Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkess

    őstag

    válasz Yeffy #10209 üzenetére

    A Huawei -nek van egy ilyen általános válasza erre a hibaüzenetre: [link] (böngészőbe a keresőbe írd be a 'megtagadva' szót és egyből odaugrik az érdekes részhez). Ez nem biztos, hogy segít.

    Azonban FB csoportban (itt is felteheted a kérdést) pont ilyen problémára volt válasz: [link]

    Itt viszont kimásolom az érdemi részt alább (egyébként többen tettek fel hasonló hibajelzést. Mivel csak a mobiltelóval van a gond - elképzelhető, hogy itt lesz a megoldás is elásva). Azért a Static IP megadásnál figyelj arra, hogy ne a DHCP szórási tartományba adjál meg értéket (de azért az IP tartományban legyél benne):

    "... Reméljük, hogy az alábbi lehetőség megoldja a wi-fi problémát: A „Beállítások”-ban, az „Összes” lehetőségnél a „Wi-Fi” opciónál az „Elérhető hálózatok” -ban válaszd ki a használni kívánt hálózatot, majd hosszan érintsd meg, ezután válaszd ki a „Hálózat módosítása” opciót, majd a „Speciális beállítások megjelenítésé”-t, és az „IP- beállítások”-nál válaszd ki a „Statikus” opciót, majd mentsd a beállításokat. A gondot a jelerősség, illetve a készülék pozicionálása is okozhatja, kérjük ügyelj arra, hogy megfelelő jelerősségű wi-fi-hez csatlakozz a jelet blokkoló tényezők elkerülésével. Továbbá azt javasoljuk ellenőrizd, hogy van-e telefonodra elérhető szoftverfrissítés (ezt telefonod frissítésekkel kapcsolatos értesítéseinél vagy honlapunkon is megteheted: http://consumer.huawei.com/hu/support/downloads/index.htm ) Amennyiben igen, kérjük frissítsd a készüléket! Ha ez nem segít, adataid előzetes, biztonsági mentése után érdemes lenne megpróbálkoznod a gyári beállítások visszaállításával. Ha a hiba ezek után is jelentkezne, kérjük vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal a ..."

Új hozzászólás Aktív témák