Új hozzászólás Aktív témák

  • kacsa7

    őstag

    válasz Speeedfire #59604 üzenetére

    Egy szóval nem írtam, hogy tökéletes. Nem is lehet, mert a legjobban hangszigetelt autóban is van autópálya tempónál menetzaj. Az viszont csak a magad megnyugtatására jó, hogy azért nincs értelme jobb zenét építeni, mert menet közben úgyis szarul szól. Ez egyszerűen hülyeség. Igen is lehet olyat építeni, hogy jól szól akkor is, ha épp száguldasz vele. Nyilván a "jól" az itt mást jelent, a helyén kell kezelni, de továbbra is tartom, hogy hallani a különbségeket, és jóval kevesebb részlet veszik el, mint azt sokan gondolják.
    Az egyik problémám egyébként az SQ verseny konfigokkal is, hogy álló helyzetben való zenehallgatáshoz más beállítás kell, mint menet közbeni hallgatáshoz. Én azt vallom, hogy az autóban a zenét arra építem, hogy ha közlekedek a járművel, akkor hallgatom. Kb irreleváns, hogy szól álló helyzetben, mert beleülök és megyek. Arra egy szobai rendszer való. Bár álló helyzetben tekergetek, de az alapján, amit menet közben hallottam, hogy sok vagy éppen kevés. Megint nüansznyi dolgokról beszélünk, de van különbség a két beállítás között.
    Ezt a vaktesztet nagyon emlegettem én is, amikor az elején voltam, és olyan rendszerem volt, ami sok mindent nem mutatott meg. Azóta egész máshogy látom ezeket a dolgokat. Kismillió összetevős a történet egyébként, a forrástól a beállításokon át. Olyan apróságoktól tud totál máshogy szólni, hogy kellő tapasztalat nélkül elképzelni nem lehet. Én is ledöbbenek néha, mert ezeket mind a saját bőrömön és szabadidőmön szedem össze, tapasztaltnak pedig végképp nem mondhatom magam. Azt az általános igazságot viszont már a saját bőrömön tapasztalom, hogy egy aktív rendszer sosincs végleg beállítva... Mindig lehet rajta egy kicsit finomítani.
    Nem meggyőzni akarlak, de én ezt így látom, hallom, gondolom.

Új hozzászólás Aktív témák