-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fant0mi
őstag
válasz bulikavagyok #265098 üzenetére
A lehetőség megvan, hogy ha nem-megállítós a mérés, akkor akár+1 km/h-val megbüntessenek (eddig +4 volt), de nem fogják csinálni (+4-gyel sem csinálták). Csak a zállampógárt ezzel a kijelentéssel kordában lehet tartani.
-
nagyúr
-
426os
őstag
válasz grizlisandor #265089 üzenetére
Integrale hsz-ét látva egy pillanatra elgondolkodtam rajta, de ennyiért nem kell
@daneel_hu: Kezelési útmutató szerint 2,9l, szűrővel együtt (csak maga a motor 2,75l). Kb 15e-20e km-t megyek egy évben, 10ezrenként cserélem, 4 litert veszek a cseréhez, ebből egyet rátöltögetek közben. Részemről ez az olajfogyasztás még belefér, de értelemszerűen jobban örülnék, ha kevesebb, vagy 0 lenne. Eddig Selenia ment bele nálam, lehet, hogy más olajból máshogy fogyna. Most is az megy majd bele, mert van még itthon belőle, de következő alkalommal biztosan mást kap majd.
Egyébként kérdéses számomra, hogy pontosan hol eszi meg, de biztosan az égéstérbe jut, mert hosszú motorfékezés után csúnya füstfelhőt tudok generálni az első gázadással. PCV szelep volt cserélve, szóval turbó, szelepszár szimering vagy gyűrűk a tippem. Egyikkel sincs kedvem foglalkozni, amíg nem fogy jobban az olaj, csak a füst zavar, amit látok időnként a tükörben. Annyit tudok az előéletéről, hogy egy darabig 30ezres periódussal cserélték benne az olajat, illetve feltehetőleg sűrűn koppant padlón a gázpedál..
-
Predator2
addikt
Helló
Izzító gyertya csere után, ennyire kifújnak az izzítók (Denso) . (a legrosszabb állapotban lévőt raktam ide be). Nekimernétek vágni otthon a kiszedésnek? Vagy ennél az állapotnál már keressek fel szerelőt!?
Vettem nyomatékkulcsot, stb... De sajnos besz@ri vagyok.
Az alany egy 1.5dci fos francia Clio2.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
K Norbi
addikt
válasz barnam_ #265064 üzenetére
Nézünk belőle kombit.Tegnap voltam Debrecenbe ment mellettem valami nagyon drága Merci.
És csak azt láttam bodé megse mozdul. De semennyire!
Beszarás.
Kerekek úgy mozogtak.Mellette meg ment egy Passat dobálta össze vissza a kocsit.
Miféle futómű volt abban a Merciben?
Legrugó?
Nagyon fos út volt.[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
válasz simonjoe #265087 üzenetére
Én is rendeltem egy ilyet most nemrég, ugyanezt néztem ki. Győrfi Pál ajánlásával Ha nem is ér semmit, de egy esélyt adunk neki.
Igen, mondjuk én is ettől tartok, hogy vajon menet közben mennyire lesz zavaró a sípolás De az már legyen apám gondja. Ha zavarja, akkor max majd leszedi.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz Integrale #265069 üzenetére
4.5 literre bővíti az olajtöltetet. + fém motorvédő haspajzs.
(#265070) dnelb:
Melyik generációs motorhoz ajánlotta ezt? -
daneel_hu
addikt
válasz 426os #265051 üzenetére
"Bravoban lévő T-jet-ben (eu5) 2,9l olaj van (vicc ez a mennyiség szerintem) és a nívó min-max között 1 liter a difi. Valahol ez benne van a kezelési útmutatóban emlékeim szerint. Szerintem a Mitonál is hasonlók a számok.
Egyébként nálam is kb 1-1,2 liter olaj fogy el 10e km-alatt (11 év és 130e km után)"Nem 3,4 ?
Nekem az rémlik. 4 litert vettem mindig és felet adtak vissza.
Nálunk 120-as T-Jet Bravo van 240k km-rel, egy gramm olajat nem eszik, vagy csak annyira keveset, hogy észre sem veszem. Jó motor nagyon, tartós.MultiAir MiTo-ba 5000-et belezavartam, szintén nulla olajfogyás. (145k km)
-
kisza25
félisten
válasz grizlisandor #265066 üzenetére
Fiatnál alapból 30ekm a gyertyacsere (tipo 1,4 és 1,4 t-jet)
I30 96 hónap/120ekm[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #265082 üzenetére
Ja, ezt én sem írtam, a T-Jetben úgyszintén irídiumosra írja elő a 30k-es periódust.
A Jazz-be a legeslegolcsóbb NGK való 40k-enként, de én abba is irídiumot tettem, egy valag pénz volt a 8 db.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #265082 üzenetére
Omg...
Puruttya platina 50 ezrenkent. Jo nincs is tarcsim...
#nincsbennetarcsi
-
Gabesz87
veterán
Vadriasztót tudtok ajánlani? Apám már többször gázolt őzet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #265066 üzenetére
30k km? Oo akkor en a 50k-s periodussal ne is szolaljak meg...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Raadasul bonyolitja a dolgot, hogy nem kalsszik gyartoi gari a +7 ev gari, hanem egy kulsos biztosito teriti majd meg. Na az se fog bemondasra teriteni, nyilvan azok is korbejarjak a temat. Na most amig nem biztos, hogy tejel a biztosito (Real Garant) a szerviz egy ujjal sem fog hozzanyulni a diagon kivul.
De a Suzuki honlapon kint van a kiterjesztett garancia feltetelek es a reszletes leiras. Itt a lap alja: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
F4ther
tag
2 hete van szervizben, tegnap derült ki mi a hiba konkrétabban, és nem mernének rá fogadni, hogy 6 héten belül meglesz. Ma megint futottam egy kört csereautót nem tudnak biztosítani arra a célra amire nekem kell (külföldre költözés, ami 7 hét múlva esedékes, addigra nélkülözhetetlen lesz) - legroszabb esetben bérelnem kell autót németben, de vicces hogy olcsóbb kint sixtnél bérlés mint az országunkban bárhol...
-
tboldi
nagyúr
válasz 426os #265051 üzenetére
Megkerestem az Abarth Grande Punto használatiját, amiben totál ugyanaz a 199A8000 van, és a könyvben van egy ilyen mondat:
"The gap between the MIN and MAX marks corresponds to about one litre of oil."
A MiTóéban ez miért nincs benne? De még az angolban sem, végignyálaztam minden modellévet.
-
F4ther
tag
válasz BigBlackDog #265050 üzenetére
Semm ilyesmit nem tapasztaltam. Mindig várok beinditás után kicsit és leállítás előtt. Talán ami feltünt hogy télen gyanúsan 7 liter volt a fogyasztas az átlagos 6.5 helyett de hát ez nem szerviz ok gondolom... Meg néha keletkezett kissebb folt a kocsi alatt (szagtalan, sötétebb) amit gyanúsnak találtam ezt a kötelező szervizen jeleztem is, megállapították h normális.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz F4ther #265049 üzenetére
Hosszu ez az ugyintezes. Beviszed a kocsit, ha van szabad kapacitas bevizsgaljak ha tenyleg az a gond jelzik a gyartonak. O visszaigazolja a dolgot, ha javithato engedelyezes utan kijavitjak. Ha nem javithato hanem cseres es van szabad kapacitas kiszedik, majd elkukdik bevizsgalasra a gyarba. Ott megvizsgaljak, majd megrendelik a cseredarabot a beszallitotol. Ha megjon es van szabad kapacitas beszerelik, majd feltanitjak. Ez hetek de inkabb honapok...
Ott kezdodik, ha nincs a szerviznek szabad kapacitasa heteket allhat naluk a verda mire egyaltalan raneznek a gepre. Mivel biztos bevetel vagy teged hagynak a vegere es a beeso ugyfeleket veszik elore akik ha nem kapnak idopontot mennek masik szervizbe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
válasz kisza25 #265040 üzenetére
Bravoban lévő T-jet-ben (eu5) 2,9l olaj van (vicc ez a mennyiség szerintem) és a nívó min-max között 1 liter a difi. Valahol ez benne van a kezelési útmutatóban emlékeim szerint. Szerintem a Mitonál is hasonlók a számok.
Egyébként nálam is kb 1-1,2 liter olaj fogy el 10e km-alatt (11 év és 130e km után).
-
F4ther
tag
Igen, csak annyit mondtak, amit írtam, meg hogy volt már ilyen, de nekem másfél hónap múlva mindenképp szükségem van a kocsira mondta a szervizes hogy addig biztos nem lesz meg.
Amugy márka szervízben van (érdi difer).
Egyébként ez számomra felismerhető lett volna valahogy? Semmi különbséget nem vettem észre a folyamatban, vagy az auto mukodésében..
-
dj79
senior tag
konkrétan a magas nyomású injektorokban is van szűrő, ha az eltömődik, az injektort képes belelőni a dugattyú tetejébe, ahogy ez a korábbi tsi motoroknál is előfordult.
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #265033 üzenetére
Én 1 literes általánosságot ismerek.
Amúgy a kezelési útmutatóban úgy határozták meg, hogy 1000 km-enként 400 g a max. olajfogyasztás, ami ha jól számolok az olajteknő kapacitásából (2,75 l/2,4 kg, cseremennyiség szűrővel 3,3 l/2,95 kg), kerekítve 4,58 decinek felel meg. Mindegy, hogy fél vagy egy egész liter van mintől maxig, ennyit így sem, úgy sem evett meg ezalatt az 1000-1200 km alatt, csak mondjuk hozzávetőlegesen 0,5-1 decit. Keine Panik.
[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
itt ennyi szerepelt: "becseppent a gyertya" -> ez a jelenseg ? a gyujtogyertya olvad es cseppen ? ...kétlem
vagy ide lett pontatlnul beírva, vagy a mondás is az volt
müszakilag erdekelne, a #265030 -t olvastam
tenyleg minden benzines direkt bef., meghal(na), ha nem 100%-osan tömit az injektor ???
-
kisza25
félisten
válasz MasterMark #265034 üzenetére
Az 1,4t ben szerintem nincs 4liter olaj, a szívó 1,4- ben 3liter van
A tipoból indultam ki, mert az is olasz és az is 1,4, ott 0,5 liter
Szabonagyur: kicsit kehesen indult utolsó 3-4 alkalommal, már a csomiban az új akksi, csak meglepődtem, hogy gyári, mikor 9 éves. Meg állt szeptemberben 2hónapot, meg most február közepétől április végéig.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
6030D
őstag
válasz MasterMark #265034 üzenetére
VAG 1,5 TSI-nél pont 1 liter. Egyszer lemértem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
félisten
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #265029 üzenetére
Persze, minden golyóálló ami japán, vagy szívó.
Baromira nem, vannak kevésbé jó japánok, szar szívómotorok, meg jó turbómocik is.grizlisandor: Bocs, tényleg, csak melóban nem tudtam megnyitni a linket.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #265027 üzenetére
Durvaszuro van csak benne ha az uzemanyag jo minosegu es a nyomas rendben (itthon ezzel nincs gond) akkor maga az injektor csepeg be. Jon a kopogasos eges/ongyulladas es kuka a motor ha nincs idoben kezelve a gond.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #265027 üzenetére
Suzuki topikban csak ezt találtam: [link]
-
avl
senior tag
válasz F4ther #265014 üzenetére
"becseppent a gyertya"
-> en a helyedben / nagyon komolyan javaslom: keresnek megbizhato autoszerelöt es avval mennék a szervizbe; probalnam megelözni, hogy nagyon átrázzanakmit ert a manus az ilyen nepszerüsitös/ködösitös duma alatt ?
hogyan diagnosztizalta ?
stb.
nekem gyanus ez igy -
Reggie0
félisten
válasz Qtya123 #264996 üzenetére
Izopropil alkohol vagy izopropil alkohol es feher petroleum kevereke. Esetleg foltbenzint is megprobalhatsz, az sem tesz kart a muanyagokban vagy a festesben.
De ha tankolas kozben lottyintesz egy kis benzint vagy dizelt az is jo lehet, ezek a termeszetes gumikat hamar kinyirjak, de a ragasztok sem szeretik.
A ragasztooldokban is ugyanezen anyagok kevereke van.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Az új mérési tűrésekről (és ennek jogi oldaláról) immár korrekten (vezessel ellentétben) Antitól: [link]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
félisten
-
F4ther
tag
@Cappa72: Érden van, rákérdeztem, napi 12-15k huf-ért tudnak biztositani.....
[ Szerkesztve ]
-
F4ther
tag
válasz szabonagyur #265010 üzenetére
3 év 1 hónap. 1.4t lágy hibrid. 48k km. A szervizes azt mondta hogy "becseppent a gyertya" - ha tudnam ez pontosan mit jelent...
-
félisten
-
félisten
-
kisza25
félisten
válasz kisgyerek85 #265000 üzenetére
A jszp sem ment ma, de már tegnap sem
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-v-
addikt
Ez a zöld pont jó lenne nekem szaladgálósnak [link]
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #264989 üzenetére
Újrarakás előtt (következőleg) próbáld meg az érintett appok adatait törölni (Tárhely törlése opció), sokszor megoldja.
Szinte mindenütt többet tud a droid mint az ios, beleértve azonos appokat a két rendszeren. Ez nem fikázás vagy fényezés, hanem tény.
F4ther: Szerviz függő.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
barnam_
nagyúr
válasz bandus #264997 üzenetére
Akkor azért egy panaszt megérne a dolog, mert mi van, ha mondjuk a parkolás után tettek ki egy megállni tilos táblát? Az autót elviszik ha rossz helyen áll, a Sharenow meg előveszi azt aki leparkolta az autót.
Aztán lehet, hogy már eleve ott volt a megállni tilos tábla, csak egy okfejtés -
nagyúr
-
F4ther
tag
Sziasztok,
Nem nagyon vagyok jártas a témában de hátha valakinek több ötlete van. Szóval lenne egy viszonylag új Suzuki Vitara, de a gyártói garancia lejárta után 1 hónappal olyan meghibásodás jött létre, ami miatt a komplett motort kell cserélni. Viszont a kiterjesztett, annó a promócióban megadott +7 év motor garancia vonatkozik rá.
A kérdésem az lenne, hogy mivel nem áll rendelkezésemre a kocsi, és még nem is fog legalább 2 hónapig, van bárkinek bármilyen kötelezettsége arra, hogy biztosítson csere járművet térítésmentesen? Sajnos nem találtam sehol erre vonatkozó információt, a suzuki központ annyit mondott, hogy a szervíz biztosíthat. Ők viszont csak térítés ellenében biztosítják. Jelenleg autó nélkül vagyunk, és 6 hét múlva viszont nélkülözhetetlen lesz, bérelnem kell ha nem kapom vissza... De nem ezért fizettem ki cirka 6,4 milliót egy új autóraKöszi előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest