Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Snoop-y #74769 üzenetére

    Őszre fogom megcsinálni a BE-t :R.

    #74776: A teher alatti fogyasztástól nem fogok szívinfarktust kapni, mert éves szinten jelentéktelen az a ~10e km, amit ilyen üzemben mennék. A maradék melós kb 30e km viszont már neccesebb.

    Számolgattam, hogy 2 tonnába esetleg beleférek-e, mert akkor egy 2literes Octavia 4x4 is elég lenne, de nagyon necces, a gond az, hogy még egy ~350kiló körüli utánfutó-súllyal is számolni kell. Hiába, a nyergesvontatókat se trabanttal szokás huzigálni ;]

    #74779: pontosan, ötletként felmerült az LPG-üzem (errefelé németajkúaknál az LPG kb féláron van a dízelhez képest, benzinről nem is beszélve), ez ugyan a litereken nem segít, de a költségeket lehet vele kicsit optimalizálni.:K. Egyelőre így logikáztam a költségekről:

    #1: dízel: benzinnél kb 30-40%-kal kevesebb üzemanyagköltség (pláne, ha olasz/görög/francia területre tévedek:Y), viszont évi átlag 2-300EUR-val magasabb szervizköltség (az a fránya vezérműszíj ugye) ÉS magasabb beszerzési ár.

    #2: benya: kiissza Szaúd-Arábiát, viszont olcsóbb a dízeles variánsnál és olcsóbb a szerviz.

    #3: lpg: egyelőre mocsokolcsó üzemanyag - ami nem tudom, marad-e a nagy villanyautó-mániával. A szerviz kicsit komplikáltabb a benzinesnél, és az átalakítás se olcsó errefelé. - de mindenképp érdekes, sztem utánajárok a konkrét számoknak:R

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

Új hozzászólás Aktív témák