Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz ThePoweR #11943 üzenetére

    ennél jobb,amikor bemész a TUTI átlőhetetlen fedezékbe,mész 1mp-et,és akkor meghalsz mégiscsak...pedig tutira fixnek érzed,hogy mire odaértél,még alig sebződtél... :W
    gyakorlatilag alig lehet fedezékbe vonulni tűz elől,mert olyan a játék,mintha "elvéreznél",nem hallasz akár már lövést sem,és mégi tovább vörösödik a "köd"...én főleg ezt nehezményezem...
    ennek az ellentétes verziója,amikor valakit te lősz,már lemondasz a killről,utána 1 mp múlva,amikor már rég nem lövöd,el is fordultál,mégis kiirja,hogy meghalt,általában minél brutálisabb a szerveren az akció,és az is főleg rushon,ahol sokan mozognak az ember közelébe,ott jön ki nagyon,m-com védésnél vagy támadásnál,néha les az ember,mi van,hogy halt meg,néha meg iszonyat szorult szembeharcokból húzza ki magát,és dől a multikill,stb pont.
    de egyébként az ilyen eksönöknél másik jellemző hiba,hogy "megnő" a gránát robbanási ideje is :Y rég azt hiszi az ember,hogy cumi,elveszett a bugban a granyója,és 10mp után mégis jön a pukk,jönnek a killek.viszont pl.a gl pont ilyen helyzetekben,nagy kavarodásban szeret "nem robbanni",messzebbi,egyedüli ellenfelet simán elkap,de pont akkor van besülés,amikor az emberre ráront egy 4-es squad,közélő az ember a csapatnak,tuti fixre veszi,hogy minimum 2 elpatkol...ÉÉÉÉs nem történik semmi,mire reloadol vagy fegyót váltana,ledarálja valamelyik ellen sorozata. :C furamód viszont gusztinál ez annyira nem jellemző,bár azzal is csak les néha az ember,hogy meghal,a rakéta meg átmegy az ellenen és kész.
    Conquesten,ahol szézszórtabb a csapat,több helyen kisebb akciók vannak,ott ez nem szokott jelentkezni...cserébe cq-n az ember ha jó,akkoris sokkal kevesebb pontot kaszálhat egy körben,mert ritkábban talál lelőnivalót,a zászlókért meg nevetséges pontok járnak.

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák