Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz MaCS_70 #18771 üzenetére

    nem értem a logikád még mindig, hiszen most is beszélgetsz róla, foglalkoztat, hívogatod őket, tartod a vonalat 4 órán át (azta!!), beveszed ezt az ócska "majd küldjük" dumát, álomba ringatod magad, feszültséget okozol magadnak, gyakorlatilag idegeskedsz... 15 ezer forintért? ennyiért heteken át izgulsz, idegeskedsz, feszülsz, beszélgetsz, és erőlködsz, tényleg? de még ha elloptak volna 15e forintot tőled, vagy az utolsó 15e forintod lenne,

    ami ma gyakorlatilag pont egynapi nettó átlagkeresetnek felel meg

    ez az érv? mit is akartál venni? ételt? kenyeret? a gyerek ebédjét befizetni? egy nas-t, ember! vágod, hogy egy humanoidnak valójában mekkora szüksége van egy nas-ra a boldogságához és hogy ez a "dolgok, amikkel rendelkeznem kell" listán hányszázezredik pozícióban van?

    nézd, ha neked jó vadásznak lenni (ld. lejjebb), hát hajrá. de _szerintem_ nem ér annyit az a nas.

    (#18772) MaGa: ismered a viccet a vadásszal és a medvével? szerinted a fogyasztó érdek mellett kiállás abból áll, hogy ezt csinálod?

    segítek neked. írsz egy leveled a fogyasztóvédelemnek, csatolod hozzá a rendelés screenshot-ját, a visszaigazoló emaileket, és leírod röviden, hogy átvertek. a fogyasztóvédelem eldönti, hogy mit csinál, de általában eljár, és felszólítja a boltot, hogy rendezze a helyzetet. ez az egész levélírás és telefonálás (mert valószínű fel is fog hívni a fogyasztóvédelem) legyen mondjuk 2x15p ügyintézés, aztán majd jön a email vagy a telefon a bolttól, amit felajánlanak. vagy nem, de akkor meg te sem érnél el semmit.

    tavaly voltam így. rendeltem jóhiszeműen egy telefont az euronics-tól weben, minden üzletükben raktáron volt, majd amikor rákérdeztem, mizu, jelezték, hogy az más készlet, sajnos már nincs. levél a fogyvédnek, felhívtak, majd pár hét múlva az euronics is, hogy bocsánat, itt a telefon. addigra megvettem máshol.

Új hozzászólás Aktív témák