Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz tomcsi23 #3506 üzenetére

    Ez igaz lehet, mert a szerelő belülről nézte aknában. Közben jól megrázogatták az autót is... :)
    Mindegy csak egy kicsit mérges vagyok most. Annak viszont örülök, hogy nem szartam bele az egészbe és egy kis nyikorgás miatt is elvittem és lám kiderült valami igen fontos probléma.

    Az átlagnál szvsz jobb lesz a fék... Az átlag ember amúgyis úgy megy oda, hogy oldják meg ahogy tudják csak óccsó legyen... Lehet sokan a 30+munkadíjon is meglepődtek volna és azt mondják hogy akkor várjuk még pár hónapot... Persze most én se tehetem meg, hogy prémium minőséget kérjek külön.
    Lesz még mit csinálni az autón - talán apróságok csak - ha már ott vagyok majd minden apró szart megpróbálok megnézetni velük.

    Örülök is, hogy nem olyan a fékrásegítés. Meg is hibbannék hosszútávon, ha milliméterenként kéne nyomni a féket, nehogy kifejeljük a szélvédőt... Meglátjuk.

    Még a gyújtást akarom megnézetni vele, mert van, hogy alacsony fordulatnál ha nyomok egy kövér gázt akkor ki-ki hagy pár másodpercre.
    Esetleg a kuplungot nézetném még meg, mert az mondták, hogy majd... tárcsacsere esedékes lesz. Hogy mégis érzetre hogy áll stb...

    Aztán ennyi. Más bajom nincs. :) Na meg a lakatosmunkák, de az eddig is be volt tervezve jövő évben műszakira.

  • Dany007

    veterán

    válasz tomcsi23 #3506 üzenetére

    No ma megvolt a csere.

    A számadatokat egy kicsit félreértettem... :D
    20k csak a fékbetét és a féktárcsa ára 18k / db. Szóval no közel 60k + munkadíj lett volna nem 30k.

    Viszont a faszi szétkapta és mondta, hogy a tárcsa tényleg kibír még egy betétet bőven. Úgyhogy csak fékbetét lett cserélve. Plusz futómű állítás. 5k munkadíjat fizettem meg ugye 20 a fékbetét. Nagyon korrekt az ember... Nem is akart többet elfogadni pedig nagyon erőltettem. Régi ismerőse a családnak, de én még életemben nem láttam mondjuk. :)
    Mentünk is egy kört a nyikorgást nem hallottam. Pedig mentünk vagy 10km-t városban meg körgyűrűn ennyi idő után előszokott jönni. Szóval nem akarom elkiabálni de fa...a!
    A kormány is mintha "kezesebb lett volna" nem igazán tudtuk megállítani, hogy húz-e a még balra az autó. Mert ha nem mondtam volna egy ici picit húzott balra. De nem találtunk egy épkézláb nem agyon kátyúzott utat... Szóval na az is határozottan elmúlt.

    Aztán mentünk egy 110-120-at a körgyűrűn, hogy előjön-e még az a bizonyos remegés. Hát én nem nagyon éreztem. Talán minimális rezonanciát, de megint eléggé foltozott úton voltam, de a lényeg hogy ez is határozottan jobb lett, majd egy hosszabb út alkalmával valami autópályán kipróbálom hogy tényleg.
    Azt mondta ha nem, akkor már csak a gumi maradt, mint bűnös.

    Megnézte a hátsó fékeket is és az tényleg új, tényleg most cseréltek betétet és tárcsát is hátul. Szóval frankó.

    Egyébként azt mondta, hogy olyan 3-4mm maradt a betéten, és még talán lehetett volna hagyni, de ő már ennyinél cserélni szokta.

    Úgyhogy örülök, hogy sikerült ilyen olcsón megúszni a dolgot, de legfőképp annak hogy kiderült ez a kopott fékbetét dolog és még időben cserélve lett.

    Ja, egyébként azt mondta, hogy használattól függően olyan 40-50k km-t el lehet menni egy ilyen fékbetéttel mielőtt elkopna... Ez igaz? : o Azért az nem rossz. Az akár 3-4 évet is jelent...

Új hozzászólás Aktív témák