Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Sajna ez az ami nekem is elég erős érv, de mostmár rendben lesz az autó, nem fogok annyit melózni járni, jön a hideg, több időm lesz kockulni is, január óta nem játszottam semmi újjal, van mit pótolni.
Gyuri: Szerencsére (főleg mivel közel duplájáért terveztem autót venni, mint sikerült) maradt pénz drágább vga-ra, 980 ti is lehetne, de az a baj, hogy a 390-et is majdnem túlzásnak érzem, emiatt gondolkodom a 290-en is
Tehát inkább akkor félretennék pl egy jó síelésre vagy ilyesmire[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
A 980 és a 290X között kb 1 év különbség van.
Tákolás, nem tákolás a zöld oldalon még senki sem akasztott ventit a kártyára, senki sem vette visszább az órajelet hogy ne forrjon, és negyed annyi gebasz van velük.
ZöldUfó havernak meg egy win frissitésre volt szüksége, túl új volt a kártyája.
A Radeon nagyon fasza fejlett, majd @Habugival egyūtt sírhatnak éjjelente mert játszanának a vadi új játékal de böfög a Radeon és szakadozik a játék.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
Ha összeszámolom, lehet dupla annyi Radeonom volt nekem mint neked..de lehet tripla is.
A 7990 óta nem volt a kezembe egy olyan piros kártya amire azt mondanàm hogy jó. Nekem nem bejövõs, vagy már nem bejövõs az Abu féle képzeletbeli haladzsa...nem hiszek bennük.
Nézzük meg a ref. 200X-et meg a kortárs ref. 780Ti-t...vagy egy MSI Gaminget...melyik is az ami forr? Na látod...pedig majdnem egyformán zabálnak...
Vagy meséljek neked az OC Dream furykáról?
Én nem azért fizetek ki 200+ k huf-ot egy kártyáért hogy póthütést szereljek rá...ez nem én vagyok...berakom és müködjön ugy ahogy kell. Barkácsolni a garazsban szeretek, nem a gépházban.
De mondok, hagyjuk inkább...ne táncolj ha nem tudod a lépéseket. Itt ebbe a topicban nyeregbe vagy mert inkább az AMD szinpátia létezik, de más topicokban "megettek"...tehát hagyjuk inkább.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Habugi
addikt
John Wick amennyiben még nem láttad..!
Lefekvés előtti egyszer nézősökből a jobbik fajta.Esetleg S04E05 - Revulsion.. , ámbár mégsem, ezt közösen szoktátok.
(#106272) miklosss2012:
Idézném gyikut..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
norbert1998
veterán
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
#Morcosmedve
veterán
-
#Morcosmedve
veterán
Azt is imádom mikor "pár méterrel" előtted szalad az árnyék, miközben mész a versenypályán De a fű, meg a földből előtűnő köveket is szeretem, plusz az emberek kirajzolását, szerencsére jó régen láttam ilyet, de ahhoz elég, hogy meggondolja, mennyi memória legyen az annyi.
GTX480-al nem ment olyan rosszul a GTA 4, de proci több kellett neki, később a 4770k-val is éppen elég volt a kihajtása a kártyának, talán akkor 780 Ti volt éppen.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Beretvás
addikt
nekem azt árujátok el , hogy olyankor mi a szitu ha pl egy játékban ami történetesen mmo és AION a neve, azt produkálta még játszottam , hogy pl: mikor összeröffent többszáz player akkor beesett az fps nulla közelire vagy 10 alattira és közben a cpu meg a gpu kihasználtság is lezuhant szinte nullára.. ez mi volt? azota sem tudom. de érdekelne a miértje, mert itt se nem cpu se nem gpu limitröl lenne szo. holott másoknál meg simán ment a game..
-
MiklosSaS
nagyúr
Ha egyszer valamit leírsz vállald a következményeket. Nem a hátad mögött beszéltelek ki hanem csak felhoztam példának az esetedet. Nem rúgtam beléd vagy hasonló...csak leíetam azt amit akkor is amikor jelen voltál. Vagy szerinted tilos példázni olyan tagokkal akik már nem írnak a topicba?
Megint jössz a haverod példáival. Gyere már egyszer a saját tapasztalataidal és hagyd apucit/anyucit otthon.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
Figyelj...itt most nem a 290X-es performanszát kell bízonyitanod mint több tíz top8cban teszed.
Csak annyit mondtam Habuginak hogy ne fisson vakvágányra mint anno te a dízel/Crucia ssd-ével.ha még emlékszel.
Ember 17 éve vezetek dízel autót, ne gyere nekem a haverjaid tapasztalatával.megint. és igen vezetek drága dízelt (már ha £8-9000 neked drága) de vilt 20 éves dízelem is amit aprópénzen vehetsz.
Tehát amig nincs tapasztalatod addig hanyagold a témat.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
mackosajt
addikt
Üzemanyagszivattyú megfogalmazással szerencsésebb lenne.
Sassss ezen lovagol épp.
Mert a benzinpumpa a benzinesek alkatrésze.
Fenti gyűjtő szóval viszont mindezt ki lehet kerülni.Már ha megengedett, hogy közbe szóljak.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
-
MiklosSaS
nagyúr
Nem lovagoltam rajta, érteni is szeretném...csak vicces amikor oktatni szeretnél hogy az én dízel motoros autómba a benzinpumpa tönkre vágja az alkatrészeket.
Nekem a dízelek jönnek be, szeretem hogy 5-6 liter körül megáll pályán a fogyasztás, szeretem a nyomatékot, szeretem a motor hangját stb. Âltalában hosszú utakat vezetek...van amikor megvan a napi 500 km is.
Amióta dízel autoim vannak (az elsõ az egy Renault 21 Nevada volt) nálam nem volt gond. Melóba ott volt a 700K kilómeteres dízel kutya baja sem volt. Semmi gond nem volt a "benzínpumpával". És voltak azért roncstelepi szökevényeim is (1994-es 1.8 TD Mondeo, Kadett 1.6D ).Benzinesel sem voltak gondol...a Karburátoros Dacia 1300-tól kezdve a monopunctos 1.4 mpi-ig és a korszerü Citroen C5/C3....a renault 1.4... Ford 2.0 zetec....etc..meg egy egész bonyolultnak tünõ 1.8-as Mitsubishi GDI...
Tehát nem ma kezdtem a szakmát....kinek mi tetszik. A többi urban legend...mindig a benzines fél a dízel karbantartási költségétõl...pont amikor a Radeonosnak szúrja a szemét az NV magas ára.......
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
Kettőstömegű es katalizátor régebbi benzinesekben is van, turbo meg sok újabb motorba. Az más kérdés, hogy az előbbi kettő tratósabb a benzinesben, de egyszer az is szétesik.
EGR, porlasztó csúcs, izzító, nyomó cső az mondjuk dízel baràt karterszűrő is, de az van benzinesben, csak nem kormolódik el, jóval többet bír.
Üzemanyag szivattyút nem tudom hova tenni, az elég blama hiba, szűrőt kell cserélgetni, hogy ne kínlódjon.Sassnál az is benne van, hogy nem hajtja fossá a dízelt, értelmesen használja (értsd papásan), plusz szervizelteti. Igaz sokáig nem is tartja meg, talán az egyik Volvója volt meg sok km-es koráig.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
#81556480
törölt tag
nem , nem tudom nem is érdekel.
az 1.6 vectrám 100 le volt
unokatesóm 1.9 tdi octaviája szintén 100 Lecsak az oktiban 110-el több newtonmeter volt a nyomaték.
így fele annyit fogyasztott és sokkal jobban ment.
de persze erre is mindjárt írsz valami okosat. ne vedd sértésnek. mindig ez van.
váltogathatok én az 1.6-al hogy lenyomjam, ( míg ő visszaváltás nélkül megteszi ugyanezt) meg pörgethetem a 100 lóerős szarom, és akkor meg beveri a 10 litert. az meg az 5.2-őt
mackósajt az x18xe1 az a kisblokkokhoz tartozik, az egy továbbfejlesztett 1.6 úgy hallottam.
A mostani vectrám 1.8-as. egész jól mozgatja. majd kap egy motorvezérlő optimalizálást és teljesen elégedett leszek vele.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Ja hát igen, lehet velük azonos dinamikával közlekedni, csak hát eléggé ki kell forgatni azt az 1.6 motort, meg váltogatni kell rendesen. és itt jön meg a fogyasztás,. Ez volt a bajom főleg az 1.6-al. a mostani mint írtam 1.8, és sokkal jobban autózható . 2.0 nekem már nagy ( fenntartás, köcsög fizetnivalók stb miatt, ) így inkább még ezen az 1.8-ason húzok kicsit.
-
#Morcosmedve
veterán
2001-es a BMW, van benne. Igaz nem jellemző, hogy szétmenne, 170e km-nél volt kuplung cserém és nincs semmi a lendkerékkel. Ezen kívül nekem is 3 katalizátor figyel, de a korom nem lételeme az autónak, mint többször is írtam már, benzinkúti szaga van a kocsinak és hangtalan járása.
Akkor, lehet csak én gondolom rosszul, hogy normálisan van leszűrve? Ha akkora fém darabok mennek be, az gáz, ha nem olyan nagy, elmegy az olajjal. Ha viszont ez tudott hiba, oda kell figyelni rá, aztán a cserére.
Csak nem értem, hogy ez benzinesnél nem fordul elő?stratova: Köszi! Én mai napig azt mondom, hogy 1,4-1,6 alatt nincs igazán élet, autó súlyától függően.
Sass: Azaz, már szép kor!
© asszongya'hogy
-
Jakuskacsa
senior tag
Mert Te az egészet fikáztad azéééé A kártya jó, a memóriát kellene újragondolni rajta... ennyi. Meg sem fordult volna a fejembe lecserélni, ha van rajta memó. Amúgy továbbra is jó kártyának tartom....és megint ennyi...
HSM: Off topicban offolni olyan mint azért menni uszodába, hogy ne fürödjééé (le)[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
Habugi
addikt
Kabyt alapból még nem támogató Z170es lapba tett bele egy Kaby penyát, BIOS/boot nélkül kellett BIOS-t frissítenie, kvázi volt neki az I/O panelen egy gomb, illetve egy USB pendrive a művelet végrehajtásához.
A DualBios itt kivételesen nem sokat segített volna...játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#Morcosmedve
veterán
-
#Morcosmedve
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- Xbox Series X|S
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs