Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ati90 #12539 üzenetére

    hirtelen két tippem is lenne a javítás után is jelentkező hibára, de jelen esetben azokat semmilyen formában nem adom ki magamból, mert bizonyíték nélkül nem illik/ajánlott vádaskodni... :( pedig jó lenne némi rosszat is írni a gyártóról/szervizről, hogy ne vádoljanak itt azzal, hogy mindig csak védem őket! :) pláne, mert annyian hivatkoztak már a szervizben/ügyfélszolgálaton az itt panaszkodó, hibás notik tulajdonosai által leírtakra, hogy szerintem már az asus illetékesei is benéznek néha... :U
    az egyedi esetre másik gyártóval/termékkel kapcsolatban is tudok konkrétumot, és ott a problémásnak vélt széria esetében az összesen eladott darabhoz képest arányában több volt a hibás darab, és akkor sem tudták a szériahiba elismerésére kényszeríteni a gyártót!
    ellenben olvasni olyan történetet is, hogy az asus szervize korábban - amikor még a cseheknél volt - néhány darab, azonos helyen és módon berepedt kijelzővel szervizbe vitt noti után gariban végezte el azt a javítást, amire az első darab esetén elutasították a garit, mondván; külső behatás eredménye a sérülés, és nem rendeltetésszerű használat során/miatt keletkezett! szóval bonyolult dolgok ezek... :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák