Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz bul07 #6779 üzenetére

    futárt azért elég nagy balgaság elengedni ilyenkor. kibontani előtte, és ha nem az, akkor jegyzőkönyvet felvetetni. nekem az összes emagos rendelésnél megvárta a futár, amíg kibontom, ha erre kértem, persze az volt benne, amit kértem.

    nem a csajt akarom hülyézni, de én is hívtam már az emagot, simán felvették (oké, nem csúcsforgalomban, és oké, nem natív magyar ügyfélszolgálatos volt), és el lehetett mondani nekik, mi a probléma.

    én pl. ma beszéltem az euronics-szal. rendeltem tőlük egy akciós telefont múlt hét végén akcióban, de nem vehettem át a kiszemelt áruházban, merthogy a netes rendelés az más készlet. meg is kaptam annak rendje és módja szerint a levelet, hogy beszerzés alatt: 7-10 nap. ma felhívtam őket, mert bár még nem járt le az idő, de mégiscsak kifutó telefon, és kíváncsi is voltam. válasz: várjak türelemmel, beszállító partner majd átadja nekik, és kiszállítják az áruházba. és mondom, ha nem? hát ez ritkán fordul elő, de akkor majd értesítenek arról. de mondom, van még mindig készleten az áruházban. az más készlet.
    szóval lehet, hogy a végén rendeltem egy akciós telefont, amit úgy adtak el nekem, hogy sose létezett :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák