérés a két kocsi között. Kivéve ha mindig tudsz tölteni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Lexus IS300h-ról valakinek vélemény?
VS. Volvo V60 PHEV?Nyilván nem megy annyira, cserébe egyszerű mint egy faék.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137235 üzenetére
Ez érdekes, ott más gond lesz szerintem. Vagy több Auris is ugyanezt produkálja? Csak azért fura számomra mert az egész inverteres egység vízhűtéses és annak csak rosszabb lesz ha leállítod, mert megszűnik víz keringtetése. Az akkumulátor léghűtéses, de állóhelyzetben nincs rajta terhelés, nem tud melegedni.
Valószínűleg elérte azt a kocsit is a tipikus Auris/Prius betegség, hogy a vízhűtő és a klímahűtő közötti rész elkoszolódott. Érdemes lenne ránézetni szervizben.
Amúgy ilyenkor állóhelyzetben járatjátok a klímát és be-be kapcsol a benzinmotor?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
boogie84
veterán
Autóvásárlás előtt állok, egy dolog biztos h nem kapkodok a dologgal. Cél: A-ból B-be kényelmesen, megbízható legyen.
Próbáltam 1.5T CVT Civic-et. Negyon jó, de 1.5 CVT dárga már. 9 felett van. (ezért nézegetem az 1.0 CVT Exe Premium [akad még 2019-es modell] )
Ma próbálok egy 1.0 MT-t, vagy visznek vele. Kiderül h milyen, de az 182LE nem nyomott bele az ülésbe, akkor a 126LE még kevésbé fog ez tuti, viszont nem ez a cél, hanem a kényelem A-ból B-be. Bohóckodásra ott a majdnem 200LE-s MX5.Másik próba: Kia ProCeed 1.4T automata váltó. Azt kell mondjam a szegények prémium autója k.va jó. Érzetre jobban megy, mint az 1.5T CVT Civic. Persze ez azért lehet, mert a Hondában a váltó fokozatmentesen vált, az csak megy. Teszi a dolgát és nem érzem a lóerőket.
Tényleg nagyon jó autó a Kia, nem mellesleg 7 év gari van, de ugye tudjuk h a Hondánál is a 3 év bővíthatő... némi felárral, de megoldható.... Szóval emiatt nem biztos h a Kia mellett döntenék.1.5T CVT Civic-nél már csak Sport Plus csomag van ca. 8,9M VS 1.4 T-GDi GPF 140 LE 7DCT GT Line 8,4M
Ebben az esetben a Civic már sokkal jobban felszerelt, szinte fullos. Hátsó ülésfűtés nincs benne, nem érdekel.
Míg a Kia esetében csak Navi és ADA (vezetést segítő) csomag van benne.Ha ezt a kettőt hasonlítom össze akkor már nem extrém a differencia, de eddig a kitűzött cél Hondából az 1.0 CVT Executive volt, amit 2020-as modellnél a jól felszerelt példány 7,6 és ez a nem mindegy.
El is jutottam a kérdésemhez. Tényleg szar az 1L-es Honda motor? Akit kérdeztem ismerősöket személyesen mindenki csak lebeszél róla. Honda tulajok szerint nem gyenge. Van aki 40K km-t is ment vele, csak olajcsere... Semmi gond, Van akinek a flottájában van 240k km után sincs probléma...
Mit gondoltok szabad e venni kis motoros Civic-et vagy szopóroller lenne?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #137228 üzenetére
Az egész 77-es egy göröngy. Ez a kanyarív javítás talán 10+ éve ilyen, időnként raknak ki táblát ami mindig eltűnik. [link]
Ha Puláról jövök az nem probléma, ott lazázva kigyorsulok. Mögöttem megmászom a dombot harmadik, majd itt a tetőn [link] lehet egy negyedik és meg lehet ereszteni lakottvég tábla ott van nem mesze már.
Röhögve felmegy erőlködés nélkül ötödikben is, nem kell szétpörgetni csak gurul, ilyen gondom nincs a kocsival ha már eléri a tempót akkor tartja is, főleg ha előtte lejtőn meg tud lendülni. Csak gyorsulni nem tud, de azt sehogy. Nyomatékhiány van nagyon.
Ajkáról ha jövök ki [link] innen már vége van, itt végig kell pörgetni, mert kigyorsulni nem tud már egy ilyen emelkedőn.
Ez van, nincs tarcsi, nincs nyomaték. Egyébként szeretem az autót, csak be kell látni a hibáit is. Vidéken agglomerációban közlekedni bőven lehet vele.
Sajnos mikor vettem a nagyobb motorosok drágábbak voltak és lelakottabbak. És ma is. A topikban pont most akar venni valaki egyet és ugyanez a baja, hogy az 1.4-ek jó állapotúak és jó árban vannak, a többi az jóval drágább és lelakottabb.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #136915 üzenetére
Ehhez kapcsolódóan elkezdett szarakodni nálunk az Auris, nem bírja a meleget tűző napon dobálja az elektromos rendszer hibát, olyankor kb fél órára le kell állítani, hogy hűljön. Csodák nincsenek a nagy meleg mindennek árt, viszont egyenlőre a Yarisoknál nem jelentkezik ez a hiba.
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #137233 üzenetére
Igen, csak én az értékeket saját tapasztalatból írtam és nem forgattam a pirosba, mert az eddigi autóimnál ott már tiltott is, ezek szerint a tiponál 6500-ig lehet forgatni a pirosban.
5-ben amúgy 199- et már láttam több videóban, onnan nem ment tovább[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #137216 üzenetére
De te vegsebessegeket irtal adott fokozatokban, a videoban pedig gyorsulasrol van szo.
A kep amit linkeltem az tiltasig szol, az 5.-ben es 6.-ban irt maximalis sebesseg pedig egy szamitott ertek, az attetel annyit tudna, viszont ott mar eszhez teriti a motort a legellenallas."Bad reklám is reklám too"
-
LZs?!
aktív tag
válasz bitpork #137203 üzenetére
@bitpork
Szerintem meg a hétköznapokra el kéne törölni minden sebességhatárt a személyautókra, hétvégére pedig a következőket: 100 pályán és autóúton, 80 lakott területen kívül, lakott területen belül 60, illetve 40 - így a család is el tudna ugrani nagyiékhoz vidékre, vagy elmenni pancsolni a strandra
, csak vasárnap éjfélig érjenek haza...szerk: péntek déli 12-től hétfő déli 12-ig, az ünnep- és munkaszüneti napok ofc beleszámítanának; legyünk méltányosak!Az 'útban lévők' egy része 1-2 hónap alatt el- vagy kihullana, a maradék többsége ettől jól megijedne és átülne buszra, villamosra, vonatra - azok nagyok, nehezek, így biztonságosak. A 7,5t+ tgk-k haszna is felérékelődne a mindennapi szállításban: végre lesz helyük mozogni, így már ki akarna 3,5-es furgonokkal csapatni. A levegő is sokkal jobb lenne!
Hirtelen lenne Lebensraum az 'igazzy' vagy magukat annak vélő autózóknak...aztán amikor már a sokadik kedves ismerőst kanalazzák össze, akkor a kollektív tudat maradéka talán elgondolkodik, hogy jó sport az autózás, de nem ok nélkül veszélyes üzem.
A forgalmi alkalmasságit és a KRESZ kötelezőket a hétköznapi időszakra felfüggeszteném...még a jogsi se kelljen ilyenkor. Természetesen a gondatlanságból vagy szándékosan okozott kár továbbra szancionálva lenne, stb. Végre tolhatná Józsi melóba menet a zártpályás rali-zsigulijával, illetve láthatnánk közúton Ariel Atom-ot!
Őszintén fogalmam sincs, hogy én hol esnék ki...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #137230 üzenetére
alkudj meg rá Csikóssal, aztán már csak át kell fényezni
nekem is az volt a 156-tal, hogy szépen lementek előle (gyári xenonos volt), de szerencsére az A4 is tudja halogénnel. gondoltam, hogy szép sudár termetem és a ritkás hajzatom (nullásgép ftw!) teszi, de aztán eszembe jutott, hogy a suzukival ott dögölhettem meg a bárki mögött.
annál a lendületmegmaradást figyelembe véve az alábbi volt a metódus: érkezés tempóval, kellő távolságból villantás, aztán ha nem húzódik le, akkor kerülés jobbról. nyilván ami képes 80 felett is értelmes gyorsulást produkálni, ott megvárom, amíg észreveszi magát. -
LZs?!
aktív tag
válasz stickermajom #137194 üzenetére
@stickermajom
Viszont ennek az észlelésében rengeteget segít, ha valami komolyabb lámpa (akár csak egy LED-es DRL) van az autóban.
Pillanat, ácsi; a 'kikanyarodós/manőverezős' szituban esti (éjszakai/sötét) körülményekről beszéltünk Doki16 példájában, nem?
Tartom, amit írtam: ott nincs más elsődleges viszonyítási pontod, mint a másik kocsi fényforrása - jobb esetben, mert ha igen, akkor már túl közel van... A halogénen szocializálódott egységsugaru vezető zsigerből nem tud vele kalkulálni, így elbizonytalanodik és inkább kivár; egyébként én is...
Empírikus tesztként vegyél magad alá bármilyen ezredforduló után gyártott halogénes kocsit és feltolt refivel, leengedett fényszórókkal csapass vele; jó eséllyel rendkívül 'előzékeny' lesz a legtöbb cartárs a kérdéses szitukban. Én már csináltam, de nem tesztként, hanem szükségből, amikor kézbe kaptam anno egy 307-est, amiben elől már csak a helyzetjelzők égtek, de a tulajnak sohasem volt sürgős cseréltetni az izzókat, mert 'városban így is elég' a munkábajáráshoz, majd amikor 'lesz ideje'.
Nappali viszonyokat tekintve egyetértek.
Egyébként személyes tapasztalat, csak érdekességként: az Alfa elől gyakran lehúzódnak, ahogy utolérem őket a belsőben (nem amikor már utolértem őket!), akár városon belül is a gyorsforgalmikon, pl. Árpád híd, Szentendrei út, stb. Miután távolról sincsenek Wotan stílusú überwagen vonásai szemből (lásd kép), így arra jutottam, hogy ahogy pattog az úton (mert egy eldobott csikken is pattog...) a tompított 'villantgat' és ezt észreveszik; mint pl. amikor a szembejövőnél nem tudod, hogy most villantott vagy csak átment egy keresztbordán...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #137223 üzenetére
Oh, azt az emelkedőt én is szoktam szeretni
A 90-et (*) tartom felfelé, de nagyon sokan nem tudnak vezetni vagy nem akarnak visszaváltani, és csak cammognak felfelé ilyen helyzetben.*: ez 3-ban olyan 3700 fordulat, de szerintem a domb végén már 4-be rakom. (nekem nagy cm3-s szívó dízel van, persze ez is gyenge amúgy...)
szerk.: felhívnám a figyelmet a táblára, ami azt mutatja, hogy bizony 4 km-en keresztül göröngyös útra lehet számítani
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz #89309696 #137223 üzenetére
ok, de a tiponak ilyen hangja van, szerintem ez nem üveghang, meg nem is bántó
aero.: jól van csak kinevetted szegény kis tipomat[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
aero.
veterán
válasz kisza25 #137220 üzenetére
Nem lenézésnek szántam, hanem neked tényleg mindegy, hogy 6-nál vagy 6.3-nál, esetleg 5.7-nél váltod el, mert a különbség max pár tizedben lesz mérhető és nem versenypályán mész vele.
Egy erősebb autónál nem mindegy, hogy 4-re váltod vissza ahol 220 lóerős, vagy 4,3-ra ahol mondjuk 238. De ennek csakvalaki lenyomásánálpályán van értelme.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #137220 üzenetére
200 ló nekem se azért kéne, hogy száguldozzak, hanem nem kéne annyit váltogatnom és sleeperként suhanhatnék csendben. És nem ordítást kellene hallgatnom Pulánál mikor kikanyarodok a 77-re és jönnek mögöttem, mert épp hatezren üvölt másodikban, harmadikban a dombot megmászva. És mögöttem a kocsik még így is egyre közelebb érnek.
Na jó kicsit azért túlzok, de egyszerűen zavar, mert egy hajszál választja el a kocsimat ettől [link] és ennél undorítóbbat aligha találni az autós kultúrában.
Ha nagypapisan elváltanék háromezernél akkor szőke nők előzgetnének.
Én azt szeretem, ha alig forog és csak megy-megy, mendegél csendben. Nem akarok senkit lenyomni, csak tudjak mindig beilleszkedni a ritmusba minél kevesebb feltűnéssel. Egy jó markáns dízel erre való. Csendben, nyugalomban, a természet lágy ölében, magzat a méhben, csak haladok.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz #89309696 #137218 üzenetére
Az enyémnek nincs üveg hangja, feljebb ott a videó
aero: jóvan na, itt vidéken még így is mindenki tötymörgő idióta hozzám képest.
És az a vicc, hogy még a Bp-i is átmegy itt túristába
Amúgy 6000-ről 4000-re ejt vissza 4500 a nyomatékcsúcs.
Nem értem egyébként ezt a lenézést, helyben nem tudod kihasználni a 200 lovat, pályára meg keveset megyek, de 140-150-el haladok óra szerint, ha 200+ lovas lenne, akkor is ennyivel mennék, max akkor nyernék a dolgon mikor felgyorsítok 140-ig[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
aero.
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #137214 üzenetére
Nálam 4000 körül van nyomatékcsúcs, de 5000-re ejti vissza kb. Enyém nem versenyautó, nem foglalkoztak vele a kiflievők, hogy a váltókiosztás ilyenekre illeszkedjen. Tiednél lehet jobban megoldották.
Nem is zavar egyébként ez, ami zavar az a brutális zuhanás 1500 alatt ami a megindulásokat teszi kényelmetlenné, meg a 120 Nm ami kevés egy 1200 Kilós autóhoz. A 150 Nm-es 1.6 sokkal emészthetőbben megy. Bár pont erről beszéltünk pár napja a topikjában, hogy nekem a 2 literes is szar lenne, az én stílusomhoz a dízel való azokat nagyon szeretem, de évi két kilóra igen nagy hülyeség lett volna dízelt venni, ráadásul a Megane1 csak a régebbi kevésbé kiforrt 1.9-et kapta meg.Ritkán szoktam hatezerig kipörgetni, háromezernél ha lassan megyek, négyezernél ha átlagosan. De egy emelkedőnél négyezerről kell megindulni, ha nem akarom, hogy a nagyi a banyatankkal utolérjen.
Pfejj, de nem szeretem. Nagyon nem szeretem az üveghangon üvöltő ótvarokat, a sötét erő a mocskos dízelben van, ahhhh, imádom. De a realitás talaja az mindenáron kis benzines motort diktált, nincs mese. Nőből se találni tökéletest.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz bitpork #137192 üzenetére
Ok, de akkor a minimum is annyi legyen a pályán és akkor ok, vagy a minimum 120
A halálom, hogy megyek a Boglár-Lelle külső elkerülőn, mert sietnék és megy az ember elöttem 50-el és egyik végén lejtő+ kanyar a másik végén emelkedő+ kanyar, szóval nem igazán lehet belátni, de lehetne menni 90-el van eg 60-as elkerülő ezzel párhuzamosan, ami picit rövidebb is, a facé nem azon megy, ha ráér[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #137181 üzenetére
Itt a videóban 6000- ig látszik, hogy az annyi amit írtam is
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #137206 üzenetére
zeperfs.com
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Melyik az az oldal , ahol 2 autó adatait lehet összehasonlítani ? Gyorsulás , rugalmasság , fèkút , stb
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #137203 üzenetére
Nincs összefüggés az egészben. A stresszt nem az adja, hogy az autók képesek 140 fölött menni, a stresszt nem fogja csökkenteni, ha nem képesek 140 fölött menni. Országúton/városban továbbra is le fog taposni, ha nem tud akkor van még millió módszer amivel kibaszhat másokkal és élni is fog vele. A robogós is geci, a biciklis is, a gyalogos is az, a buszon utazók is. Pedig egyik sem halad 140-nel és még csak nem is erősek.
A 180 már sokkal vállalhatóbb, de még mindig jobb volna egy az autó tulajdonságaihoz méretezett sebességlimit, mint a huszárvágás. Sportkocsiba pedig kell a szabadság.
Sokkal inkább a stressz kiváltó okait kezdeném el firtatni és azok enyhítését. Meg még millió más dolog van amit a közlekedésünkben rendbe kellene rakni és nagyon nem a sebességmaximalizálás az amivel kezdeni kell vagy egyáltalán foglalkozni kellene vele.Az, hogy a Volvo mit csinál a magánügye, de az biztos, hogy nem biztonságossági és stresszenyhítési funkció miatt korlátozzák a kocsikat.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Na hogy már ennyien a malac torkának ugrotok, na.
1. Ez nem varázsütés, nem egyik pillanatról a másikra jelentene megoldást.
2. Amennyiben ez bejönne minden gyártónak sikerülne kb azonos tulajdonságokat belezsúfolni a motortérbe. Mert ugye mi értelme lenne egy 500 LEs motornak és a 400km/h-nak ha nem is hozható forgalomba?
3. A lassúság mindenkit utolérne a felső határ limittel. Ha valaki a pályán megszokja h nix ugribugri akkor lassan de biztosan mindenhol máshol is higgadtabb lesz -szerintem.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Csabroncka
addikt
válasz bitpork #137199 üzenetére
Azért ha megnézed az indokolatlan lassan haladásból is sokszor tudnak veszélyes helyzetek lenni elsősorban nagyobb forgalom esetén.
Az összes autópályán nem egyszer van abból probléma, hogy a belső sávban a delikvens személygépkocsis 5-10Km/h sebességgel áll neki előzni, úgy hogy bőven 110 Km/h alatt vagyunk. ehhez képest 140-130-al a belső sávban "döngetni" valóban gyors.
A sebesség maximalizálással egyet értek.
"in medias res"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Legszebb nők!
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest