-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsa7
őstag
Az értékelési szempontokkal nincs problémám, a kiosztott értékekkel annál inkább. Volt Alpine CDE178BT-m. Ott a basszus és a természetesség kapott 3,5 pontot, az átláthatóság-térbeliség-dinamika max pontot, azaz 5-öt. Az összes új JVC és Kenwood fej ugyanazt kapja basszus és térbeliség 3,5 pont, természetesség-átláthatóság-dinamika 5 pont. Volt újabb Kenwood fejem, pontosan tudom milyen a karakter, egyébként elég hasonló a mostani R90BT fejemhez.
Az Alpine-ra mindent lehet mondani, de hogy az alja 3,5 azt nem értem. Pont az alja és a teteje van nagyon rendben, a közepe gyengébb. A térbelisége és az "átláthatósága" érezhetően rosszabb, mint pl a mostani JVC fejemnek, miközben azokra a CDE178BT max pontot kapott. Szóval számomra teljesen félrepontozott a történet. -
kacsa7
őstag
válasz I'am Dony #58874 üzenetére
Ha nem akarsz hegesztőt, akkor nyugodtan beszélhetsz erről is Rodolpho-val, mert normális beszerelő műhelye van. EMMA-s autókat építenek, szóval ott normális anyagokkal dolgoznak. Hangszóró kábeltől kezdve az IC-n át szerintem bármit megkapsz nála és tud ajánlani jó minőséget. Nyilván más áron, mint a hegesztő.
-
kacsa7
őstag
válasz simi811118 #58979 üzenetére
Korábban írtam tapasztalatot még Alpi CDE178BT vs. JVC R90BT témakörben, ugyanazon a rendszeren próbálva. Kicx 6020-al bi-ampban, Soundstream Reference 500 volt mélyközépen, Phoenix Gold ZX200 magason. Én ott is azt éreztem, hogy az Alpine alja és teteje sokkal hangsúlyosabb, mint a középtartomány. Utána berakva a JVC-t, egyszerűen kinyílt a közepe. Konkrétan lett középtartomány, ami előtte sokkal gyengébb volt. Cserébe az alja és a teteje kevésbé volt hangsúlyos. Ettől függetlenül pörgős zenékre szerintem továbbra is az Alpi a javallottabb. Rockon azért hozzátartozik, hogy a teteje hajlamos szétesni, ami pl a JVC-nél kevésbé van jelen.
-
kacsa7
őstag
válasz PiciPeti #59029 üzenetére
Az anyaghasználattól el tudok tekinteni, mert mindegyik gagyi.
Igazából továbbra is prociban gondolkozom, csak kellene elé valami újabb, ami tudja pl a flac-et, hogy ne kelljen konvertálgatni. Mondjuk most SSD-vel kezdtem el használni a JVC-t, így a pendrive csere-bere megszűnt. Eddig bárkit kérdeztem, akinek a szavára lehet adni, mind azt mondta, kb. minden visszalépés innen, a PRS kivételével. A PRS meg megoszló, van aki azt mondja jobb, van aki szerint hangra rosszabb (Pl. Rodolpho és Buglyó Tomi szerint is zeneibb a JVC). Régimódi vagyok, hiszek ilyen hülyeségekben, mint aranyozott RCAA másik dolog. A PRS lekerült a Pio oldaláról, az R90BT meg a JVC-ről. Várnám, hogy jöjjön helyettük végre a frissített modell. Kérdés, lesz-e ilyen, vagy ezek az újak vannak és pont.
[ Szerkesztve ]
-
kacsa7
őstag
válasz PiciPeti #59031 üzenetére
Foobar-ban megoldom most is. Csak ugye figyelni kell, hogy 16bit, 44kHz. Igazából én szeretem mindenét az USB-n kívül. Kijelzője meg mindnek gagyi. Azért nem lépek sosem Ráadásul most megint meggyőztél Te is. A procin szoktam elgondolkodni, mikor épp egy Helix vagy Rainbow kóborol jó áron. Aztán mindig arra jutok, ha Szlama Zolinak jó volt, akkor talán inkább finomhangolni kellene, mint rákölteni a mostani proci két-háromszorosát...
-
kacsa7
őstag
A Q faktor mindenhol a "szélessége" a frekvencia tartomány módosításának. Minél kisebb a szám, annál szélesebb a tartomány, amit változtat. Ha emelsz 1db-t 100Hz-en, az nem csak 100Hz-en változtat, hanem alatta és felette is. Minél nagyobb a Q, annál kisebb frekitartományt érint a változás.
-
kacsa7
őstag
válasz Reneolus #59044 üzenetére
Az új REF sorozatból létezik kék és szürke. A kék az eredeti amerikai gyártás, a szürke az európai piacra készült, elvileg valamivel "butítottabb" verzió. Volt is belőle állítólag jogi herce-hurca, mert az Audio Design volt az európai importőr, és az amerikai gyár végső jóváhagyása nélkül lettek gyártva, mert nem tetszett nekik a minőség. Az új sorozatra egyébként azt írták, hogy ár-érték arányban elég jó cucc. Car&Hifi is tesztelte és elég jónak minősítették. A Gladen One-hoz hasonlították, de fölé helyezték. Mindenes erősítő, viszont a régi 90-es évek elején készült Reference szériától azért távol van a hangja. Elég baráti áron bele lehet akadni az újakba és németeknél elég sok van belőle.
Én a régi reference-eket vadászgattam, de azok meg ritkák mint a fehér holló. Nem véletlenül... Jelenleg nincs az a pénz, amiért váltanék róluk, ha csak meg nem hal valamelyik. Ezek úgy SQ erősítők, hogy közben lehet velük veretni is, ha épp meg akarok őrülni. -
-
kacsa7
őstag
válasz pengusz77 #59082 üzenetére
Én az EMMA szabálykönyvet ilyenekért szoktam néha elővenni. Van benne néhány hasznos dolog.
Kábel átmérő (mm²) Kábel átmérő (AWG) Max biztosítás(A)
0,5 20 6
1 17 12
1,5 16 18
2,5 14 25
4 12 35
6 10 45
8 9 50
10 8 60
16 6 80
20 5 95
25 4 110
35 2 130
53 1 160
70 00 180
95 000 220Szerk: hiába rendezem táblázatos formába, összerántja a PH, de mind1, kibogozható... 10-es kábelre max 60A-es biztit ír.
[ Szerkesztve ]
-
kacsa7
őstag
válasz I'am Dony #59089 üzenetére
Az a Bit Ten bemeneti érzékenységének beállítására van. Tulajdonképpen mint az erősítőknél a gain. A ledek jelzik, ha már torzítana, azért nem kell kiküldeni a jelet a hangszórókra. Minden bemeneti csatornájának van 1-1 ledje, ami jelzi ha már torzít és 1-1 potija a gain beállítására. Azt hiszem, talán szinusz jel az a track, amit le kell játszani, azért nem fog normál zenén torzítani, de már ezer éve állítottam be.
Igazából lehet, hogy pont játszanom kellene vele nekem is, mert van némi alapzajom/generátor zajom, amit az erősítők gainjének állítgatásával nem tudok eltüntetni. -
kacsa7
őstag
válasz I'am Dony #59091 üzenetére
Pont azért ír kb. 80%-ot, mert ott azért még semmi nem szokott és nem illik, hogy torzítson, viszont már van kellő kimenő jel egy dinamikus hanghoz. Az, hogy hol torzít fülre egy gyári rendszer, szerintem nehéz meghatározni. Nem tudod, hogy maga a fejegység jele/az erősítőjének kimenője vagy a hangszórók torzítanak. Ráadásul nagy jelszintnél számomra az sem tiszta, hogy ilyenkor a gyári fej beépített erősítője mit tol ki magából, illetve a Bit Ten ebből mit vesz fel. Egy hangszórót meg kell hajtani, de nem tudom ebben az esetben, hogy egy erősítő/hangproci nagyjelszint bemenete minek számít.
Szóval röviden, fogalmam sincs Én belőném 80%-ra aztán, kiderül mi történik. -
kacsa7
őstag
Attól még mert egy erősítő ki tud magából tolni 1000W-ot, nem kell, hogy annyin is használjam. Saját példám. Alpine 150W terhelhetőségű nyomót hajtottam először Alpine 3549 erősítővel, ami 300W-ot tud hídban, majd ezt cseréltem 3544-re, ami ugyanaz a család, tehát ugyanaz a hangzásvilág, csak épp a 3544-ről 400-600W között jön le valahogy. Természetesen a negyedén sem használom, mégis ég és föld lett a kettő között a kapott hang. Egyszerűen ezerszer könnyebben mozgatja a membránt, mert van az erősítőben tartalék. Én ebben hiszek, mert ezt tapasztaltam és sokan vagyunk még ezzel így SQ vonalon, pedig a nyomóm hangereje úgy le van véve, hogy nem nagyon hallani, hogy ott van.
Nyilván egy Brax szinten már nem biztos, hogy ez lesz a helyzet, de az erősítők 90%-ánál ez inkább működik. -
kacsa7
őstag
Ezek már az újabbak, valahol 2008 környékéről. Az én Reference-eim jóval előbbiek, 95-96 környéke, amikor még kicsit minőségibb alkatrészekkel, konkrétan A osztályos előfokokat használnak benne. és a felépítésük is sokkal komolyabb... Példának okáért, az újak 2 ohm sztereó stabilak, az enyémek 0,5 ohm stabilak. Sőt, a Reference A Class-ok 0,25 ohm stabilak.
-
kacsa7
őstag
Szerintem a problémád 2 dologból fakad. Kopogóssá azért válik szub nélkül a 6020 bizonyos zenéknél, mert 80hz-en vágod meg. Próbáld ki, hogy lentebb engeded (bár rosszabb lesz a közepéptartomány, de más lesz az alja), úgy valószínűleg nem fog kopogni. A másik variáció, hogy 50hz környékén EQ-val emeld.
Soknak pedig azért érzed, mert a 100-200hz környékén ez a hangszóró tényleg odab@sz. Én azért szerettem, mert igazán ütött a lábdob, hangszeres zenénél tényleg odaver az alja. Ezt megint EQ-val próbálhatod ellensúlyozni. -
kacsa7
őstag
A régi Rubicon-ok a Reference-ek után voltak. 98 környéke. Hasonló belső felépítéssel, ugyanazokkal az A Class előfokokkal, viszont táp oldalról már nem volt olyan jól megépítve. A jobbak 1ohm, a gyengébbek 2ohm stabilak voltak sztereóban. A régi Reference szériánál külön kapcsolóval lehetett váltani high power és high current (alacsony impedancia) módok között. Ezt a Reference S és Rubiconnál már egy belső áramkör érzékelte és elég sok gond volt vele. Ebben az érában égett le elég sok erősítő emiatt, és kezdett elszállni a Soundstream neve.
-
kacsa7
őstag
Rakd át a mélyközepet a másik ajtóba, állítsd be ugyanolyan vágásra az alját, és kiderül, tényleg attól van-e, de kétlem, hogy ekkora különbség lenne. A 80/63hz vágás között ég és föld a különbség, és pont az általad kifogásolt kopogósság tűnik el, ha jobban lent vágod. Mellesleg a Kicx-et átállítani 63hz-re semmiből nem tart és rögtön meglátod, jobb-e. Aztán lehet, akkor sem fog tetszeni, mert sokkal erőteljesebb az alja már a felépítéséből fakadóan is.
[ Szerkesztve ]
-
kacsa7
őstag
válasz Speeedfire #59289 üzenetére
Szerintem a jelenséget nem a Hanno/STP különbség okozza. Ettől függetlenül én a következő autómat biztosan STP-vel és nem Hannoval fogom szigetelni. Az STP könnyebb és rugalmasabb. A Hanno nagyon bemerevedik és kikeményedik hidegebb időben. Mivel 1x kell szigetelni, úgy azt a többletet én ki fogom inkább fizetni, hogy nyugodtabb legyek.
-
kacsa7
őstag
Ahogy a nevében is benne van, kalaptartó. Oda kb. kalapot érdemes rakni, másra nem jó. Ha azt akarod, hogy szóljon valami, rakhatod a kalaptartóra, műszerfalba, ülés alá, fejed búbjára, pont ugyanolyan szar lesz a végeredmény. A mélyközép az ajtóba, maximum lábtérbe külön dobozba való, a magas pedig A oszlopra vagy tükörháromszögbe, hogy rád nézzen, mivel a magas hangok irányítottak. A kalaptartó bármelyik ideális helyzetétől a lehető legtávolabb van. Mellé a semmiben fog lobogni a mélyközép, ami egyik lesugárzott tartományának sem tesz jót. Persze ha a cél csak annyi, hogy a Lánchíd rádión hallgathasd az okos okfejtéseket, arra megteszi. Semmi többre.
-
kacsa7
őstag
Mint minden a világban. Piacgazdaság. 1 szóval leírtam mindent. Ettől még nem gondolom, hogy ami 10 éve történt, abból érdemes kiindulni, és amiatt elvetni egy márkát. Persze sokan meg pont a múltból élnek. Tökéletes példa rá autóban a Mercedes. A régiek szuper jók voltak, megbízhatóak. Na hát ez ma már abszolút nincs így...
1-1 jó vagy rossz szériával meg lehet alapozni a jövőt, de azért nem venni pl. DLS-t, mert 10 éve volt egy ilyen húzásuk, szerintem butaság és szűklátókörűség. 1 millió oka lehetett egy ilyen döntésnek, és lehet azóta már rég egész más a tulajdonosi kör, egész más a vezetés stb. Mások az elvárások. -
kacsa7
őstag
válasz fagylalt #59482 üzenetére
Tekintve, hogy a 10eFt-os és a 120eFt-os 1DIN fejek között előlapról nem mondod meg a különbséget, mert pont ugyanannyira gagyi mindegyik, teljesen feleslegesen aggódsz. Az enyém gyakran aludt sok éjszakát Pesten a Nagyvárad tér környékén (8ker határa) és egyszer sem törték fel. Sőt, volt, hogy elmentünk nyaralni és 1 hétig ott volt. A kutya nem nyúlt a szaros G Astrámhoz, pedig ott feszít az A oszlopon a magas, és normálisabb fejem van, ráadásul kilógott a pendrive stb.
Belenéz a tolvaj és azt hiszi, egy 10eFt-os szar van benne, amiért nincs értelme feltörni. Ezek a magnólopós időszakok már rég lecsengtek. Vagy az egész autót viszik, vagy laptopért törik fel, de a fejért kb. nem fogják. -
kacsa7
őstag
válasz pengusz77 #59533 üzenetére
Fogsz egy kábel darabot és az RCA csati külső palástját és a fejegység házát összeérinted vele. Ha elmúlik a zaj, akkor szar az RCA testelés, szakadt. Kismillió egyéb oka lehet, az erősítő testeléstől kezdve, a kábeleken át.
Gain csökkentésével kb. minden zaj csökken, hiszen tulajdonképp hangerőt állítasz vele, bár nem ez a konkrét funkciója. Ettől még rossz gain választással lehet zajos a rendszer.
Nálam is hol van generátor zaj, hol nincs. Már minden megvolt. Beletörődtem kb és együtt élek vele, mert hangerővel nem emelkedik, szóval ha normálisan zenét hallgatok, akkor nem hallom.[ Szerkesztve ]
-
kacsa7
őstag
válasz Speeedfire #59575 üzenetére
Ülj le egy valamire való rendszer elé, fogj meg egy mezei 800kbps-es flac-et, konvertáld le 320-as mp3-ba és játszd le egymás után a kettőt, majd lepődj meg. Nekem most kezd olyan szintre jutni a rendszerem, hogy konkrétan nem tudok 320-as mp3-at hallgatni, mert annyira lebutított. Konkrétan azért nem lépek már feljebb DSP-ben, mert a zenék nagy részét így is nehezemre esik normális minőségben megszerezni. Viszont ordító különbség van mp3 és flac/wav között. Én az egész rendszeremet a kezdetektől úgy építem és hangolom, hogy igenis autópálya tempó mellett, feltekert hangerővel is jó legyen. Ezért van kellő tartalék minden mögött, és igen is vígan hallgatok zenét 130-as tempónál emelt hangerővel, úgy, hogy nem egy ordítás a vége, hanem normális, élvezhető zenehallgatás. Hidd el, hogy 130-as tempónál is hallod a különbséget, csak kell hozzá kellően hangolt fül, hogy ezeket érzékeld. Akinek normális szobai rendszere van pl, az ezeket simán hallja. Nekem ez nincs, így a hallásom folyamatosan alakult hozzá az egyre jobb hanghoz (és mennyire messzire vagyok még a jótól), de most már én is kihallok ezer különbséget.
-
kacsa7
őstag
válasz Speeedfire #59604 üzenetére
Egy szóval nem írtam, hogy tökéletes. Nem is lehet, mert a legjobban hangszigetelt autóban is van autópálya tempónál menetzaj. Az viszont csak a magad megnyugtatására jó, hogy azért nincs értelme jobb zenét építeni, mert menet közben úgyis szarul szól. Ez egyszerűen hülyeség. Igen is lehet olyat építeni, hogy jól szól akkor is, ha épp száguldasz vele. Nyilván a "jól" az itt mást jelent, a helyén kell kezelni, de továbbra is tartom, hogy hallani a különbségeket, és jóval kevesebb részlet veszik el, mint azt sokan gondolják.
Az egyik problémám egyébként az SQ verseny konfigokkal is, hogy álló helyzetben való zenehallgatáshoz más beállítás kell, mint menet közbeni hallgatáshoz. Én azt vallom, hogy az autóban a zenét arra építem, hogy ha közlekedek a járművel, akkor hallgatom. Kb irreleváns, hogy szól álló helyzetben, mert beleülök és megyek. Arra egy szobai rendszer való. Bár álló helyzetben tekergetek, de az alapján, amit menet közben hallottam, hogy sok vagy éppen kevés. Megint nüansznyi dolgokról beszélünk, de van különbség a két beállítás között.
Ezt a vaktesztet nagyon emlegettem én is, amikor az elején voltam, és olyan rendszerem volt, ami sok mindent nem mutatott meg. Azóta egész máshogy látom ezeket a dolgokat. Kismillió összetevős a történet egyébként, a forrástól a beállításokon át. Olyan apróságoktól tud totál máshogy szólni, hogy kellő tapasztalat nélkül elképzelni nem lehet. Én is ledöbbenek néha, mert ezeket mind a saját bőrömön és szabadidőmön szedem össze, tapasztaltnak pedig végképp nem mondhatom magam. Azt az általános igazságot viszont már a saját bőrömön tapasztalom, hogy egy aktív rendszer sosincs végleg beállítva... Mindig lehet rajta egy kicsit finomítani.
Nem meggyőzni akarlak, de én ezt így látom, hallom, gondolom. -
kacsa7
őstag
válasz Amarth #59659 üzenetére
Szükség megoldásnak működni fog, de sokkal praktikusabb lenne egy 2 pár RCA-s fej, pl a 190UI. Így a fejről érkező kimenő "jelerősséget" rögtön felezed is kb. A beállítások között a Rear/Sub, vagy akár a Rear/Rear tuti ennél nincs, max a használati ugyanaz, mint a 190UI és egyben írja. A 190UB-vel egy esélyed van, a Rear. Ha sub-ra van állítva, akkor általában csak az alacsony frekik mennek ki, úgy viszont az első szettednek a középtartománya nem nagyon lesz meg. Rear-ben a teljes frekvencia tartomány kimegy, ha nem kapcsolod be a HPF és LPF-et a fejegységen. Viszont innentől az erősítőn kell vágnod mindent. A sub-ot LPF-el, hogy csak az alacsony frekik szóljanak rajta, és HPF-el a szettet, hogy ott meg pont a legalsó frekiket ne küldje rá a hangszórókra, amiket úgysem tud megszólaltatni
Milyen erősítő? Milyen szub és szett?Másik kérdésedre a válasz egyszerű. Ha a szettnek van az erősítőtől külön kábel húzva, akkor az ISO-s hangszóró csatlakozó összedugására nincs szükség. Ennél a fejegységnél szerintem a belső erősítőt ki sem lehet kapcsolni, így a legjobb, ha össze sem dugod.
[ Szerkesztve ]
-
kacsa7
őstag
válasz LógaGéza #59673 üzenetére
Ugyanígy vagyok vele. A legtöbb autónál ott a hátsó levegő befúvó a lábtérben. Meg az enyémet tuti szétrúgnák, így marad a csomagtér.
Peti, ennek a kígyóbőrözésnek azon kívül, hogy jól mutat, gyakorlati haszna micsoda? A védelem, mint funkció, számomra érthetetlen, mert a hifi tápon és a hegesztő kábelen is masszív külső szigetelés van, szóval ez szerintem teljesen felesleges. Ráadásul egy normális elvezetésnél sincs mit védeni, de nálam pl. még küszöb alatt sem futnak, hanem undorító módon áthúztam a lábtérben és kész. Hibátlanul néz ki minden kábelem, pedig tapossák. -
kacsa7
őstag
válasz lautnermark #59676 üzenetére
Gladent én nem nagyon láttam még értelmes rendszerben. VanDamme-ot nem hallottam, viszont IC-ből és hangszóró kábelből is Sommert használok. Én biztosan ezzel kábelezem a következő autót is. IC-ből viszont a Hicon Ambience fölé legközelebb nem megyek, mert az kb. mindenre elég szerintem.
-
kacsa7
őstag
Mivel az erősítőig valószínűleg úgysem ér el, én a lelkem megnyugtatásáért elvágnám 10-20cm után és húznék neki értelmes kábelt.
A 6020 magasa szerintem alapból egy wattzabáló, mint a mélyközép. Abba is kellő teljesítmény felett költözik be az élet, már amennyire abba a magasba bele tud[ Szerkesztve ]
-
kacsa7
őstag
válasz Amarth #59685 üzenetére
Frontra kösd az első szettet és a HP-t 80Hz-re állítsd. Alá nem tudod, így ott sok variáció nincs. Rearbe legyen kötve a szub. LP-t (LOW PASS) 50Hz-re. Ha kevés a mély, akkor a rear level és az LP feljebb tekerésével próbálkozhatsz. LP-t 80Hz fölé ne nagyon vidd, már az is sok lesz.
-
kacsa7
őstag
válasz lautnermark #59682 üzenetére
Most erre mit mondjak. Ambience-ről váltottam Grindycop-ra, aminek métere 6eFt Persze ha nem az lenne, hogy összesen kellett belőle 5m, akkor biztos nem cseréltem volna.
Ki kell próbálni a Van Damme-ot. Ambience árkategória alatt kevés értelmes kábel van, ami tényleg lineáris, és nem emel ki vagy szűr látványosan itt-ott.
Bár magam nem hallottam, így nem tudom milyen kábel, de pl. Szlama Zoli az SQPA-n elég eredményesen használta az autójában a Cordial CGK 175-t IC-nek. CLS225-öt pedig hangszóró kábelnek. -
kacsa7
őstag
válasz Amarth #59689 üzenetére
Bass EQ-t semmi értelme kapcsolni. Alapból reflex a láda, ami már magában kiemel, nem kell feleslegesen még ilyenekkel is ráhúzni a mélyet. A HP az felüláteresztő szűrő. Az beállított frekvencia feletti tartományt szólaltatja meg. Nem rögtön ott vágja le, de akkor is erre hivatott. Ha feltekered 200Hz-re vagy 1000Hz-re, akkor ott vág, így a frekvencia menetből egy jókora rész halk lesz vagy hiányozni fog. Jó hogy szarul szól.
-
kacsa7
őstag
Okkal mondtam. Tapasztalatból Eltűnt a 100-200Hz környéki kiemelés, ezért nem veri le a veséd. Mondjuk én ezt a részét szerettem benne. Ha vissza mehetnék az időben, kipróbálnám a mostani magasommal és vágásommal, mert a karakterét szerettem, de nem volt túl kiegyensúlyozott a szett.
-
kacsa7
őstag
válasz lautnermark #59781 üzenetére
Érdekes a dolog, mert az amatőr két útnál le is írja, hogy az erősítő aktív hangváltója is engedélyezett.
"B oszlop vonalától előre tekintve 1 db aktív-, vagy passzív keresztváltási pont
található. Ez vonatkozik az erősítő aktív keresztváltójára is, amennyiben ott történik a
váltás. "
Ezek alapján a passzívnál nem, de akkor a szubot hogy vágod?
Csak tippelek, de gondolom úgy mehet, hogy passzívban a szubot azért lehet erősítőn vagy fejen vágni, viszont a szett hangszóróit, amik a B oszlop előtt vannak nem. Ha a mélyközép és magas közötti vágást a passzív váltón kívül bármi más végzi, gondolom akkor már amatőr két út a kategória.
A szabályzat nem teljesen egyértelmű. -
kacsa7
őstag
válasz Reneolus #59799 üzenetére
Elindultál a lejtőn, mert a Sinus Live-ot ki fogod dobni a francba. Nekem volt. Magasba húzó hangja van, de legalább aránylag dinamikus kábel. Próbáld ki a Hicon-t mélyközépen és magason is. Mindenhol javulást fogsz hallani, aztán majd eldöntöd, hol tetszik a jelenlegi felállásnál jobban. A Hicon kategóriákkal jobb és ki fognak jönni a hibák mindenhol, így idegesíteni fog, hogy a többi kábel nincs ezen a szinten. Ráadásul nem lesz szinergia a hangban. A szettre én nem raknék kétféle kábelt, sőt más erősítőt sem. Nem biztos, hogy jól össze fog szólni (sőt).
-
kacsa7
őstag
válasz Reneolus #59802 üzenetére
Próbáld ki. Arra emlékszem, hogy a magas tartománya hangsúlyosabb. Mélyközépen nem volt vele komoly kín, szóval szubon is jó lehet. A tere, részletező képessége és linearitása viszont a Hicon közelében sincs. (Harmad áron is van) Áráért egyébként aránylag jó kábel. Én a Hicon alatt minden próbált kábellel azt éreztem, hogy "búg" egy kicsit a szub és a mélyközép. Nem elég pontos, hiába volt gyors. Ugyanez igaz volt a hangszóró kábelekre is, amíg nem lett berakva az Orbit.
-
kacsa7
őstag
válasz lautnermark #59845 üzenetére
Srácok, engedjétek már el ezt a történetet, mert már se eleje, se vége és úgy egyébként értelme sem. Beszéljétek meg privátban, mert már elég régóta "civakodtok", mint 2 makacs gyerek.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs