Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz ViZion #66471 üzenetére
Most csak a bass erejéről és tisztaságáról beszéltem. Hogy egy 2k-s erősítő mit kihoz magából, ha jó helyen keresed őket. Ráadásul egy nyanvadt laptoptápról megy, nem egy pontosan szabályzott agyonvédelmezett szupertápról. Pl. a raider 550-em. Igaz, az csak 12 voltot ad ki.
Természetesen, mindenhogy szépen szól. Már elég fejlett ez a PWM technológia. Simán elérik a Hi-Fi középkategóriáját a jobb PWM-es erősítők (D class)
Itt már csak a integrált hangkari a visszafogó tényező.
Ez még ilyen disco-DNB keverék
De nem rossz[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz ViZion #66503 üzenetére
Végre valaki aki ért is a filmekhez. Nem sértés de másidjára is egyet értek veled.
@KeresztFiam-II: késõbb ha lesz idõm leirom miért nem tartom faCCa filmnek.
@KeresztFiam: semmi jobb nõcike? Tudod, olyan nekem való?!
'reggelt!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Tomko78
őstag
válasz ViZion #66579 üzenetére
előtte volt egy MSI gamer fülesem ami bírta 6 hónapot és eltört a fejemen , így nekem az volt a legfontosabb cél jó nagy legyen na ez az baromi kényelmes , és hangzásról ez egy SENNHEISER , másik Sennheiser fülesem egy HD 415 na az is baromi szépen szól , Sonyt meg hasonlókat szerintem veri , megfogadtam többé csak Sennheiser fülest veszek
[ Szerkesztve ]
„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”
-
-
norbert1998
veterán
válasz ViZion #66594 üzenetére
Nehari, de ennek nem nézek utána most már, ma. Ha belepobb gamer, akkor inkább egy jó sztereot vegyél, olyat, amire a fejhallgatós gyerekek azt mondják, jó a tere, és legyen dinamikája. Meg fontos, hogy lehetőleg kiegyensúlyozott legyen a frek. Reszponzibilitasa. De azoknak úgyis mind az, szóval csak jó terű sztereó kell.
-
Whysperer
addikt
válasz ViZion #66614 üzenetére
[link] Ezen gondolkozom még. ez is ugyan az áron van
Lefordítaná valaki nekem a 3 szö háttér léynegét? Mi a mondanivalója?
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
DR|FTK|NG
veterán
válasz ViZion #66656 üzenetére
Nem akarnak regisztrálni, hanem illegálisan akarnak bejönni a Schengeni-övezetbe, a segítséget visszautasítják. Nem hiszem, hogy menekültek.
Ha jól tudom, akkor 20 rendőr/TEK-es sérült meg, magyar lövések nélkül.
Ők nem lőhetnek a migik(migránsok) felé, mivel akkor mi magyarok lennénk a rosszak. Oldja meg a GSG-9, ha már a németek miatt van.
Szerk: Talán néhány szerb is kapna golyót egy sortűz alkalmával. Közösen kéne fellépni az illegálisok ellen, és kiutasítani az egész EU-ból.Békés ott-tartózkodást a feleségednek és OCLaci-nak is.
Ne menjünk nagyon át a politikába, ha lehet.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz ViZion #66744 üzenetére
Én kaptam egy olyan üzenetet a PH! engine-től, hogy a mai napon a kommentálásom nem érte el a 0.01 hab-ot, így ha az elkövetkezendő 24 órában nem érem ezt el, megvonják egyéni arcképem. Amennyiben 72 óra múlva sem sikerül elérni, a felhasználói fiókomat felfüggesztik.
Most féljek?
Gyorsan pótolom
Hablaty: A gif-ek nagyon jók
Motorinfók:
Ma összeraktuk, berregett, mentem pár kört udvaron, fatter is kipróbálta, aztán valami simpson-ost is ki akart, hát a robival nem való az, és eldőlt a motorral, majdnem álló helyben. Beütötte a térdét, sántít szegény, eléggé.
Aztán kiment a motorral az utcára, megy, megy, egyszercsak kurtanagy reccs és megállt az (engine) motor. (CVT-nél ez nem para annyira, mert a motorfék nem fékezi tovább, szóval nem blokkoja le a kereket). Újraindítja, megy tíz métert, megáll. És így tovább. Hazatoljuk, standerre fel, nyereg ki, indít, full gáz, szép lassan elfogy a gáz, megáll. És ezt vagy tízszer. Hát ilyen nincs. Sokkhatás, meghalt a motor. Olyan volt, mintha egyszercsak venném vissza a gázt, majd olyan fél körül a gyújtást is elvenném. Később még a blokk is füstölt
Mi a fene?! Tönkrement?!Járattuk kicsit, megint reccsent egy hatalmast, aztán azóta nem balhézott standeren ->ki az utcára, 3-4 km fél gázon, majd vissza haza, aztán apa felült rá, ment vele, és érdekes, full gázon se halt meg. De hogy mi találta
[ Szerkesztve ]
-
Beretvás
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz ViZion #66883 üzenetére
hamar tönkremegy a motor? érdekes... bár valóban, a 110 lovas 111-es német autók tényleg röhejesek, mert akkora fordulaton mennek, hogy betojás, 100k kilóméter után rosszabb állapotban van, mint a milliós fordulón lévő, ehhez korban reális korú autók.
és a turbó tényleg nem rossz dolog. vezettem már szívót és turbót is, a turbó élvezetesebb, igaz, az alapjárati nomaték jóval kisebb a turbóson, de amikor aztán bekapcsol a turbó, akkor megy ám a kerékcsikorgás. és amotor se megy tönkre. ami tönkreteszi a motort az a szar üzemanyag.
beretva: ajánlom figyelmedbe a szinonimaszótárat. a szar azt jelenti, hogy valami úgy ahogy van egy működésképtelen rossz dolog. a francia működik, és jó dolog. csak ne romoljon el. ilyen az összes unibody telefon is. akkor az ok is mind szarok? érdekes.... szinte nincs is már nem unibody telefon.
-
stratova
veterán
válasz ViZion #66883 üzenetére
Sajnos én csak mk3 c-maxot vezettem azt is csak 2x200 km-en. Azt terelgetni nem rossz és egészen kényelmes is. Sem szaki sem szerviz tapasztalatom nincs, melött kocsitvételre került a sor és a pakliban szerepelt még a mondeo, a kuboldalukat látogattam (típushibák és egyebek kiderítése végett). A focusnak is van.
Azt már csak a TC műanyagos cikkeinél láttam, hogy a ford elég rideg (külső: lökös) műanyagokat használ, így azok javítása nehézkesebb (de ez legyen a legnagyobb gond).C-Max és Focus egy család, csak a kombi kicsit hosszabb a c-max valamivel magasabb és nem ledönthetők hanem előre billenthetők/kiszedhetők a hátsó ülései. A csomagtere alapállásban kisebb a kombiénál (480-1525 l) az ülések tologatásával, döntésével, kiszedésével viszont variálható (460-1620 l).
Ez nem terelés focus irányba a többivel szemben, csak meglestem.
-
-
stratova
veterán
válasz ViZion #66951 üzenetére
125-ért én ha használtautón kb. csak sérült kocsikat látok B Corsaból. A C Corsa biztosan komfortosabb a Suzinál (Bp-Szeged távot egészen jól tűrtük benne hátul ketten), de más az ára is. Minimum dupla annyi mint a keret (de a swift is 280-ról indul ott).
De Mackósajt tudná megmondani, hogy Corsaból mi a tuti, nyilván ő a megfelelő közösséget ill alkatrész/szervizhátteret valamint típushibákat is ismeri.
Amúgy swiftben esetleg nem olyan a biztonságérzet, mint egy nagyobb ladikban, de amikor kölcsön kaptam sosem hagyott ott sehol és nem volt vele bajom, a kifejezetten alacsony üléspozíción túl (azért 2x Bp-Pécs alatt örültem amikor kiszálltam). A tulaj sem panaszkodik rá (GPS szerint 130 [óra szerint 140] környékén már 4000-4500 között forog, ott azért még az 1.0-nak is megjöhet az étvágya, de 120-nál 4-be visszaváltva még gyorsul).
Ennyi pénzért én nem vennék kocsit (és legalább manuális klíma nélkül sem), ha nem kényszerít rá munka ect. Amikor meglett a jogsim eszembe sem jutott, hogy akkor most nekem rögtön autót is kellene vennem, de biztosan csak én vagyok schmuzig[ Szerkesztve ]
-
hszilard666
veterán
-
caindwan
tag
válasz ViZion #66944 üzenetére
@Miklós: Még utána nézek
Lanos- Atyaég olyan fogyasztás (bár abból is van ebben az árban )
@Stratova: Itt már azért lehet kapni "szépet" ennyiért is pl. Felíciából is sok fut, van óCCón. Első autóként meg nem is szeretnék drágán, mert könnyebben megeshet, hogy megnyomom valahol, akkor meg sajnálnám a drágát
@Iszilard: Nem értem, hogy ezen még nem gondolkodtál
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs