Új hozzászólás Aktív témák
-
Master94
tag
Üdv!
Múlt héten vettemASUS K52JE-EX225D notit!
Felraktam rá egy 64bites win7-et, tökjól ment, amig elnem kezdett kifagyogatni, és ezt ugy hogy amikor kifagy, a hdd led világit, ezt kb 5 percig csinálja aztán továbbmegy...
ez az k52je széria egy shit? vagy van erre valami megoldás?
Update: próbáltam 32bites rendszerrel is, ....ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Master94
tag
kártérítést lehet követelni ilyenkor?
I love Maluch!
-
Master94
tag
K52JE -sek!!!!!!
akiknek nem cserélték ki, vagy javitották meg a hdd-s hibát azok irjanak egy "+" -t és ha már leszünk páran akor megyünk az asushoz kilobbizni valamit
Gyerünk gyüljetek
K52JE -sek!!!!!!
I love Maluch!
-
Master94
tag
K52j-sek!
Már 2en vagyunk!
I love Maluch!
-
Master94
tag
nem cseréltetni akarom hanem a pénzem visszakérni...
Köszi a passzivitásod
I love Maluch!
-
Master94
tag
Na gyerekek!
Rájöttem valamire a k52je-vel kapcsolatban
Vistán, csak akkor fagy ki ha felrakom a catalystot. !! ha nincs fent nem fagy ki, win7-el még nempróbáltam, ...mondjuk nemmintha ez igy állapot lenne...
I love Maluch!
-
Master94
tag
Nah, gyerekek, én a jövöhéten mennék az asushoz a k52 ügyében, aki akar jöjjön velem hátha valamit eltudunk érni
Privátban irjatok hogy jöttök-e!
I love Maluch!
-
Master94
tag
Üdv!
elöre is bocs a csunya beszédért...
Fasza... van egy k52je-m és lófaszt nemtudok csinálni vele, mert gari-ban elvileg nemtalálják a hibát, eladni nemtudom mert szar... mit tudok csinálni hogy visszakapjam a rühes pénzem? per-t megnyerném? vagy mit tudok csinálni????
I love Maluch!
-
Master94
tag
Pénzemet visszatudom szerezni?? (k52je)
Amúgy ideje lenne együtt elmenni az asushoz, mint hogy itt egyesével mentek reklamálni, nemhiszem hogy ez olyan sok "jóra" vezetne... bár ti tudjátok, jövöhét szerdán aki akar jön velem budapesti asushoz.
Pü-ben irjátok meg hogy akartok-e jönni, vagy akár itt is...
FUCK THE ASUS!
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Master94
tag
Üdv K52je FanClub^^
írtam az asusnak a notival kapcsolatban, érdemes tudni hogy az én notim már volt garanciában. 3 hétig, aztán visszaküldték hogy nem hibás. ezt meg is irtam nekik.
nagy nehezen megjött a válasz:
1. válaszlevél az asustól: "Kérem, hogy a további ügyintézés érdekében szíveskedjen megadni készüléke sorozatszámát."
1.2... megírtam nekik.
2. válaszlevél az asustól:
"A megadott sorozatszám alapján nem találtam készülékének szervizelőzményét rendszerünkben, csupán a szervizelés igényléséhez leadott hibabejelentését. De ettől függetlenül javaslom, hogy szíveskedjen készülékét eljuttatni szervizpartnerünkhöz, hogy technikusaik elvégezhessék a bevizsgálást. A hiba megállapítása után pedig megjavítják készülékét.
A szervizbe juttatáshoz szíveskedjen kitölteni hibabejelentő űrlapunkat a http://www.asus.hu/rma weboldalon.
Amennyiben személyesen szeretné leadni készülékét javításra, megteheti szervizpartnerünknél a FixDirect Kft-nél a Budapest, 13. kerület, Véső utca 7. szám alatt munkanapokon 8-17:00 között."
,,,,
BESZAROK EZEKEN A SZERENCSÉTLENEKEN
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Master94
tag
"Az ASUS Magyarországnak pontos statisztikai adatok állnak rendelkezésére a készülékek eladásairól és az ezek közül hibával visszaérkezett készülékekről. Ennek tekintetében írtam Önnek, hogy minden hibajelenség egyedi hibának minősül. Gondolom az Ön számára is elfogadható, hogy egy globális statisztika pontosabb, mint egy fórum bejegyzésekre alapozott megállapítás, mindamellett, hogy természetesen fontos számunkra ügyfeleink visszajelzése.
Természetesen nem kötelező igénybe vennie szervizszolgáltatásunkat, amennyiben nem szeretné, ám amennyiben probléma van a készülékével, javasoljuk, hogy éljen a garanciális szervizelés lehetőségével.
Üdvözlettel,"
I love Maluch!
-
Master94
tag
Mit szóltok, szerintetek K52JE helyett kártérítésként visszakérhetem a pénzem?
Vagy kérhetek drágább notit? pl : [link]
I love Maluch!
-
Master94
tag
Hey! énis kakibabelenyulos k52je-s vagyok. Asussal leveleztem:
"Szükséges a bevizsgálás, mivel készülék hibája egyedi hiba, nincs szó széria hibáról. Természetesen a készülék bevizsgálása és a hiba megállapítása nélkül nem tudjuk ellátni a javítást, ezért feltétlenül szükséges, hogy eljuttassa készülékét szervizpartnerünkhöz, amennyiben probléma van vele. Amennyiben megállapítást nyer a hiba, szervizpartnerünk ellátja a szükséges javítást."
"Az ASUS Magyarországnak pontos statisztikai adatok állnak rendelkezésére a készülékek eladásairól és az ezek közül hibával visszaérkezett készülékekről. Ennek tekintetében írtam Önnek, hogy minden hibajelenség egyedi hibának minősül. Gondolom az Ön számára is elfogadható, hogy egy globális statisztika pontosabb, mint egy fórum bejegyzésekre alapozott megállapítás, mindamellett, hogy természetesen fontos számunkra ügyfeleink visszajelzése.
Természetesen nem kötelező igénybe vennie szervizszolgáltatásunkat, amennyiben nem szeretné, ám amennyiben probléma van a készülékével, javasoljuk, hogy éljen a garanciális szervizelés lehetőségével."
Facebookon ba**nak válaszolni, Korrekt kollegák...
Facebook fórumba 11en írtunk szériahibával kapcsoltaban...
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Master94
tag
válasz saltrocksurf #12816 üzenetére
Szia!
Én a K52 szériára alapozva, semmi pénzért nemvennék Asust. föleg nem olyat ami szinte ugyanolyan mint az említett széria.
Szerintem vegyél Dell-t. Vagy akármit csak Ne Asust!
Ez csak az én véleményem...
I love Maluch!
-
Master94
tag
Hejhó!
Kellemesen csalódtam az
Asusszervízében...Tegnap elött úgy esett ,hogy tudtam nélkülözni a K52je Notimat, ezért elvittem a Fixdirect Kft.-hez. Kb 15 órára értem oda, téptem sorszámot, majd 2perc mulva szólitottak, fiatal figura volt a pultnál, kérdezte mi a probléma a notival, mondtam neki hogy ez a szokásos k52je hiba, erre mondta: "jah..." ,(hmm.. érdekes) és kitöltöttem a papírt majd eljöttem. Másnap reggel 9:00-kor kaptam egy levelet:
---------------------------------------
Tisztelt Ügyfelünk,Értesítjük, hogy az Ön HUB2130743 esetazonosító számú készülékének javítása a legutóbbi munkanapon elkezdődött, és várhatóan 2-15 napon belül elkészül.
Üdvözlettel,
Asus Ügyfélszolgálat
-------------------------------------------
Örültem hogy hátha tényleg elkezdik.Majd kaptam ugyanaznap 12:11-kor egy levelet:
------------------------------------------
Tisztelt Ügyfelünk!Értesítjük, hogy szervizünkbe a(z) MR1112142/001 átvételi elismervényen javításra leadott K52JEEX225D azonosítójú - ASUS K52JE-EX225D megnevezésű készülék (Sn: AAN0AS43119443C) átvehető.
Szerviz megjegyzés: Alaplap cserélve, HDD ok. LAN ok. PRÓBA win7 telepítve.
Kérjük hogy az átvételi elismervényt a készülék átvételekor hozza magával.
Köszönjük, hogy igénybe vette szervizünk szolgáltatásait!
FixDirect Kft.
1133 Budapest Véső u. 7
--------------------------------------------
Elöször nemhittem el hogy tényleg kész. ,de bementem aztán odaadták rajta egy Win7-el (amiröl most is írok) és eddig egyszersem fagyott ki, pedig adom neki az áldást...Tehát respect a szervíznek, természetesen NEM az Asusnak köszönhetem hogy ennyi idö alatt készlett...
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Master94
tag
Üdv!
Nemtudjátok hol lehet venni ólcsón hangszigetelő szivacsot?
Köszi! és bocsi az Off-ért
I love Maluch!
Új hozzászólás Aktív témák
- 15.6"-os 8.gen Dell (i5, 8 GB, 120 SSD, FHD) notebook leárazás!!!AkciÓÓ!
- FHD 6.gen i5, Dell Latitude E5570 notebook olcsón!!!AkciÓÓ!
- 8.gen Dell (i5, 8 GB, 250 SSD, FHD) notebook leárazás!!!AkciÓÓ!
- Dell Latitude 5480 (i5 7300u, 8 GB, 256 SSD, FHD) kiárusítás!!
- HP OMEN 15 GAMING laptop (i7-8750H, 32GB DDR4, GTX 1060)
- HP ProBook 470 G5 I i5 8250U I 16GB RAM I 240GB I FHD I Nvidia 930MX I Win10 Pro
- Dell Latitude 5590 / i7 8650u / IPS FHD 15,6" /Nvidia MX130 / 8GB DDR4 / 256Gb SSD / jogtiszta win
- HP 17-cn2333nh 17,3"FHD/Intel Core i5-1235U/8GB/256GB/Int.VGA/Win11/kék laptop (8F653EA)
- ASUS TUF F15 - 15.6" IPS 144Hz / i5-11400H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / nVidia RTX 3060
- Asus X756UX laptop belső speaker
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest