-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lite
őstag
válasz kovbandi82 #75700 üzenetére
Ez egy kb. 23.5 literes zárt láda, ebben ez a nyomó biztosan nem lesz rossz, csak a sugárzóról nem talátam elég speckót, hogy az ideális ládaméretet ki tudjam számolni.
Mellé nem fogsz lőni, az tuti. Max egy kicsit vatelinnel lehet hangolni, ha nem tetszik a hangja. -
Lite
őstag
A nagyot azt én autós szemmel nézem. Van egy JL 10W3V3-4-es sugárzóm, annak terveztem/méreteztem egy 21.7 l-es ládát (ez picit eltér a gyári ajánlástól), és fantasztikus lett.
Ugyanezt eljátszottam a Focal szubjaimra is, meg van egy Kicker CWT124 is, ez már 42.7 liter lett zártban.
Sedan csomagtartóban azért kellemetlenül nagy lett.Szobai körülmények között persze lehet más alakot is. A JL-t a minősége / hang miatt mondtam.
-
Lite
őstag
Ez két külön irány, ezért:
1 . személyes tapasztalatom, hogy egyes erősítők máshogy reagálnak az esetleges "zajokra", más a szűrés benne (a régiekkel többnyire megszívtam, a megváltás egy Mosconi volt), így előfordulhat, hogy az AS zavarszűrése gyenge, a Kicker jobb, ezért a mindig is ott lévő zajt most meghallottad.2. ha alapjáraton, illetve leállított motornál is van zaj, akkor bizony kontakthiba (kisebb eséllyel), vagy erősítőn belüli alkatrészhiba (nagyobb eséllyel) okozza.
Tedd vissza a régi erősítőt és próbáld ki. Ha eltűnik a zaj, akkor az erősítő volt a hunyó. Ha marad valami, akkor viszont a kábeleknél is lesz valami sérülés/törés, ami szerelés kapcsán jött össze.
-
Lite
őstag
válasz migabi24 #75739 üzenetére
Bevallom, nagyon meglepődtem, a hétvégén a garázsban rendzgettem a régi hifis cuccokat. Találtam eredeti japán rca kábeleket, amiket a 30 és x éve vett Aiwa deckhez, meg Technics lemezjátszóhozo adtak. Valahogy nem olyan tyúkbél volt egyik sem, bekötve meg jött a meglepetés, milyen jól szólnak. Ahhoz képest, hogy vmi filléres oem cucc... Szóval a 900 Ft-os motyó akár jó is lehet!
-
Lite
őstag
Teljesen jó megoldás, ha a hangszóróid impedanciája nem esik a hidalás minimális impedanciája alá (általában 4 ohm). Illetve annyit azért segíts a rendszeren, hogy előre nem engedsz sok mélyet, mert hidalásnál csökken az erősítő damping-ja, azaz a mélyek kontrollja érezhetően visszaesik. Ugye az első szettet nem aktívban hajtod? Mert most az így passzív lesz, kelleni fog a fizikai hangváltója hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
A 120 Hz még jó lehet, ha 12dB-el vágod. Kérdés, meddig engeded fel a mélyet (ez reálisan 80 Hz / 12 dB), mert szépen kell összeszólniuk. Viszont: a rossz vágás elforgatja a polaritást, ezért kioltás keletkezhet, illetve, ha a szubot nagyon felengeded, elárulja a helyét. 100 Hz felett van irányhallás, az alatt nem.
Mindenki nevében nem beszélhetek, de akikkel én találkoztam, illetve nekem is, az első szett 80 Hz-ig (néha 63ig) volt leengedve, 12 dB-el vágva, a szub max 80Hz-ig, de inkább csak 63 dB-ig felengedve, szintén 12 dB-el.
(Ebből láthatod, hogy a frontot 200-300-on megvágod, abból baj lesz, a szub nem is tud általában felszólni olyan magasra. Persze 16 cm-es komponens szettben gondolkodva, a 13-as és 10-es azért inkább 100, 120 Hz, de nem 200...)De a 12/18/24 dB-es vágásokat valószínűleg próbálgatnod kell, hogy melyik adja ki a legjobban. Ez függhet a magas elhelyezésétől is (ajtó/tükörháromszög/szélvédő alatt, stb), illetve a szub helyétől / sugárzási irányától a csomagtartóban.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
Ear001 válasza nagyon jó útmutatás! Egytelen dologgal egészíteném ki, amit különösebb mókolás nélkül megtehetsz: ha mindig sok marad a magas, akkor a keresztváltóból a magas kimenőjénél fordítva kösd be a + és - kábeleket (azaz fordított polaritással). Ez általában helyrerakja a dolgot, viszont lehet, hogy a szubot is fordított fázisba kell majd állítani. Csak a mélyközép marad normál. Jó játékot! Hosszú menet lesz, de fény is az alagút végén...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz malisonX #75941 üzenetére
Ajjajj... Szakértők árulják az okosságot...
Szóval:
1. fejről hajtanád, nincs erősítőd? - ha tényleg 95 dB érzékenységű, akkor nagyon könnyen hajtja majd a fej, feltéve, hogy bírja a 2 Ohm-ot (ez nem olyan biztos, ha van gépkönyve a cuccnak, ellenőrizd le)
2. egyedül hallgatod, vagy rendszeresen többen? - a hátsó ajtó valóban rontja a hangképet, ha egyedül vagy, egyszerűen a fader-t tedd előre, egész más világ lesz (plusz, egy szett árát meg is spóroltad). Ha többen és számít a hátsó hang megléte, akkor, ha a gyári kialakítás komponens szettre van kitalálva, ne rontsd el koax-szal! Akkor már a legjobb, ami tehetsz, hogy egyforma az első-hátsó szett és kiszigeteled bitulappal mind a négy ajtót. Az még egész emélszthető produkcióra fog vezetni.
3. hogy miért kezdtem úgy, ahogy? - Mert senki sem nézte meg a gyári adatlapot. Ez áll benne:
"System includes two 165 mm (6.5”) woofers, two 20 mm (3/4”) soft dome tweeters, two 2-way crossovers: 12 dB/octave high pass and 6 dB/octave low-pass with adjustable tweeter level: +3 dB, 0 dB or attenuated -3 dB." - azaz a váltási freki és meredekségek adottak, ott nincs választási lehetőséged (a magas 12 dB/oktávval halkul, a mély 6 -al, a váltási pont felé közeledve, ahol számukra egyre nehezebben lejátszható frekvenciákat kellene megszólaltatniuk). Amin tudsz változtatni, hogy a magas hangereje milyen legyen, ott van a 0-hoz képes 3 dB erősítés, vagy 3 dB halkítás.Szumma: ha bírja a fej a 2 Ohm-ot, akkor ilyen szettet vehetsz, és szigelteld ki az ajtókat. Ha elöl 2 Ohm-os szett lesz, hátul pedig a gyár 4 Ohm-os, akkor borzasztó hang lesz a kocsiban, majd jó eséllyes füst is, mert a fej az ilyen bekötést nem tolerálja a végtelenségig. Azaz hátul vagy lehalkítod nullára, vagy dupla szett + 4 ajtó szigetel. Az mondjuk még tényleg jó is lehet!
-
Lite
őstag
válasz malisonX #75943 üzenetére
Az elfüstölés nem biztos, de azért könnyen előfordulhat, hogy a 2 Ohm megzavarja.
Ezekhez pici erősítő is elég lesz, mert borzasztó érzékenyek. Inkább az lesz a kérdés, hogy a fejről van-e alacsony jelszintű kimeneted (rca pléldául), vagy csak nagyjelszintet ad ki a fej (azaz a hangszórók kivezetéséről kellene átmenni az erősítőbe).
Utóbbinak két kiegészítése van:
1. vagy olyan erősítőt veszel, ami kezeli a nagy jelszintet, 4 csatornás, és akkor minden funkciód működik tovább, vagy veszel egy jelcsökkentőt, onnan osztod tovább a jelet, ez főleg akkor érdekes, ha szubot is akarsz (de az a 4 zenélő ajtóval kb. összehozhatatlan lesz, inkább kiolt majd, mint szól, fázisokról meg ne is beszéljünk). Nagy jelszintes, kicsi, műszerfalba tehető erősítőben Match 54DSP, Focal Impulse 4320 darabokat nézném, az első még megoldás is lehet a DSP miatt a kettes pontban lévő "problémára"
2. a gyári fej rendelkezhet bizonyos DSP-jellegű beállításokkal, hogy a gyári hang elfogadhatónak tűnjön. Azaz basszuskiemelés, csatonánként más frekvenciamenet, késleltetés, stb. Nem biztos, hogy lineáris átvitel jön ki mind a 4 csatornán, ha nagyjelszintet használsz, ez megjelehet. Ha lenne vonalszintű jeled (nem a lecsökkentett hangszórókimenet!), az lienáris lenne, akkor lehet igazán erősítőzni, DSP-zni, akkor lehet jobb eséllyel nagy csodákat kihozni a rendszerből. Ellenben, ha egy nagyjelszintes DSP-s erősítőt kötsz rá, amit fent írtam, azzal sokat lehet majd javítani a hangon.De egyenlőre a legtöbbet az ajtószigetelés fogja hozni, még gyári hangszórókkal is. Ha szabd javasolnom, kezdj azzal, lehet, hogy a végén még hangszórót sem fogsz cserélni, mert tetszeni fog a végeredmény.
A 7-es Golfhoz a Focal-nak is van mókolás-mentes direkt szettje, IS VW 155/165/180 néven találod, hangszórómérettől függően, gyári beépítőkeretben. Azokat többen dícsérik (én egy Passat B8 hangjának feljavításán agyalok), a BLAM-ot sehol sem írták. -
Lite
őstag
Sziasztok! Kinek van tapasztalata autóspecifikus hangszórókkal? Mennyivel jobbak a gyáriaknál?
Konkrétan a B8-as Passathoz létezik egy Focal IS VW 180 és 155 nevű cucc, ami pontosan a gyári helyre, a gyári fejhez, a gyári csatlakozókra menne. Állítólag jobb, de nem hallottam még sehol.
A kocsi még 3.5 évig garanciás, így nem szándékozok építeni bele nagy zenét, a gyári sem szól rosszul, de ez a kis upgrade azért kivitelezhető lenne talán, garanciavesztés nélkül.
A miheztartás pedig a másik kocsiból: 80PRS-Mosconi 130.4-Rainbow SL-C6.2
4 év polcon állástól lehet bajuk?
-
Lite
őstag
válasz kovbandi82 #76003 üzenetére
Speakon csatin gondolkoztál? Abból beépíthető is van, meg lengő is.
-
Lite
őstag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata az olyan DSP-s (mini) erősítőkkel, amihez nem is kell külön tápot húzni, csak plug&play a gyári fejre, nagy jelszintről dolgozva?
Mennyit javít a minőségen?
Jellemzően nagyon drágák és olyan 4x35-50 W-ig mennek (ténylegesen).
Néhány példa, kikre is gondolok:Match 5.4 DSP
Blam RA 704 DSP ProJelenleg ez (lenne) az egyetlen megoldás a garanciális kocsi hangjának javítására...
-
Lite
őstag
válasz Ear001 #76053 üzenetére
Tisztában vagyok vele, de egy fél éves,garanciális kocsit nem szeretnék szétborítani, full hangrendszer építése miatt. Ráadásul ez MIB3 platformos Passat, nincs is megfelelő MOST150 adapter, hogy optikán lehessen kihozni a (talán flat) jelet. A gyári "komoly" hangrendszer szinte semmivel sem volt jobb, mint a gyári alap. Csak +500k lett volna...
Ezért gondoltam, hogy a plug&play kis digitális erősítők, DSP-vel, valamennyit hoznak rajta. És igen, a magas jelszint sem a barát, ráadásul egy Golfos mérés szerint nem is egyforma jelet kap minden csatorna.Szóval innen indulok. Még 3.5 évig csak az alapot hallgatni azért nem szeretném. A gáz, hogy vannak autóspecifikus hangszórók (Focal IS VW széria), ami elvileg a fejjel való együttműködésre van kitalálva, de egy ajtóbontás során kiderülne, hogy hozzányúltam a kocsihoz (pedig állítólag elég sokat javít a hangon).
Így az ajtószigetelés is No-Go egyenlőre.Szóval itt a versenyzők sora: Match 5.4 DSP (ez még szubot is hajt! ), Blam RA 704 DSP Pro, Axton 592 DSP. Talán egy minőségi sorrendnek is megfelel, de kérdés, hogy találkozott-e velük valaki...?
Illetve: Awave - elvileg a STEG-hez van köze, illetve a Musway - aki kísértetiesen a Rainbow hangszórókra emlékeztet. Ezek jók lehetnek?
#Footy: ha hallasz valahol, kíváncsi lennék rá én is. Annyi pénzért vicc. Aztán max kap extra tápot. És az ráadásul 2 Ohm-ot is elvisel (változatlan teljesítmény mellett).
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
A Blam és az Axton is hibrid megoldású, külön táp nélkül is megy, de azzal persze még erősebb. Az Awave is megy 4x35 watt körül! Sőt, Excursion-ban is találtam DSP-s mini erősítőt PXA P6 néven. Az milyen?
Ehhez esetleg feltűnés nélkül egy Focal IS VW szetteket lehet illeszteni (előre 180 - hátra 155), de kb. itt a vége. Árban szépen skálázódnak. Akkor melyik a tuti?Majd ha lejár a garancia, természetesen ott vár a garázsban a régi kocsiból kiszedett Rainbow SL-C 6.2 szett, a JL 10w3v3 szub, a Mosconi, JL, Eton erőstők... Csak kell flat jel. De addig nem nyúlok hozzá...
#Ear001: nem tudom, hogyan lehetne észrevétlenül megoldani. Amivel nem vagyok tisztában, hogy ha gyári erőstős cuccot kérek, az honnan kapja az áramot. Mert az viszont elég lenne... Valami 12 csatornás Harman, tuti többet kér egy ilyen DSP-s cuccnál.
-
-
Lite
őstag
A Focal sem szentírás. Az is megbontásnak minősülhet.
A tutira p&p cucc, amit be merek vállalni. Nem rizikózom a garanciát. Arra fizetnék be, ha a gyári erősítő tápolására rá lehetne jutni. Na, az rendben is lenne... Most azt nézem, mikyen kábel kell a Blamhoz: quadlock vagy mib harness a Passat-é...
Ja, az nem jó. A Focal 2 ohm-os. A Blam meg csak 4et szeret. Azt az Axton viszi meg vmi Awave ill. Musway.[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
Azon tűnődöm, hogy a gyári rendszerek erősítője honnan kapja a tápot? Ott kell olyan 40A-nek lennie legalább, valami gyári kiépítéses csatin+kábelen...
A Match-ot egyébként megkérdeztem, van egy komplett csomag a németeknél, amit nem adhatnak el Magyarországra (pedig itt nincs is forfgalmazó). Meg a 2 Ohm,-ot úgysem bírja a szettekre.
A Blam sem. Valóban az Axton a legjobb deal.A biztosítékháztól egyetlen vezeték? Meg egy test. Milyen vastag kéne? Dízel a gép, a cuccnak a kesztyűtartó mögé kéne kerülnie, hogy ne látszódjon. Oda meg 1,5m kb. Még nem is lehetetlen, a cuccon van saját biztosíték...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
Azt vágom, csak tudni, hogy hova csatlakozik, valószínűleg kevesebb hibázási lehetőség lenne. Mondjuk a kisebb teljesítmény is bőven jobb, mint a gyári...
Érdemea lehet 2. lépésben nagyobb hangszórót beleerőltetbi az első ajtókba? Gyári 18 cm, 20as még adapterrel. Vagy sokkal jobb minőségű 16.5-t? Mély szempontjából kérdezem. Mert van itthon egy-egy szett Rainbow SL-C 6.2 (előre) és DL-C 6.2 (hátra). -
Lite
őstag
Az majd az ajtó bekábelezése lesz, szigeteléssel. Gyárilag a Passatnak az ajtón van a magasa, kb. a mélyközép fölött. Sőt, ott a hely is a 8 cm-es középsugárzónak...
Amíg szét nem műthetem a vasat, addig érdekes a hátsó hangszóró is. Családi utak alakalmával nem akarom elöről 18milliószor meghallgatni az "Úristen"-t, meg a csizmás sétáló csajos zenét (Tortuga - Csak te vagy), ugyanis a gyerekek azt szeretik. Én meg legalább tudok beszélgetni elől...Inkább az a kérdés, hogy egy jó minőségű 16-os tud-e annyi mélyet adni, mint egy alap/közepes 18-as vagy 20-as.
A gyári sugárzókkal a legalja hiányzik egyébként. Mérni majd fogok, van mikrofonom (szobához vettem, de ide is jó lesz, XTZ cucc), csak még azt nem tudom, milyen prog és hogyan kell használni... -
Lite
őstag
Most ebbe a méréses dologba szeretnék kicsit belemerülni, mert otthon a mozi eredményére is kíváncsi vagyok (az mondjuk fülre elég jó), a sztereó cucc (az borzalmas, akusztikailag) és az autó... Mindenesetre megrendeltem az Axton-t, meg hozzá a saját quadlock kábelét, így ez hibátlanul visszaalakítható lesz.
Meglátom, mit tud. Aztán, ha nem elég a gyári, a 3 maradék garanciális évre mehet a Focal. De aztán...
Aztán remélem, kitalálják, hogy a MIB3 fejegységből hogyan nyerhető ki a flat hang line level szinten. És akkor megy bele a rendes zene, meg a szigetelés... -
Lite
őstag
A VCDS-t néztem, de a MIB3 eltér, meglepődnék, ha ez ilyen sima lenne. Itt megszűntették a MOST csatlakozót a fejegységen, nem optikán kerül be a hang a kocsi rendszerébe, mint a MIB2.5/MIB2+ esetében (és még az is kódolható volt...). Itt valami Ethernet nevű kijárata van a gépnek. Ami érdekes lehet, ha szintén kódolható, de nem keresi a csatlakoztatott erősítőt... Illetve arra sincs garancia, hogy a High --> Low level jelszint esetén kikerüli a beépített DSP-t a fejben a jel, és valóban flat , full range-et ad ki.
-
Lite
őstag
válasz Ear001 #76102 üzenetére
És #Lusu: Mi a véleményetek a fejegység önbeméréséről? Anno a 80PRS saját kalibrációja után a vágásokon és az időkorrekción kellett igaztani fülre és az már tényleg tetszett.
Egy ilyen Axton 592 esetében ez lehetséges? (Van egy XTZ szubokhoz vett mérőmikrofonom, az talán ráakasztható.) -
Lite
őstag
válasz SoulReaver #76148 üzenetére
A gyári cuccnál minden jobb lesz. Kellemes hangot össze lehet hozni, de a szubok alapszintűek. A Gladen-t javaslom a Hertz-el szemben, mert 4 dB-el érzékenyebb (azaz könnyebben hajtod egyetlen erősítőről, ellenben nagyobb a membránfelület, jelentősen jobb élményt fog okozni). Mac ezen a szinten felejtős.
De kelleni fog egy jó fejegység, ezt be is kell majd álltani valahogy, különben drága csalódás lesz...
#Troll: nem épít mindenki szubszónikus rombolót a csomagtartójába...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz troll81 #76156 üzenetére
Ezzel egyetértek.
A régi kocsiban volt sok finomság, most van egy garanciális új verda, azt nem nagyon tudom műteni (még).
De azért az Axton DSP quadlock tápolással (így marad a garancia) befigyel, most majd a mikrofonozás és hallgatás egyvelegéből kell kihoznom a gyári hangszórókból a max-ot.Persze a lányom egyből azt kérdezte, hogy a régi zenét ebbe mikor építem már be...
-
Lite
őstag
válasz bghistvan #76204 üzenetére
Bocs, hogy belevau, de volt ilyen Octavia-m. A kalaptartóba először tettem nagyovál komponens szettet, erős fejről (régi JVC cd, 15A-s gyári biztivel, tehát valszeg erősebb volt az átlagnál), jól szólt. A kalaptartó egyébként valami embertelenül vastag anyag, fém rétegek is vannak benne, borzasztó volt átvágni. Aztán inkább rendse rendszer került bele.
De az a telt mély, amire gondolsz, az azért egy szubláda...
Viszont a fent említett anyagvastagság miatt (is), az általad linket Blau gyenge lesz oda.
Minimum egy jó 25-ös kell, megfelelő erősítővel. Vagy 30-as. Elég hülye akusztikája volt annak a kocsinak.[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
Nem, itt az ajtóban és az A oszlopban vannak a magasak, a mély pedig az utasülés mögött (25 cm-es, ráadásul). A fejegysége viszont nagyon alap...
Szóval azon tűnődtem, ha az ember egy kabrióban az alap (nem a gyári erősítős) cucc helyett zenét akar csinálni, azt hogyan érdemes.
De ez most csak másodrendű projekt, jelenleg az Axton DSP berakása és beállítása jön... -
Lite
őstag
válasz szbalogh #76278 üzenetére
Természetesen van ilyen lehetőség, az új kicsi D osztályos erősítők többsége ilyen. Sőt, az új, bonyolult rendszerű autókhoz inkább ezt lehet javasolni, ahol a garanciaidő alatt nem állnak neki szétvágni a kocsit, vagy olyan bonyolult több csatornás, vonalszintű jelet nyerni, hogy a magasjelszint + DSP jelenti a megoldást.
Amit linkeltél, az nagy, régi és elég alacsony minőségű. Cserébe olcsó.Vannak a kis méretű, de elég jó teljesítményű erősítők (azonos helyről linkelem, az egyszerűség kedvéért, semmi közöm hozzájuk!):
Audio System CO 70.4
uDimension Ela Air
BLAM RA 754 D - ez már műszerfal mögé befér
Eton MIcro 250.4 - ez tipikusan aktív közép és magasra jóÉs aztán vannak az igazán pici, DSP-s erőstők, amiket a kesztyűtartó mögötti elhelyezésre javasolnak / terveztek, néha még külön táp sem kell nekik, ha elég jó a kocsi gyári rendszere (jellemzően Quadlock csatlakozóval szerelt járművek):
Ajánlom figyelmedbe az Axton 542 / 592 DSP erősítőket, az Excursion-nak is van ilyenje (ez utóbbihoz kábelkészletet kell választani)
És a végére az igazi kicsi cucc, ami tényleg el fog férni és azért hangja is van: Focal Impulse 4320 - ezt egy toll mellé szokták tenni...
Az ár pedig megfontolás kérdése. Lehet a filléres, használt cuccokkal kísérletezni (így kezdtem... ), de kis eséllyel lesz minden hibátlan és jó is rajta. Én is egyszer ruháztam be minőségi, vadonat új cuccokra, aztán 6 éve hibátlan működnek, csak nem tudtam áttelepíteni még a garanciális kocsiba (szétvágások, fúrások, ugye...).
-
Lite
őstag
válasz szbalogh #76287 üzenetére
Ez attól függ, mennyire ül fel az ajtóra a beépítő keret. Illetve milyen vastag a szigetelő?
Ugyanis ha vastag, akkor azzal a felszerelt keretet kell kívülről, a tövénél körbe tekerni (azaz az ajtóra felülés pontatlanságát zárja le kívülről). Ha meg nagyon vastag (szivacs) azzal az ajtó hangszóróját tekerik körbe a végén, hogy egy tölcsért képezve, ne a kárpit alá szóljon, hanem kifelé, a nyílásán.Segítségnek a kesztyűtartós beépítéshez (ez pont egy olyan plug&play cucc, mint a linkelt Axton-ok):
[link]Ebben pedig az ajtószigetelés és keret szivacsozása jól látszik: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen program, ami...?
- Androidos tablet topic
- Politika
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest