Új hozzászólás Aktív témák
-
Daelion
őstag
Ez amúgy engem is meglepett, hogy kivették RT-t megjelenésre és majd csak valamikor később lesz.
Viszont így day 0 patch-el ahogy nézem RTX 3060 Ti elég lesz 2560x1080 max 'Atomic' grafhoz bár még csak játék elején járok de eddig minden oké és stutter gondokat sem tapasztaltam eddig amit az idén megjelent nagyobb játékokról nem nagyon lehetett még elmondani.Amúgy nem az első eset, Plague Tale Requiem-et is Nvidiás RT videóval mutogatták aztán megjelenésre az úgy eltűnt belőle. 'mai napig is csak a RT árnyékok kerültek bele'
Ettől függetlenül én játszok vele így mert annyira nem érdekel illetve bőven jól néz ki RT nélkül is a játék. 'Azért kíváncsi lennék, hogy Nvidia mit szól ezekhez a mutatványokhoz mert sztem nekik sem a legjobb reklám ha nem lesz semmi belőle'
[ Szerkesztve ]
-
-
Komplikato
veterán
Ugyebár az RTX4000 szériánál fejlesztettek valamit (RTXDI), amitől elvileg brutálisan javulnia kellene valaminek, ami javulás ezért az előző generációknál nincsen. Ehhez való driver még csak most jött ki, de eddig csak UE5.1alá, mármint az editorban jelent meg a támogatása. Ezzel sok mozgó fényforrás esetén ilyen 7-8x gyorsabb, mint anélkül a fény-szórt fény számítása. Szerintem a majdnem kész RT képes játék készítőit NVidia megkérte ennek az implementálására és ezért késnek. (Hogy játékban mi jön le ebből a gyorsulásból, arra kíváncsi leszek.)
A játék persze RT nélkül is szép, de biztos ütni fog Raytracinggel.[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
kikikirly
senior tag
Ebből látszik mekkora piaci igény van az egész RT marhaságra, meg mennyire igaz hogy It Just Works...
Akkor lenne értelme ha azzal működne szinte minden fénnyel kapcsolatos dolog a játékokban, nem igényel annyi utómunkát a használata, és szép. Átlag halandónak nincs olyan gépe ami ezt elbírna. Igy aztán GI-al is jól kell kinéznie a játéknak, innentől kezdve a sugárkövetés NÖVELI a fejlesztési időt/költségeket, ahelyett hogy csökkentené. Magam részéről jelen formájában világ legfeleslegesebb dolgának tartom. Végre elkezdett fejlődni a játékok fizikája, sérülésmodellezése, részletek sem tűnnek el 30-60 másodpercen belül, ezek a dolgok ténylegesen növelik a komplexitást, és ezzel együtt a játék élményt.
DLSS,FSR felskálázó eljárások viszont nagyon tetszenek, esetek nagy részében látható minőség romlás nélkül adnak érezhető FPS Boostot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen