Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132978 üzenetére
Jah.. Mondjuk a régebbiek közül az 1.4 MPI nagyon jó volt.
Nálunk volt 1.2 TSI, ugye a viszonyítási alap az 1.2 HTP volt (12 szelepes), kis 3 hengeres. Nagyjából össze sem lehet hasonlítani a 2 motort, hiába 1.2 mindkettő. Teljesen más volt. Nagyon sokat ad ezekre a motorokra is a turbo. Persze tudom, kis motor, de akkor is. Ugye a nagyobb gond, hogy az "átlag" emberekkel nem nagyon lehet megértetni, hogy figyelni kell, főként a turbós monitoroknál. Vagyis ugye, hogy ne állítsák le azonnal főként hosszabb táv után, stb. stb.. Na meg, hogy nem a kötelezően megadott időközben kell olajat cserélni mert annyi km. után szinte biztos, hogy beáll a motor... Meg ezek az apróságok..
Van nagyobb is a TSI-ből, felsőbb kategóriában ott a 1.8-2.0, de az már más kategória, ott már van paci is.. 180, 220 LE.
Sőt, pl. a superB-nél a L&K 2.0 TSI pl. 280 LE.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
- XPS 9520 15.6" 3.5K IPS érintő i7-12700H RTX 3050Ti 32GB DDR5 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- MSI Z390-A PRO Hibátlan, minden tartozékával! Mint az új!
- Eladó Lenovo IdeaPad Gaming 3 82K20083HV laptop
- MSI KATANA 2év Garancia,Karcmentes, FullHd IPS 144Hz,i5 12500H,RTX 3060(6GB)32GB DDR4 RAM,512GB nVme
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina M1 13" 2020 Space Gray, 16GB RAM/1TB SSD