-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz LZs?! #104468 üzenetére
Ez a kiegészítés még nem mentesít, mivel a vevőt a jogairól lemondatni nem igazán lehet. Szerintem sokkal tisztább lenne ha a vevő azt írná alá, hogy az eladó által felkínált szakszervizes állapotfelmérés lehetőségével az eladó nem kívánt élni. Ez utóbbi az ő döntése. Szerintem. De majd Saint_ megszaGérti.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
barnam_
nagyúr
válasz LZs?! #117419 üzenetére
Épp múlt héten voltam náluk
Időpontra mentem, nem kellett sokat várnom. Kedvesek, normálisan kommunikálnak, legközelebb is visszamennék.
A munka minőségéről nem tudok beszámolni, mert javítás nem volt. Első dobot kellene cserélni, de arra mondtak egy 74 ezres ajánlatot, így inkább nem kértem. Mentségükre szóljon, másik helyen 80-at mondtak ugyanarra az alkatrészre.Valószínűleg nem a legolcsóbb áron dolgoznak, de:
- nem két hétre kapsz időpontot
- megvárhatod a javítást
- nem bunkókTegnap rendeltem meg a lengyelektől a komplett rendszert (első, középső, hátsó dob), 43k + 11k szállítás.
(#117435) proof88: nekem eddig télen is szövet volt. Most venni fogok gumiszőnyeget, mert rühellem mikor mások koszos cipővel szállnak be.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz LZs?! #126755 üzenetére
Nekem nagy kedvencem a Legend. Érdemes lehet CRX-en beleolvasni, bekérdezni a Legend topikba , pár embernek azért van tapasztalata. Még régebben én is nézegettem őket, de olvastam egy adag típushibáról (mondjuk van apróság is köztük), amiknek egy része szerintem kemény dió lehet alkatrészek nehéz beszerezhetősége miatt (pl. elektromos kormányállításnál egy műanyag fogaskerék szeret eltörni). Szerintem embert könnyebb lenne találni hozzá, legalábbis főváros körül tudok 2-3 db jónak mondott Hondás szerelőt. Lényeg, hogy én elengedtem még anno. De persze ez csak a saját meglátásom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LZs?! #126755 üzenetére
Van egy ismerősöm akinek volt pont ilyen 3,5 v6, autófoliázással foglalkozik, minden nap a helyi szervizekbe lóg , hogy legyen melója, szóval ismeri az összes helyi szerelőt, akik között van kettő honda specialista, de még így is elengedte pár év után, mert mondta, hogy problémás a szerelése az alkatrészek egy részét csináltatnia kellett, aztán inkább elengedte.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LZs?! #131183 üzenetére
Akkor sokadszorra írom le, mert úgy látszik még mindig nem sikerült magam megértetni. Az iksz-szara jellegű tulajok vannak és lesznek - a gond ott kezdődik hogy sokan itt is elvárják tőle hogy ne balesetmentes autóval közlekedjen. Ami annak tekintetében hogy az autóját névről nem ismeri (vö a totálleszaromertcsakegyeszköz), egy irreális elvárás külső részről. Tehát nem a kiejtésen van a hangsúly hanem azon hogy az embernek itthon -ha azt akarja hogy valami rendesen el legyen végezve - magának is értenie kell mindenhez különben átbsszák mint Mr ikszszara urat. (Meg kell azonban jegyeznem hogy a videjóban valaki, szerintem Mr ikszszara úr, a tákolt benzincsövet nagyon próbálta védeni, ami igazából teljesen védhetetlenné teszi az egész szitut, hiszen csak 1-2000 fts csőről van szó)
Remélem most sikerült érthetően kifejeznem magamhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LZs?! #131195 üzenetére
Az alapokkal egyetertek. Ugyanakkor le kell irnom h nem, nem lesznek tisztaba az uzemeltetessel az emberek. Legalabbis nagyobb reszuk. Szerinted miert olvasunk meg itt a konnyen hozzaferheto adatok mezejen is olyan kerdeseket h megeri e 1.5 forintert a6 2.0 tfsit venni?
Azt viszont eleri h akifelre akarja erteni az atessen a lofaß masik oldalara es ex catedra kijelenti h valami hasznalt akkor szar. Es pont.
De ez csak az en velemenyemhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
aktív tag
válasz LZs?! #132703 üzenetére
A rendőri ninja-traffi és a balesetek margójára...
Nem követem a statisztikákat, de eddig mindig az volt a panasz, hogy az abszolút gyorshajtást összemossák a relatív gyorshajtással...na, az ORFK (?) a legutóbbi, 2018-ra szóló adatsorában szétkapták, és lőn.
A baleseteknek mindössze a 0,7 százalékát okozta tavaly a sebességhatárok megszegése
PS: Azért megelőlegzően hozzátenném, hogy szerintem a rendőri bürokráciában a "Józsi a 60-as korlátozás utáni kanyarban lefordult a nyálkás útról 70-nel" scenario jó eséllyel landolhat bármelyik kategóriában. De legalább elkezdtek finomhangolni, és az dícséretes...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LZs?! #133012 üzenetére
Ezt beszívtam én is most kgfb újrakötésnél. Az exbiztosító rossz bónuszbesorolást adott le ezért hiába írtam be a valósat a hibás (rosszabb) szerinti árazással küldték ki a számlát. Szóval futnom kellett egy kört az exbiztosítónál, hogy javítsák a központi adatbázisban a bónusz besorolásom.
#nincsbennetarcsi
-
tomszli11
tag
válasz LZs?! #133420 üzenetére
Igazából én ezt a darabot néztem ki, tudom ez belépőszint alja, de ennél pl. elkpzelhető hogy már működne?
Köszi
Kiszemelt darab -
macilaci78
nagyúr
válasz LZs?! #133421 üzenetére
Az egyik autó, amit hajt fater, az egy Lada Samara, a másik egy Tata platós kisteher. Szvsz mindkettőben van olyan alapzaj, hogy a szivargyújtónál mérve elnyomja a beszédet és használhatatlan, emellett a beépített rádiók sem állnak a helyzet magaslatán, ha egyáltalán van...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LZs?! #133755 üzenetére
Ez ilyen sajnos. A másik tipikus hiba amikor a szembejövő jobbra kis ívben te meg balra nagy ívben kanyarodsz egy 22x sávos útra. Ilyenkor egymás mellé kell érnetek, ő a külsőbe te a belsőbe. Na persze, hogy a szembejövő rendre az én sávomba kanyarodik be...
#nincsbennetarcsi
-
aktív tag
válasz LZs?! #133767 üzenetére
Még az előbi margójára.
Pár napja: Használtautó behozatalának szigorítása főleg környezetvédelmi vonalra ráhúzva + (új)autovásárlás 'ocsósítása' minimálisan.
Anno 2009: Használtautó behozatalának könnyítése
Magyarul a lőtéri kutyát nem érdekli, hogy mi történik a gazdasági dinamikán, ergo az államháztartási bevételeken túl. Szépen csinálnak egy teljespályás letámadást a gépjárműállomány kapujára; pénzpiac már megvolt, ingatlanpiac már megvolt...az egészségügy pedig sose lesz meg.
Anno az emberek éppen éhenhaltak a válság közepén, így a Pannon puma beröffentéséhez ólcsón elérhető tételeket kellett jól pozícionálni; most az emberek azt hiszik, hogy qrva sok pénzük van, így ez egy jó időszak visszaterelni a fogyasztást az új, illetve újabb, ergo magasabb értékkel bíró tételek felé, amin keresztül az állami is többletbevételhez jut, ráadásul 'prémium marzzsal': egy tokkal-vonóval 200e Ft környékén honosított, valószínűleg ÁFA-t nem látott behozott kocsi után jóval kevesebb a bevétel, mint az újonnan itthon forgalombahelyezett 5M környéki (alsó)közepes kocsi után, mivel utóbbiból csak az ÁFA 1M (kerekítve). Persze mindezt csak implicit módon, az állampolgárok érdekében, hisz' panem et circenses.
Egyébként vicc, hogy maga regadó kifejezetten magas, de alapból 80-90%-os diszkonttal megy, kérés nélkül, de származási hely függvényében; pl. amikor autókeresés közben Alfa 166 3.2 Super-eket nézegettem külföldről, a hivatalos kalkulátor szerint 1,5M körül volt a regadó, de a végső, korrigált szám 150/200e környékén volt.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
válasz LZs?! #133767 üzenetére
Mit számít hogy valakinek telik-e másik autóra ha ami megvan neki valóban karban van tartva? Te abból indulsz ki hogy nincs- van ilyen , de nem eltagadható hogy vannak igen is karbantartott jó autók. Csak azért kidobni valamit mert más ezt akarja ... szóval szerintem nem ez a megoldás.Amennyiben a tákolás által az autód jó állapotú, nem hogy erkölcsi alapod van megtartani de ha valóban környezettudatos vagy nem terheled a bolygónkat új autó vásárlással. A problémát meg megoldja a veterán vizsga. Az gyk bármit kibír és ott érdekes módon nem számít a szennyezés.Az meg hogy itthon semmi nem működik úgy ahogy kellene, nem az autósok hibája. Itt semmi másról nincs szó a gyakorlatban csak pénz lejmolásról. Rendes autós ez ellen lázadna.Tudod mit? Legyen igazad! Belefáradtam már a látszatzöldség elleni harcba.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz LZs?! #133755 üzenetére
A Szerémi utat keresztező Prielle Kornélia és Hauszmann Alajos utcáknál szoktam nap, mint nap érdekes dolgokat látni. Fogalmatlan idióták, egy-egy kamerával szabad szemmel is jól látható összeggel gazdagodna a rendőrség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz LZs?! #133421 üzenetére
Egy hete megvettem a Parrot Minikit HD 2-t, tegnap volt egy hosszabb (inkább csak sokáig tartó) utam Budapesten, vagy 20 hívást intéztem vele.
Németül kommunikál velem.
A dobozon javasolt app régi os-hez való és ezért folyton frissítene, de nincs mire, illetve csak a gyártó fejhallgatóival akar dolgozni. Tehát a plusz funkciók, amik miatt erre esett a választásom, elérhetetlenek.Írtam egy szép bejegyzést az app store-ban, jött a kedves válasz ma, hogy itt a link a nyelvválasztó update-hez és a how to, valamint a kompatibilitási lista, amiben az én készülékem (Xiaomi Mi A1) nincs benne.
A frissítést csinálom, el is jutok a 6. pontig, ott meg közli velem a Win10, hogy a fájl től nagy. Saccra 40%-nál. Most írtam meg nekik azzal karöltve, hogy a telefonom Google referenciakészülék gányolásmentes OS-szel, amúgy a gyártón belül más készülék szerepel azonos os-szel a listában.
A vicces, hogy apámnak is vettem egy ilyen kihangosítót, az övé még bontatlanul pihen a polcon.
Van valakinek ötlete? Nincs kedvem az amúgy jó készüléket hétfőig visszavinni és elállni az üzlettől.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #137138 üzenetére
De nem a forgalomról beszélek hanem egy hülye piros lámpáról. Nehogy azt mond már nekem, hogy annyira kell rá sietni, hogy 40-el essen be valaki egy utolsó végső nagy fékezéssel a lámpához. Forgalomban én 50-el és 90-el megyek. Ennyi és pont. Ha valakinek a szabályos tempó nem fele meg akkor megelőz. De azért szerintem ettől nem vagyok geczi.
De akkor magyarázd már meg nekem ha csak az ökobuzi énem idegesíti az embereket, akkor ugyanilyen vezetés mellett a Q5-ben mért nem akar boldog boldogtalan letolni/megalázni? Mert én annál is 50-re állítoma tempomatot városban és 90-re főúton. Van ez a presztízs dolog az utakon sajnos. Ha elhiszed ha nem. Ugyanez például ha éjszaka nem látják az emblémát a tükörben hanem csak a brutál erős fehér LED fényszórót már megint más a mentalitás. Nem egy eset volt már, hogy magamban mondtam, hogy és simán kikanyarodtam volna saját magam elé, mert még olyan messze jártam. De valamiért az emberek fejében az erős fény tisztelete parancsol. Tudom ez hülyén hangzik, de mint jelenség megfigyelhető.
Kint voltam nem rég az osztrákoknál. Érdekes módon ott senki nem akart letolni. Sőt autopályán a nyomorult 130-as tempomattal általában én haladtam el mellettük.
Egy nagyon durva eset volt, hogy előttem haladt egy csávó természetes H rendszámmal és annyira kellett neki sietnie, hogy minden áron lenyomja még az előtte haladó egy darab autót, hogy a szembejövőnek állóra kellet fékeznie és csak annak az autósnak a tudásán múlott, hogy nem lett baleset. Komolyan mondom visszafele szép hazánkba csak a H-s emberkék toltak mint álltak. És azért ha valahol keményen be kellene tartani a szabályokat az osztrákoknál illene. X6 BMW-vel is a 30-as építkezés az tényleg 30 volt.Visszatérve, nem tudom miért vetted ennyire magadra, biztos sok ilyennel találkoztál valószínűleg azért. De nehogy már nem mindegy, hogy 50 vagy 30 másodpercnél érsz oda a lámpához. Elismerem, hogy tötymörgős és faszarági vagyok, de soha nem tartok fel senkit se ha amúgy lehetne haladni. Ha nem akarok bemenni a külsőbe a kamion mögé akkor igenis 170-el fogom megelőzni a sort. Úgyhogy kérlek ne keverj ezekkel az emberekkel.
(#137143) golfvariant: Köszönöm, egyet értek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LZs?! #137138 üzenetére
Én az autópályán közlekedő villany-törpökön szoktam jókat mulatni. 2 verzió van ezekből az ökohólyagokból: amikor a kamion mögött 90-el vitorlázik, hogy még haza tudjon menni és ne az utolsó autós pihenőben várja a trélert ami hazaviszi a kisütött akksis i3-at. A másik aki meg nagyon meg akarja mutatni, hogy az ő villanykordéja aztán nagyon jól gyorsul. Aztán 160-nál mikor felvátok 4-ből 5-be akkor valahogy mindegyik eltűnik mögöttem.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz LZs?! #137174 üzenetére
Azért, ha autópályán LED kell ahhoz, hogy valakit észrevegyen maga mögött a delikvens, ott más bajok is vannak.
Angolul tök jó kifejezés a road presence, na ehhez ad hozzá itthon a Xenon/LED szerintem. Főleg sötétben amikor nem tudod megállapítani, hogy csak egy Astra jön mögötted. Nyugatabbra azért nem olyan nagy dolog ez, de a 10 millió rosszul beállított halogén országában a komolyabb autókban volt eddig csak ilyesmi. 2-3 év és ahogy cserélődik a flotta majd ez is megszokott lesz.
Bár tény, hogy a J halogén reflektorja kifejezetten ilyen finomra van beállítva, gondolom az izzókímélés céljából. Szép lassan emeli fel a fényét a maximumra, nem szabadítja rá rögtön a 12V-t. Idegesítő is amúgy.Amúgy szerintem fordítva vezeted le, a LED-nél a kontrasztossága miatt pontosabban megmondható a távolság és az autó sebessége.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #137168 üzenetére
Na a rágyorsítós emberektől engem is elkap azért az ideg. Mondjuk én pont az ellentéte vagyok. Ugye 50-el megyek lakott területen belül, de általában tábláig kivárok, mert ugyebár onnantól szabályos a gyorsítás. Na most ilyenkor nyomom neki had menjen a szekér legalább 90-ig De már látom a frusztrált emberkét a tükörben aki a kocsijával már a záróvonalon elkezd előzni és tudom, hogy esélye se lenne, na olyankor inkább elveszem a gázt, hogy menjél barátom.
Az idézettel meg nem értek egyet részemről. Ha valaki 100-110-el megy hajrá. Nem örült. Viszont aki úgy megy el mellettem még 100-nál, hogy csak egy villanás na az már durva
(#137174) LZs?!: Valószínűleg ez is benne van a pakliban. Sokkal erősebb határozottabb fénye van. Ez most tényleg nem vicc. Amióta ez a kocsi van alattam látom, hogy ha jövök mondjuk este már messzebbről megtorpan a delikvens, hogy nem kanyarodik ki. Autópályás tapasztalatom nincs. Ott még nem mentem vele soha sötétben
(#137182) Reggie0: Nálam a 130 az valójában 122. Ezért is mentem vele simán. Ez a fajta E-CVT meg hajszál pontosan mindig tudja tartani a beállított értéket. Fékez és gyorsít magától.
Ezt az önkéntes rendőrködös dolgot nem tapasztaltam, de gondolom azért, mert nekik szimpatikusan mentem. IG-L 100 alatt mondjuk GPS szerint mentem 100-al. Ha már egyszer pályán megyek akkor nehezen viselem, hogy óra szerint cammogjak jó hosszal 100-al.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
stickermajom
addikt
válasz LZs?! #137186 üzenetére
Ha ez szempont és nem simán az, hogy valaki gyorsabban érkezik, mint ahogy a másik halad, akkor ott nem motorikus vagy kognitív gondok vannak, hanem pszichések...
Pont ma vázolta vilike, hogy mekkora gondok vannak itthon a fejekben.
A másik dologban nem értünk egyet. Nem kell térgeometriás számításokat végezni ahhoz, hogy nagyjából tudd mennyivel érkezik az autó és éppen hol tart, de nem is csak egy sima saccolás a dolog. Viszont ennek az észlelésében rengeteget segít, ha valami komolyabb lámpa (akár csak egy LED-es DRL) van az autóban.
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #137230 üzenetére
alkudj meg rá Csikóssal, aztán már csak át kell fényezni
nekem is az volt a 156-tal, hogy szépen lementek előle (gyári xenonos volt), de szerencsére az A4 is tudja halogénnel. gondoltam, hogy szép sudár termetem és a ritkás hajzatom (nullásgép ftw!) teszi, de aztán eszembe jutott, hogy a suzukival ott dögölhettem meg a bárki mögött.
annál a lendületmegmaradást figyelembe véve az alábbi volt a metódus: érkezés tempóval, kellő távolságból villantás, aztán ha nem húzódik le, akkor kerülés jobbról. nyilván ami képes 80 felett is értelmes gyorsulást produkálni, ott megvárom, amíg észreveszi magát. -
#89309696
törölt tag
válasz LZs?! #137232 üzenetére
Áá, ez túl amcsis lenne. Kellenek a szabályok, de nem szabad az idióták miatt szűkre fogni mindent a normális emberek javára. Pont ez megy ma is időnként.
Lesznek itt még bőven bajok az adaptív sebességbetartó rendszerrel a jövőben, valószínű az sem úgy fog végleges formájában kikerülni ahogy ma elképzelik. -
sutszi
veterán
válasz LZs?! #144637 üzenetére
és nincs értelme folytatni, mert sohasem lesz meg a "na, most jó" érzés,
Az érzés lehet, hogy nem lesz meg. De a valós állapot esetén ez tényszerűen nem igaz. Ez kicsit olyan mint a családi ház... soha nincs kész. Születésétől kezdve bele van kódolva, hogy használódnak a részei és cserélni kell előbb utóbb az alkatrészeket. Ha a tényleg annyit ölt volna bele ami üzembiztonsági és szakmai szempontból is indokolt akkor valószínűleg kisebb lett volna az összeg az adott időtávon. Persze ettől még később más dolgokkal is kellett volna foglalkozni, de ő mondhatni előre kifizette ezeket. Így a brutális összeg sokkal nagyobb sokkot okoz és a problémák száma is többnek tűnik mint valójában volt.
Viszont még ezen a ponton is nyomhatott volna egy kövér féket a projektre és azt mondja, csak a kötelezőkre költ. De gurul vele még 2-3 évet. Szerintem a végére már inkább nem akarta volna eladni...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
dellfanboy
senior tag
válasz LZs?! #145382 üzenetére
ogy Kerepestarcsa magasságában már szabályosan kerülgetett az émelygés.
25 eve nem letezik ilyen telepules nev.
a futomure visszaterve, meg verettem mar rs megane-al ami a magyar utakra szvsz tul kemeny. nem tudom milyen felszereltsegu volt ez az auto, de a franciak alt. kenyelemre hangoltakeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz LZs?! #145603 üzenetére
Hát pedig képek alapján nyest lesz, pont ilyen volt muternál is, pont ezeket az anyagokoat szereti megrágni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000