Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz bitpork #133762 üzenetére

    @bitpork

    Ad1: Irónia :)

    Ad2: Az átlag nem költ többet a kocsijára, mint amennyit muszáj; és nagyon sokan még így is többet, mint ami reálisan beleférne nekik; pl. a 5-15 éves Tádét megvette vizsgaképesen tartja (akárhogy...mindegy) és fenn is tudja tartani; de bajban lenne, ha le kellene cserélnie.

    Ad3: Csak mert valaki költ a kocsijára, még nem szerez morális alapot semmire. Én is tákolgatom a lassan 15 éves JTS-t, mert tetszik a vas - és pontosan tudom, hogy mivel 1st gen GDI motor, így a szilárdrészecske kibocsátása egy DPF nélküli dízelével vetekszik. Ugyanakkor nem füstöl, így nem látványos, és fajlagosan kevesebb GDI benzin motor fut az összes generációból és márkából együtt, mint dízel, így könnyebben marad az ingerküszöb alatt. De majd előveszik ezt is, nyugi...

    Ad3: A munkának jobb esetben eredménye (következménye) van, az aktivitásnak (elfoglaltságnak) legjobb esetben is csak eredője. Egy egységsugarú bürökrata-brigád egy klasszikus bürökrata környezetben vajon mivel tölti a napi 8 óráját? Ha nekiállnának ellenőrizni, annak kézzelfogható, mindennapi praktikus következményei lennének (felhajtás, elégedetlenség, mer' Orbán sanyargat, stb.); míg ha egy tervezetet pakolgatnak íróasztalról íróasztalra, hogy mindenki aláírja, azzal mindennap egy kicsit megváltják a világot, de sohasem annyira, hogy másnapra ne maradjon 'tennivaló'. A legszebb, hogy ebben az esetben nem is általános szabályzást készítenek, hanem csak incidens jelleggel alkalmazandót, így tkp. azt írnak bele amit akarnak, hisz' legrosszabb esetben a jó-honpolgárok legfeljebb morognak egy hétig ha majd egyszer úgy alakul, hogy élni kell vele, aztán az élet megy tovább... :)

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák