-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz makszi #298998 üzenetére
Északra van, Munez folyton azt írogatta a héten, hogy a németeknél még néha havazik. Oké hollandiát fűti az óceán, azt nézném meg az útvonalom milyen idő lesz, ha nincs hó, akkor lehet nyári, mert a hollandoknál már talán nem fog hó esni. nagyon jó a kérdés
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
Felni témában tovább kutakodtam, bronzban nem sokra jutottam, ma gyorsan digitálisan (nagyon puruttya minöségben) eljátszottam a fekete felni gondolattal:
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Jövő héten pénteken 30-án megyek Hollandiába kocsival, 1 hétre kb.
Ti feltennétek a nyári gumit már, vagy még a télivel mennétek?
Nem tudom eldönteni -
Szada85
aktív tag
válasz bitpork #298956 üzenetére
A Kadett GSi-m adta talán a "legkellemetlenebb" kalandot, az egyik éjjel öntudatra kelt, és az éjszaka közepén elindult magától a parkolóban, szépen neki az egyik szomszéd autójának.
Nem volt vicces éjjel 2-kor a rendörökre kelni, majd végigzongorázni a sztorit úgy, hogy pontosan tudod, hogy nem csináltál semmit, mégis 3 rendör, meg a körzeti meghízott állítja ennek az ellenkezöjét, mert "ök tudják, hogy van ez"...
Pár órányi helyszínelés, majd tanúként behívás után még az éjjel "rabosítás" is megvolt, rövid tárgyalás, aztán happy end... mai fejjel csak mosolyog rajta az ember, de ott akkor 20 évesen azért a sz@r is megfagyott bennem, föleg 100%-ban biztosan tudva, hogy semmit nem csináltam, de a rendör az rendör...Az Astra GSi "életem autója", 15 éve megvan, volt hajtva rendesen, pályanapon is helytállt, letudtam vele a költözést Németországba, oda-vissza vitt párszor, egyszer nem hagyott az út szélén. 350 ezernél kapott egy nagygenerált, összekötöttük egy kis szteroidkúrával, a motor azóta jól van, most a kasztni kap egy kiadós wellnesst.
Az Astra G OPC igazi betegágy volt, turbó, apró elektromos bajok, s bár (állítólag) generálozott motor volt, a szelepszárszimmering kezdett elköszönni, még idöben megváltam töle.
A C Vectra V6-ban egyszer nyekkent el a hosszbordásszíj, s bár lehet hazahozott volna, nyáridöben nem kockáztattam a német pályán a csúcsforgalomban, vitte a tréler.
GTI-vel apróság volt csak, vízfogyás, a bünös az olajszürö-olajhütö-adapter alatti tömítés volt, hamar túladtam rajta (viva la Covid).
A fehér Cuprás sztori még visszakereshetö itt is, gyujtásbajok, a fél motor kicserélése után meglett a nagynyomású pumpa, ~6 hónap pingvinezés, de legalább a motor nem lett kuka (nem a márkaszervizen múlt).
-
kisza25
félisten
válasz macilaci78 #298986 üzenetére
Ja én is csak az elmúlt fél évet írtam le
Első autó 4 ütemű trabi, abban mindent megszereltem magam, még nagyon nem értettem az autókhoz, mert édesapam műszaki analfabéta, de anyai ágon nagypapám elektroműszerész és feltaláló volt, nagybátyam meg autószerelő.
Szóval gének azok vannak
Trabiban repedt hűtőt javítottam, meg vízcsövet cseréltem, első légszűrő cserém abban volt, biztosítékot cseréltem. Raktam rá kispolszki tükröket, mert a trabin csak bal oldalt volt, az is gagyi.
Ja a kuplung bóvden elszakadt, két hétig úgy jártam.
Azt szerelővel csináltattam meg.
Vettem rá bontóból másik lámpát, meg keretet, mert az meg volt nyomva most így 20+ év távlatából ami eszembe jutott.
Opel A vectra, 1994- es autó volt, 1,6 75 ló, 2001 ben vettem elvileg 160ekm-el.
2x lett hengerfejes, folyamatosan voltak vele gyújtás problémák, 3 hengerezett.
3x pördültem meg vele (2x180 fokot, egyszer 360-at) egyszer voltam vele árokban, egyszer sem törtem össze.
Ekkor 21 voltam, nem volt pénz lóvéra (majomra volt, banánra nem), 2db téli és 2db nyári gumi volt rajta, az is ki tudja mikori.
Valamelyik okos azt mondta, hogy a télit rakjam az első kerékre, mert a hajtottra kell a jobb gumi. Ekkor megtanultam, hogy hátra kell a jobb gumi. (Télen 3x megforogtam aztán meg cseréltem és jó lett)
aquaplaning is megvolt, 60-70 felett feluszott az autó a nyomvályúban.
Itt jön a fordulat!!! Mivel nem volt pénzem, ezért vettem egy új autót részletre!!! Tudsz követni?
Skoda fabia kombi 1,2 HTP új, rendeltem 2006-2011 0 hiba
Kia proceed 1,4 új, rendeltem 2011- 2016- ig kilyukadt a hűtő, ausztriába használtam, garanciában cserélték 5 éves autón.
Utána voltak a hyundaiok, meg a fiatok, nem volt velük komoly gond, de hyundaihoz minden nagyon drága és csomó dologból csak gyari van[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
BigBlackDog
veterán
válasz Zola007 #298987 üzenetére
Nálunk az itteni képen látható változat van szolgálatban jó pár éve, eddig bírja. Van tartása, nem esik össze, ha csak a tükör és a két lehajtható napellenző mögé van betéve. Tippre máshol olcsóbban is meg lehet kapni.
-
Zola007
veterán
Tudtok ajánlani olyan napellenzőt amiek van saját merevítése vagy lapokra hajtható össze?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #298980 üzenetére
Lada Samara kuplung bowden szakadás, kétszer. A tápszivattyúról leesett a saru, egy állandó pozitív töltésű szál. Testet ért, összeolvadt két másikkal, ekkor jelent meg a füst a kormányoszlop alatt. Mivel gázzal mentem, más jele nem volt.
Céges Peugeot Boxer friss vezérléscsere után kb 500 km-rel, elszakadt a vezérműszíj az M5-ön kamion mellett előzve...
Passat is kiállt vészmódba kétszer, ismeretlen okból. Első alkalommal ECU csere, második alkalommal csak újra kellett indítani.
Robogó gázbowden szakadása a budai alsó rakparton reggel 8-kor... Korábban a nagykörúton melegen leállt, nem tudtam újraindítani. Karbi tisztítás megoldotta. Kerepesi elején a készenléti rendőrség előtt az egyik csavar kiesett a leömlőnél, a ménes egy része elszaladt és traktor hang...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
6030D
őstag
válasz bitpork #298956 üzenetére
Saját névre írt vasam sose volt.
Corolla akksija megmakkant télen a garázsban.
Após CR-V-jét én hoztam el a szerelőtől, mert nem voltak itthon. Ha már alattam volt a kocsi, azzal intéztem a dolgom. Felvillant a szegénységjelző, gondoltam 70 km-em van még, majd hazafelé tankolok. 10 km múlva megállt az autó. Csóró fiatalként (~2010) kitaláltuk, hogy veszünk egy Cappy Icefruitot, abba belemegy a pisztoly, majd abból átöntjük. Vettünk egyet, megittuk 2 perc alatt, majd rohantunk a kútra pisilni. Megyünk az oszlophoz, bácsi jön, felejtsük el, csak kannába. Kanna, tankol, séta a kocsihoz. Apósnak mesélem, "ja, a tankjelző szar, ha villan, akkor egyből kút". A garázsban ez lett az 5. kanna.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz focvis #298970 üzenetére
Ja hogy visszamegyünk Ádám és Éváig... hányszor rohadtunk le az életben.
A Babetta meg volt reszelve, kb. 20 km után szorult, meg kellett állni hűteni (= magától megállt). No para.
A kispolszkiból rendszeresen kifogyott a benzin nyáron a Balatonon (messze volt a benzinkút , 6 km), haverok hoztak kannában; tönkre ment az akksi, télen rendre az utcában gurítottam be. No para.Autómentő időrendben:
- Vectra B, kitörte egy szikla a deknit, elfolyt a motorolaj.
- Vectra C, gariban tönkrement a generátor, járóképes volt, de az Assistance intézte a mentést az udvarunkból.
- Clio 3, széthullott a váltó. (Volt rá MAPFRE gari.)
- Fiat Spider, széthullott a motor.Kiraktam a 3F sort, viszont az egyetlen Fordomnak semmi baja nem volt soha. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #298956 üzenetére
Egyszer meghalt az akkumulátor. Mindez nyáron, fater alatt az udvaron lett cellazárlatos. Kapott egy újat, azóta egyszer sem rohadt le. Bár lényegesen magas/gyári minőségű (kopó/fogyó) alkatrészeket kap, ez talán okot ad a bizalomra. Igazából a családban a többi Astra sem produkál hibát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz polonic #298962 üzenetére
A Glockner veszelyes hely
Lelotte a hutocsovet egy eloregedett 18 eves bilincs miatt, 200Ft-os alkatresz… kifolyt kb az osszes hutoviz, szerencsere volt nalunk egy csomo (asvany)viz, meg aztan a Fuscher lackenel levo tobol is ratoltottunk Persze amikor hazaertunk, akkor egybol szerelo es teljes rendszer atmosas, uj hutofolyadek. Azota uj huto is, mert mar voltak kihullva darabok belole.
Ketsegtelenul eletem legszebb lerohadasa ez volt
A legcsunyabb meg amikor az Alfaban elreccsent a turbo tengelye, aztan jott a papavalaszto feher fust Aztan az uj turbo birt 3 napot, akkor el is adtam, utana jott az Audi. Annal meg egy dolog volt, vetel utan elmentunk vele Sarvarra, de meg a szerelonel nem voltam vele a kotelezo elso koron (mar be volt tervezve, csak tele volt meloval), aztan hazafele a termosztat megszorult zart allasban es nagyon pianoban, maxon jaro futessel kellett vele hazajonni. De ez szerencsere nem hagyott ott soha. Ahogy az Avensis se, csak a haldoklo magasnyomasu szivattyu miatt kb 30 loeros volt Otthagyos a turbotorott Alfa mellett csak az 1.8T Passat volt, az etanol altal feloldott rittyotol behalt az AC pumpa, szerencsere itthon a garazsban. Elmeny volt kitolni a trelerig, ami nem tudott betolatni az udvarra. 15 ev alatt nem olyan tragikus szerintem[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Tényleg apropó adók. Megjött minden kivéve az Astrat, 2 motor pipa, Civic pipa, Jazz pipa.
Egyben jöttek meg szépen ahogy vártuk. Astraval mi van? Idén az kimaradt vagy mi?
Jan 1.-el ugye nem volt kvázi senkinek a nevén mivel február ~15-20 körül került valahogy a nevünkre.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz bitpork #298956 üzenetére
Golf. Augusztusban gyanús lett, hogy mintha szépen lassan fogyna a hűtővíz. Szerelő szerint rosszul gondolom. Vittem hozzá szeptemberben preventív hűtőfolyadék cserére (8 éves + G13 -> G12 Evo), na akkor felfedezett némi szivárgást a vízpumpánál. Csere, biztos ami biztos alapon a termálmenedzsment egységgel együtt, illetve új kiegyenlítőtartály. Alles zusammen 180 k.
Szerk: a régi kiegyenlítőt és a maradék G12evo-t eladtam, az 10 k bevétel 🤑, szóval 170 a vége.Mazda. Decemberben egy figyelmetlen kolléga beletolatott a mélygarázsban, ahol csendesen pihent, a lököst megnyomta, helyre tettem s.k., azért látom ha akarom. Még nem számoltunk el egymással.
A többi olajcsere, stb., a Golf kapott új gyári szőnyeget. Adókat befizettem. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
kisza25
félisten
válasz cappa72 #298960 üzenetére
Ja akksikat nem is írtam, az tavaly lett cserélve az i30 kombiban, tavalyelőtt az egyik seatban, meg az opelben.
Amúgy a 2013- as seat ibiza amit 27ekm-el vettem, elötte volt olajcserén a hatodikon 27 ekm alatt (2019-2023 állt)
Új akksi volt benne, új gyertyák, én találtam rá egy újszerű alufelnit és kapott egy vezérlés+ vízpumpa cserét, na meg egy új vezető ülést, mert a fapad az nekem elviselhetetlenAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #298961 üzenetére
Csapágy? Az hogy a viharba? Gariba cserélik remélem...
#nincsbennetarcsi
-
polonic
félisten
Akkor írom.
Renault Grand Scénic, 2013-as 1,6 dci motorral. Céges autónak használtuk és maradványértéken jutottunk hozzá, kb tényleg fillérekért. Szóval kb ezért jött hozzánk. Az, hogy meg miért ez lett a céges, az most igazából mindegy.
A legelső gond az egy EGR hűtő átszakadás volt. Szépen az intercoolerbe, szívósorba elkezdte engedni a hűtőfolyadékot és ott az olajjal keveredve a szokásos emulziós trutyi képződött. A szerelő a szokásos olajcserénél benézett a szívócsövekbe és ő vette észre szóval így véletlenül. Ha nem tudom még mennyi, nem valószínű, hogy sok km-t megy az ember vele, lehet annyire megtelik a cooler, hogy a hűtőfolyadékos trutyit is felkapja.
A második eset: egyszer csak elkezdett az autó vonyítani, a motortérből jött a hang, de abbahagyta, nagyon ritkán csinálta. Aztán egyre gyakrabban. Szerelőnek szóltam, mondta, hogy ha amikor ott a gép, de nem hallja, hogy mi honnan jön, azt nagyon nehéz beazonosítani. Be is volt tervezve a látogatás egyébként. De előző héten elmentünk még vele medvehagymát szedni, jövünk haza és a Velencei tó mellett viszont már egyre gyakrabban csinálta a vonyítást. Aztán egyszer csak, nagy koppanás hallatszik, nagy stop felirat, nincs töltés hiba. Megnézem a motorteret, leesett a generátorról a szíj, hiányzik a szabadonfutója. Az koppant, mikor leesett. Mondom sebaj, generátor nélkül még haza lehet menni, menjünk lassan. Ekkor elkezd melegedni a hűtőfolyadék. Na ekkor ugrott be, mivel láncos a motor, az összes segédberendezést, vízpumpát is a szíj hajtja. Ezzel így nem megyünk haza, tréler. Hétvégén, vasárnap...
Az volt a gond, hogy a generátor szabadonfutó elkezdett megszorulni. Stop-startos motor volt, emiatt AGM akksival és okos energiamenedzsmenttel. Nem mindig töltötte az akkut a generátor. Figyelte a töltést, és amikor elérte a megfelelően alacsony szintet az akku, akkor nagyon nagy töltőárammal töltötte bizonyos ideig. Na így utólag rájöttünk, hogy akkor volt vonyítás, mikor töltötte az akkut a generátor. De ugye ez is csak később volt egyre gyakrabban, ahogy fokozatosan szorult meg a szabadonfutó.A harmadik eset pedig a Glossglockner megmászása után másnap check injeciton engine hiba Ausztriában még a nyaralás elején. Ott úgy voltam vele, hogy rohadjon el, én járok vele, meg haza is jövök vele, bírja ki a rohadék. És kibírta szerencsére, haza is hozott, utána egyből ment is szerelőhöz. Injektor halál volt és kiégett a turbócső. Emiatt meg kipufogógáz jött az utastérbe.
Ez után mondtam, hogy takarodjon a háztól. Elegem lett.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
nagyúr
válasz bitpork #298956 üzenetére
Tavria: használati idő 1 év
semmiCordia: használati idő 1 év
A gyújtáselosztót vezérlő pittman tengely (nem biztos, hogy ez a neve, valami miatt ez tapadt be...) elkopott. nem állt meg, de rossz volt a gyútjtás. Mire megoldódott volna, eladtam.Astra F (nem a mostani): használati idő 3 év (anyósé volt, megkaptuk használatra)
Akku töltősaruja oxidált lett, így nem töltött, akkuval mentem le Veszprémbe. Ott megállt, tényleg menet közben. Helyben vettem új akkut, beszereltem, hazamentem, és szerelő bácsi megcsinálta a kontaktot, jó lett.Astra F (mostani): használati idő 19 év
EGR szelep beállt. Még hazavitt, nem hagyott cserben. Kipucc, azóta oké.
Ez az egyik legmegbízhatóbb autóm, ami eddig volt.Galaxy (1.9PDTdi): használati idő 7 év
Akku meghalt, 5km-re a lakóhelyemtől. Megálltam venni pár kiflit, oszt' nem indult többé. Após hozott másikat, új bele, ment tovább.S-Max (dízel): használati idő 3.5 év
semmiS-Max (benzines): használati idő 4.5 év
semmi (beb'szna, ha új autóval lenne ilyen)Giulietta: használati idő 1 év
semmiGyakorlatilag a két akkus mizérián kívül nem volt más, sosem kellett sárga angyalt hívnom.
Így gondoltad?
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
bitpork
nagyúr
Annyira régen jártam erre h már kifejezni sem tudom magam h megértsetek
Arra gondoltam h autóbirtokosként mennyire szopatott meg a saját vasatok lerohadással pl.MOD
(#298955) kisza25 calaki menti a mundért
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kisza25
félisten
válasz bitpork #298948 üzenetére
Ma kaptam egy lassú defektet, rendeltem helyette egy garnitúra nexen 4s-t, mert amúgy sincs nyárra gumim, az insignia pihen, mert elrepedt a víz kiegyenlítő tartálya, szerelőm csak hétfőn lesz.
Holnap meg is jön a gumi, fell mell rakatnom hétvégén AMTS-re kell vinnie.
Mindkét autón volt vezérléscsere az elmúlt fél évben+
Opelen: Gyertyák, trafók, klíma szabadon futó és kellene rá egy normális alufelni és egy új garnitúra nyári gumi
Vettem egy horpadásjavító szettet, holnap nekiesek a vasnak, van rajta pár.(Seat)
Ha nem követnéd az eseményeket, tavaly eladtam a két i30- at és újfent egy seat ibizaban csövezek[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
-
bitpork
nagyúr
Mi a stájsz erre? Ki mennyire szopta meg az autóbirtoklást?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #298944 üzenetére
Jah de a tiédben okos tpms van az enyémben meg csak buta. Az hamar feltanul.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #298944 üzenetére
Hm...enyém álló helyben felismeri.
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #298930 üzenetére
Ha jol emlekszem 120 dodo vt 4 gyari. Ezzel eleg par szaz metert menni ea felismeri (manual max 400-at ir).
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
nagyúr
-
bandus
veterán
válasz ArthurShelby #298923 üzenetére
ez szep, a fenti seat szine szerintem gagyi 25 eves kornfelett, de izlesen meg felesleges vitatkozni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz 6030D #298921 üzenetére
A Cupra jelvénye is Arany jellegű, szerintem ez ide pont elfér, és nem véletlen ilyen színű, értem, hogy a Subaru volt az "első" (a Porsche is ellőtte ha jól rémlik) de mégis, kellően ritka ahhoz, hogy egyedi legyen. Szerintem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #298920 üzenetére
Ez a kép a piros részletek miatt csalóka feltűnésileg, így nekem sem tetszene. Mondjuk számomra a fekete még kevésbé bejövős, szóval kezdem érteni, hogy miért maradnál a szürkénél
Én ilyesmire gondoltam (szerintem a szürke(kék)-bronz jó kombó):
(Plusz neked a cupra jelvénnyel lenne lehetőleg egyszínű)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
6030D
őstag
válasz Szada85 #298918 üzenetére
Én sem raknék bronz felnit, az egy kék WRX Imprezán kívül szerintem mindenen bazári. Nekem eleve az brinz Cupra kiegészítők sem tetszenek, de ezzel a sötétszürke fényezéssel szerintem sem rossz.
Felniszínű kupakon Cupra-bronz Seat jel?#298920: minden nap Wörthersee feeling
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #298906 üzenetére
Nagyon billegös szerintem a bronz kerék, van lementve pár kép bronz felnis Cupráról is, de mindig azt érzem, hogy egyik pillanatban még tetszik, a másikban már túl feltünönek érzem.
Csoportban kaptam pár képet fekete MAM kerekekkel, annál is picit bizonytalan vagyok, mert a feketével pedig pont a felni "mérete", és kidolgozása veszít a látványból.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #298913 üzenetére
Ha a ketto egyutt van ott, attol tenyleg be tud hulyulni ha keyless rendszeres.
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
Nem tudom, bmw szerelő mondta, hogy néha meg tud zavarodni az ews (a klónozott kulcsoktól), és végül mindkét kulcsot kitiltja. Aztán lehet csak a saját metódusát akarta dicsérni, és a kulcsosokét rontani
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #298905 üzenetére
Miért ne lenne? Haver elhagyta a Balcsiban a sluszkulcsát, másoltatott egyet a meglévőről és a másik gyári kulcs lett klónozva. Tökéletesen működik évek óta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #298895 üzenetére
Ha nincs nagyon tele akkor simán kipucolják és kész. A magasnyomású vegyszeres tisztítás némiképpen ront aztán a szűrési képességén de azt itthon ki nézi... Még mindig jobb mint aki herélt DPF-el jár.
Nekünk a Passat-ot pucolták és teljesen jó lett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #298832 üzenetére
Kicsit megkésve, és nem tudom mennyire lényeg, de én is a bronz felnire szavaznék. Lenne valami változatosság a szürke ellenében (mondom ezt
szürkeezüst autó tulajként, akinek szintén szürke a felnije ). Persze lehet a bronzzal meg túl hivalkodó stílusú lesz, de talán még pont jóízlésen belül maradva.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Corsa02 #298904 üzenetére
Érdekes, mert pl kulcsot (immo-t) elvileg pont nem szabad klónozni (tudom kicsit más a kerékszenzor és az immo).
Csak eddig bennem az élt, hogy inkább a klónozásból lehet szívás. Persze az is igaz, hogy immo-nál a technika kicsit bonyolultabb.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest