Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kigoi

    senior tag

    válasz G@bi90MR #46536 üzenetére

    Szerintem hátsó hangszóró árát told bele a fejbe ha abból 50ért újra gondoltál.
    Hátra nem kell plusz alapból rossz elgondolás hogy pont az első menne fejről a hátsók amik meg csak rontanak azok mennének erősítőről.

  • Osynho

    addikt

    válasz G@bi90MR #46536 üzenetére

    A 3-as dízel golf nem egy halk autó, kemény meló lesz. :) Azt hozzátenném, hogy sokak tapasztalata szerint a világ összes utólagos szigetelése se fogja jelentősen csökkenteni a zajt, egyszerűbb az autócsere. Szóval azért gondold át, mielőtt egy vagyont fizetsz a bitumenezésért és nem kevés munkaórát teszel bele.

    Használt dolgok szóba jöhetnek? USB, BT kell a fejnél?

    Miért pont ezeket a hangszórókat nézted? A számokat nem érdemes nézni, mert egyrészt elég keveset mondanak egy hangszóró hangjáról, másrészt megy a vakítás a gyártók részéről. A hátsó hangszóró felejtős úgy, ahogy van, szerintem itt mindenki ezt fogja mondani, ez az egyiket fejről, másikat erősítőről hajtani dolog meg főleg nem életképes.

    Más: Bekötöttem a gyári hangszórókat a 80PRS és Hifonics TX880 után. 2 pár rca megy az erősítőbe, de csak a front csatornákat használom. Az miért lehet, hogy amint a fadert elállítom előre, vagy hátra, a hangszóró elég kis hangerőn elkezd durván torzítani. Fejről hajtva sokkal nagyobb hangerőt bírt. Amint visszaállítom középre, minden ok, szépen bírja a hoki gyári cucc.

    Megjegyezném itt az előzőekhez kapcsolódva, hogy félelmetes, mennyit javul a gyári, papírmembrános, műanyag kosaras hangszóró + tükörháromszögben lévő miniatűr magas hangja, ahogy egyre jobban ki van szolgálva. Gyári fejjel elég tompa, erőtlen, semmilyen. A Pioneerről hajtva már dinamikusabb lett, valamicske mély is előkerült, most, erősítőről hajtva pedig a magasok táltosodtak meg, egész kellemes lett, és még egy kis tere is lett a zenének. Persze mélyre nem megy, de a hangszóró mögötti lemez zárt, így ez így esélytelen is. Gyári fejre vétek lenne bármi komolyabb cuccot kötni, nekem ez a tanulság. Persze minden autó más.

  • PiciPeti

    őstag

    válasz G@bi90MR #46536 üzenetére

    Hujujjj.... :Y

    Vegyük sorra. Ahogy ez már elhangzott, hátra tök fölösleges a hangszóró, inkább az elsőket hajtsd meg az erősítővel, és a ládát. Ezért a pénzért használt motyókból lényegesen jobbat lehetne válogatni, de ahogy érzed... Érthető, ha fázol a használt motyóktól, bár több ellenvélemény van, mint egyetértés szerintem. :K

    Mi ez a nagy Soudaband imádat? Ha komolyan gondolod a szigetelést, el kell felejteni. Minimum Hanno Protecto PF830 szerintem... A tetőre, tűzfalra valami alukasírozottat tennék, a fokozott igénybevétel miatt inkább STP-t, vagy hasonló, nagy márkát.

    A bitu lap csak minimálisan fogja csökkenteni a külső zajokat, ez csak a rezonancia csökkenthető vele. (Lényegében elhangolod a lemez saját frekijét...) Zajcsökkentésre szivacsos, vagy egyéb zárt cellás anyagok, esetleg ipari -gyapotok használatosak (mint az egy új autónál megfigyelhető).
    Gondold át ezt a telibe bituzást, könnyen csalódás érhet. :U

Új hozzászólás Aktív témák