Új hozzászólás Aktív témák
-
#33253120
törölt tag
Vagyis te vettél egy konfigurációt. Hw+oprendszer+szoftvercsomag. Ez így, tesztelt működő komponenseket tartalmaz. Azaz erre biztosan van támogatási időn belüli support.
Utána vásároltál hozzá újabb operációs rendszert, de a hozzá való működéshez szükséges szoftverkomponenseket nem akarod megvenni, mert az előző rendszer alá volt licenced? Jól értem?
Több vonalon el lehet indulni. Akár párhuzamosan is.
1 A hw gyártó ha supportálja azon a hardveren az új operációs rendszert, akkor jelezni kell neki a hibát a megfelelő csatornákon.
2 Ha a szoftverkomponens gyártója támogatja a jelenlegi operációs rendszert, akkor a; ki kell kérni a véleményét, b; be lehet jelenteni a frissítés (?) utáni inkompatibiltást.Egyikhez sem fűzök túl nagy reményt, mert a win7 támogatása tudtommal lejárt. Ha pedig az oprendszer gyártója már nem támogatja a terméket, akkor vélhetően a hardver gyártója sem fogja. Maximum a szoftverkomponens gyártójának a jófejségében bízhatsz. De mivel a kereskedők olyanok amilyenek így minimum töredékárat kell fizetned egy frissítési kulcsért, de azon sem lepődnék meg, ha teljes árat kérnének.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs