Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gawamatsu

    Topikgazda

    válasz walter70 #364 üzenetére

    Pár hete volt egy remote access problémám, amit a support sikeresen megoldott.
    Megosztom veletek, ne essetek ugyanabba a hibába (de a ADM a hülye).

    A lényeg, a legutóbbi ADM frissítés óta (ahhoz kötöttem) nem ment a remote access se gépről (nem otthon) se iPad, se iPhone. Lehetett Wifi-t, 4G-n, semmi.

    A valami@myasustor elérhető volt, de jött egyből a blocket üzi. iOS appok nem tudtak belépni. Plex ment.
    A CloudID check is ment.

    A supportossal ticketeztem, a végén kérte a cloud ID-t és admin pass-t (tudom tudom, de ha nem megy, nem mind1?, backup amúgy is van).

    Én hozzáadtam a white listhez a megadott IP-t ahonnan csatlakozott.
    Ő annyit csinált, h a beállításokat átnézte és kikapcsolta a black listeket, mert a white list üti azt és a gép nem tudja elönteni mi legyen.

    Valóban és kiszűrtem Black List-tel minden régiót, kivéve az EU-t és bklokkoltattam Auto-Black List-tel mindenkit ki 3* elbaszta a bejelentkezést. És a Trusted IP-khez a local hálózat be volt állítva.

    És ez volt a baj, hogy volt trusted és black list is egyszerre.
    Amit nem értek az az, hogy 1,5 évig akkor miért ment.
    Lehet, hogy mégis az ADM frissítés a ludas és az nem tudja a Trusted+White+autoBlack listákat egyszerre kezelni.
    Ha így van, remélem a következő ADM frissítés ezt is helyreteszi.

Új hozzászólás Aktív témák