Új hozzászólás Aktív témák

  • ooszi

    senior tag

    A szerviz válasza:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Sajnáljuk, hogy problémája akadt a termékünkkel.
    Kérjük, amennyiben garanciális időn belül van, juttassa vissza hozzánk a hibás vagy hibásnak vélt terméket összes tartozékával (Routernél az antennákat, külső tápos termékeknél a tápegységeket, RAM KIT kiszerelésnél az összes elemét, alaplapnál a hátlapot is!), lehetőség szerint eredeti csomagolásában, hibaleírást mellékelve, számla és/vagy jótállási jegy másolatával . Cím: 1134. BP, Tüzér u. 13, H-P: 10-18h.
    A terméket akkor garanciális ügyintézés alá vesszük, melynek átfutási ideje általában 15 munkanap, ezen időtartamon belül igyekszünk lehetőségeinkhez képest a leggyorsabban lebonyolítani a termék javítását/cseréjét.
    A GaranciaFutár szolgáltatás igénylőt megfelelően kitöltött, - termékek esetén gyorsított eljárással intézzük a garanciát.
    Garanciafutár szolgáltatásunkat a honlapon keresztül, illetve az alábbi linken tudja megrendelni, mely házhoz szállítással, vagy PickPack Pontra történt rendelés esetén ingyenes (ellenőrizheti a számlán):
    http://ipon.hu/site/garancia
    A GaranciaFutár igénylés feltételei szintén megtalálhatók a linken.

    BY ooszi

Új hozzászólás Aktív témák