Új hozzászólás Aktív témák

  • Taci

    addikt

    válasz w.miki #1613 üzenetére

    Én most a H&M-mel jártam meg. Nadrágot vettem boltban, felpróbáltam természetesen, jó méret, tetszett, de más színben még 2 hét múlva sem volt. Pont volt online akció, gondoltam, rendelek akkor még 2 színben hozzá. Megrendeltem, megjött, kibontom, elvileg ugyanaz a méret mind a kettő, de hiába volt ugyanaz a számozás, se egymáshoz nem passzoltak méretben, se az eredetihez, amit a boltban vettem.
    Felívtam az ügyfélszolgálatot, hogy vihetem-e boltba cserélni (jobb rákérdezni). Azt mondja, sajnálja, de nem, mindenképp vissza kell küldenem, aminek a menete:
    - online felületen semmit sem lehet intézni ezzel kapcsolatban. Pont.
    - hívjak DPD futárt...
    - az eredeti csomagolásban van valami papír, azon ikszeljem be, miért küldöm vissza...
    - lehetőség szerint az eredeti csomagolásban küldjem (kukából halászhatom ki, remélem, felül van és tiszta...)
    - mivel nem online fizettem, állítsam be az IBAN-os számlaszámot, hogy oda utalják majd vissza
    - de csak 990 Ft-tal kevesebbet, mivel én fizetem a vissza szállítást...

    Tehát nem vihetem be a boltba, és nem cserélhetem eggyel kisebb méretre, mert.... mert nem. Talán elutaztatják Olaszországba, és ha oda megérkezett, utána utalják majd 14 napon belül a pénzt. Már ha megy a folyamat rendesen.

    Soha többet online vásárlás H&M-nél, csakis személyes, bolti.

Új hozzászólás Aktív témák