Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GoodSpeed

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz GoodSpeed #16094 üzenetére

    Megjött az első válasz:

    "Köszönjük, hogy az ASUShoz fordult! Megpróbálunk a lehető legpontosabb válaszokkal segíteni Önnek.

    Kérem küldjön képet az eszköz alján található címkéről amin szerepel a sorozatszám (S/N:)."


    A hátulján vannak az adatok, meg a dobozon is a gyártási év 2021.

    Update: itt a válasz:

    "
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Köszönjük, hogy az ASUShoz fordult! Megpróbálunk a lehető legpontosabb válaszokkal segíteni Önnek.

    A XXXXXXXXXX sorozatszámú RT-AX86S rendszerünk alapján 36 hónap garanciával rendelkezik és 2024.11.02-ig garanciális.

    Megnevezés régióként eltérhet.

    Rendszerünkben nem a vásárlás napjától láthatja a garancia idő végét hanem a beérkezés napjától. Jelen esetben a számlán szereplő dátum + 36 hónap a mérvadó.

    Tehát kérem őrizze meg a számlát és bármilyen probléma esetén oda vigye vissza az eszközt ahol vásárolta, garanciális ügyintézés érdekében.

    Ezen termék kategória garanciális ügyintézése a kereskedői láncolaton keresztül történik, így kérem juttassa el a készüléket a kereskedőhöz, akinél vásárolta és kérje a garanciális ügyintézését.

    Köszönöm. "

    [ Szerkesztve ]

    be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

Új hozzászólás Aktív témák