-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragadozó
Ármester
Nem szoktam ide írni, de határozottam állítom, hogy egy átlagos mp3 meg se közelíti egy jó minőségű cd hangzását.
Én is emiatt kerestem normális áron kapható dupladines fejegységet, a gyári helyett.
A kenwood 24 bites DAC-ja nagyon meggyőző.
A saját végfokja se rossz, de az le van kapcsolva, frekvenciákat vágja. egyedül a kijelzője "B" kategóriás, de a nagyobb testvér majdnem 2x többe kerül.
Párom is elismeri, hogy sokkal jobban szól, mint a gyári rendszer...Pár kép róla, még Corolla Clubhoz csináltam:
[link]Az egész rendszer saját építés, régebben autóhifiztem...
Most autóvillamosságizok...Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
-
Ragadozó
Ármester
Én foglalkozok autóhifi bekötéssel, de már egyre ritkábban van ilyen melóm és kevesen vesznek normális cuccot az autóba.
Bekötés is szöszmötölös, hisz ha hátulra megy az erősítő, mindent szét kell szedni hozzá.
Legtöbben csak egy mélynyomót tesznek hátra, nálam nem ott kezdődik a hifi...
Meg az se kellene elfelejteni, hogy szedánba és hosszú kombi autóba, vagy rossz akusztikájú beltérbe nehéz jó hanzást elérni.
pl, golf-ba, vagy az én corollámba jót lehet építeni.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
M3-as BMW-nél jártunk úgy, hogy elhúztuk az rcát a töltő/főkábel mellett (hátsó aksis)
Mondjuk az M3 akusztikája nem túl jó...Hát nekem annyi autóhifi cuccom összejött, az évek allat, hogy dunát lehetne vele rekeszteni
Van kb 6-7 fejegységem, erősítőm tarcsiban, még mélyládám, most azt elakarom adni.
A kocsimban, 2 erősítő( egy 4 csatornás, egy 2 csatornás) 1 hatos cdtár, akkor a dupla dines kenwood fejegység...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
A kenwood nagyon jó, de nem az alsó kategóriában.
Lg, JVC felejtős, inkább 25-30 körül nézz körbe Pioneer fejegységek közt.
Érdemes úgy választani, hogy később ha lesz lehetőséged a rendszert bővíteni, ne egyből a fejegységet kelljen cserélni.
Nekem egy Kenwood DPX313Y van, de még ez is csak a belépő kategória, a kijelző nem pont mátrixos, de az alap hangja nem rossz, de a végfok kivan benne kapcsolva. 24 bites DAC nem hátrány benne.
Nálam erősítők hajtanak mindent.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Hát szerintem meg igen, mert sokat hoznak vissza gariba, hogy ki kell szerelnem.
Én a hangjukkal sem vagyok kibékülve, az Lg-vel meg főleg nem. Lg még megfagyásra is hajlamos, reseteled utána meg megint megy
Fejegységet elég sokat szoktam berakni, főleg karácsony után, mert az az ajándék...Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Ha kikerül, olyant nézzél, amin 2 db rca pár és esetleg usb bemenet is van.
Mind a két dolog jó jöhet még.
Rendszer bővítéshez a plusz rca, ha meg néha siet az ember és nem cd-t vagy rádiót akar hallgatni, akkor bedugja a pendrive-otMindenki olyan készüléket vesz ami neki tetszik, itt csak tanácsot lehet osztani.
Én is csak véleményt mondok, mivel van összehasonlítási alapom.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz hekkerman #8933 üzenetére
Érdekes helyre elszokták dugni, suzukinál az ülés alatt van, Seatnál nem tudom.
Én mindig új szálat húzok, mert a gyárik elég gázok...
Általában 1,5-öst...Mélyládát, próbáld meg autóhifisnél, ahol többet ki lehet próbálni.
Utána már be lehet finom hangolni...Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Ez a FLAC, micsoda pontosan?
Szeretek haladni a korralNem szoktam hirdetni fórumban soha, de ha valaki jó mélyládát keres:
[link]Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Én, ha tehetem nem használom a kiemeléseket és szűrőket sem, ha a fejegységen beállítható a vágási frekvencia. A mély kiemelés (jelszint) ritkán nyúlok.
Inkább a természetes hangzásra gyúrok, nem szeretem a ha sok mély alá mossa a többi hangot.
Mindig utáltam azon autóshifi társaimat, akik nagy hangerő, minnél nagyobb hangnyomásra és torz mélyhangokra és vele járó autó rezonanciára törekednek...Nem sértésből írom, de legtöbbször egy minőségi fejegységen játszva, szebb hangzás elérhető, mint ha az erősítőket állítgatod.
Mondjuk nincs két egyforma erősítő sem, mint ahogy otthoniban is, mindegyiknek kicsit más a hangja...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Ha nincs rá lehetőség, ez van.
A mostani fejegységem és régebbin is tudtam állítani a frekiket.
Igaz a mostanin csak 2 pár rca kimenetem van
De így is örülök, hogy 43k-ért kaptam vadi új dupla dines fejet.
Nagyon méregdrágán mérik őket...Mondjuk nem értem miért tetted offba a hozzászólásod, hisz a témát vessézük pont
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
100%, hogy a magas sugárzóban van egy kondi.
Mint ahogy írták, neked passzív rendszered van.
Nekem félaktív, mert elől van hangváltó.
Tényleg jobb a a teljesen aktív, de nagyon sokba kerül...Mindenkinek:
Fejegységek közül én ezeket tartom jónak:
Kenwood (inkább közép és felső kategória, ott már van vágás és sok minden finomság)
Alpine (mai napig nagyon jónak számít)
Clarion jó néhány modellje jó.
Blaupunkt, ritka rondák, de szép hangjuk van.
Nakamichi egyik legjobbak, minőségben verhetetlen.
Pionner, inkább fiataloknak, nem komolyzenére való.
Sony (régen csapni való volt, már egész összeszedte magát)Azt a sok akkut nem igazán értem, zselés nem lett volna jobb?
Másik meglátás még:
Ne csak aksira menő hifi pozitívra költsünk.
Ugyan abból vagy erősebb keresztmetszetből kasztni testet kell csinálni, motor testet, töltő kábelt is érdemes még meghidalni.
Legtöbb rendszer nem igényel kondenzátort, főleg, ha fenti változtatásokat megcsináljátok.A legtöbb autóban ezen vezetékek nincsenek az erősítőkre méretezve!
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Sziasztok!
Erről a szettről van valakinek tapasztalata?Infinity Reference 6500cx
Régebbről van az infinityről tapasztalatom, akkor a hangja nagyon tetszett.
(harman/kardon autós márkája)Vagy 16,5-esben milyen szett kiemelkedő hangzású, kb 30k-ig?
Nem rock és nem komoly zene, inkább pop, house amit hallgatok...
Köszönöm.
Üdv: R.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Szia!
Kicsit túlzásba viszitek a kábeleken való gondolkodást...Első kérdés hova akarod és milyen autóba lesz az erősítő...
De szerintem, 2 db 10-es (20négyzetmilis) tápkábellel jobban jársz.
Még a nagyobb teljesítményű erősítőnek is bőven elégnek kell lennie ennek a keresztmetszetnek.
Főleg ha ülés alá kerülnek...mert minél nagyobb táv, annál vastagabb kábel ajánlott, ez a hangszóró kábelre is igaz.
Biztosíték az akku + -hoz minél közelebb, 2 db lengő autóhifi ház. Ebbe már könnyen belőhető mekkora biztosítékok kellenek. Én nem vagyok híve a táp elosztónak, plusz egy kontakt hiba lehetőség...
Minden csatlakozást forrasszatok le..aranyozott sarukat vegyetek...
Magas jelszint nem hülyeség, tényleg kevésbé szed össze zajokat...ha zajos lesz mégis, akkor érdemes alufólia + szigetelőszalaggal még egy külső árnyékolást bandázsolni az rca kábelekre...A tápot meg a legvégén rákötni az erősítőkre...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz BPeter01 #31560 üzenetére
Gondolom egy kombi autód van, ha csúszik a mély...próbálj meg a polaritás cserét a ládán...régi hifis trükk, sokszor segít...sajnos igazából hangprocesszorral lehet jó eredményt elérni, de az már high-end kategória, főleg az ára miatt nem mi világunk szerintem...egy normális proci árából, autót lehet venni...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz Joe fiú #31562 üzenetére
Tényleg nem értek hozzá
autóhifi beszerelőként dolgoztam, és aktív autóvillamossági vagyok.Itt félre értések sorra van:
szakmában sokszor 10-nek mondjuk a 20nmm-is kábelt.De általánosságban egy 2 x 10négyzetmm-es kábelnek is kell bírnia terhelést veszteség nélkül. Kevés olyan rendszer van utcai autóban, ami több mély hangszórót hajt meg egyszerre...
Nálam dupla 25-ösnél sem volt gond, Diezt kábellel.
A legtöbben megfeledkeznek sok minden másról...mi a helyzet a kasztni testtel? A generátorral? akkuval? A legtöbb rendszer itt vérzik el, utána veszik a kondit, pedig az olcsók semmit se érnek..Kibeszél himihumi biztosítóról, mert a hivatalos neve nem biztosíték , ha kötekedni akarnék...
Magas jelre, nem a hangszóró jelre gondolok, hanem emelt feszültségű RCA jelre, de ezt nem minden erősítő szereti.
Zajt meg elég könnyű összeszedni, mikor pl, egy hátsó akksis autóba kell hátulra betenni az erősítőt és mindkét oldal teli van kábelekkel az autó és középre nem tudsz hátra menni pl, 3 rcával80 amper áram felvétel? Na ne hülyíts egyszer mérjetek már le egy valós rendszert mennyit vesz fel...
Szerintetek késes biztin átküldenénk ezt áram mennyiséget mi lenne? Füst...
Igazából áram kilengések miatt kell nagy keresztmetszet, mert nem kisebb lesz a vesztesség...mert csökken az ellenállás. De vezeték és vezeték is közt óriási a különbség...nem csak a hangszóró kábelt kell kiválasztani nagy körül tekintéssel...[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz kavics325i #31572 üzenetére
Az a szégyen, hogy másnak más a véleménye és olyat is csinált, amit mások itt szerintem elég kevesen...akkor egyből egymás sértegetése folyik...
Régen voltam már aktív a Prohardveren, de látom nem is leszek sokáig.
Ha valaki segíteni akar, egyből hogy laikus, nem ért hozzá, stb...Én 10 négyzetmillis kábelekkel hajtom az esősítőimet. DE nem gagyi kábellel!
Sodrott és sodrott kábel is közt is óriási a különbség.
Aranyozott sarukkal, forrasztva, kasztni test erősebb hifi test kábelre cserélve.Egy Massive RS25 a mélyládádé, egy Crunch P480 az első szetté.
Általános rendszer, ahol van egy 25-ös vagy 30-as mélynyomó, egy 13-as, 16-os első szett, oda feleslegesnek tartom a nagy átmérőt...egy erősebb rendszer, ahol már több mély hangszórót hajtunk, ott már van helye a nagyobb átmérőnek.
Nekem inkább abból van elegem, mikor nem értők után kell dolgoznom...csokival bekötve a rádió, volt, hogy fordítva volt bekötve a test és pozitív...lusta voltam és nem néztem meg a polaritás elsőre...próba készülékem le is füstölt tőle...ennyit a villanyszerelőkről...
Miért ne lehetne középen elhozni rca kábelt hátra? Elég sok kocsiba ellehet oda is tenni, hogy nem látszik.
A hátsó akksi azért problémás, mert a tápkábel igaz, hogy nem elölről hozod, de az motor főkábele általában jobb oldalt megy el, másik oldalt meg sok a kábel, amitől szintén zajt képes összeszedni az rca kábel.
RCA jel azért problémás, mert alacsony feszültség folyik benne és minden kábel, ha áram folyik át rajta mágnesen teret hoz létre, emiatt ildomos megpróbálni kerülni a nagy áramerősséggel működő egységek kábeleit. (hátsóablak fűtés, tápszivattyú, ablaktörlő)
RCA kábelen belül levő árnyékolást, ha nem tudtuk kiküszöbölni a zajt, akkor próbáltuk meg fóliázva...ez még egy árnyékolás...Én versenyekre építettem anno autókat..
valaki írta 2000 W körüli teljesítményt, ahhoz elvileg 200A környéki bizti kellene, de kb ekkora teljesítményhez egy sima generátor kevés lenne....
Meg egy 200 A-es bizti mire kimegy már nagy a baj...
Nem fog akkora áramerősség folyni a valóságban soha...a legtöbb erősítő nem tudja ami rá van írva, meg kevés olyan erősítőt láttam, ami csutkára fel kellett volna tekerni...meg szerintem egy utcára nem hangnyomás autót kell csinálni, hanem minőségi hangzást.Ez az én véleményem nem kell vele egyetérteni, de azért kikérném azt, hogy nem értenék a témához és rossz szerelő lennék, egy kezemen megszámolom a reklamációt a munkámmal kapcsolatban 15 év alatt.
Én nem elmélettel foglalkozom, hanem a gyakorlattal...De ha papírt lobbogtatunk: autóvillamossági szerelő, gépjárműtechnikai technikus, okj rendszergazda, autóklíma szerelő, jártam én villamos mérnökire is...
Szerintem tudom mi a különbség a nagy és a kis feszültség közt...ne felejtsük el, hogy egyik váltó másik egyenáram..két külön dolog...
De én itt befejeztem, aki akar megtalál privátban...ott szívesen segítek...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
régebben sokkal nagyobb probléma volt ez, ma már a gyújtás rendszerek és a generátorok is nagyot fejlődtek...zavarszűrés már alap....intelligens feszültségszabályzók vannak, az autó ECU-ja beavatkozik mindenhova (újabban a generátor is rá van kötve), így ha az autó áram igénye növekszik, megemeli a fordulatszámot (alapjáraton), így biztosítva azonos teljesítmény leadást...ma már az a gond, hogy ne hülyüljön be CAN rendszer, ami eléggé érzékeny a feszültség esésekre, gyenge akksi sok "érdekességet tud okozni"...
Pl, Ford Focus, műszeregységnél van egy CAN csomópont, kigyullad minden, mint a karácsonyfa, mutatók összevissza, és sokszor leáll a motor, mitől, mert rossz az akksi...nagy az a áram felvétele, generátor nem tudja követni és a can rendszernek elégtelen lesz feszültség a működéshez.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz PiciPeti #32747 üzenetére
egy plusz izzító relé, nem lenne rossz ötlet, de ha a saját reléje tovább tart zárva, akkor nincs értelme, mert pont azt akarod, hogy az ACC szál addig ne legyen feszültség alatt, amíg izzítasz és önindítózol...
Akksitól húzz be egy 2,5-feles hangszóró kábelt, de az akksihoz tegyél biztosítékot...
Kisebb átmérő is elég lenne, de nálad van szép áramerősség és mélyből adódó feszültség ingadozás, biztosabb egy vastagabb kábel...
Annál vastagabb nem kell, mert a fej áram felvétele nem olyan magas, hisz a végfokok (ha nem is lehet kikapcsolni, esetedben nem tudom, hogy ki lehet-e...) ha nem hajtanak hangszórót, akkor nem vesz fel túl sok áramot...te is láttad gyárilag mekkora kábelt használ a toyota...legtöbb autógyártó nem használ vastag kábelt a fejekhez (franciák és németek szoktak, de kicsit arrébb már vékonyabb )Hangszóró kábel előnye, hogy minőségi rézből van, ha nem leggagyibb kábelt használod...
Még ötlet, ACC szálon (gyújtáskapcsolónál is meglehet szakítani, ahol múltkor összekötöttem neked egy szálat) nincs sok fogyasztó...
Szerelj be egy ilyet:
[link]Gyújtás kulcsot megfogod, és valami csavarfejet, utána lesz áram az ACC körön és akkor nem a fejet kell nyomogatni egyfolytában...
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz k-feri65 #32750 üzenetére
Itt egy 1.4 dízel Corolláról van szó, amely indítózáskor elveszi az áramot a fejtől...
Ez mind jó és szép, de az lenne ideális egy fejnek, ha az izzítás és azt követő önindítózást is kitudná iktatni...
szerintem az lenne célszerű...nem csak a ki-bekapcsolás árt a zenének, az izzítás is szépen meghúzza a kocsi elektromos rendszerét...(az a 2. legnagyobb fogyasztó, utána a hátsó ablak fűtés és az elektromos szervó)
Nem tudom, a te reléd mennyi a késleltetési ideje, de 10-15 mp is kevés...Nekem benzines corim van, én kiszoktam kapcsolni a fejet...igaz nekem a mély láda erősítőm is eleve késleltetett, kb. 10 mp múlva kapcsolja be a mélyet...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz k-feri65 #32756 üzenetére
ok, ha elolvasod amit írtam, én is ezt írtam...
