Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz HSM #102941 üzenetére

    Még nyomja egy kicsit és adok majd neki 280X eredményeket amik után futhat..

    ..esélytelenül.. ;]

    Szerintem még emlékszel azokra az időkre, amikor bombáztalak privátban, mert újabb és újabb 1-2%-okat ki tudtam csavarni a 280X-ből.., hasonlítva HWBotos és egyéb 680/770-esekhez amik kapták a vizesblokkot meg a száraz jeget.. :DDD

    Még az alulfesz Giga 290-esedet sem értem utól.. :DDD :N

    Pedig hogy próbálkoztam vazzze, emlékszel a C3-as / GTA IV-es összehasonlító videókra.., de meg akartam fogni azt az alulórajelezett/alulfeszelt 290-et és mennyire rohadtul nem sikerült soha, a franc esne bele.. :D

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • stratova

    veterán

    válasz HSM #102941 üzenetére

    Erre pl. röhögve rárakhatok 4X-es MSAA-t, mert meg sem érzi, ugyanaz azért rábüntet a 7900-akra, észrevenni hogy visszaveszi a sebességüket.

    Persze, de tudod miért:

    HD 7970: 2048 ALU 128 TMU 32 ROP
    R9 290: 2816 ALU 176 TMU 64 ROP

    Itt hozott változást Maxwell amikor megduplázta a back end-et.

    GTX 980 2048:128:64

    S ezért hümmögtünk a találgatósban, amikor Fury csak 64 és Polaris 10 csak 32 blending egységet kapott (de előbbi esetben a felépítés volt a korlátozó tényező). Bár konkrétan Polaris 10 a legjobban tűri elvileg az MSAA-t a 32-esek között. Csak a konkurencia megtartotta a Maxwellnél behozott duplázást és a tier 3-as RX 480-ra már egy 48 blendinges GTX 1060 jut. Kepler idejében ez ugye a tier1-ben volt jellemző [GTX 780 Ti 2880:240:48].

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák