-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz t72killer #17952 üzenetére
Soha nem fog egy elektromos auto egy skoda octaviat kivaltani Az a tipikus praktikum auto. Az autozas csak dragabb lesz szvsz.
Mondjuk 20k euro ujonnani aron azt sem kapod meg. Most raneztem, a 2.0 tdi (dinamikarol is beszeltünk, szoval nem az 1.6 ot nezem....meg hat azt mint tudjuk, most ugyis epp akasztajak ) octavia alap az közel 26k euro. Beleraksz par extrat es azonnal alulrol nyaldossa a 30k eurot az is hasznaltan mondjuk 20k ert mar tenyleg lehet jokat kifogni
a szüzek mellett viszont lobbizhatnank, bar a kepen lathato hölgy eseten, vannak ketsegeim....EU lehet bevenne a dolgot, de az USA laborjaban lehet megbukna
[ Szerkesztve ]
-
válasz t72killer #17952 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy ez úgy szűz, ahogy a 2,0 tdi motorok EURO6-osak.
Octavia kérdésre: 1,4-es TSI-t konfiguráltam tavaly tavasszal magamnak, kedvezmény még nem volt benne, csak valami nagyon alap, elfogadható módon volt extrázva, de semmi igazi luxus (ülésfűtés, tempomat, kihangosító, digit klíma, rendes rádió, tolatóradar, de se bőr, se óriásfelnik, se navi), úgy lett az árcéulán 26k EUR. Dízelt el se merem képzelni, mire hozták volna ki, de a többiből (Ford, Mazda) kiindulva olyan 2k EUR felár minimum.
Ehh, ahogy olvasok tovább, úgy szerkeszthetek folyamatosan, látom, declare már lelőte az első poént.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz t72killer #17958 üzenetére
"Első poén: fő a kapacitáskihasználtság."
Meg csak nyomaték legyen, és keveset egyen, mer' csóróság van.
Ezek nem nettó árak amúgy? Szerintem eltettem valahova az árajánlatomat, bár már fogalmam sincs, hovam de azt tudom, hogy az 1,4 TSI többe volt, mint az ötös Mazda (és ebben már a navi és a tolatókamera is benne volt), sőt, még egy kiállítási darab 1,6-os, turbós S-Maxra is jobb ajánlatot adtak (az asszem kerek 26k volt). Valahol ott döntöttük el, hogy mégsem kell kombi, hanem mindenképpen egyterű vonalon megyünk tovább.
No meg ez egy teljesen random Skoda-kereskedés volt Frankfurtban, nem valami online diszkont. Mobile.de már akkor is tele volt gyanúsan olcsó neuwagen hirdetésekkel - nekem főleg, mert a Skoda-központ itt van Darmstadtban, ami bőven benne van az 50-100km-es körben, amire szűrni szoktam, és ott a környék tele van jobbnál jobb új (forgalomba még nem helyezett, elvileg új, de valamiért mégis olcsó), vagy újszerű (tageszulassung) Skoda ajánlatokkal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SzlobiG
félisten
válasz t72killer #17952 üzenetére
Ezt a többi dízel is bírja sőt a renault dci motorjai még kevesebbet esznek, de azok az 1.6-os tdi-k is nagyon jók igaz egy octaviahoz pláne kombiba már inkább a kétliterest venném.
Villany: Annyira gyerekcipő még, hogy kár is vitázni rajta az akkuk élettartama lesz ott a probléma na meg a villanyt is elő kell állítani..
-
-
Declare
őstag
válasz t72killer #17956 üzenetére
Egyre több ember=>egyre több auto, ez nem megy sokaig. Sem hely, sem eröforras nincs erre, hogy minden csaladban 4 auto legyen es a környezet sem birja el....szvsz elöbb elöbb utobb felkusznak ugy az arak, hogy tenyleg lesz egy reteg, aki nem fog tudni autozni. En arra tippelnek, hogy kikopnak majd a benzin/dizel autok es a hibrid/elektromos autok arai sokkal nem fognak lejjebb menni. Ha nem azert lesz 800ft a benzin litere mert elfogy az olaj, akkor azert, mert mestersegesen felnyomjak, hogy ne fulladjon meg a bolygo.
De ezek csak ilyen reggeli okoskodasok, majd meglatjuk.
(#17968) Zsombe altalaban a turbosokra mind igaz, hogy 2000 alatt halott, haverom octaviajaban 7-8 litert fogyaszt atlagban, pedig az autobahnon tiporja, mert ceges es nem ö fizeti a az üzemanyagot. Dinamikara, amikor mellette ültem nem volt rossz. Masik ismerös golfja is 1.6 tdi, utazni nem utaztam vele, de 6 liter alatt eljar vele vegyesben. Spritmonitoron is 6 liter alatt van a fogyi........hogy mennyi nox et püfög ki es hogy 3 literrel nem jar el, mint a reklamban az mas kerdes, de szvsz nem rossz
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18028 üzenetére
octavia. 5 sebesseges, 1.6 dizel evi 50-60k km között megy vele es aral üzemanyag kartyaja van (az itt a nemeteknel allitolag a legjobb/legragabb kut). 4 ben nem megy 200 at a gepezet mondjuk 5 ben is necces, de amugy egeszen dinamikus volt, amikor mellette ültem.
Amugy legtöbbet nyilvan az autobahnon megy, de sokszor all dugoban is. Azert irtam ironikusan, mert ki hogy hasznalja, attol függ oriasi mertekben a fogyi. Azok az emberek, akik üzemanyagra jatszva kamionok szelarnyekaban autoznak 80 al megint mas ertekeket fognak merni, mint ha valaki a munkajahoz hasznalja es nem azzal keresi a kenyeret ha ül a kocsiban es szol a zene
en is mentem mar orszaguton üzemanyagra jatszva 5 liter alatt az 1.7 dizel astrammal, meg mentem autobahnon közel 8 literes fogyit de az 170 körüli tempomat volt ahol lehetett es mindez nem tojasokon lepkedve gyorsitasokkal.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18472 üzenetére
irigyellek, hogy Neked az 1750 euro pont semmit nem jelent
(#18473) [rvilike] en youtube teszteket amikor nezegettem a golf 7 röl, pont azt dicsertek, hogy vezetesi elmeny teren hatarozottan jobb az elödnel. Ha csak egy szürke "dasauto0vezetesielmennyel" lenne, akkor ez nem hangzott volna el szerintem.
Klassz a golf7 ha nem azzal a fekete zongoralakkal van burkolva az egesz közepkonzol, meg minden GTD / GTE mar jöhetne is
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18481 üzenetére
10% kedvezmenyt megkapsz kb mindenhol, ezt pont multkr beszeltük. Elvileg ennek a csereakcionak akkor van ertelme, ha ezen felül jar bonuszkent
A masik meg, hogy szerintem ezt a mustangot is jocskan veszik olyanok, akiknek nem hogy vastagabb, de vekonyabb a tarcajuk, azoknak szamit, meg azoknak is akik öneröböl szedtek össze a vastagabb penztarcajukat...nem veletlen vastag az a tarca akinek nem szamit az vagy ölebepottyant tarcabol gazdalkodik, vagy nem ford-ot nezeget.... szvsz...na de ez csak ilyenk blablabla
(#18474) focvis nekem akkor is nemet auto porsche ez a lambo/ferrari nekem ilyen nagyon magamutogatas feelingü
-
Qru
MODERÁTOR
válasz t72killer #18489 üzenetére
Akkor bizony te csúnyán... Míg a 2.0-ások megússzák egy sima szoftver cserével addig az 1,6-osok:
"...illetve a szervizek utólagosan beépítik majd a nitrogén-oxid kibocsátását szabályozó, AdBlue (karbamidoldatos) rendszert is. Emellett szükség lesz még a befecskendező fúvókák cseréjére is.
Ez autónként közel 300 eurónyi (93 700 forint) költséget jelent a Volkswagennek az 1.6-os motorok esetén."#nincsbennetarcsi
-
válasz t72killer #18493 üzenetére
Szerintem simán bele kellene alkudni legalább 5 évnyi csert, ugye ez 5 alkalom.
Injektor csere is kell, ez mondjuk egy nem előnytelen dolog.De még mindig nem értem. Egy 105 lovas dízelnek nem bírták megcsinálni a kibocsátás kereten belül tartását, pl. a Renault meg meg tudja csinálni egy 1.6-os, 130 lovassal is? Vagy az Opel?
Vagy csak túl sokba került volna és az egyszerű utat választották.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz t72killer #18493 üzenetére
Most akciósan 89 Ft + áfa-ért tankolható litere (kannás kiszerelésben jóval drágább, 500-3000 Ft / literes ár körül szóródik), az elégetett gázolaj 4-6%-át kéri AdBlue-ból. Lehet számolgatni mennyi az annyi. Plusz ugye utántöltögetés macerája, ráadásul -11 fok alatt megfagy tehát télen nem tarthatod a csomiban egy kannában csak úgy, hogy majd öntesz bele ha kifogy (bár jelzi jó előre a bc, ha fogytán a cucc).
Azokat nem csesztetik, mert nincs hozzá fűződő jelentős érdek. Elhiheted, hogy ez a vw botrány sem a környezetvédelemről szól...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz t72killer #18505 üzenetére
"ha tudsz alternatívát 17eEUR körüli árban 600L-es csomagtartóval és valós 5L alatti fogyasztással"
Hozzátenném: nem Dacia Lodgy szintű furnérlemezből összetákolt kordéra gondoltam, némi anyagminőség és megbízhatóság is kell.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
tresh
addikt
válasz t72killer #18520 üzenetére
Azért írtam hogy fogyi terén ugyanott van a buli Szerintem nem kell tőle félni, motorikusan is nagyon megbízható autók (ford is ezeket a psa dieseleket pakolja be a gépekbe) . Nekem mondjuk spec a 308 közép konzol része nagyon nem tetszik de ez már csak személyes ellenérv mellette
-
-
EQMontoya
veterán
válasz t72killer #18642 üzenetére
Az 1.6 tdi-t nem ismerem hang szempontból.
Anyáméknak van Merci 220cdi-je, hát annak siralmas a hangja. Értem én, hogy prémium a pár éves E-klasse, de olyan messze van járáskulturában pl. az én Lexusomtól... 4 hengeres dízel szerintem nem való prémiumba, az a spórolásról szól.A motormelegítő a skandinávoknál sokszor még benzinesbe is bekerül. Egyébként tudtommal konnektorrol megy általában, és időzítővel.
Same rules apply!
-
gaborbol
őstag
válasz t72killer #18640 üzenetére
Benzin ma 156Ft/ liter gazolaj meg 177/ liter. Eddig szinte csak es kizarolag a VW arult dizelt, par honapja lattam egy dizel audit, meg gondoltam is, hogy akkor majd ok is nyomjak.
Anno volt 2.0 Hdi en szerettem nagyon. Jol is ment, fogyasztasa is nagyon ott volt nem veletlen terjedtek el.
-
SzlobiG
félisten
válasz t72killer #27834 üzenetére
Na erre azért kíváncsi lennék hogyan világít valójában. Az biztos, hogy a szembe jövő semmit nem látna.
Ha már izzó: Az eldurrant xenon után ismét maradtam az 5500k-nál, csak feltehetően nem hamis lesz. Most a régi 4100k-s izzók vannak benne, de számomra rosszabb melegebb fénye van mint a másiknak.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz t72killer #31161 üzenetére
Köcsög copypaste.
Természetesen nem FM, hanem CD tár csatira dugható cucc. Most már csak jó
Same rules apply!
-
őstag
válasz t72killer #72426 üzenetére
Dízelnél teljesen normális, hogy az olajcsere után pár kilométerrel már erősen elszíneződik.
Nekem benzines van, az orrom előtt cseréltek benne legutóbb olajat (Motul került bele), de már csere után 50 kilométerrel is olyan volt a színe, mint az előző Eneosnak 5000 km után se. Benne maradt 2-3 deci, nem volt annyi idő a leengedésre, van ilyen.
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz t72killer #74764 üzenetére
Én nem tenném VW tehén mellé, mert csak méreteiben összehasonlítható. Ugyanakkor az önkormányzat emelt szintű teljesítményadót szokott rá kivetni mert vizuális környezetszennyezésben mindent felülmúl
Asszem merci motor van benne, annak olvass utána.
Ha sokallod a 10-12 literes átlagfogyasztást, akkor nem neked való a kategória
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
nagyúr
válasz t72killer #74780 üzenetére
En az lpg-rol csak jokat tudok nyilatkozni, edesapam kb 5-7 eve jar lpg-s astraval, ket evente kell talan vizsgaztatni a gazt (), meg gazszurot kell cserelni X idokozonkent, de egyeb macera nincs vele. 6L benya helyett 8L gazt ker az astra, 179ft a gáz itt jelenleg. A beepites valoban nem olcso, ~150 volt nekünk, de egy ilyen nagyvasba biztosan tobb lesz, mondjuk szerintem hamar megterul ilyen evi 30k km futasnal.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron