-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
kedves emberek,
dunlop street response 2 kis méretben (175/70 r13) 14e/darabért jóság?
az igények a szokásosak, tapadjon jól, sose csússzon meg, ne kopjon el, és ne legyen hangja
az előző autón nokian i3 volt, azzal nem volt gondom, de fő a változatosságistálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
egyszer nagyon hirtelen kellett elindulnom a ház elől (utol kellett érnem egy futárt, mielőtt indult a körútjára), aztán a fejem ott tartott, hogy előre állok ki a párhuzamos parkolóból, a kezem viszont ott, hogy hátra. csatt, óbzmg, vonóhoroggal lezúztam a rendszámtartóját. írtam papírt, hogy hívjon fel, kifizetem, bocs. délután találkoztunk, szegény olyan boldog volt, hogy kapott kontaktot... aztán láttam, hogy a bal tükör a kábeleken lóg. elmondta, hogy azt előző nap zúzták le, és akkor nem kapott papírt...
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
urak,
amikor megvettem aótómat (2001-es colt), háromféle téligumi volt rajta. ez önmagában még nem votl meglepő, de amikor megvettem és felrakattam a nyárikat, a gumisnál is őszintén csodálkoztak, hogy a télik se nem túlkorosak, se nem kopottak (7-8mm).
a két egyforma debica, a másik valami hankook, a harmadikra nem emlékszem (kumho talán?). a gumis tippje az volt, hogy a hankook mellé vegyek egy párt, és meg van oldva, de a debica azért annyira nem hangzik szimpatikusan... mennyire féljek tőle?mondjuk az előző autómon barum volt a téli (a nyári meg nokian, most pedig goodyear), és nem volt vele bajom... szóval mi legyen?
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
az fel sem merült, hogy télre is marad a nyári tél végén kezdtem el vezetni, akkor azt gondoltam, hogy ó, már sehol nem havas a város, nem is megyek sokat, nem rakatom fel a téliket. valóban nem is volt gond, de egy ipartelepen kellett megfordulnom egyszer, és ott be kellett mennem egy havas utcába, és olyan volt, mintha tükörjégre érkeztem volna.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
na igen, ez honnan derül ki vajon megvétel előtt?
mondjuk most el is bizonytalanodtam, hogy nekem 4x114,3 vagy 4x100 felnik kellenek-e (2001-es colt), a leírás csak annyit mond, hogy 13x5.00b, azzal nem vagyok előbbre...
szerk: úgy néz ki, hogy 4x100. folytatom a keresést
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
-
veterán
köszi :r engem valahogy inkább a borbetre emlékeztet. belülről még nem láttam, de egy hét múlva meglesznek a lemezfelnik, ezeket meg újra kell festeni úgyis (+ az egyiket görgőzni), akkor megnézem
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
másik polírozós helyen (ahol a lámpáim készültek) ugyanilyen hajszálkarcos szélvédőre azt mondták, hogy csere. hiszek a dologban, hogy a hullámos kép jobban zavarna, mint a karcok
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz feka007 #6515 üzenetére
kitöltöttem, bár a kérdések nagy része feltételezi, hogy új autót vettem.
a kormányváltó témájához: én úúgy kipróbálnék egy kétütemű trababtot vagy varnyút, de senki ismerősömnek nincs ilyesmije se villamosa, se trolibusza, se nyergesvontatója, se ifája
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
és mostanában kezdenek új helyek divatbajönni... pár hónapja lelőttek a váci úton az északi összekötő melletti s-kanyarban, korábban évekig nem mértek ott, mostanában rendszeresen. tegnap (vagy tegnapelőtt? mindegy is) szintén vácin a lehel tér és dózsa között a bestbyte előtti parkolóból lőtték az úri közönséget. kíváncsi vagyok, mikor fedezik fel, hogy a hegyalja úton felfelé menőket kell mérni, mert ott valahogy mindenki kötelezőnek érzi, hogy 70-80-nal teperjen a hegyre
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
helló,
hnh szervizzel van tapasztalata valakinek? kárfelmérő ajánlotta (belémgurultak hátulról --> lökhárító, lámpa csere, hátfal és jh sárvédő hajtogatás + fényezés), közel van, adnak csereautót is, így lehet nem vinném érdre.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Snoop-y #7096 üzenetére
mondjuk amikor a smartokat elkezdték gyártani, a mercedesek finoman szólva sem voltak a minőségük és megbízhatóságuk csúcsán
a kedvenc élményem az volt, amikor egy fortwo robotváltóján ötösből két fokozatot lefelé pöccintve sikerült kihozni az autóból az állatot, a probléma csak az volt, hogy az illető állat egy döglött lajhár. a váltó szépen üresben maradt, és nem váltott sehova, mindezt a váci úton, a középső sávban... sikeresen félregurul, motor leállít, indít, semmi. leállít, kulcs kihúz fél percre, vissza, és ment tovább. kiváló
viszont van jó smart is, a forfour. mondjuk az meg igazából mitsubishi
istálló? gazemberség? hupákolás?