És mivel ugyanolyan autóm van mint PiciPeti-nek, csak kicsit erősebb , tudom, hogy mit csinál az autója...főleg, hogy ismerem Petit is és az autóját is személyesenMozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz kacsa7 #43066 üzenetére
Meg kell mérni a szervómotornál a feszültségesést, mikor tekered a kormányt...nem szabadna a műszerfalnak halványodni. Kontakthiba is lehet a bemenő kábeleknél vagy maga szervómotor vesz fel túl nagy áramot.
Generátor hiba is okozhat ilyet.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz Dealer20 #48030 üzenetére
ha a Gladen-t még nem rendelted meg, akkor inkább mást válassz...szerintem nem éri meg az árát, egy Audio System, vagy Hertz szett sokkal jobban szól...
Ládásról, igen másabb mint a csöves, a felépítésből kifolyólag is...de nem akkora a különbség, mint egy zárt vagy reflexes közt. Én a zárt ládákat mostanában jobban szeretem, sokkal pontosabbak...
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz kacsa7 #48036 üzenetére
Ez könnyen meglehet, de hallottam MX165-öt, és gladent is...hát az előző jobb volt...
Régebben jobb rálátásom volt a témára (autóhifisnél dolgoztam), ma már csak tényleg a fanatikusok (főleg itt a minőségről beszélek) építenek zenét az autóba. A legtöbb új kocsi olyan zenével jön ki, hogy vagy jó, vagy a tulaj nem akarja bolygatni.
2000 körül nagyon ment ez az üzletág, ma már a Kácsa levette az autóhifi tápkábeleit a polcról...
Vannak még olcsóbb egybe szettjeik, de a jó tápkábelek méterre megszűntek.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
-
Ragadozó
Ármester
válasz PiciPeti #49621 üzenetére
szívesen meghallgatom, majd egyeztettünk, valamelyik toyota microtalin találkozunk
Hát az otthoni, főleg ha több vasat tartasz egyszerre a tűzben (hm és sztereó), már a ts áránál tartok és főleg használt cuccok vannak...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
-
Ragadozó
Ármester
válasz tboy93 #49764 üzenetére
én nem vettem meg végül, én Kenwood ddx4028bt-t használok...egy navira fáj még fogam hozzá...Picipeti látta és hallotta már
két erősítő van, egy négy csatornás a hangszóróknak (gyáriakat hajtom, de tervben a csere, csak most házimoziban van fejlesztés) és egy két csatornás, ami hídban egy 25-ös zárt szubot hajt.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz opeter70 #49782 üzenetére
Általában bele lehet tenni, csak kicsit ügyeskedni kell, és utána nem a kábelt húzni, hanem csak a csatlakozót...nekem is volt benne 2x2,5...
Peti: én általában Kácsa kábeleket használok, jó bankolló fogóval, vagy óvatosan körül vágva azért megoldható Kár, hogy már nincs tápkábelük...
s4tch: köszi
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz sonny007 #50067 üzenetére
Lehet, hogy inkább egy 13-as fog elférni benne, egy fa kerettel például...mindenképp meg kell nézni a mélységet is, mert a jobb hangsugárzókon azért jókora mágnes van, ami az üveg mozgását akadályozhatja, ha nem figyelsz a beszereléssel és a mérettel...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz dave0825 #50078 üzenetére
Sárga a 30-as pont (állandó), a piros a kapcsolt...
Van aki úgy kéri, hogy ne kulcsról menjen fejegység, vagy régi autók némelyike nem is tudja.
Azért teszik bonthatóvá, mert némely autó gyártó a két betápot megcseréli a csatlakozóban...
Az autóban multiméterrel vagy próbalámpával egyszerűen megtalálható a két táp...egy kis ügyességgel te is át tudod kötni, vagy egy villamosságis fillérekért megcsinálja...
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz dave0825 #50086 üzenetére
az autóban teljesen más a szín jelölés(minden autógyártónál más és más), oda kell a próba lámpa...
amit írtam színeket az rádió csatlakozója.. de kép alapján vágd el az átkötést és szigeteld le...de jó eséllyel nincs a kocsiban acc alatt áram, emiatt kötötték át...lehet biztosítékot is kell cserélni.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz lautnermark #50141 üzenetére
Nem, a Duna Plaza-ban, dolgoztam náluk
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5