Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Whysperer

    addikt

    válasz HSM #128949 üzenetére

    Igen ,de ez nem igy megy cégenél ,hogy amikro egy telejs pipeline Nvidiara van írva akkro nem tudzs csak úgy kukázni telejs rendszereket csak mert ltéezik egy Radeon -os megoldás. Attól ,hogy a renderek attól még a pl az ,hogy telejsen GPU-s legyen a szimuláció számítás azt nem tudod csak ide oda ültegetni. Renderelést lehet jó sok munka árán.

    Mert alapból pl egy Maya-ban a Szimuláció az telejsen CPU é s mondjuk egy sovler értékeinek kiszámolása sajnso autodesk megoldása maitt fel e 1 core fel e multi core és egy framen hiába számolja ki a multi core kurva gyorsna meg kell várnia a 1 core érték kiszámolását. Na most ezeket áttolják rendszer programozok mondjuk GPU-ra CUDA-ra telejsen újr aírják a Ncloth nucleus nyelvet GPU.-ra ami nagyobb cégeknél megtörténik. Azt nem tudod lefuttatni egy Radeonon sajnos. nem vagoyk C+ programozó ,de tudom konkrétan ez van. Ezért vna ,hogy pl.: nálunk a Digicbe is elkezdtek keresni game engines szakembereket amikor nem is gyártunk játékot.

    Tudom ez nem szakmai leírás volt,hanem saját szavaimmal sikerült csak leírnom amit az okosok magyaráznak nekem.

    Mint ez pl.: [link]

    [ Szerkesztve ]

    ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG

Új hozzászólás Aktív témák