Új hozzászólás Aktív témák

  • Raidon

    őstag

    Sziasztok 3-4 hete tortent hogy a VGA-m eleg erdekes jelensegeket mutatott.

    [link]

    [link]

    Hozza teszem csak 2D-s orajellel csinalja a hibakat meg jatek toltokepernyokon.....

    Ezek utan feladtam a Pesti Szamtekboltnak ahol vettem.

    Ok tovabbitottak a kartyat a nagykernek akik allitolag kikuldtek lengyelorszagba vagy hova.

    2 het lassan 3 het utan ezt kaptam.

    Ezek utan a bolt azt mondta hogy megvonta a gyarto a garanciamat mivel tulfesz keletkezese miatt serult meg az alktresz. Ami szerintem igen erdekes.

    A bolt oldalan ezeket talaltam.

    Ha a hiba ténye vagy jellege (pl. a termék kijavíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés mértéke, stb.) tekintetében vita merül fel, a jótállásra kötelezett már nem köteles a Fogyasztóvédelem Fõfelügyelõségtõl szakvéleményt kérni. A fogyasztónak azonban lehetõsége van arra, hogy saját költségére, a szakvéleményeztetést maga kérje a Fõfelügyelõségtõl vagy más elfogadott bevizsgáló állomástól. A minõségvizsgáló szerv határozata (szakvéleménye) nem kötelezi a Feleket, ha ezt követõen is vita merül fel, a kötelezett és a vevõ közötti jogvita eldöntésére a Bíróság jogosult.

    Nem rendeltetésszerû használat ból eredõ meghibásodások (égés, törés, repedés, vonali vagy hálózati túlfeszültség, elemi kár, villámcsapás, szándékos rongálás, elégtelen hûtés, helytelen vagy szakszerûtlen tárolás vagy szállítás (számítástechnikai alkatrészek esetén a csomagolás (doboz, antisztatikus védõzacskó) a szakszerûtlen szállítás illetve tárolás alapfeltétele), iparszerû igénybevétel, stb.) illetve nem felhatalmazott szerviz által végzett javítások, megbontások, átépítések, szoftver vagy BIOS frissítések, stb. esetén cégünk jótállási illetve szavatossági kötelezettsége megszûnik! (Merevlemez, vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelõsséget nem vállalunk, az adatmentést valamint a kártérítést nem áll módunkban vállalni.)

    Szoval ergo a bolt vonta meg a garim...

    Ilyenkor szerintetek mit lehet tenni?

    Az allitolagos szerviz szakvelemenyben nem is esik szo garancia megvonasrol...

    Subject: Expert RMA 11234/R14

    Sziasztok!

    Július 2-án hoztatok be hozzánk szervizbe egy Asus 7850-es VGA-t.
    SN: C9CVCM019348
    Sajnos a mellékelt képen látható probléma miatt a gyártó elutasította
    a kártya garanciális javítását.

    Köszönöm megértéseteket.

    Tisztelettel:

    Mészáros Gábor

    Ha tudna valaki valamit segiteni orulnek neki....

    Tulfeszvedos elosztom van a tapban is van tulfesz vedelem es ezt irtak....

    Mellékeltük szkennelve a hivatalos szervízes kisérőlevelet, és a hiba fényképét. A kártyát postázzuk a mai nap folyamán. Magyarországi disztribútortól vásároltuk a terméket, így nyilván ő hozzájuk kell a kártyát visszajuttatni, amit meg is tettünk, Ők a hivatalos gyártói szervízbe küldték ki, aminek a visszaigazolását, most ismét mellékelem, ezen is az szerepel, hogy az exportör a magyar. Azt senki sem mondta önnek, se mi, se a szakszervíz, hogy villámkár érte a készüléket. Sérülés található a kártyán, amit valószínű túlfeszültség okozott, ami sok mindentől előfordulhat.

    Segitsetek legyetek szivesek :(

    [ Szerkesztve ]

    "A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin

Új hozzászólás Aktív témák