Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery9112

    őstag

    válasz guftabi96 #41 üzenetére

    +1, szépen összefoglaltad. :R

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • nagybá

    senior tag

    válasz guftabi96 #41 üzenetére

    Teljesen egyetértek, a bolt action-ök műkédését én hagynám, nekem tetszik! A bayonette charge szerintem nem para, csak jó lenne külön gombra tenni...
    TTK mit jelent?

    szerk.: Egyébként szerintem a legfontosabb az lenne, hogy a pályákat jól tervezzék meg, mert azok borzasztóak! BF3-ban kb. az összeset imádtam, BF4-ben már kevésbé, BF1-ben meg tényleg csak 1-2 élvezhető van.

    [ Szerkesztve ]

  • Madn!ght

    addikt

    válasz guftabi96 #41 üzenetére

    +néhány:

    - a köddel se lenne baj, ha kicsit az Air Assaultos felhő-effekthez hasonlítana (a köd sem feltétlenül tejköd a valóságban)
    - meccs balance (!!!) - skill alapján rendezze a csapatot. Emlékeim szerint ez az elmúlt epizódokban már elég jól sikerült.
    - előzőek okán nagyobb hangsúly a skill-rendszerre (azt is kiírhatná a scoreboardon, csak hogy ne csíterezzenek a világba', ha már valaki jó játékos)
    - callvote rendszer (admin-hívás, játékosok közül admin szavazás, report rendszer automatizálása, cheat-protect fejelsztése) - igen is több ban-t lehessen kiosztani az oda nem illő játékosoknak
    - nagyobb hangsúly a csapatmunkára (lassabban jöjjenek a pontok, vagy esetleg csak stagnáljon, ha nem végzi a kasztnak megfelelő alapfeladatokat - pl: élesztés, lőszer dobálás)
    - jármű félistenek kiiktatására valamilyen normális megoldást... (persze előző pont alapján 1-2 assaulttal összedolgozva talán ez most sem jelentene túl nagy gondot. Bár nem ritkán láttam 100/1-es statot a konzervdobozban ülők között.)
    - maradjanak németországban a szerverek, vagy legyenek még közelebbiek is (ping miatt)
    - legyen pinglimit a szervereken (pl: ahogy tapasztaltam a 100 felettiek sokszor látványosan megkavarják/belassítják a szervert)
    - a fegyverek esetében jobb "custom"-izálási lehetőség. Bf4-ben a kiegészítőkkel lehetett a recoil-en is finomítani. Valami hasonló pontosítási funkció kerüljön be.
    - perk-rendszerbe valami következetességet (most nem igazán érzem, hogy egyik másik túl nagy pluszt adna; lényeges, hogy legyenek jól kombinálhatóak, elősegítve az egyedi játékstílusok létjogosultságát)
    - service assignmentek legyenek megszerezhetőbbek. 300+ óra után is még azt látom, hogy emberi idő ráfordításával még mindig vannak számomra kb. "sohasemegszerezhető"-ek... (bár ez lehet user error) - ettől függetlenül nem gondolnám, hogy az a cél, hogy bizonyos megszerezhető tartalmakhoz csak különösen nagy ráfordítással, esetleg a játékosnak nem fekvő módok, fegyverek használatával lehessen hozzájutni.
    - több mini feladat (sztem nagyon jók az easter eggek és a dogtagos heti feladatok)
    - medal rendszer újragondolása - jó lenne ha maradna, de miért ne lehetne egyénileg kiválasztani azt, amit szeretsz -> így a fejlődés is kicsit mindenki ízléséhez igazodhatna. pl: én csak tdm-ezek, nem szeretem a nagy mapokat, akkor miért ne haladhatnék úgy, mint más a CQ-val?
    - előzőhöz kapcsolódva - a battlepack rendszer újragondolása - gyakrabban, jobban is adhatná. Ne csak alap bp, hanem akár magasabb szintűeket. Eredményesség, játékban eltöltött idő alapján. 300+ óra után még mindig mondhatni töredéke van meg a megszerezhető tartalmaknak. Premiumosoknak az a kevés plusz pár bp-t kevésnek tartom. A magasabb szintű bp-khez szinte lehetetlen rendszeresen elegendő scrapet összeszedni.
    - fegyver/járgány skinek, esetleg feladatokkal megszerezhető egyedi kiegészítők is lehetnének.

    :B

    ₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether

  • barkoo

    csendes tag

    válasz guftabi96 #41 üzenetére

    A téma nem rossz, és azzal a grafikával amivel ki fog jönni szerintem nem lesz melléfogás. Sikeresebb lesz szerintem mint az 1 volt.

Új hozzászólás Aktív témák