Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bjørgersson

    félisten

    válasz devilinsid3 #28100 üzenetére

    Valld be, hogy csak az esik rosszul, hogy téged nem hívtak! :D

    As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

  • ingalls

    senior tag

    válasz devilinsid3 #28100 üzenetére

    Az 1v1 tényleg non-sense.

    De most alátámasztom elméletileg az m16 és az infantry iránti rajongást:
    Anno BC2-ben mindenevő voltam. Jöhetett bármilyen kaszt, többségében jól tudtam alkalmazni bármelyiket az adott helyzethez (csipa+c4 távolra, tankra, közelre, engi+at4 helikopterre, rovarokra, assault házak döntésére, medik pedig egyszerű darálásra). Nem volt szükség mindenáron tökéletesen együttműködő csapatra, bárhogy érvényesülhettél. Minden járművet szerettem, főleg a BH-t.
    De!
    Jött a BF3. Ebben a játékban már tényleg a csapaton van a hangsúly. Értelmes csapat nélkül egyedül a világon semmit nem érsz. Kárműben egyedül esélyed nincs, jármű ellen egyedüli gyalogosként szintén nincs. Amit felszállsz, valaki szétlövi a segged. A nagy pályán a játék abból áll, hogy futsz 15 percen keresztül a pontok felé (mert az agyhalott társaid elviszik és bedobják a járműveket), majd egy elátkozott idióta, akinek fingja sincs a játékról, hátbalő egy bokorból. Se fedezés, se bosszú, se revive, semmi. Hanem spawnolhatok a társamra, akik a kezdőn C4-ezi a kocsit.
    Hát köszöntem, nekem ez nem okoz élvezetet.
    Hanem jött az inf mód. Nem kell, hogy értelmes csapatod legyen, egyedül is tevékenykedhetsz kedvedre, pontokat szerezhetsz, segítheted a barmokat. Ha ügyes vagy, marha jókat tudsz tarolni barmok társaságában is. Sikerélményt ad.
    Mivel nekem nincs sok és fix időm játszani, nincs fix társaságom (és meg akarom tartani a fizikai-társas életemet, ezért nem is lesz), nekem ezért kedves az, hogy gyalogosként, gyalogosmapokon játsszam.
    A BF4 pedig szót sem érdemel. Ugyan az, mint a 3 azzal a különbséggel, hogy olyan benne a hitreg, hogy lövéseim 20%-át adja be, de más kanyarodó golyókkal kilő, miközben másodpercek óta fedezékben vagyok. Ennek köszönhetően a 3-ban még elfogadható inf. játékmód a 4-ben vállalhatatlanná vált.

    Szerintem ennek az elméletnek megvan az igazságképessége, nem akarok többet tárgyalni sem m16, sem "játék lényege" témában. Számomra a "lényeg", hogy abban a kicsi időben, amíg játszom, addig élvezzem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák