Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz trancemusic #64175 üzenetére

    i5-2500K @ 4300MHz, de még megjelenéskor vettem a CPU-t, azóta gyakorlatilag folyamatosan tesztelve van (néha újratesztelem szintetikus tesztekkel is, mint linpack vagy Prime95, egyszer vissza is kellett venni 100MHz-et, gondolom öregszik az alaplapi VRM is, vagy netán maga a CPU is "kopik" lassan). A RAM-ot később cseréltem 1600-asról 2133MHz-esre (mikor már olcsóbbak voltak a "tuning" RAM-ok, amik elmennek a CPU maximumáig), de az sem két hete van meg (a hagyományos memtest-et futtattam már néha).

    A VGA GTX 1070 (tuningolt, és csak egy-két hete van meg, de 3DMark-al is néztem azt is, hogy nem lassul-e meg hibajavítás miatt, mert azt hiszem itt van ECC a cache-en és RAM-on is).

    A konkrét szituációt nézve egyrészt viszonylag bugos/optimalizálatlan az adott játék (másrészt direkt olyan jelenetet screenshot-oltam, ahol a szokásostól alacsonyabb az fps és már az előtt gyanakodtam rá, hogy itt vegyes limit lehet, mielőtt hozzányúltam a renderahead-hez), illetve nem alapértelmezett beállítás 1-re csökkenteni a renderahead limitet (valószínűleg az alapértelmezett 2-re van optimalizálva a többi, nem látható paraméter, ha számít ez neki bármit más tekintetben, bár nem tudom van-e úgymond "másodlagos hatása" azon kívül, ami közvetlenül egyértelmű: hogy rövidebb a queue -> amit tesztelni próbáltam, hogy tényleg van-e hatása a lag-ra és/vagy mirco-stutter-re, mert van aki azt mondja van, bár ha úgymond "túlterheli" a CPU-t, akkor "segíteni" biztos nem fog, mert az alacsonyabb fps "kompenzál" minden esetleges pozitív hatást...).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák