Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    válasz Mr. Y #17352 üzenetére

    Vagyis te vettél egy konfigurációt. Hw+oprendszer+szoftvercsomag. Ez így, tesztelt működő komponenseket tartalmaz. Azaz erre biztosan van támogatási időn belüli support.
    Utána vásároltál hozzá újabb operációs rendszert, de a hozzá való működéshez szükséges szoftverkomponenseket nem akarod megvenni, mert az előző rendszer alá volt licenced? Jól értem?
    Több vonalon el lehet indulni. Akár párhuzamosan is.
    1 A hw gyártó ha supportálja azon a hardveren az új operációs rendszert, akkor jelezni kell neki a hibát a megfelelő csatornákon.
    2 Ha a szoftverkomponens gyártója támogatja a jelenlegi operációs rendszert, akkor a; ki kell kérni a véleményét, b; be lehet jelenteni a frissítés (?) utáni inkompatibiltást.

    Egyikhez sem fűzök túl nagy reményt, mert a win7 támogatása tudtommal lejárt. Ha pedig az oprendszer gyártója már nem támogatja a terméket, akkor vélhetően a hardver gyártója sem fogja. Maximum a szoftverkomponens gyártójának a jófejségében bízhatsz. De mivel a kereskedők olyanok amilyenek így minimum töredékárat kell fizetned egy frissítési kulcsért, de azon sem lepődnék meg, ha teljes árat kérnének.

Új hozzászólás Aktív témák