Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
PVC rulz
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #287 üzenetére
A 25 evvel ezelotti turbos F1-hez kepest ez meg csak 1/5 literteljesitmeny uccaiban, ehhez kepest a jelenlegi utcai szivomotorok 1/3-t tudjak a jelenlegi F1-nek.
Na, akkor mi is van jobban hegyezve?
Persze a mai technologiakkal az F1 turbosan literenkent 1600-1800LE-t is tudna...igen, jol olvastad, literenkent ennyit.
25 eve tudtak "csak" 12500-g elforogva 900-1000LE-t... igy volt az 1500ccm-s motor 1350-1500LE-shobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #292 üzenetére
Kovacsolt alkatreszekkel ez egyatalan nem gond.
"These are a must for power levels over 300bhp. The standard VAG rods are known to break at around the 300-350bhp mark. These rods will handle in excess of 600bhp"Egy ijen szett hajtokar 600LE-t es 9000rpm-t elbir, de lehet venni ennel is kajakabbakat is
Ezt pl 100rudiert meg lehet venni 1.8 20vT motorba. A kovidugo is kb ugyanennyi hozza, oszt maris nincs gond.hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #306 üzenetére
De akkor is ki venne gyarit, ha az aftermarket piac ~ugyanannyiert sokkal jobbat ad?
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #308 üzenetére
Ez olyan, mint vki a Punto forumon sirt, hogy 440k volt a motor felujitasa (GT), mert hogy a hajtokarcsapagy meg a fotengely meg az ez, meg az az, de 1: eleve ugy lehuztak, ahogy kell, 2: ennyibe a kovacsoltdugos-hajtokaros belsos motorom nem kerult az uj, hibridesitett KKK turboval meg a nagy injektorokkal tobbretegu fem hengerfejtomitessel gepmunkakkal, egyedileg legyartatott kis szarokkal egyutt SEM.
Es ez mar boven nem csak egy gyari lett ennyiert.Eleve, ha csak gyari kell, akkor fogsz, veszel 50-60k-ert egy kiprobalhato gyari motort papirral, aztan kesz... nem pedig 6-8x annyiert felujittatod. Akinek ennyi felesleges penze van erre, annak adok egy szamlaszamot, ahova az ijen felesleges 350kHUF-ait atutalgathatja, megigerem majd en (f)elhasznalom nala sokkal hatekonyabban
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #1419 üzenetére
Ehhez kepest egy eggyes/kettesgolf viszont maga a tokely.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #1466 üzenetére
2.0 16v Turbo Fiat Coupe/Delta Integrale motor, asszem 360nyiha, tavaj vmi ennyit mondott ra a tulaj, de akkor hatul kisebb kerek volt fent es csak kapart amig el nem valtott 3.ba
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #1468 üzenetére
digo vazze ... regebben volt egy fekete is, az 1.6 DOHC 8v volt, egy Ritmo 105TC blokk volt benne fujva.
9k rpm meg 2.4bar C16-l 10.5sec volt a legjobbja annak asszem. De az kiallt ketkerekre is.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz DJ WOKKY #1567 üzenetére
E85-bol 40-45%-l tobbet ker a motor, azert is lett csicska a megfelelo bedusitas nelkul. Az ECU egy darabig ki tudja korrigalni a lambda jel alapjan ezt, de csak egy savban tud elmozogni, a sav szelen megall, akkoris ha meg az sem eleg.
Ha nem akarsz szopni vele , akkor kuldd tele benzinnel a tankot es akkor a benzinben lesz par % E85 (egyebkent is van 6%), amit az ECU mar ki tud korrigalni.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Az a furim hogy amig egy mono gazinjketoros benzines szisztem kilohuszbol megall, addig a dizel verzsön az vmiert 4 kilo, es ott sincs nagyobb gaztartaly meg gazinjektor se, mert nem 100%-ban hasznalja uzemanyagkenta benzin helyett, hanem 15-20% koru a dizel melle, tehat egy 5-6x akkora motorhoz is eleg dizelnel ugyanaz a meret.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P