Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz bitpork #3871 üzenetére
+1
Kornel:
Plusz náluk támogatva van az össze alternatív energia forrás. Épületgépészként lassan 15 éve jó pár év német honba töltött idő után állítom ezt nem olvasom. Míg nálunk szarrá adóztatnak egy milliós nagyságrendű szolár vagy napelemes rendszernél,addig kint támogatást kapsz rá. Pont azért amit Malacúr írt. Vagy hogy ott úgy kib*sznak az x5 ös szaroddal városból ha nem tudja vizsgán a környezeti normát hogy öröm nem nézni és így tovább. Sok kis dologból áll össze ez de sokkal jobban kezelik ezt a kérdést nyugaton ha tetszik ha nem, és igen nincs kolbászból a kerítés, ott is dolgozni kell! De ugyan ezzel a munka mennyiséggel amit itthon leteszel kint messze jobban megélsz.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Átállsz a sötét oldalra Nekem igazából mindegy hogy benzin vagy dízel csak legyen rajta turbó és ne 3 hengeres legyen Amúgy már csak a tömegközlekedés és fuvarozás végett se tiltanák be a dízelt. Annál jobb megfizethetőbb erőforrás nincs pl teherautóba, hajóba stb.
Remélem nem ezt a fajtát :
Mert ehhez minden reggel vinni kell a mekis papírzacsit hogy ha beleülsz abba hányjál -
tresh
addikt
Azt hittem már eladta De akkor nem is kérdeztem semmit
(#4006) bitpork: nem fér be az a4b5 be + most a b6 os a4 concert 2 es fejét hackelem be áj láv ken búúússz
3 rongyért vettem valaki szét barmolta a code eepromját és nem indult el. Aztán ebayen vettem chipet fel programoztam egy másik chipről és hasít a kicsike
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #4008 üzenetére
Más a CAN verziószáma?
Leginkább az a baj hogy ennek a fajta b5 nek nincs csak 2001től De én szeretem a kihívásokat Majd ha szét tesztelted és még nem gyújtottad fel fél év után se akkor lehet érdekelni fog Mondjuk így lassan 4 év audi szerelgetés után kezdem azt gondolni hogy szívesen háton simogatnám egyik másik tervező bácsit
-
tresh
addikt
De tényleg, a4 b5 az amibe 5 féle óracsoportot gyártottak a faceliftbe is tudtak 2 félét és még sorolhatnám. Egy nettó szopás ha bármit módsítani akarsz 99 évjáratba is volt 2 fajta Franciákat szidják sokszor hogy azt teszik bele a kocsiba ami a polcon maradt váltáskor,hát itt a német kollégák tanultak. A6 c5 nél nincs ilyen faszság halmaz...
Amúgy sorry a tegnapi nap kimaradt haver rádiója besz*patott keményen 9 kor végeztem vele plusz késett is... amúgy simán kiértem volna
(#4011) Kornel: nem teljesen van így Amúgy a Leon mk1 az egyetlen amit a seat eltalált kinézetre. Jó a mostani Leon fasza lett, de a többi egy hányadék.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz EQMontoya #4070 üzenetére
Ez szerintem jó példa:
Szerk: 1 db autóért baromság kimenni
Így számoltunk:
Az autó kinti értéke
kb. 320-350 000 Ft
Hazaút
Osztrák és magyar autópálya-matrica kb. 6000 Ft
Üzemanyag 700 kilométerre kb. 19 000 Ft
Táplálkozás az úton 6000 Ft
Próbarendszám 4 napra 20 000 Ft
Összesen 51 000 FtA költségek részletesen
Tényező Költség, Ft
Az autó értéke 320-350 000
Kiutazás költségei (Üzemanyag oda-vissza 1400 km, útdíjak, étkezés) 50 000
A hazaút költségei (P-rendszám, útdíjak, üzemanyag, étkezés) 51 000
Illetékek és adók
Vagyonszerzési illeték 33 300
Regisztrációs adó 68 000
A regadó befizetésének banki költsége 1100
Egyedi forgalomba helyezési engedély 22 800
M1 kategóriájú jármű forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgálata 16 290
Forgalmi engedély 6000
Törzskönyv 6000
Rendszámtábla 8500
Hátsó érvényesítő címke 585
Állami terhek összesen 162 575
A teljes forgalomba helyezés ügyintézőjének megbízási díja (NKH- és NAV-ügyintézés, vizsgáztatás, okmányiroda, P-rendszám a vizsgához) 25-35 000 Ft
Mindösszesen az autó árán felül 288 575-298 575 FtQru: amikor enyémet hoztam osztrákiából akkor hoztunk még 3 db-ot dájcslándból és szépen határig német ideglenes rendszámmal lehoztuk osztrák magyar határhoz haver átjött Győrből a teherautóval feldobtuk őket oszt jó napot Így valami 20k ra jött ki a költség a 4db kocsira lebontva (papír nélkül csak a német rendszám meg az úti költség) Az itthoni papírozás meg okosba 2 nap alatt meg volt annak az ára "ember függő"
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
A baj onnan indul hogy mindenki azt hiszi kint hibátlant vesz és az a jó.. nem, a lényeg itt pont az hogy a német és a kamu német azért adja le mert nem akar már rákölteni. De előtte becsületesen hordta szervizbe végig. Na most ez nálunk nincs.A 90% majd Jancsi megoldja okosba a sufniba és csók. Kb 20 autót hoztam már be kintről közüle 5-öt magamnak egyikkel se volt baj azon felül amit tudtam hogy rá kell költeni. Szóval az a bolond aki azt hisz arra amit kint vesz nem kell költeni viszont sokkal nagyobb a valószínűsége hogy márkaszervizbe hordták még a gazdánál volt és rendszeresen szervizelték.
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6705 üzenetére
Elnézzük neked de a mazdák már rég nem rohadnak úgy vagy jobban mint egy lefosott VW,OPEL stb és társai.. Ettől függetlenül azért sajnos az évek azt mutatják hogy, sajnos benzinből csak a japánok tudnak jó motort építeni főleg ha szívóról van szó... Add kettő én inkább lakatosra költenék mint sem motor csere stb stb vel szopjak... de hát kinek a pap kinek a papné
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6707 üzenetére
Távol álljon tőlem magyarázni bármit is de a Mazda hasonlatokra harapok mert a sok fotel nepper/szakértő megmagyarázza azt is amit nem kell Nálam a Toyota 2018-19 től gyárt értelmezhető kinézetű és belvilágú autókat. A Suzuki meg sose érintett meg semmilyen téren. Nekem olyan mint a német piacnak az Opel van teszi a dolgát de sose lesz több.
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6711 üzenetére
Nincs bajom a Suzukival de magamtól pénzt nem adnék érte, mert semmilyen téren nem fog meg. Ettől függetlenül jó autók Vitara amúgy a ket tónusú fényezéssel még kinézetre tetszett is. Anno volt olyan nehéz pillanatom , hogy veszek egyet asszonynak 1.6 idegesbe de elmentem megnéztem és inkább elengedtem gyorsan ezt a gondolatot Nem rád értettem, hogy te lennél a fotelszakértő Nem könnyű jó állapotú autót találni mazdaból meg pláne mert, ott az a tudat él mint pl a hondánál is hogy, japán autó ezt nem kell karbantartani majd ha kiír valamit akkor elmegyek vele a szervízbe mert sose romlik el.. neppereknél meg minden autó koppanásmentes futóművel, szezonlámpával és friss szervizzel eladó hibátlan.. sajnos utazni kell és talán 20-30 autóból egy tényleg jó lesz. Persze drága mulatság de inkább autózok egy jóért sokat mint egy betegágyért keveset
#6709focvis : hát nah, mindenkinek vannak betegségei...nekem az hogy csipázom a csigazabáló verdákat( de csak a régi technikájukat)
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6741 üzenetére
Pedig az 1.4T is dicsértek, hogy fasza kis motor lett. Nekem a Vitara kicsi volt, a csomija is főleg abban az időszakban amikor a gyerek végett a félházat vinni kellett. (jó persze mindent meg lehet oldani, főleg egy gyerekkel bármilyen autóba. De én lusta vagyok és utálok sakkozni mit hogy tegyek be. Maradtam a kalsszik mindent behányok 2 perc alatt mert van hely és problem solved elven )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6745 üzenetére
Mi viszonylag sokat ingázunk németbe, meg vidékre és sajnos én kb egy sima sporttáskával le vagyok tudva, de a feleségem és a kisgyerek a félházat hozza mindig..(nők) Az ML is sz@r ilyen réten Az előző kombi mk5-ös mondeom volt elég hozzá. A ST mk3-as foka meg gyorsan ment mert abba semmi se fért be viszont jó üzlet volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/1TB Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Eladó xbox series s
- Új Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós"Kis Gamer"Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 8/512 Iris Xe FHD
- 27%-os áfás számla / SFF / MT - Brand gépek - Fujitsu / Lenovo / HP / DELL - 1 év garancia
- BOMBA ÁR! 10 Magos! Új Samsung Galaxy Book2 "Kis Gamer" Laptop -50% 15,6" i5-1235U 8/512 FHD IPS HDR
- Keresek hibás kártyákat.
- Apple MacBook Pro 14 M1 Pro 512/16gb
- Részben ÚJ! Gamer PC - i7-4770S (8x3,1GHz) 16GB/256GB SSD/RX 470 8GB/GARI! BESZÁMÍTOK
- Eladó MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G videokártya
- ÚJ Gamer PC - Ryzen 7 1700X (16Tx3,4GHz) 16GB DDR4/500GB NVMe/GTX1070 8GB/700W 80+ GARI! BESZÁMÍTOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest